Jump to content
Sign in to follow this  
Alix

Livestream-keskustelut

Recommended Posts

Onko jollain tietoa näkyykö illan Coventry-peli jostain? ainakaan myp2p.eu:sta ei löydy...

Sama ongelma... :doh:

Ainakaan MyP2P:lle ei tule tätä ottelua, ilmeisesti mikään kanava ei näytä sitä suorana. Chelsean matsi tulee suorana Setantalta, mutta Unitedin jälkeenpäin.

There's NO CHANCE AT ALL!!!!

Pakko tyytyä Unitedin omien sivujen radioon. Se on hyvä, mutta kuva olisi kans ihan kiva.

Matsi lähestyy uhkaavasti :nerd: . Steamit on saatu jo hyvissä ajoin toimimaan.

/QUOTE]

Moi, mikä streami paras tällä hetkellä?

SopCast mielestäni. Viimeaikoina kyllä on ollut vähän ongelmia, mutta suosittelen kuitenkin.

SopCast mielestäni. Viimeaikoina kyllä on ollut vähän ongelmia, mutta suosittelen kuitenkin.

TVU ja sieltä Danish Delight. Tanskalainen selostus,mutta studio on ja pelaa 100% varmasti ja nopeasti!

PS: Lisäetuna: Oppii vähän Tanskaa samalla :D

Kertokaapas, miksi mulla nämä streamit alkavat tökkimään, joka häiritsee melko lailla pelin katsomista?? Katoaako ne jossakin vaiheessa? Häiritseekö esim. mese ja winamppi jollakin tavalla kuvaa?? Yleensä saan buffaroitua about 60%:seen eli eikö se ole tarpeeksi?? Jos joku näihin osaisi vastata, niin kiitokset jo etukäteen.

Kertokaapas, miksi mulla nämä streamit alkavat tökkimään, joka häiritsee melko lailla pelin katsomista?? Katoaako ne jossakin vaiheessa? Häiritseekö esim. mese ja winamppi jollakin tavalla kuvaa?? Yleensä saan buffaroitua about 60%:seen eli eikö se ole tarpeeksi?? Jos joku näihin osaisi vastata, niin kiitokset jo etukäteen.

Tämä on suhteellisen yleistä. Eilen pelitti loistavasta, kun katsoin Unitedin matsia. Mutta toisen puoliajan lopulla alkoi pätkimään. Sattumaa, koskaan ei voi tietää.

Vaikuttavia tekijöitä toki on netin nopeus ja jos vaikka latailee jotain siinä samalla, niin stream ei saa netin koko kapasiteettia käyttöön. Ei pätkimiselle oikein mitään mahda. Joskus pätkii ja joskus ei. Useimmiten itselläni kaikki on sujunut lähes täydellisesti, mutta poikkeuksia sattuu.

Toki kannattaa jo ennen ottelun alkua kokeilla lukuisia eri kanavia ym. Etsii sen parhaimman.

Streameja näyttää olevan aika huonosti tänään... itse en saanut yhtään auki.

Jokuhan voisi pelastaa iltani ja postata toimivan linkin 8)

Ite löysin sopcastilta Star Sports -kanavan. No, siitä ei kai enään sulle ole hyötyä.:nervoussmile:

Äsken perustin tuonne videopuolelle livestream-ketjun, mutta pitihän se arvata, että täältä se jo löytyi. Ei vaan yhtään isomman mutkan takana!?

Onhan tämä täällä hieman piilossa kieltämättä.

Tämä johtunee osaksi siitä, että Paitsio.comin foorumi on aiemmin käsittänyt vain tämän Manchester Unitedin puolen ja laajentunut siitä. Tämä livestream-ketju on jänyt tänne. Ja jos olen oikein ymmärtänyt, niin sitä kai halutaan pitää täällä enemmän "piilossa", koska tämä ei välttämättä ole niin täysin laillinenkaan aihe. (tiedän ei se ole täällä yhtään piilossa, eikä edes voi laittomaksi periaatteessa kutsua, mutta tälläinen käsitys minulla on.)

No, en tiedä. Pitää keskustella porukoiden kanssa, että olisiko tämä hyvä siirtää täältä johonkin vai pitää täällä.

Onhan tämä täällä hieman piilossa kieltämättä.

Tämä johtunee osaksi siitä, että Paitsio.comin foorumi on aiemmin käsittänyt vain tämän Manchester Unitedin puolen ja laajentunut siitä. Tämä livestream-ketju on jänyt tänne. Ja jos olen oikein ymmärtänyt, niin sitä kai halutaan pitää täällä enemmän "piilossa", koska tämä ei välttämättä ole niin täysin laillinenkaan aihe. (tiedän ei se ole täällä yhtään piilossa, eikä edes voi laittomaksi periaatteessa kutsua, mutta tälläinen käsitys minulla on.)

No, en tiedä. Pitää keskustella porukoiden kanssa, että olisiko tämä hyvä siirtää täältä johonkin vai pitää täällä.

Siirtäkää ihmeessä, sillä täältä on niin vaikea kenenkään tulla etsimään tällaista ketjua.

Katsominenhan ei ole laitonta eikä myöskään yhdenkään ohjelman lataaminen, mutta jos täällä annettaisi neuvoja otteluiden striimaamiseen, niin silloin olisi jo ihan täysin eri asia.

Hyvänä esimerkkinä annettakoon se, että Jatkoajan keskustelussa vastaava aihe jääkiekkoon liittyen saa olla ihan täysin vaikka kyttien nähtävillä, vaikka kyseinen foorumi on vielä 20 krt tiukempi ja kurillisempi paikka.

Livestream keskustelut - osio näyttäisi olevan suljettu, niin kysytäänpä täällä.

Eikö Myp2p:stä saa enää Valioliigaan striimejä? En löytänyt tämän ottelun lähetystä ja huomasin ettei muitakaan Valjun pelejä näytetä. Onko kiellettyä nykyään näyttää Valioliigaa? Ja jos lähetyksiä saa jostain muualta, niin voisiko joku ystävällisesti kertoa mistä. Kiitos jo etukäteen.

Jäi allekirjoittaneelta tämä matsi katsomatta.. :wallbang:

Livestream keskustelut - osio näyttäisi olevan suljettu, niin kysytäänpä täällä.

Silloin voi pyytää moderaattoria avaamaan aiheen.

Eikö Myp2p:stä saa enää Valioliigaan striimejä? En löytänyt tämän ottelun lähetystä ja huomasin ettei muitakaan Valjun pelejä näytetä. Onko kiellettyä nykyään näyttää Valioliigaa? Ja jos lähetyksiä saa jostain muualta, niin voisiko joku ystävällisesti kertoa mistä. Kiitos jo etukäteen.

Jäi allekirjoittaneelta tämä matsi katsomatta.. :wallbang:

Tuolla sivulla lukee näin: "Because of pending legal proceedings, Myp2p has removed all links in the following competions: Elitserien - SM-Liga - NHL - Swedish Allsvenskan - Italian Serie A - English Premier League - Dutch Eredivisie. Once a judgment has been given, we will notify you of the outcome."

Eli vapaasti suomennettuna tekijänoikeuksien vuoksi niitä ei voi kertoa. Itse olen katsellut otteluita osoitteessa http://www.atdhe.net/ .

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this