Jump to content
Sign in to follow this  
Lasse Tikka

Elämää ja elektroniikkaa

Recommended Posts

Jumalaade jätkästä tullut ihan data-lasse kun on pelit ja vehkeet :stuckup:

Tamo puhuu asiaa!Helppoa kuin hengittäminen.Muistat vaan parit nyrkkisäännöt:

Ensin kaikki värit yhteen ja savun hälvettyä vaihdetaan kytkennät ja toivotaan että menee takuuseen...:superhappy:

No ei,kyllä sieltä löytyy vastaavat värit jokaiselle piuhalle eli punainen virta,musta maa eli runkoon ja reikä antennille.Ja tietty pari johtoa per styrkkari eli sun JÄRKYTTÄVÄN suurelle subbarille ja etukajareille.

Ja oletan että ostit sellasen grammarin jossa on USB-väylä etupaneelissa,tikku siihen ja eiku heittämään pimppirinkiä luu ulkona ja herättämään lökäpöksyissä ansaittua vihaa...:irritated:

Kyllä kai talllilla sen joku osaa asentaa vai onko ne vaan erikoistuneet niitten nopeaan poistamiseen ;)

Jumalaade jätkästä tullut ihan data-lasse kun on pelit ja vehkeet :stuckup:

Tamo puhuu asiaa!Helppoa kuin hengittäminen.Muistat vaan parit nyrkkisäännöt:

Ensin kaikki värit yhteen ja savun hälvettyä vaihdetaan kytkennät ja toivotaan että menee takuuseen...:superhappy:

No ei,kyllä sieltä löytyy vastaavat värit jokaiselle piuhalle eli punainen virta,musta maa eli runkoon ja reikä antennille.Ja tietty pari johtoa per styrkkari eli sun JÄRKYTTÄVÄN suurelle subbarille ja etukajareille.

Ja oletan että ostit sellasen grammarin jossa on USB-väylä etupaneelissa,tikku siihen ja eiku heittämään pimppirinkiä luu ulkona ja herättämään lökäpöksyissä ansaittua vihaa...:irritated:

Kyllä kai talllilla sen joku osaa asentaa vai onko ne vaan erikoistuneet niitten nopeaan poistamiseen ;)

Luetaan niitä viestejä:drunk:

tossahan mä pari rivii ylöspäin mainostin ostaneeni sellaisen.hahah

Joo ,tallillehan mä meen sen asentaan(tai siis yrittämään) kun sopiva aika-reikä löytyy.Jos vaikka ottais koko homman niinku haasteena.en oo ikinä asentanu ja taas asennan.

Tuota konna-statusta sä voit tulla ihan itse kyseleen jätkiltä ....hahaha

Sign in to follow this