Jump to content
Sign in to follow this  
redman

Vakion S&M ja vetovihjeet

Recommended Posts

Kunpa olisinki jättäny väliin... No, eihän se tosiaan ollu ku rahaa, niin aina juu... Itseasiassa näin jälkiviisasteluna, mä tein itseni kanssa jo pari kautta sitte päätöksen, etten pelaa kiekkopelejä missään muodossa! Etenkin se koski just Ruotsin ja NHL-kiekkoa, mut kyl toi SM-liigakin on aika lottoa...

Tälle päivälle nousee yks idea noista treenimaaotteluista, eli Islanti on kyllä parempi jengi kuin Luxemburg! Vaikka vieraissa pelaakin, se vienee tän spektaakkelin. Kerroin veikkauksella 1.80, muilla ->. Sit taas mahtollinen ansa, eli Irlanti-Ranska, oikea karsintapeli. Mediat kaikki nyt vihjailee Irkkua tai ristiä. Risti se voi olla, mut Irlannin voitosta en tiedä? Tää perustuu siihen et mm. Ribeiro on pois Ranskan porukasta ja pari muutakin. Niinhän oli HIFKilläkin eilen:blink: Mä lähtisin esim. vakioon kuitenki asetelmista x2. Ranskalle riittää tästä vierasmali tai pari, eli esim. 1-1 on hyvä lähtökohta toiseen osaan Ranskassa. Venäjä kotona kans vahvoilla?

Jos jollain on tili Nordicilla, Unibetilla tai Expektilla, löydätte sieltä käsipallopelit, joissa hyviä ideoita Siuntio Sif, HIFK ja yllätyshaku HC West.

Veikkaus muuten laajentaa pelitarjontaa 450 - 600 kohteeseen viikossa. Silti kertoimet ei varmaan kilpaile edellenkään muitten kanssa? Samoin muilta on löytynyt ja löytyy tuo 600 ja enemmänkin, isommilla kertoimilla. Paitsi eilen, HIFKin 2.45 oli kait suurin mitä kellään?

Ideoita? Mun runko on Islanti.

Ja nyt sitten TPS pesee Hifkin selkää pyllyreikää myöden.On se vaikeaa tuo sadomasoliiga veikata...No vakiossa sentään meni saksan arvontavoitto oikein.Ja venäjäkin johtaa.Eli rahalta haisoo :D

Mulla on ollut että veikkaan lätkäliigassa vaan arkimatsien kotivoittoja, ja niitäkin vaan jos ne näyttää houkuttelevilta. On toiminut ihan hyvin. Ja tosta jokrujen voitosta mulle tuli loppumetreillä uskon puute, niin syvällä kun ne on soudelleet. Ja niin hyvin kun Hifkillä on mennyt.

Juu, tossa muuten melkein sääntö kuin poikkeus, eli jos joku jengi voittaa torstaina ns. isomman vieraissa 7-2, niin se lauantaina häviää 85% varmasti kotona ns. heikommalle... Tosin toi pelihän sitte meni tasoihin ja TPS vei vasta jatkiksella, mut kuitenkin.

Olisko sitte tänään se kuuluisa "ei kahta ilman kolmatta" eli viikon vetokohde Southampton vienee Brightonia? Kerroin nyt just kyl pelaamisen rajamailla, 1.50 - 1.65 firmasta riippuen.

Perkele, eilen kuoli vedot ahneuteen, eli taas kerran melkein kaikki apukohteet piti, runkona handiksen Cocks ja Venäjän min 2 maalin voitto:wallbang: Sloveniahan teki 87 min 2-1...:stress: Siis Cocks oikein ja apukohteina mm. Ranska, Brasilia, Lukko ja TuTo. Elämä on... Eli siis tuo Slovenian maali tappoi vedot! Alunperin piirsin lappuihin Cocksin ja Venäjän ilman tasotusta, mut lähin sitte nostamaan kerrointa...

Olisko sitte tänään se kuuluisa "ei kahta ilman kolmatta" eli viikon vetokohde Southampton vienee Brightonia? Kerroin nyt just kyl pelaamisen rajamailla, 1.50 - 1.65 firmasta riippuen.

Brightonilla uusi manageri puikoissa ekaa kertaa eli G Poyet, joten jos

haluaa noin pienelle kertoimelle hakea syitä miksi ei pelaa, niin tuossa

yksi.

Jep, hyvä lisäinfo! Sitte tietty toi ns. tilastotappio-teoria? Kaikki putkethan joskus katkeaa, se on varma se, mutta milloin? Nordicin tilastoista näkyy 6 viimisintä, tappiotonta peliä, putki käsittääkseni pidempi? Komsii, komsaa, katellaan...

Jo vain, oon mä 13 oikein saanu haravapohjaan jonkusenkin kerran, ja puhtaaseen järkkäriin tasan 2 kertaa ja vielä samalla kierroksella, siis kahelle lapulle. Sillon 13 oikein anto huimat 29 markkaa ja 12 muistaakseni jonku 2 mk ja muut luokat 0, en saanu edes omia pois...

Kerran mulla oli Suomifutisvakiossa haravassa 13 oikein, ja kun katoin voiton jakoa, se anto 13 oikein 85 000 mk, mutta mulla putos se 12 oikein ja sain "vaan" 2600 mk + alaluokista jonku satkun päälle. Alkuun se kyl jonku verran korpes ku missasin ton päävoiton, mut olihan se etenki markka-aikaan tuokin jo ihan kiva extra-raha!

Tänään MM-karsintaa. Ukraina-Kreikka. Eka päätty 0-0 Kreikan merellä, eli Ukraina hoitanee sen tarvittavan 1-2 maalia ja menee kisoihin! Kerroin 1.70 - 1.85. Sevtsenko (kirjotetaan muuten oikeesti noin!) tekee maalit!

Sit TuTolla paikka rokottaa kriisissä rypevää Sportia. Oisko se tupla siinä? TuTosta en ole niin varma kuitenkaan, vaikka isä-ukko sen pitkäaikainen puuhamies olikin...:blink:Kerroin 1.95 - 2.10. Mestiksen varmapankki lienee K-vantaa? 1.30 - 1.45, Ukrainan kanssa isolla patilla?

Slovenia teki tärkeen maalin 87 min venäjää vastaan, nyt sille siis riittäs 1-0 voitto, Venäjälle tasuri, eli ei se ainakaan tasatilanteessa yltiöpäisesti hyökkäile... x siihen?

http://www.iltalehti.fi/jaakiekko/2009111710614167_jk.shtml

Paljon ehtii ennen huomista tapahtua, mutta ......

Jutusta käy muutenkin ilmi, että HIFK kärkkyy Vantaan pelaajia,

joten joku 1.3 kerroin sille ilman, että tietää kuka edes pelaa on

aika arveluttavaa.

Sport hoiti tyylikkäästi edellisen matsin, kun Tami oli katsomossa

kärsimässä rangaistustaan. Tamillahan on vielä yksi matsi penaltia

jäljellä, joten en lähde tuohon TuTo hommankaan mukaan.

En pelaa mitään kohteeseen Algeria - Egypti tänään, mutta se

on pakko nähdä, siellä on SOTA !

Joten, tänään säästetään :)

p.s. Olisin käyttänyt pankkina Brighton-Wycompen kotivoittoa, mutta

ei löydy kavereiksi tarpeeksi hyviä. Brighton lensi Southamptonia vastaan

Poyetin komennossa ja nyt FA cup uusintamatsissa vastassa sarjan huonoin jengi,

joten vaikea nähdä tässä pelissä yllätystä.

Yleensäkin pyrin etsimään pankin kakkosella alkavista kertoimista.

Brighton-Ukraina menee mulla jakeluun, ja aika isolla panoksella.

Eurosportia mä en nyt vaan ymmärrä. Perhana, mä kuvittelin että ne satsaisi näihin toisiin osaotteluihin vähän paremmin!!! Näkyykö ne sitte joiltain toisilta kanavilta livenä? Ainakaan Canalplussalta tai Viasatilta ne ei - tietenkään - näy.

Onneksi toi Algeria-Egypti näkyy sentään livenä. Paitsi että taas on varmaan se takuuääliö selostajana joka näköjään Eurosportilta kaiken fudiksen selostaa. Tyhmempää selostajaa saa ihan oikeesti hakea!!!

Eurosportia mä en nyt vaan ymmärrä. Perhana, mä kuvittelin että ne satsaisi näihin toisiin osaotteluihin vähän paremmin!!! Näkyykö ne sitte joiltain toisilta kanavilta livenä? Ainakaan Canalplussalta tai Viasatilta ne ei - tietenkään - näy.

Ainakin saksan kanavat näyttää ilmaiskanavilla eli satelliitin kautta

näkyy kattavasti.

Tossa Brightonissa vois olla ideaa, mitä? En olis sitä ite huomannu ollenkaan. Ja kaverikshan on täällä paljonkin, Ukraina ja TuTo, no ne ei enää ole pelattavissa, TuTo johtaa muuten 2 min ennen loppua... Mutta ainakin se Ranska ja Slo-Rus x tai Slovenian yllätys?

Jos TuTo pitää Loppuun, on se Ukrainan kanssa viel tuplana mukana ja Ranskan, pallo-vantaa näyttää häviävän sitten....

Ja Kreikka pelas sitte varmaan taas sitä "omaa" futistaan, eli sai varmaan jollain onnen kantamoisella kulmasta maalin, varmaan viel meni jonku ukrainalaisen perseen kautta maaliin... Sitte 11 miehen puolustus, palloa katsomoon.... Synti ja häpeä, et toi porukka meni kisoihin!! Itseasiassa Kreikasta ei tule mitään hyvää, perkeles...

Mun mielestä olisi mukavaa, kun joku suosittelee jotain kohdetta,

niin pistäisi jotain perusteita myös valinnalleen. Kokoonpanotietoja

yms. pitäisi hieman kaivella.

Jos kirjoittaa vain, että nups-lopa 1, niin eihän siitä ole kenellekkään

mitään hyötyä, koska pitää kuitenkin itse penkoa taas kaikki siitä

kohteesta.

Edelleen Blues-HIFK näyttäisi aika synkältä IFK:n suhteen:

http://www.hbl.fi/text/sport/2009/11/18/d40066.php

HIFK:sta ovat pois mv:t Nieminen ja Ahlqvist (ei merkitystä), puolustaja Clarke ja 7 hyökkääjää: Luttinen, Hirschovits, Granlund, Ahtola, Liivik, Nyholm ja Wärn.

Jos Lundellille sattuu jotain, niin mielenkiintoista nähdä pelataanko peli, koska

kaikki IFK:n 3 maalivahtia olisi poissa ? Matsi tulee Urholta, joten pakkohan

se varmaan on pelata.

Vielä varoituksen sana, Blues on surkea juuri IFK:ta vastaan + IFK

on jostain syystä pelannut hyvin, kun muutama runkopelaaja on ollut

poissa. Tosin nyt kyse ei ole muutamasta ja Jalonen varmaan pelaa

kolmella ketjulla tän matsin, koska tiistai ole vapaa.

Pakko odottaa kokoonpanolistoja ennen kuin vetäisee tähän mitään.

Mun mielestä olisi mukavaa, kun joku suosittelee jotain kohdetta,

niin pistäisi jotain perusteita myös valinnalleen. Kokoonpanotietoja

yms. pitäisi hieman kaivella.

Jos kirjoittaa vain, että nups-lopa 1, niin eihän siitä ole kenellekkään

mitään hyötyä, koska pitää kuitenkin itse penkoa taas kaikki siitä

kohteesta.

Odotinkin tuollaista kommenttia;) Sovitaan sitten niin tästä lähtien!

Kyllähän niitä mielestäni on tullu laitettua jotain perusteluja, ei tietty nyt aina jaksa jokaista peliä tonkia. Vähän aina tilanteiden mukaan, sarjataulukon, mahd motivaatiot yms yms. Toisaalta taas niinku on huomattu, ei niihin liikaa kannata tuijottaa, niinku esim se perjantainen Jok-ifk ja monet monet muut...

Yks mun mielestä turhin peruste, mitä ei täällä ole kyl käytetty, mut monet mediat ja vihjeen antajat käyttää on historia. Tyyliin viimiset viis kautta Blues on aina voittanu Lukon kotona. Esim. tällä kaudella Lukko on kuitenki aika eri porukka ku kaudella 2003-2004 ! Ja välillä ne menee metsään vaikka miten olis kaikki faktat vihjeen puolella! Mut sitähän tää on, ei noi vedonlyöntifirmat muuten eläis....

Sitäpaitsi sä oot aina eri mieltä! Vaik sanosin et Englanti voittaa ekassa MM-pelissä Färsaaret... :blink: Mut ei muuta ku ruotimaan tän päivän VARMOJA pelejä! Perkele nyt on tullu niin paljo kuonoon, et tänään otetaan takas ja isosti! Juuri niinku vedonlyöntien kultaisten sääntöjen mukaan ei sais toimia! Perkeles....

Tate, se ei ollut Sinulle tarkoitettu kommentti. Ethän Sä

edes ole tänne palstalle juurikaan kirjoitellut.

Yleisesti vain kaikille, koska mun mielestä jos haluaa jakaa

vedonlyöntivinkin, niin mun mielestä se pitäisi pystyä perustelemaan ?

Tämä siis vain oma vaatimaton mielipiteeni, en ole mikään

palstapoliisi, joten en voi ketään estää pistämästä mitään

viestiä. Jokuhan voi kehua vaikka Manua, enkä sillekkään

voi mitään ?

No niin, nyt ollaan töissä ja ilta kaheksaan asti aikaa, siis turhaa aikaa lorvia vaikka netissä ja miettiä vetoja! Aasinsilta suoraan siis töistä vetoihin, työt on tylsää, niillä ei rikastu -> tehdään vedot! Oli muuten hyvä perustelukin vedonlyönnille!! :blink:

Toi Hifk olis siis aiemmin kerrotun flunssa ja loukkaantumispolitiikan takia ehkä, mut silti vaan ehkä, apukohteeks! Senhän piti jo perjantaina hävitä samasta syystä ja kun se petti ja vei 0-4, niin siks vaan avuks.

Mutta Kärpät-Tappara. Mikään tässä ei puolla vierasvoittoa? Tappara pelasi alkukauden yläkanttiin, ja heilui parhaimmillaan kärkikuusikossa jonkun aikaa, kunnes palasi tasolleen, nytkin 2 tappiota alla. Paras pistemies Lee Goren palasi lainalta takaisin Ruotsiin ja vieraspelit ei ole ollu Tapparan erikoisalaa tälläkään kaudella. Viime kaudella Tappara säilyi just ja just karsinnasta voittamalla play-outeissa Ässät. Eipä joukkue hurjasti ole muuttunut viime kaudesta, kun Goreninkin laina-aika loppui, ei tästä taida olla Kärppien nousun jarruksi. Kärpät taasen on vaan vahvistunut alkukaudesta, mm. 800 nhl-pelin Yushkevichilla ja suunta on ylöspäin. Alkukausihan meni täysin penkin alle, siis voisi sanoa et Kärpät taasen pelas alakanttiin. Kärpät tässäkin kyllä toisin kuin vastustajansa on pelannut paremmin vieraissa, mutta näillä prinsiipeillä, eiköhän pisteet jää Raksilaan. Tästä runko, kerroin 1.65 -1.90, pelaamisen ylittävä!

Apuja sitte ainaki siis Blues, Timrå, Skellefteå ja Classic. Noihin ei nyt jaksa enää perusteita:blink: Paitsi Classic kyllä itseasiassa vois olla jopa hyvä runko? Kaveri pelaa sählyä kakkosessa ja seuraa lajia muutenki tiivisti. Häneltä oon saanu pitkin kautta vinkkejä. Nytkin siis Classicilla on SSV:n ohella selkeästi paras materiaali, jopa haastaa SSV:n mestaruustaistossa. Clasicillakin on menny alkukausi alle odotusten, mutta nyt on sarja kääntynyt voittosaks. SPV vieraissa ei liene saa mahdollisuutta haastaa tähtisikermää, jos peli vaan pysyy uomillaan. Ketään ei pitäis olla loukkaantuneenakaan. Classicin kerroin 1.75 - 2

Jaksaako kukaan enää lukea tätä tekstiä, lopetan!

Joo, siis selvyyden vuoksi vielä, ettei tarkoituksenani

ollut vittuilla tai muutenkaan aiheuttaa mielipahaa, vaan

ainoastaan kertoa mielipiteeni asiasta.

Tosta vielä, kun sanoit, että olin vastaan noita joitain

kohteita, niin eikös se ole hyvä, että hra A kertoo miksi

pelaa ja herra B kertoo miksi ei pelaa, niin silloin lukija

voi itse päättää kannattaako ryhtyä vetoaktiin :-)

Samalla saa itse ehkä yhden näkökulman lisää ko.

kohteeseen, varsinkin jos molemmat näkökannat on perusteltuja ?

Mutta nyt jään telakalle hetkeksi tästä vetopalstan

hektisestä maailmasta :-)

Siis kyllä kyllä, juuri näin! Älä jää pois tästä vetojen maailmasta! Kiitos sulle kuuluu esim. siitä yhestä Saintsin voitosta ja siis mun ISOSTA vetovoitosta!! Ja just näin näitä puidaan! Mä kyl olen perustellu mun ideoita, enkös olekin?

Perkele tää vaan välillä menee liian totiseks touhuks ainaki mulla. Senhän pitäs olla vaan hauskaa ajan vietettä, mut jos yhellä potkasulla menee liki 900e voitot ketuiks, niin kyl se vituttaa sen jonkun minuutin.... :hug:

Kärpät + mikä tänään tuplaan?

Väittelyä, keskustelua ainakin myös tänne! Ja niinku se sanalasku sanoo, eihän se tyhmä ole kuka vihjaa kilpikonnaa hevosta vastaan, vaan se kuka siihen laittaa 2000 pikavipin... ;)

Sign in to follow this