Jump to content
Sign in to follow this  
Alix

Livestream-keskustelut

Recommended Posts

Itselläni on käytössä hikinen 512 kb:n yhteys, mutta ppstream toimii tälläkin yhteydellä lähes poikkeuksetta hyvin. Eli, mikäli joku muukin riutuu vastaavan yhteyden kanssa, suosittelen kyseisen ohjelman käyttöä! :thumbsup1:

PPStream toimii kyllä hyvin, mutta SopCastista se jää kuvan laadussa aika kauas. PPS:ää on tullut myös aika paljon käyteltyä.

Toki mun ongelmiin koneen kanssa vaikuttavat myös ne saamarin troijalaiset, jotka tuntuvat valloittaneen koneen. Tiedä sitten käyttivätkö puuhevosta vai miten palomuuria kusettivat. :D

Jos mul on keskiverto nettiyhteys ja.. Sopcast ei toiminu ja PPLivenkin käyttö tuntuu oudolta niin mitä suosittelette?

PPStream on ehdottomasti ykkönen! Itse olen ainakin tykästynyt siihen. Käytän 1 megan nopeaa yhteyttä ja sillä toimii hyvin, myös pienemmillä nopeuksilla on toiminut hyvin kun en ole päässyt omalle koneelleni.

Toinen vaihtoehto on TVants, johon riittää ainakin paljon "ottelulinkkejä".

PPStream on ehdottomasti ykkönen! Itse olen ainakin tykästynyt siihen. Käytän 1 megan nopeaa yhteyttä ja sillä toimii hyvin, myös pienemmillä nopeuksilla on toiminut hyvin kun en ole päässyt omalle koneelleni.

Toinen vaihtoehto on TVants, johon riittää ainakin paljon "ottelulinkkejä".

Tvantsiakin oon joskus kokeillu mut sekään ei oikeen toiminu.. Samalla 1 megalla mennään joten kiitti avusta. Kokeilen tuota PPStreamia.. Ps: PPLive on siitä huono kun avaan streamit rojadirectan kautta niin ei tahdo löytyä oikeen linkkejä sille ohjelmalle :(

Juuh, itsellä ollut 1meganen jo vuoden verran ja nyt sain sitten vaihdettua viimein 2megaseen ja ens kuussa 8megaseen. 2meganen on kyllä aivan riittävä streamien katselemiseen.

Väärä paikka tämä, mutta heittäkää sitten tämä viesti jonnekin osuvampaan paikkaan.

Kyselisin streamien käytöstä, kun en ole aikaisemmin kokeillut. Tänään kun ajattelin katsella Realin pelin Sevillaa vastaan, että miten Snejder ja kumppanit pärjää. Ihan perusjuttua, että pitääkö joku ohjlema ladata (mikä?). Onko käyttö vaikeata jne. http://myp2p.eu/Matches/Match8.htm Tuolta aattelin katella ja kun huomenna koulu alkaa vasta 10, niin voi valvoakin vähän myöhempään :D Suuret kiitokset, jos joku vaivautuu vastata!!!

Nyt on oikeassa paikassa.:smile:

Tuolta heti ketjun ensimmäisestä viestistä löydät linkin, josta ladata SopCast. Sitten vaan asennat sen klikkailemalla OK:ta tuhat kertaa.:smile_ani:

Käyttö on helppoa. Tuolta laittamasta linkistä painat jotakin oranssia linkkiä Realin pelin ja sopcast kohdan alta. Sitten kestää hetken ja kone kysyy käynnistä ohjelma? Klikkaa siitä, kun pystyy ja muuta ei tarvitse tehdä. Joskus pitää painaa oranssista linkistä toisenkin kerran.

Ja tuolta laittamastasi linkistäkin pystyy sen ohjelman lataamaan siitä alhaalta vasemmalta. SopCast on tosin ollut muutaman päivän alhaalla, en tiedä toimiiko tänään. Jos ei toimi niin voit ladata jonkin toisen ohjelman, joka ehkä toimii.

Kysy lisää jos tarvitsee, tuli vähän epäselvästi selitettyä.

Sopcast ei nyt toiminut. Ei avannut sivua eli kokeilenko sitten tuota Tv Ants:ia?? Onko sekin joku stream-ohjelma??

Pitää sitten illalla yrittää uudelleen, kun voisi kohtapuoliin menä katselemaan Manun matsia...

Sopcast ei nyt toiminut. Ei avannut sivua eli kokeilenko sitten tuota Tv Ants:ia?? Onko sekin joku stream-ohjelma??

Pitää sitten illalla yrittää uudelleen, kun voisi kohtapuoliin menä katselemaan Manun matsia...

Eli siis tuo Alixin pistämä linkki ei toiminut? Se on varmaan vanha. Lataa SopCast tuolta laittamasti linkistä. Siinä vasemmalla lukee mustalla sopcast. Klikkaa siitä ja sitten klikkaa vaikka "mirror2" tai "mirror3". Niistä ainakin pystyy latamaan sen.

TVants on myös stream-ohjelma, mutta huonompi.

Onko näiden streamin kuva kuinka hyvä?? Että tunnistaako pelaajan selkeästi ja näkeekö pallon :D

Riippuu vähän. Katsoin kaksi ekaa ottelua, lähes TV-tasoista kuvaa, mutta selostus tuli jostain tennis ottelusta. Myp2p on vain menettänyt luvan näyttää japsi streamieja ilmeisesti, koska niitä ei enään ole. Ne oli yleensä hyvä laatuisia.

Riippuu vähän. Katsoin kaksi ekaa ottelua, lähes TV-tasoista kuvaa, mutta selostus tuli jostain tennis ottelusta. Myp2p on vain menettänyt luvan näyttää japsi streamieja ilmeisesti, koska niitä ei enään ole. Ne oli yleensä hyvä laatuisia.

Joo, itekkin olen sitä mieltä että japsikanavilla on paljon paremmat kuvanlaadut.

Pitääkö streamien toimimiseen olla jokin huippunopea netti, kun itselläni ei toiminut ja meillä on vain 512 :( Kun koitin Real-Sevilla matsia katsoa, niin se buffaroitiin 50 ja sitten se pysyi siinä. Olisiko siinä kohtaa pitänyt jaksaa vaan odottaa kauemmin (en odottanut kuin jotain minuutin)??

Pitääkö streamien toimimiseen olla jokin huippunopea netti, kun itselläni ei toiminut ja meillä on vain 512 :( Kun koitin Real-Sevilla matsia katsoa, niin se buffaroitiin 50 ja sitten se pysyi siinä. Olisiko siinä kohtaa pitänyt jaksaa vaan odottaa kauemmin (en odottanut kuin jotain minuutin)??

Itsellä taitaa olla 1 meganen. Sillä pelittää hyvin, mutta mielestäni 512 on myös itsellä toiminut hyvin aiemmin.

Joskus striimit eivät vain toimi tarpeeksi hyvin, mikä ei johdu netti-yhteyden nopeudesta. Toki sillä nopeudellakin on suuri vaikutus. Joskus kestää kauemminkin bufferoida, mutta ei yleensä kovin kauaa.

Sanotaanko niin että streamien kanssa kaikki on aina arpapeliä, joskus toimii - joskus ei.

Itsellä taitaa olla 1 meganen. Sillä pelittää hyvin, mutta mielestäni 512 on myös itsellä toiminut hyvin aiemmin.

Sanotaanko niin että streamien kanssa kaikki on aina arpapeliä, joskus toimii - joskus ei.

Juuri näin. Joskus streamit toimii loistavasti, joskus ei saa mitenkään toimimaan. Itsellä on 24M yhteys, mutta sillä ei näytä olevan mitään merkitystä. Vähän sama kun torrenttien kanssa :) Bufferointi kannattaa kuitenkin laittaa suurimmaksi mahdolliseksi (näihin teknisiin kyssäreihin löytyy vastaukset tältä foorumilta).

siitä se lähtee :)

Joo kyllä tämä SopCast on kyllä aika kuraa. En pysty nytkään kirjautumaan sisään kun ohjelma valittaa "Cant access SopCast service". Tällätteen takia en näe Spursin ottelua :stoned: Missä vika?

Joo kyllä tämä SopCast on kyllä aika kuraa. En pysty nytkään kirjautumaan sisään kun ohjelma valittaa "Cant access SopCast service". Tällätteen takia en näe Spursin ottelua :stoned: Missä vika?

Lataa uusin versio netistä.

Kirjoita tämä osoite sopcasting omaan osoite kenttään kun olet kirjautunut:

sop://broker.sopcast.com:3912/26342

Englannin kielinen selostus ja ihan ok kuvanlaatu.

Kerokaapa vielä pari aisaa streamien käytöstä:

Olen nyt pari matsia yrittänyt katsoa, mutta olen vain kerran saanut äänen toimimaan ja kerran on kuvakin ruutuun tullut, mutta sitten sopcast jotenkin tilttasia ja eikä sitten siitä tullut mitään. Pitääkö esim. virusasetukset olla jotenkin eritavalla kun streameja katsoo? Pitääkö eka littaa jotkut tietyt asetukset ennen kuin alkaa kunnolla sopcast toimimaan? Sitten kun painan play kohtaa, niin eikös sen pitäis ihan heti alkaa toimimaan (sitä näppäintä joka on oikeassa yläkulmassa)? Edelleen saan ainoastaan bufferoinnin noin 50%. Jos joku pystyisi auttamaan ennen Sevilla-Milan matsia, niin jättikiitokset!!!!

Kerokaapa vielä pari aisaa streamien käytöstä:

Olen nyt pari matsia yrittänyt katsoa, mutta olen vain kerran saanut äänen toimimaan ja kerran on kuvakin ruutuun tullut, mutta sitten sopcast jotenkin tilttasia ja eikä sitten siitä tullut mitään. Pitääkö esim. virusasetukset olla jotenkin eritavalla kun streameja katsoo? Pitääkö eka littaa jotkut tietyt asetukset ennen kuin alkaa kunnolla sopcast toimimaan? Sitten kun painan play kohtaa, niin eikös sen pitäis ihan heti alkaa toimimaan (sitä näppäintä joka on oikeassa yläkulmassa)? Edelleen saan ainoastaan bufferoinnin noin 50%. Jos joku pystyisi auttamaan ennen Sevilla-Milan matsia, niin jättikiitokset!!!!

Ei palomuurissa ym. pitäisi olla mitään ihmeellistä vikaa, jos SopCast suostuu bufferoimaan 50 prosenttiin asti.

Yleensä streamien kanssa auttaa pelkkä rauhallisuus. Bufferointi on usein hidasta, eikä lähetys ala ihan heti. Joskus stream pätkii alussa paljon, mutta se menee ohi odottamalla hetki. Jotkut streamit eivät toimi lainkaan (tai lataavat johonkin asti ja sitten lopettavat). Tästä ei pidä hermostua eikä lopettaa, vaan yrittää etsiä vaan uusi linkki.

Jos sulla nyt Sopcast on siinä koneella, niin kannattaa harjoitella ihan niiden valmiiden kanavien kanssa, mitä siinä kanavalistassa on. Niiden nyt pitäisi yleisesti ottaen toimia. Sitten kun ne saa pelittämään, niin ei siinä enää ole juuri minkäänlaista eroa linkkeihin.

Niin, ja tällä hetkellä SopCast on aika heikossa hapessa.

Ei kunnolla toimi, tai siis niin hyvin kuin yleensä. Tilanne varmaan parantuu lähipäivinä.

Kyllä mulla on sen jälkeen taas toiminut, kun latasin uuden version (1.1.2). (en tiedä oletko jo ladannut, mutta mulla ainakin helpotti.)

Se siis vaikka tuolta. Kannattaa käyttää noita lataus Mirroreita.

Tuon voi siis asentaa suoraan vanhan (1.1.1) version päälle.

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this