Jump to content
Sign in to follow this  
redman

Vakion S&M ja vetovihjeet

Recommended Posts

Pelatkaa hyvät ihmiset näitä raveja, näillä rikastuu...

Ainakin kokemukset karttuu...:blink:

No Way.

Kaks kertaa pelannu ja kummallakin kertaa palautus oli 1.1 :D

Mut ilouutinen , viime kierroksel 12 oikein eli 331 puokkiin bäck. Ei viel tuhansia (paitti markois) varsinkaan kun oli viel kimppaa mut loi taas vähän kynttilään liekkiä. Tiedätte mitä tarkoitan.jesh!

eiks ravit ja vihjeet just kuulu tänne myös? Vedonlyöntiähän sekin on parhaasta päästä? Joku vuosi sitte juopoteltiin Brazilin troikkavoitot Viikinsaaressa ja myöhästyttiin veneestä...:blink:

Mut joo kyl mä ny sit laitan sen Saintsin tai Soton, vai oliks se niin et se Soton on väärä termi? Mut Southampton + jotain kiekkoja kaveriks ja sit V5 Elegance Kempilla! Tilipäivää odotellessa... Tikka, san sääki ny jottain! Hei se kiekkopeli on KalPa! 2.20!

johtopäätösten aika

ja aika erilainen V5 kuin ehkä ensin ajattelinkaan...

Lähtö Pelatut voittajat Varalla

I 7 8 11 / 2 5 4

II 1 4 5 9 11 12 13 /8 10 6

III 5 6 /8 2 4

IV 4 6 12 /1 8 11

V 6 / 9 3 4

Järjestelmän koko: 3*7*2*3*1=126

Kertaistus: 1

Jokeripelit:

Ai mää vai? Nnoh meinasin pistää Sotonin mutten pistä kun Jone ei salli.

Mä kun olen vieläkin onnesta soikeena viikonlopun voitoista. Jonen lupaama Sotonin voitto merkattuna joka lapussa ja muutenkin ainoostaan City petti Burnleytä vastaan. Melkeen satosen panoksilla yhteensä seitsemänsadan voitto.

Mut oli mulla kyllä aika surkee putki alla niin että jos ne tappiot ottaa huomioon niin ehkä vika kuukausi jonkun kolmesataa voitolla.

Mut en mä gurun ohjeita vastaan mitään merkkaa. Katotaan seuraava pelilista sitte

Geezer Butler

eiks ravit ja vihjeet just kuulu tänne myös? Vedonlyöntiähän sekin on parhaasta päästä? Joku vuosi sitte juopoteltiin Brazilin troikkavoitot Viikinsaaressa ja myöhästyttiin veneestä...:blink:

Sen troikan avainhan taisi olla se,että älysin laittaa Geezer Butlerin

Posted Image

varmaksi kolmoseksi ja ylemmille riveille vähän hakujakin ja taisikin maksaa noin 500 egeä sitten,toisin kuin tämä äskeinen troikka:

Vermo 11.11 L9

Pelinumero: 60482119

Peli: Troikka 6,8/4,6,8,12/4,12,16

Panos: 0,50 €

Summa: 7,00 €

Pelin tila: Tosite on lunastettu.

Voitto: 35,20 €

Palautus: 0,00 €

Lähellä oli se ekakin troikka johon en oikeastaan panostanut kuin euron,mutta kutonenhan osoittautui hyväksi ideaksi siinä Jimmy Deanin väsymässä lähdössä ja sentaan kaksarin Pelinumero: 60469047

Peli: Kaksari 6/8

Panos: 1 €

Summa: 1 €

Pelin tila: Tosite on lunastettu.

Voitto: 27,50 €

Palautus: 0,00 €

3 oikein vitosessa. Se Rydens Cindy olis pitäny luottaa varmaks, niinku alunperin meinasin... Ei silti, kakkoslähdössä 7 rastia ja ohi! Olis menny 10 rastillakin...:blink: Päivän duon sain, hirmukertoimella 4,73 :cry:

No, Kalpa 0-4 ja Soto johtaa tauolla. Se Roki olis sitte voittanu. Ei siihen tosiaan voi olla muuta selitystä ku toi henkilökemia josta Jone mainitsi. Meinaan tasoeroa on oikeesti ku yöllä ja päivällä! Sport olis jopa melkein liigajengin tasonen, niinku viime kaudella nähtiin. No, jääkiekko ja ravit is a momentum game. You win or loose. Huomenna Jokimaalle V4, perus torpedolapulla. :blink:

Ja Tikka, voit sä joskus pelata mun ja Brazilin ravivihjeitä, vaik guru ei tykkää raveista:mrgreen:

Saints voitti eilen ylivoimaisen esityksen jälkeen 2-1, Charltonin

maali tuli (taas) 91min30sek kohdalla ja senjälkeen peli PIIP.

Tuo lopputulos ei kerro mitään. Southamptonilla oli lisäksi ylärimaa,

tolppaa ja "maalipaikat" oli 85min kohdalla 15-3. Lisäksi kaksi päivän-

selvää pilkkua jäi saamatta.

13900 katsojaa näki tasapainoisen ja hienon pelin Southamptonin

vinkkelistä.

Saisikohan sitä JO:sta kaveria Wembleylle, jos kohdataan finaalissa ?

Leeds taitaa olla aika varma pohjoisen finalisti, eihän siellä muita ole,

mutta Norwich vieraissa pelottaa minua.

Ikäviä uutisia, tänään on pakko lyödä narreja lapulle :-(

Hifk:lta puuttuu 1. ja 2. ketjun sentterit eli Hirschovits ja

Granlund. Lisäksi Wärn ja Kurvinen sivussa.

Noi kapellimeatareiden puuttumiset ei ole korvattavissa, joten mun mielestä narrien 2.05 on hyvä ja maistuva kerroin kotipelistä. Pitää muistaa,

että jokerit oli lähes kaikkien lapulla runkosarjan 1. tai 2. ja ei se

jengi nyt niin paljoa voi huonontua, kuin tulokset toistaiseksi on antaneet

ymmärtää.

Narreillahan nyt mitään perinteitä ei ole, mutta jos ne idiootit ei

tajua antaa standingejä Eetu Pöystille, joka tekee paluun syövän

jälkeen, niin en vastaa itsestäni :-)

Kärppien 2.35 Ipan vieraana jyrkkä ehkä......

Jep, tänään onki melkein pelkkää kiekkoa listalla. Eilen tuli RUOTSIN kiekosta paluu voittokantaan ja heti perään viel yön änäreistä. Siis kaks mahdottominta veikattavaa ja osu!!

Juu, ton perusteella vois sitä Jokrua ajatella. Samoin D-team tehnee paluun voittoihin alkuviikon 7-3 tappion jälkeen. Ja muuten, Jokrut saa Nordicilla 2.45 !! Enemmän kuin Ifk, joka saa 2.30. Ton siis laitan lapulle!

Muille varmaan vähän vieraampi, mutta mulle kaikista lajeista ehkä tutuin, ainakin niinku itse pelattuna, eli käsipallo tarjoaa kans yhden kohteen tänään. Atlas-Fenix. Fenix on pelannut kautensa odotettua huonommin, tai siis porukka on pelannu alle kykyjensä. Eli Fenixilla mielestäni huomattavasti tasokkaampi joukkue tähän mittelöön, vaikka Atlas on kotona joskus venynytkin isompien kaatoon.... Fenixilla 1.95. Samaan peliin maalimääräveto yli 54.5 maalia, kertoimella 1.85 on aika kohdallaan. Ainoa kysymysmerkki on Fenixin parhaan maalintekijän Ari Nurmisen pelikunto?

Tuo ja muut käsipallot löytyy Nordicilta, ja muiltakin kans.välisiltä firmoilta. Niillä mä on varmiten saanu voittoja, tosin pienillä kertoimilla....

Mutta mä kans laitan Jokrut ja kaveriks noita muita! Jokrut siis joka lapulle nyt! Perkel jos on ekan erän jälkeen 0-3 ni lähen iltavuorosta kesken kotiin.... ;)

Kärppien 2.35 Ipan vieraana jyrkkä ehkä......

Kärpät pelanneet vieraissa paremmin kuin kotona.Uudet kaverit alkavat saada juonesta kiinni ja maalintekokin onnistuu eli kyl noin hyvää kerrointa kannatan.Pelikaaneilta puuttunee samettikäsi Jantunen joten selkeä johtaja puuttuu,porkkanapöksyt siis myös varteenotettava voittajaehdokas.Toisaalta yksi näistä matseista menee taatusti jatkoajalle :rolleyes_ani:

Muuten tosta Jok-IFK ja Pöystistä. IFK-fanithan sillon huuteli Jere Myllyniemeä "syöpäläiseks" yms täsmälleen samassa tilanteessa, et pata kattilaa, vai mites se meni? Mut tommonen jos mikä on erittäin törkeetä!! Kaikesta muusta voi melkein huudella, mut tämmöset vakavat sairaudet on kyl jo sen verta tosiaan vakava, et siitä en ite ainakaan huutelis... Sit ku sama faniporukka itki aikanaan ku Karalahtea huudeltiin Kamalahdeks...

TuTo! Voittanee myös Hokin vieraissa ;)

Pafilla 2.50 Jokruille! Ettei vaan nyt taas astuttas siihen legendaariseen ansaan... Mut on se pelin arvonen kokeilu!

Veikkaus taas kyl näyttää parhaat puolensa 2.05, eihän kukaan voi sinne enää pelailla?!?

Muuten tosta Jok-IFK ja Pöystistä. IFK-fanithan sillon huuteli Jere Myllyniemeä "syöpäläiseks" yms täsmälleen samassa tilanteessa, et pata kattilaa, vai mites se meni?

No, tarinahan voi kertoa mitä hyvänsä, mutta todellisuudessa 2 tai 3

jätkää huuteli, kunnes omat hiljensivät ne. Näin ainakin eräältä paikalla-

olleelta kuultuna.

Jep, jep, hitot mä oikeestaan niitten apinoitten huuteloista, kuhan nyt voittasivat kuitenki! Jokrujen kautta (nordic 2.45) siis sitte laitettuna: Fenix, AT-Fenix >54,5 , Tappara, TuTo!, K-Vantaa, Belgia u21 ja kirottu Washington, joka varmaan voittaa taas jatkoajan ekalla minuutilla....

ja helvetin vakuuttava alku: Tappara 2-0 tappiolla ja Ifk myös aloitti maalilla....

No, se on sit se 0-3. Se siitä sitte, taputeltu koko paska.... :wallbang:

Tää oli just nyt semmonen ansa mihin on langettu ennenkin. Kerran muistan vanhalla postilistalla ku saatiin tietoa et Spurs pelais liiga-cupin pelin jotain aladivarin porukkaa vastaan (en muista ketä?) about 3-miehistöllä. Siinä oli kans kertoimet jotain 7 pintaan ja porukka pitkin päivää tako vetoja. Allekirjoittanut eritoten ja isosti. Mites sitte? Tauolla Spursille 3-0 ja olikohan tuo 5-0 lopuks.... Perkeele:wth: Tee täsä nyt sit iltavuoros hommia, viel perjantai-iltana!

Jokerit on kyllä melko munaton porukka.Kuinkahan kauan Arajuuri saa vielä fläppitaulua suttailla.Ja Tappara varmaan epätoivoisesti yrittää Ojaselle sitä tehopistettä eli kaikki syöttää hulluna ja JO :dielaughing: sutii ohi minkä kerkiää.

Prkl ei lyö leiville tämä vedonlyönti...En siis jätä päivätyötäni :nervoussmile:

Juu, pakko se on tääki iltavuoro loppuun siis lusia, pärkele.... Ei olis pitäny hullaantua tosta liikaa, mut helppohan se on nyt sanoo tietty. Ei siinä muuta ku uusi päivä ja uutet vetot, kyl me viel päivätöistä päästään! Ainaki sit eläkkeellä! Ja sit on aikaa miettiä vetoja ja istuu binkossa:icon_lol:

Sign in to follow this