Jump to content
Sign in to follow this  
redman

Vakion S&M ja vetovihjeet

Recommended Posts

Mutta, Aki, tänään päivän varmin kohde Preston??!! Kotona Doncasteria vastaan. Tässä kyllä kai kaikki seikat puoltaa kotivoittoa? Vai puoltaako? Kerroin jopa taas Veikkauksella 1.60, pelattava tänään!

PNE saattaa olla "varmin" kohde siinä mielessä, että se on yksi todennäköisimpiä voittajia tänään - kerroin on kolmanneksi pienin Readingin ja Wolvesin jälkeen.

PNE:llä on 7 kotivoittoa kymmenestä, voittanut hyvin ennen kaikkea sarjan alemman puoliskon joukkueita... ja nyt putoamisviivan alapuolelta vastassa Doncaster, surkea vierasjoukkue...

Mutta en kyllä pitäisi tuota kerrointa niin hyvänä/ varmana/ pelikelpoisena, että suosittelisin rivejä rakennettavan sen varaan. PNE on keskikastin, jopa ylemmän keskikastin joukkue, mutta kylmä fakta on se, että sarjassa on aika monta parempaa joukkuetta.

SEN SIJAAN: silloin kun Championshipissä tarjotaan yli 4:n kertoimia, niin niitä olisi mielestäni aina syytä harkita.

Jos harrastaisin pitkävetoa - mitä en harrasta - niin varmaksi poimisin Charltonin kotivoiton: 2,10 on oikein maukas kotikerroin noin tasokkalle (mutta rankasti alisuorittaneelle) joukkuelle keskikastin Coventryä vastaan.

Charltonin ykkösen kautta sitten vaan rohkeasti korkeakertoimiset kakkoset peliin: Doncaster (4,40), Derby (5,80) ja Blackpool (7,35). Derby on tasoltaan sarjan paremman puoliskon joukkueita: 5,80 on kova kerroin sille. Blackpool on yllätyksellinen joukkue - 7,35 on silkkaaa rock'n'rollia!

Ala ihmeessä harrastamaan pitkävetoja, sullahan on homma hallussa!:thumbsup1: Niillä vielä sitäpaitsi rikastuu... Ainakin kokemukset karttuu...

Mulla on 1.50 pelaamisen raja yleensä ja se ylittyy, eli Prestonin kautta laitoin jo pelit! Illalla ollaan viisaampia...

Niin Prestonin kanssa hyviä As Roma, juuri ja juuri kerroin 1.55. Jonen Jokerit, Kärpät, ja Ruotsin kiekkolotosta kotivarma Luleå.

Kertoimet melkein aina muilla yhtiöillä isommat kuin Veikkauksella, eli Prestonkin voi saada muualta enemmän? Ja saakin, Nordicbetilla Preston 1.77. Ihmiset menkää pelaamaan!

Huomenta kaikille!

Tiukaks meni mutta Preston teki viime minuuteilla sen maalin! Oliks se 84 min ku Parkin maalasi... Roma, Luleå, Jokerit myös hoiti eli 250e tipahti! JOS Kärpät olis vielä hoitanut, niin tuo summa olis tuplaantunut... Tatella tais rivi kans kolahtaa Kärppiin? Tänään sitte Mestis-kiekkoa ja koripalloa. CL-peleistä täytyy ettiä motivaatitekijöitä. Fiorentina hyvä kohde?

3 on aika vähän, ku miettii viime vuosien kultamarssia... Lukkokin on viime pelit vetäny surkeesti joten siitä ja vanhasta muistista tuo Kärpät. Tänään tosiaan illalla olis toi tän päivän paras (tai sitte ei), Fiorentina. Monissa lehdissä yms peli on luonnehdittu merkitsemättömäksi molemmille? Siis ns. turhaksi peliksi?? Joo, molemmat ulkona CL-jatkosta, mutta kolmoseks taas kummallakin mahdollisuudet ja etenkin tämän kaltaisille ei niin menestyneille (ainakaan viime vuosina) luulis UEFA-paikkakin maittavan!?! Fiorentina materiaalilta parempi ja sille tietty riittää tasurikin. x ja 2 pelaamisen arvoisia?! Mutu kotomaassaan rankaisee... :fero:

Maanantai

Eli tälle maanantaille vois kokeilla jos Charlton vihdoin jo voittais, kohtuu kerroin ja siihen lisäks Scottiliigasta Motherwell, yht reilu 4 kerroin. Yks vaihtoehto myös Ruotsin kiekosta Linköping, ei voi enää hävitä!

Paljonhan aikoinaan puhuttiin tuosta pitkävedonpalautus% ja

sitä korjattiinkin n. 60% aina johonkin 80% saakka.

Kuitenkin tuntuu typerältä ostaa samaa tuotetta veikkaukselta,

minkä saa helposti muualta halvemmalla.

Esim. just toi tän päivän Charton - Derby

veikkaus 2.25 / 3.15 / 2.65

willhill 2.4 / 3.3 / 2.9

Eli veikkaat mitä hyvänsä, niin toinen palauttaa paremmin.

Vuositasolla tuollainen 15% ero palautuksissa on mun mielestä

liikaa, eli jos pelaat vaikka 200,-/kk eli 2400,- vuodessa, niin

ulkolaisia pelitarjoajia käyttämällä saat ilmaista pelirahaa 360,-

vuodessa.

Voidaanhan sitä aina puhua hyvistä tarkoituksista, mutta jos

haluan antaa kansaterveydelle femman, niin pistän sen jonnekkin

keräyseen mielummin.

Aivan totta! Itse kyllä pelaankin paljon enemmän muille firmoille. Tosin joskus harvoin on käynyt semmoisiakin ihmeitä, että Veikkaus on antanut suuremman kertoimen markkinoilla. Esim toi joku aika sitte mainitsemani Mestis-kiekko, D-team-Jokipo. D-team sai 2.45. Kansväliset firmat anto keskimäärin vaan 2.20, allekin.

Mulla on tilit Unibetille, Nordicille, Eurobetille, W Hillille, Pafille ja Expektille, eli noista pystyy aina kattomaan parhaan kertoimen...

W Hill noista surkein pelitarjonnaltaan, ja niillä kestää tosi kauan voittojen maksu tilille. Pelitarjonta ehkää laajin Nordicbetillaa, tosin kuka sitte pelaa kroatian kakkosdivaria...??:rolleyes_ani:

Voidaanhan sitä aina puhua hyvistä tarkoituksista, mutta jos

haluan antaa kansaterveydelle femman, niin pistän sen jonnekkin

keräyseen mielummin.

Hyvä niin koska Veikkaus ei anna mitään kansanterveydelle.

Hyvä niin koska Veikkaus ei anna mitään kansanterveydelle.

Tämä nyt ei aiheeseen mitenkään liittynyt, mutta en kyllä ymmärrä tätä

ollenkaan. Nimenomaan kansanterveyden edistämiseenhän veikkaus

jakaa rahaa. Liikuntapaikkojen rakentamiseen/korjaamiseen, terveyden-

huoltoon, nuorisotyöhön yms. Nämä jos mitkä on kansanterveyden edistämistä.

Toinen iso osahan menee käsittääkseni kulttuuriin, joka sekin on

joidenkin mielestä kansanterveyden edistämistä, tosin ei allekirjoittaneelle.

Mitä en ymmärtänyt ?

Eipäs nyt aleta nussimaan sitä kuuluisaa pilkkua;)

Totta kai Veikkauksen rahat menevät noihin Jonen esittämiin kohteisiin mm. ja sitä kautta siitä on hyötyä kansanterveydelle tavalla tai toisella.

Tai sitten en minäkään ymmärtänyt Peleä...

Otetaanko tänään rahat pois kansan kulttuurilta jollain hyvillä peleillä? V5 pakkorasti tänään ja pallopeleihin JYP? Uefasta löytyy hyviä kohteita motivaatiotekijät ratkaisee, vika kierros ja ne ketkä on jo varmistaneet jatkopaikan ei varmaan pelaa 100%. Ideoita kellään? Olympiakos? Ihmeen vähän ELK pelailee vetoja muuten? Tai ihmeen vähän niistä joristaan? Sehän on kuitenkin monilla ollu koko asian ydin alunperin, siitä kaikki sai alkunsa, eli Enkkupotkupallon vakiosta!?!

Ihmeen vähän ELK pelailee vetoja muuten? Tai ihmeen vähän niistä joristaan? Sehän on kuitenkin monilla ollu koko asian ydin alunperin, siitä kaikki sai alkunsa, eli Enkkupotkupallon vakiosta!?!

Kyllä mä uskon (ja monista myös tiedän), että monet pelaa. Oiskohan muillakin sama "ongelma",

kuin minulla eli muiden tipseistä tulleet voitot ei tunnu miltään ?

Minä ainakin haluan pelata itse, koko jutun ydinhän menee

reisilleen, jos vain kopioi muiden rivejä ? Puntarointi ja vaikerointihan

on koko homman ydin, vai ?

Tämä puntarointi, vaikerointi, pohtiminen töissä kahvihuoneessa tai paskahuussissa lukien pelilistoja, jossittelu, kiroilu, jälkipeleistä puhumattakaan, on juuri se suola! Eli sitä juuri haen!

En mäkään valmiita vihjerivejä pelaa ikinä, esim mistään ilta-sanomien vihjeistä. Mut aina niistä saa omien ideoiden mausteeks jotain! Harvahan näillä peleillä oikeesti elää töitä tekemättä... Mut joskus esim "varma" tieto siitä, että Preston häviää, kannattaa toki hyödyntää:smile:

Ruoditaan, pohditaan... Päivän ideoita? Mulla ideana Jyp ja Uefasta Olympiakos. V5 varma vielä kadoksissa...

Tämä nyt ei aiheeseen mitenkään liittynyt, mutta en kyllä ymmärrä tätä

ollenkaan. Nimenomaan kansanterveyden edistämiseenhän veikkaus

jakaa rahaa. Liikuntapaikkojen rakentamiseen/korjaamiseen, terveyden-

huoltoon, nuorisotyöhön yms. Nämä jos mitkä on kansanterveyden edistämistä.

Toinen iso osahan menee käsittääkseni kulttuuriin, joka sekin on

joidenkin mielestä kansanterveyden edistämistä, tosin ei allekirjoittaneelle.

Mitä en ymmärtänyt ?

Hyvä yritys seivata. Siitä pisteet, mutta se nyt joka tapauksessa on RAY jonka tuotot menee kansanterveydelle. Ihan sen vanhan mainoslauseen mukaankin...

Siinä olit ihan oikeassa, että aiheeseen sei liity mitenkään.

Ruoditaan, pohditaan... Päivän ideoita? Mulla ideana Jyp ja Uefasta Olympiakos. V5 varma vielä kadoksissa...

Jyppi nyt varmaan on kaikkien lapulla tänään, itse en sitä(kään)

tänään pelaa. Blues ja matikainen sai niin paljon paskaa niskaan

HIFK pelin jälkeen, että voivat olla jopa tosissaan liikkeellä.

Eikä ne mestisjätkät siellä varmaan yli 6-7min pelaa, joten ei kannata

hirveästi niitä tuijottaa. Vika peli, niin Blues voi peluuttaa kärkeä

aika paljon, joten ei se mun mielestä noin selvä ole.

Pelaan lähes aina vain pelejä, joissa olen nähnyt molemmat jengit

pelaamassa ja mielummin useamman kerran, joten uefakin jää väliin

minulta.

En muista päivää, enkä kerrointa mutta jossain siellä listalla

oli Tsekkien vierasvoitto Ruotsista hyvällä kertoimella mun

mielestä.

Ja hevosista en tiedä muuta, kuin että niitä ei saa potkia.

Totta joristen muakin epäilyttää se Jyp. Siinä mielessä just, että joskus sen voittoputken on katkettava! Laitoin nyt kuitenki sen Jypin.

Ruotsin peli on siinä Izvestija-turnauksessa(nyk. joku Baltica-cup), tod.näk huomenna torstaina siis. Hyvä kohde! Suomi hävinnee Venäjälle kahdella maalilla/yli, eli siinä myös peli.

Huomenna on Olympiakos-Hertha. Olympiakoksella pakkovoitto jatkoa ajatellen, kotona tehnee sen.

Raveihin varmaks El Mikey! Katellaan kuin käy. Mut Pele, mikä se seiviyritys... Olemme jännityksessä!:boogy:

Yritys seivata ?

https://www.veikkaus.fi/info/yritys/yritysinfo/index.html

Itse ne ainakin kuvittelee jakavansa tuottoja eteenpäin ?

Yritys seivata siksi kun vaikutti siltä, että väitit ensin ja keksit perusteet vasta jälkikäteen. Mutta ehkä olin väärässä.

Ja tiedän kyllä mihin Veikkauksen tuotot menee. Ja jos haluaa niin voihan sitä ajatella niin, että tieteen, taiteen, nuorisotyön ja liikunnan tukeminen on kansanterveyden tukemista. Varsinaiselle kansanterveystyölle Veikkauksen tuotoista ei kuitenkaan mene penniäkään. Sen sijaan RAY:n tuotot menee sataprosenttisesti nimenomaan kansanterveystyöhön. Lisäksi käyttämäsi ilmaus "kansanterveydelle" on ollut kymmeniä vuosia osa RAY:n imagoa. Se on esimerkiksi lukenut isolla kaikissa tuhansissa peliautomaateissa ympäri Suomea. Siksi mun mielestä oli jossei nyt väärin niin ainakin harhaanjohtavaa puhua femman antamisesta kansanterveydelle Veikkauksen yhteydessä.

Ja tiedän, että se oli turhaa pilkun nussimista ja olisi pitänyt vaan pitää sormet irti näppäimistöltä, mutta nyt irrotan ne.

Yritys seivata siksi kun vaikutti siltä, että väitit ensin ja keksit perusteet vasta jälkikäteen. Mutta ehkä olin väärässä.

Ja tiedän kyllä mihin Veikkauksen tuotot menee. Ja jos haluaa niin voihan sitä ajatella niin, että tieteen, taiteen, nuorisotyön ja liikunnan tukeminen on kansanterveyden tukemista. Varsinaiselle kansanterveystyölle Veikkauksen tuotoista ei kuitenkaan mene penniäkään. Sen sijaan RAY:n tuotot menee sataprosenttisesti nimenomaan kansanterveystyöhön. Lisäksi käyttämäsi ilmaus "kansanterveydelle" on ollut kymmeniä vuosia osa RAY:n imagoa. Se on esimerkiksi lukenut isolla kaikissa tuhansissa peliautomaateissa ympäri Suomea. Siksi mun mielestä oli jossei nyt väärin niin ainakin harhaanjohtavaa puhua femman antamisesta kansanterveydelle Veikkauksen yhteydessä.

Ja tiedän, että se oli turhaa pilkun nussimista ja olisi pitänyt vaan pitää sormet irti näppäimistöltä, mutta nyt irrotan ne.

Erinomaista infoa. Pele! :thumbsup1:

Sekä Veikkauksen että RAY:n tuotot menee erinomaisen hyvään tarkoitukseen, mutta tosiaankin, eri kohteisiin. Toi on hyvä pitää mielessä, kun ajattelee molempien ns. yleishyödyllistä tarkoitusta.

Tokihan ainakin minä ymmärsin, mitä Pele ajoi takaa seivauksella.

Itse kuitenkin pistin "hyvässä uskossa" kansanterveysjutut ja

olen edelleen samaa mieltä itseni kanssa asiasta :)

En usko, että ray pystyy sitä omimaan pelkästään itselleen. Asiahan

ei liity mihinkään ja on aivan turha, mutta meillä on ainakin duunissa

niin hiljaista, ettei parempaakaan tekemistä ole.

"Suomessa kansanterveyslain mukaan "Kansanterveystyöllä tarkoitetaan yksilöön, väestöön ja elinympäristöön kohdistuvaa terveyden edistämistä sairauksien ja tapaturmien ehkäisy mukaan lukien sekä yksilön sairaanhoitoa." Kansanterveystyön tarkoituksena on ehkäistä sairauksia ja tapaturmia seurannalla ja terveellisten elämäntapojen edistämisellä. "

Urheilupaikkarakantaminen esimerkiksi sopii tähän kuvaukseen minun

mielestä oikein hyvin.

Sign in to follow this