Jump to content
Sign in to follow this  
Kiedis

Vakioveikkaus

Recommended Posts

Jepu, yleensä mulla 5+3 pt-1. Joskus 4+4 pt-1. Noissakin kuitenki joutuu ettimään jo 5 varmaa... On se vaan niin hiton hankalaa tietää 13 matsia ku pitkävedossaki jo 2-3 peliä kusee...

Alkupää näyttäs aika vahvasti ykkösiltä, QPR, Notting, Leeds. Portsmouthia ei uskalla ilman ristiä, eikä ihme olis vaikka borokin voittais. Kohde 10, Brighton, kotivoitto?!

Tämmösen rivin toteutuessa ei olla tietty ainoita vakiovoittajia Suomen maalla, mutta parempi vähä ku ei mitään...

Komppaan samoilla, ristivarmistus kuitenkin myös nottinghamilla. Tarkemmin katottuna nyt patittaa, Leedsin en usko voittavan tänään.

Veikkauksen nettisivut ilmoitti mulle vielä perjantaina, että 13 oikein lapulla tulisi 600-37000 euroo.

Haravassa 11 oikein, anto 6 x 10 oikein. Hitto, kalarahoiks jäi. olis toi ollu kiva ottaa 80 000... tai ees 12:lla vajaa 2200e. Charlton petti ja Coventry-Hull oli 1x. Qpr varmana, muihin ekoihin oli ne x-varmistukset. ne ristit tän nosti noin isoks ja Derbyn voittoa oli varmaan aika vähän lapuilla... Ens la uudestaan, mut yleensä ei voiton jälkeen onnistu!

Onnee vaan! On se kuitenkin ihan "siedettävä" summa;) tosiaan ensi lauantaina taas Valjun kimppuun. 6 peliä pitäisi olla, joista mulle helminä Everton-Fulham, Stoke-Newcastle sekä tietysti ManU-Bolton.

Maaotteluvakio, 4+4 harava, pt-1. Eli 5 varmaa pitäs ettiä. Heti ekaan ois tyrkyllä Enklanti, mut siihen mä ajattelin yrittää x-varmistuksella rivin hinnan mahtollista nostoa? Kyllähän Enkku tän "paikalliskamppailun" varmaan vie, mut tosiaan, x nostas rivin arvoa hurjasti, eikä se ihan mahoton ylläri olis? Enkku aina selvittelee kyl karsinnat puhtaasti, näistä Georgioista ja Luxemburgeista, mut sitte ku arvokisoissa tulee eka kovempi jengi vastaan, esim. Tunisia tai Honduras, ni kuusessa ollaan.... ;)

Mut niitä varmoja: Saksa, ei ole muuta merkkiä tohon ku 1! Irlanti, Kroatia (tosin x-skenaario), Portugali. Portugali-Chilehän on leikkipeli, mut kyl mä uskon Porton vievän tän kuiteski. Jos viel Ronaldo ja muut on rosterissa? Se viides varma sitte? Israel tai Kypros? Ite päädyin Israeliin.

1x2 pelejä Nor-den, Mex-Par ja Bul-Sui nyt ainaskin... Maaotteluvakioilla mä oon varmaan saanu historias eniten osumia, jopa 13 oikein, mutta voitto-osuudet kans historian pienimpiä.... :(

Laitan samaan pive-jutut, eli kolmen suora: Leyton O, Girona ja huomiselta FC Lahti. Lahti pelaa cupissa kakkosen BK-46 vastaan, i karis. Aivan uskomattoman iso kerroin Lahelle 1.50! Kannattaa pelailla, ennen ku laskevat! mm. Nordic anto vaan 1.40 eilen. Toinen cupin peli Kuusysi-FC Häme. Häme tossa kai suosikki, mut iltapäiväks ennustettu lumisadetta, ja Kuusysi Kipsin tekonurtsilla voi venyy ainaki tasuriin!

Liirum, laarum!

Mun lapusta sen verran, että vanhalla tutulla haravalla 7+0:lla mennään. Mulle mieluisin kohde on tuo Norja - Tanska, jossa pp 40-30-30. Siispä ehdottomasti ohipeli X2, varsinkin kun Tanska on mielestäni aavistuksen kovempi joukkue.

Mun lapusta sen verran, että vanhalla tutulla haravalla 7+0:lla mennään. Mulle mieluisin kohde on tuo Norja - Tanska, jossa pp 40-30-30. Siispä ehdottomasti ohipeli X2, varsinkin kun Tanska on mielestäni aavistuksen kovempi joukkue.

Samaa mieltä. Mut ei uskalla jättää Norjan voittoo pois, ku kotona, ja ovat hyvin futanneet lohkossaan....

Onpas mitäänsanomaton Vakio. Tuntuu jo nyt, että kusee vähintään puolet. Varmoina mulla Enkku, Kroatia, Tanska, Saksa, Irlanti ja Portugali. Muihin sitten tietämättömyyden kertovaa 12:sta, paitsi ristivarmistus Sveitsille, Israelille, V-Venäjälle, Paraguaylle ja Argentiinalle. Mitä mieltä Roy oot tosta Albania - Valko-Venäjä? Tuntuu nyt, että pelasin sen persiilleen

Jep, vastaus tulee myöhäs, ku olin Kuusysi-Hämeenlinna cupin pelis... Mutta, laitoin siihen x2, Belarus pelannu hyvin karsinnat, eikä Albania ole futiksen mahtimaita... Tiiä, noista? Enkku voitti, eli tuhlasin siihen ristin :(

Olpahan muuten ihan keväinen futiskauden avaus Kipsillä, vaik Kyykkä häviskin....

Viikon tärkein päivä kohta edessä, joten laitan sen kunniaksi muutaman vihjeen. Vakio 1:stä ei juuri ilmiselviä varmoja löydy. Oikeastaan seinävarmoiksi kelpuuttaisin vain Chelsean ja QPR:n menestykset. Pottia lähden hakemaan tavalliseen tapaan haravalla, pt.-1 8+0.

Avauskohteessa Unitedin vieraaksi saapuu Lontoosta Fulham. United kärsii puolustuspään loukkaantumisista, eikä tilannetta auttanut se, että hobitti-Rafael kannettiin Chelsea-taistossa paareilla paikattavaksi. Tähän kun lisätään hyökkäyspään moottorin Rooneyn pelikielto, tilanne ei vaikuta lupaavalta. Kierroksen vaikeuden vuoksi laitan tähän silti varman 1:sen, sillä United on kuitenkin monta pykälää edellä kaikessa.

Kohteessa 2 voimiaan mittelevät Bolton ja West Ham. Toivon todella Hammersille voittoa, mutta todennäköisempää on tasapeli. Laitetaan siis X:n kaveriksi 1 kotiedun avittamana.

Kohteessa kolme haetaan seinähullua ristivarmaa. Sunderland on pelannut viime aikoina luokattoman huonosti - vastus on toki ollut huippuluokkaa. S'Land on lähtökohtaisesti vahvempi, mutta vierasjoukkueen hyvään vireeseen taikonut Roy Hodgson joukkueineen ei kalpene kotijoukkueelle yhtään. Sunderlandin maalinteko-ongelmista ja WBA:n puolustavasta pelitavasta rohkaistuneena koitetaan kerrankin ristivarmaa.

Kohteisiin 4 ja 5 lähdetään kotijoukkueen menestyksistä, mutta tasapelitkään eivät ymmärtäisi yhtään. Merkkejä rastitaan kohteisiin niin paljon kuin lompakko kestää.

Kohteessa 9 ennakkosuosikki on Cardiff C, mutta pelataan sinisten huonosta iskukyvystä rohkaistuneena ohipeli. Siispä 1X Doncasterille.

Jep, jep, Hodgsonhan lähtee kuuluisasti vieraspeleistä hakemaan sitä 0-0 puolustuspeliä, eli tuo hyvä haku! En kyl uskalla ilman 1-merkkiä lappua sisään laittaa. Onneks kohta alkaa taas Suomifutis-vakio. Toisin kuin moni muu, mä tykkään siitä, enkä vähiten sen takia, et oon siinä saanu urani suurimmat vakiovoitot!! Keupa-Kiupa on varma x, sano Atik! ;)

Onneks kohta alkaa taas Suomifutis-vakio. Toisin kuin moni muu, mä tykkään siitä, enkä vähiten sen takia, et oon siinä saanu urani suurimmat vakiovoitot!!

Mulla on vähän toisin päin... En oo oikeasti voittanut ikinä mitään suomifutiksen vakioissa;) En ole valitettavasti paikallisen futiksen suurin asiantuntija. Mutta nyt kesällä alan seurata tiiviisti, jos sieltä jotain jäisi muistin syövereihin.

Ensi kesän veikkaussuosikit:

1) TamU

2) FC Lahti

3) KuPS

...

29) HJK

Itteä kans kiinnostaa tuo vakio, oikeastaan kaikkein eniten veikkauksen peleistä. Tosin olen aika noviisi tässä ja lähinnä olen tuota järjestelmää pelaillut ja sitäkin vain niin, että summat ovat olleet pieniä. Joten voisiko joku asioista tietoinen hieman valoittaa mikä ero on järjestelmällä, haravalla ja hajarivillä?

Hajarivi on rivi, jossa jokaiseen kohteeseen tulee yksi merkki. Järjestelmässä yhteen lappuun on sisällytetty useita toisistaan riippumattomia hajarivejä. Haravajärjestelmä on halpaversio järjestelmästä. Haravassa saa pelimerkkejä (1X2) saman verran kuin järjestelmässä, mutta lapussa on sisäisesti vähemmän rivejä kuin järjestelmässä. Tämän takia harava on halvempi kuin järjestelmä. Haravassa on aina minimitakuu (-1,-2 tai -3), joka otetaan pois oikeasta tuloksesta. Veikkaajalla on kuitenkin mahdollisuus saada kaikki oikein jos vain tuuri käy.

Aikalaista liirumlaarumia, joten kannattaa katsoa tarkemmin Veikkauksen nettisivuilta;)

Itse pelaan yleensä haravajärjestelmää, sillä saan siten useita merkkejä siedettävällä hinnalla. Hajarivi taas on aika arvailua ja järjestelmä turhan kallis.

On se hieno peli.

Hieno peli, mut hiton hankala saada 13 oikein! Isolla haravalla sen toki saa, mut aina se putoo yhellä... :stress: Muilla metodeilla se onki sitte jo loton tasolla vaikeusasteessa....

Toki iso järkkäri, mut se maksaa jo maltaita. Oon muutaman kerran saanu haravalla 13, mut voitot ollu sitte sitä muutaman kympin tai max satasen luokkaa....

Raveissa on mahikset huomattavasti isommat, eli huomennaki ekaks Seinäjoen V75 ja nelkku, sit mahollisilla voitoilla vakioharava!

Tällä porukka ei vissiin hurjan kiinnostunu hevoshommista, mut jos innostaa, huutakaa hip! Sit lähtee hevostippejä tulemaan... Paljohan raveissa käy futareita ja kiekkomiehiä, Jokimaallaki nähny monia... Ja tietty gurujen guru, Jukka Virtanen!

Re: Vakioveikkaus

Pitkästä aikaa tartutaan Vakioon! Tuollaista siis luvassa. Tuskin kukaan tätä kerkeää typeränä palauttaa, mutta laitetaan nyt rivi tänne, jotta voitaisiin puida huonoa riviäni jälkeenpäin :icon_lol:

1 TPS - IFK Mariehamn-----X2

2 RoPS - FC Honka--------X2

3 KuPS - FF Jaro----------1X

4 OPS - FC Lahti----------2

5 FC Viikingit - FC Espoo---1X

6 PK-35 Vantaa - HIFK-----1

7 KPV - FC Hämeenlinna----12

8 MP - Pallohonka---------1

9 JäPS - ÅIFK-------------1

10 Närpes Kraft - Ilves-----X2

11 TP-47 - FC Kiisto-------1

12 HauPa - FC Santa Claus--2

13 JBK - Warkaus JK-------12

Perusteluita en nyt jaksa laittaa. Uskaa vain, että tällä tulee taas se 5-7 oikein :D

Vakioon tullut uusi pelimuoto! Se on nimeltään Mini-Vakio ja se muodostuu lauantaivakion kuudesta ensimmäisestä kohteesta (Valioliiga). Ensimmäistä kertaa se nähdään tänä viikonloppuna.

Täytät siis lapun normaaliin tapaan. Jos ruksit kohdan "Mini-Vakio", pelaat samalla muun lapun kanssa Vakion, joka on joko järjestelmä tai harava. Rivihinta on sama kuin muussa Vakiossa. Eli esimerkki:

1 Blackburn - Wolves 1

2 Tottenham - Everton 1X

3 Wigan - Norwich 1X

4 Fulham - Aston V 1

5 Liverpool - Sunderl. 2

6 QPR - Bolton X2

Yllä kyseessä on järjestelmä, jossa kolme osittain vaihdeltua. Jos otat Mini-Vakion lapun hinta on normaali hinta+järjestelmän 3+0 hinta. Yksinkertaista? :rolleyes:

Talvikaudella vastaava tulee jääkiekkovakioon, jossa Mini-Vakion kohteita ovat SM-liigan pelit.

Itselleni ainakin Vakion juju perustuu isoon voittopottiin, jonka vähän pelatulla oikealla rivilla saisi jopa kokonaan itselleen. Vielä ei ole osunut :D Mini-Vakiolla sama olisi toki helpompaa, kun vähemmän kohteita, mutta kysymysmerkiksi nousee voittopotti ? Kuuden kohteen Mini-Vakion potti ei nouse lähellekään samoihin sfääreihin kuin Vakion perinteinen sadantuhannen potti.

Toisekseen mietin sitä, että paljon pelatulla rivillä Mini-Vakiossa tuskin saa montaa sataa euroa (raveissa tahtoo olla sama tilanne) niin, voittaisiko kuutta Valioliiga peliä pelaamalla Pitkävetoon enemmän mitä Mini-Vakiossa.

Jotta ei nyt aivan puutaheinäksi mene niin Valioliigan maalikuninkuutta ehtii veikata lauantaihin asti. Vahvimmiksi ehdokkaiksi nostaisin viime kauden lopulla loistaneet Robin Van Persien ja Luiz Suarezin. Molemmilla niin vahva asema joukkueissaan, että pelaavat käytännössä kaikki pelit mikäli ovat terveitä. Persielle vielä suuri rooli vapareissa ja rankkareissa, mutta kääntöpuolena loukkaantumiset - kauan pysyy kasassa ?

Muilla kärkipään joukkueilla hyökkäys on paljon tasaisempi ja maalimäärät tulevat jakaantumaan useamman miehen kesken, joten sekin puoltaa joukkueidensa ykköspyssyjen Van Persien ja Suarezin mahdollisuuksia. Unitedilla Rooney pelaa varmasti paljon, mutta syökö tippuminen muodostelmassa hieman alemmas maalimäärää. Chicaritolle tulossa vaikea toinen kausi, jonka aloittaa vielä saikulta. Barbatovin lisäksi Danny Welbeck kärkkyy peli-aikaa, ja sitä tullee myös saamaan (mm. aloituspaikka Community Shieldissä). Chelseassa ilmeisesti vain toinen kaksikosta Torres - Drogba mahtuu samaan aikaan kentälle, joten toisen olisi päästävä hirmuvireeseen tykittääkseen yli kaksikymmentä maalia, millä maalikuninkuus vietäneen. Man Cityllä hyökkääjiä piisaa Tevez, Aguero, Dzeko, Balotelli, Adebayor yms., mutta kuitenkaan penkiltä ei montaa maalia saa tehtyä. Tottenham hyökkääjät tekivät viime kaudella vähiten maaleja kärkikuusikon jengeistä, kauheasti vähempään eivät tällä kaudella voi pystyä - mutta tuskin Defoekaan yltyy hirmuvireeseen karmean viime kauden jäljiltä.

Kärkikuusikon ulkopuolelta Sunderlandin Asamoah Gyanilla on kaiken mennessä nappiin varmasti sanottavansa tässä kilpailussa ja Aston Villan Darren Bent on perinteinen näky teksti-tv:n maalintekijälistauksessa. Olisiko muita ? Yllättäjiä ? Andy Carroll on toki mainitsematta, mutta uskoakseni Suarezin maalintekopotentiaali on kovempi.

Edit: tähän ketjuun tuo loppu olikin puutaheinää.. olin katsovinani että ketju olisi ollut vedonlyönti

Itselleni ainakin Vakion juju perustuu isoon voittopottiin, jonka vähän pelatulla oikealla rivilla saisi jopa kokonaan itselleen. Vielä ei ole osunut :D Mini-Vakiolla sama olisi toki helpompaa, kun vähemmän kohteita, mutta kysymysmerkiksi nousee voittopotti ? Kuuden kohteen Mini-Vakion potti ei nouse lähellekään samoihin sfääreihin kuin Vakion perinteinen sadantuhannen potti.

Valioliigan MiniVakiosta olisi tippunut mukavahkot 951€ viime kierroksella.

Eilen sain itse MiniVakion kiinni ja poistuin kioskilta huikean 9,1€ kanssa. 3,4 taisi tulla tuosta pienestä ja 5,7 sitten 10 oikein tuloksesta, ns. vitutti...

Noniin, pitkästä aikaan vakio heitetty sisään järjestelmän muodossa:

Wolves - Tottenham x2

Stoke - Liverpool 2

Arsenal - Swansea 1

Man City - Wigan 1

Sunderl. - Chelsea 2

Everton - Aston V x2

Barnsley - Leicester 2

Burnley - Middlesbr x2

Leeds - Crystal P 1x

Southampt - Nottingh. 12

West Ham - Portsm. 1

Blackpool - Ipswich 1

Bristol C - Brighton x2

Aika varmaa haetaan, eiköhän tuo silti onnistu kusemaan oikein kunnolla :D

Edit: 11 oikein ja voitto huima 4,20 euroa :cool:

Se on huomenna ensimmäinen Chämppäri vakio. Haiskahtaa Harava pt -1.

0+4

1. Barcelona-Ac Milan [center:3hkgbxzc]1[/center:3hkgbxzc]2. Chelsea-Leverkusen [center:3hkgbxzc]1[/center:3hkgbxzc]3. Dortmund-Arsenal [center:3hkgbxzc]1X2[/center:3hkgbxzc]4. Villareal- Bayern [center:3hkgbxzc]2[/center:3hkgbxzc]5. Man City- Napoli [center:3hkgbxzc]1X2[/center:3hkgbxzc]6. Benfica- ManU [center:3hkgbxzc]1[/center:3hkgbxzc]7. Genk- Valencia [center:3hkgbxzc]1X2[/center:3hkgbxzc]8. Porto- Shakhtar [center:3hkgbxzc]1[/center:3hkgbxzc]9. Olympiakos- OM [center:3hkgbxzc]X[/center:3hkgbxzc]10.Zagreb- Madrid [center:3hkgbxzc]2[/center:3hkgbxzc]11.Ajax- Lyon [center:3hkgbxzc]1X2[/center:3hkgbxzc]12.Inter- Trapzonspor [center:3hkgbxzc]1[/center:3hkgbxzc]

Hyvä kotijoukkue ja nättiä peliä pelaava Benfica ottaa yllätys voiton.

Bayern täysin varma kohde, Freiburgin jyräsivät sarjassa ja nyt käyvät hakemassa pisteet Villarealilta joka pelaa ilman Borja Valeroa, joka on pelikiellossa.

Napolilla myös yllätys sauma. City kuvittelee nyt olevansa se maailman paras joukkue joten nyt on Napolin aika näpäyttää.

Genk voi hurmoksen saatuaan kotiylöisen edessä yltää vaikka mihin Jelle Vossenin johdolla.