Jump to content
Sign in to follow this  
Spillo

Napolin loputon bannaaminen

Recommended Posts

Eikö pelejä sitten muka näytetä TV:ssä jos ei ole yleisöä?? Vai eivätkö vain maksa TV rahoja? Valaise minua tässä asiassa, sillä tästä minulla ei mitään tietoa.

Kyllä nuo lipputulot tekee ison loven ainakin minun matematiikalla. 30*45 000= 1 350 000. Tuolla summalla maksaa yhden miehen vuosipalkan helposti. Jos näitä yleisöttömiä matseja tulee kauden aikana useampia on se iso summa joukkueiden budjetissa.

Toki tiedän että Italiassa hommat toimivat omalla tavallaan ja kähmintää on vähän siellä sun täällä. Mutta jos tulet syyttelemään Interiä ja Romaa näistä muiden joukkeiden stadionbanneista niin toivoisin myös jotain faktaa tiskiin. Muuten ne on turhan päiväistä panettelua.

Kyllä nuo lipputulot tekee ison loven ainakin minun matematiikalla. 30*45 000= 1 350 000. Tuolla summalla maksaa yhden miehen vuosipalkan helposti. Jos näitä yleisöttömiä matseja tulee kauden aikana useampia on se iso summa joukkueiden budjetissa.

Onneksi jollain joukkueilla ei ole kyse vain katsojamääristä, kotistadionilla. :smile_ani:

Tv -tulot ovat tärkeässä osassa Italiassa, ainakin suurimpien joukkueiden kannalta. Kaikki joukkueethan diilit itse neuvottelevat.

Moratti, ja Inter ovat läpimätiä. Ja tuskin Roma Sensin johdolla paljon huonommaksi pistää. No, ehkä tuo on jo vähän liioittelua. Paitsi Interin osalta. 4.11 saamme lurjukset vastaan, ja vaikka tasoitusta calciopolin takia annoimme, eivät he pääse helpolla!

Napolille toki. :thumbsup1: Seuraavan ottelun saisivat kyllä hävitä...

Moratti, ja Inter ovat läpimätiä. Ja tuskin Roma Sensin johdolla paljon huonommaksi pistää. No, ehkä tuo on jo vähän liioittelua. Paitsi Interin osalta. 4.11 saamme lurjukset vastaan, ja vaikka tasoitusta calciopolin takia annoimme, eivät he pääse helpolla!

Itse itseäni lainaten: "Off topicia:

Nedved jättänee Italian derbyn väliin törkeän kyynärpäätemppunsa ansiosta."

"Yllättäen" Nedvedin bänni pudotettiinkin kahteen. Vanhan Huuhkajan Juventus-yhteydet eivät pettäneet torinolaisia tälläkään kertaa (älkääkä jaksako itkeä jostain Opel-sopimuksesta)...

"Yllättäen" Nedvedin bänni pudotettiinkin kahteen. Vanhan Huuhkajan Juventus-yhteydet eivät pettäneet torinolaisia tälläkään kertaa (älkääkä jaksako itkeä jostain Opel-sopimuksesta)...

Älä nyt oikeasti viitti! Toki se mitä Nedved teki Genoa pelissä oli tyhmää, väärin ja myös punaisen kortin paikka, mutta mitä kuvittelit...viiden ottelun pelikieltoako? Kahden ottelun pelikielto on aivan kohdallaan kyynerpääiskusta, vaikka se kostotoimi olikin. Kyynerpääiskuja tapahtuu nykyään pelintuoksinnassa jatkuvasti, ja jatkuvasti pelataan kyynerpäät ylhäällä. Yleensä pelitilanteessa tapahtuvassa kyynerpääiskusta annetaan keltainen kortti, tässä tapauksessa punainen oli kuitenkin oikeutettu, koska kyseessä oli kosto. Mutta kuinka pitkää pelikieltoa sitten oikein kuvittelit...?

Ja nämä Juven suosimiset puheet voit lopettaa heti alkuunsa. Menneet ovat menneitä! Eikä se Interkään sen puhtaampi nykyisin ole kuin Juve!

Itse itseäni lainaten: "Off topicia:

Nedved jättänee Italian derbyn väliin törkeän kyynärpäätemppunsa ansiosta."

Eikö juuri kahden ottelun lisäbanni ole se perus, ja extraa tulee jos kyseessä oli joku todella törkeä temppu, mikä ei kyllä tässä tilanteessa ollut.

Korjatkaa toki jos olen väärässä.

Älä nyt oikeasti viitti! Toki se mitä Nedved teki Genoa pelissä oli tyhmää, väärin ja myös punaisen kortin paikka, mutta mitä kuvittelit...viiden ottelun pelikieltoako? Kahden ottelun pelikielto on aivan kohdallaan kyynerpääiskusta, vaikka se kostotoimi olikin. Kyynerpääiskuja tapahtuu nykyään pelintuoksinnassa jatkuvasti, ja jatkuvasti pelataan kyynerpäät ylhäällä. Yleensä pelitilanteessa tapahtuvassa kyynerpääiskusta annetaan keltainen kortti, tässä tapauksessa punainen oli kuitenkin oikeutettu, koska kyseessä oli kosto. Mutta kuinka pitkää pelikieltoa sitten oikein kuvittelit...?

Ja nämä Juven suosimiset puheet voit lopettaa heti alkuunsa. Menneet ovat menneitä! Eikä se Interkään sen puhtaampi nykyisin ole kuin Juve!

Muistin virkistykseksi paljonkos se Adriano sai viime kaudella heittäytymisestään? Sehän oli maailman törkein ja ainutlaatuisin teko...

Mielestäni kostotoimena annettu kyynärpääisku on aika paha. Ikävä kyllä jalkapallossakin rangaistuksen määrä riippuu siitä kuinka pahasti kaveri loukkaantuu, eikä teon mukaan.

Eikö pelejä sitten muka näytetä TV:ssä jos ei ole yleisöä?? Vai eivätkö vain maksa TV rahoja? Valaise minua tässä asiassa, sillä tästä minulla ei mitään tietoa.

Toki tiedän että Italiassa hommat toimivat omalla tavallaan ja kähmintää on vähän siellä sun täällä. Mutta jos tulet syyttelemään Interiä ja Romaa näistä muiden joukkeiden stadionbanneista niin toivoisin myös jotain faktaa tiskiin. Muuten ne on turhan päiväistä panettelua.

Tv-rahojen suuruushan määrittyy puitteiden mukaan, jos katsomo on tyhjä niin huonoltahan se näyttää mainostajien silmissä. Tv:n välityksellä tavoittaa valtavasti suuremman asiakaskunnan, katsomoissa oleva ihmismäärä on suppea ja pääasiassa samoja ihmisiä hyvin pitkälle joille on jo mainostettu. Isot tappiot ovat vaarana, jos mainostajat eivät ole tyytyväisiä kun tuote ei ollutkaan se minkä sen piti näiden katsomobannausten takia. Olen aivan varma että tv-katsojamäärätkin romahtavat jos yleisöä ei otteluissa saa olla.

Faktaa kähminnöistä ei kukaan pysty laittamaan, aivan samalla lailla ajatusmaailmassasi dopingistakaan ei koskaan voisi ketään edes epäillä.

Faktaa kähminnöistä ei kukaan pysty laittamaan, aivan samalla lailla ajatusmaailmassasi dopingistakaan ei koskaan voisi ketään edes epäillä.

Putosin ajatuksenjuoksusi matkasta täysin?? Dopingin käytöstähän löytyy faktaa kun testataan ja analysoidaan. Kähminnästäkin täytyy löytyä faktaa ennen kun voidaan syyttää tai tuomita. Epäillähän voi kuka haluaa niin kähminnästä että dopingin käytöstä. Mutta jos esittää asiat faktoina ilman minkäänlaisia todisteita, niin se on ihan eri juttu.

Dopinginkin kohdalla esitetään epäilyjä, eikä ne välttämättä ole tuulesta temmattuja. Florence Griffith-Joyner käytti dopingia vaikkei siitä jäänytkään kiinni. Eilisen Napoli-Juventuksen tuomaritoiminnan jälkeen epäilykset saivat vahvasti lisää voimaa.