Jump to content
Sign in to follow this  
Lasse Tikka

Jenkkifutis!

Recommended Posts

Aika ihme ettei hei meillä ole vielä ollut mitään tästä jenkkien mielestä ainoasta oikeasta jalkapallosta.

No joka tapauksessa, olen Viasatilta öitä myöten pudotuspelejä tihrustanut ja on se ollut upeeta seurattavaa. Te tiedätte, ameriikkalaisten kuvaustaidolla, hidastukset ja vaikka mitä, ja kerrasta poikki, eikä mitään tylsiä monen matsin sarjoja. Ehdottoman hieno laji!

Ja jos me brittifudiksen ystävinä digataan äijämeiningistä niin katsokaas esim. täältä kuvia!

http://www.nfl.com/photo/photo-gallery?chronicleId=09000d5d80154067

Green Bayn matsi Seattlea vastaan oli just tommonen lumisotapeli ja johan meni taktiikat uusiksi kun joka hemmolla oli vaikeeta ylipäänsä saada palloon kosketusta, pitävästä otteesta puhumattakaan. Tää on just kun meidän ikämiespelit, mehän pelataan ulkona läpi talven. ÄIJÄÄ!!!

Harmi että finaali meni toisaalta hiukka pilalle kun Green Bay ei päässyt finaaliin. Nyt siellä on vaan tää epätoivonen Daavid vs. Goljat -asetelma. Eikös kukaan muu ole näitä seurannut?

Minä tietenkin ! Hyvää viihdettä, todella ! Patseillä kaikkien aikojen jengi, ei

tappioita.

Ilman ko sarjasysteemiä (yli 90% matseilla oikea merkitys, runkosarjassa

vain 16 matsia) NFL ei minua ainakaan yhtäpaljoa kiinnostaisi.

Cmon New Orleans Saints

NFL visa, minkä maalainen pelaaja tehnyt eniten pinnoja

kautta-aikain NFL:ssä ?

Voi kun unhotin just ton tärkeän datan mutta veikkaan että kyseessä ei ole voinut olla muuta kuin Elmo? Eli siis varma vastaukseni lienee suomalainen!

Toi on muuten jännää toi jenkkiurheilu. Olin pari vuotta sitten Chicagossa käymässä ja siellä jutustelin yksissäkin bileissä jengin kanssa fudiksesta ja paikallisesta Bearsista. Yksikin tosi vanha patu ilmoitti käyvänsä vaimonsa kanssa katsomassa vanhan yliopistonsa fudisjengin matseja paljon mieluummin kuin Bearseja. Eikä kyse ollut menestyksestä. Sanoi että joka matsissa stadikka aivan täynnä ja hirvee fiilis. Ja matkaa matseihin Chicagosta parisataa mailia kun Bearsin matseihin olisi riittänyt melkeen kävely.

Hassua porukkaa.

Oli loistava matsi, ihan kaikkinensa. Ja taas näitä, oliko se Hesari kun kirjotti että huono matsi. Se mikään huono matsi ollut, ehdottomasti yksi parhaista mitä muistan nähneeni - ja yllärimomentti mukaanluettuna paras varmaan. Hyväksi sen teki kummankin jengin kova puolustus. Tsiisus, ne piti kahdessa touchdownissa jengin jolla on 52 eri kuviota hyökkäyksessä ja säkitti maailman tän hetken parhaan pelinrakentajan tieskuinkamonta kertaa.

Mutta ehkä se toimittaja on enempi keskittynyt pesäpalloon ja sillä ei ole näin talvella mitään muutakaan tekemistä?

Sign in to follow this