Jump to content
Sign in to follow this  
v7ville

Kaikki italian liigan kannattajat huomio!

Recommended Posts

Kaikki Muut Italian Liigan Kannattajat Paitsi Intteristit? KMILKPI ? Ei hullumpi :icon_lol:

No ei, pitää olla avoin kaikille :shades:

Hyvä idea ja nimi vois olla Ne Italialaiset Seurat Jotka Eivät Ole Pelanneet Koskaan Pelanneet Sarja Beessä eli NISJEOPKPSB. No ei kyllä kaikki ovat tervetulleita myös beessä pelanneet. No niin ei muuta kuin yhdistystä perustamaan. Pikkujoulut ehdittäis vielä sopimaan;)

Hyvä idea ja nimi vois olla Ne Italialaiset Seurat Jotka Eivät Ole Pelanneet Koskaan Pelanneet Sarja Beessä eli NISJEOPKPSB. No ei kyllä kaikki ovat tervetulleita myös beessä pelanneet. No niin ei muuta kuin yhdistystä perustamaan. Pikkujoulut ehdittäis vielä sopimaan;)

Urbano muistatko mikä oli Interin sarjasijoitus vuonna 1922? (Sen perusteella nimittäin tuohon yhdistykseen ei tuli yhtään oikeaa jäsentä, vain keplottelijoita ja konnia.)

On parempi, että perustamme Italialaisen Jalkapallon eli Calcion Kannatusyhdistyksen (joka hyväksyy jäsenikseen kaikki italialaisesta jalkapallosta kiinnostuneet sarjasta riippumatta (kaikki 10 sarjatasoa nyt ainakin ja maajoukkue) eli kaikki otetaan mukaan, paitsi Urpot! Yhdistyksen tunnus olisi siis IJeCKpU - mutta koska se kuulostaa urpolta (!), niin olkoot nimi vaikka Pro Calcio - italialaisen jalkapallon kannatusyhdistys.

Edit; urbanolta loppunut banni, ja taas on paljon hyvää juttua tulossa. Vekkuli kaveri.

Jos nyt hiuksia lähdetään halkomaan, niin kyllähän tasan tarkkaan tämän topicin rölötyksen ovat Juventinot aloittaneet, vaikkakin niistä on jo aikaa.

Anteeksi että unhodin, mutta Juventinothan eivät koskaan aloita provoilua. Isoja ihmisiä, eivätkä pysty peiliin katsomaan. Ymmärrys ei vain yksinkertaisesti riitä.

joo morjens sullekin antiko. rehellisesti, en muista mut katson Inter ! 100 anni d´emozioni-kirjasta. odotas. no ei selvinnyt mut neniin on tullut monessakin ottelussa ja pahasti. mut kerro sinä minulle. Italialaiset Interistit sanoo kyllä ettei koskaan olla oltu sarja beessä. siihen minä uskon kun ei kukaan pane vastaankaan Italiassa. niin ja toi pro calcio - italia... kuullostaa erittäin hyvältä. huomaan että ymmärrät italiaa kielenä ja luet italaialaisia lehtiä.

Jos nyt hiuksia lähdetään halkomaan, niin kyllähän tasan tarkkaan tämän topicin rölötyksen ovat Juventinot aloittaneet, vaikkakin niistä on jo aikaa.

Joo, mutta suoraan bannista tuollaista läppää. Taitaa olla ainoa kommentti jäähyn jälkeen, toki jokainen vetää tavallaan. Ei siihen lisättävää...

Edit; urbano, tuolta voit lukea esim asiasta, jos et ole ikinä kuullut moisesta. http://en.wikipedia.org/wiki/F.C._Internazionale_Milano

joo morjens sullekin. rehellisesti, en muista mut katson Inter ! 100 anni d´emozioni-kirjasta. odotas. no ei selvinnyt mut neniin on tullut monessakin ottelussa ja pahasti. mut kerro sinä minulle. Italialaiset Interistit sanoo kyllä ettei olla oltu sarja beessä koskaan. siihen minä uskon kun ei kukaan pane vastaankaan Italiassa.

1922 Internazionale keräsi vain 11 pistettä ja sijoittui lohkonsa viimeiseksi. Kaikkien lohkojen viimeiset pudotettiin automaattisesti sarjaporrasta alemmas eli Serie B:hen.

Mutta sitten astui taas esiin Interin todellinen luonne: kabineteissa keplottelu. Sarjasysteemiä muutettiin parahiksi, ja Inter vetosi taloudellisiin ongelmiin, joita putoaminen sille toisi (Juvella oli varaa pelata B:ssäkin), joten erikoissäännöllä Inter pääsi kaksiosaiseen karsintaan, jonka se voitti. Joku toinen seura (joka oli sijoittunut sarjassa paremmin) pudotettiin Interin sijaan.

Joten eipä ihme, että tämä episodi on "unohdettu" tuosta Interin historiikistä. Kabinetissa voitettua (ryöstettyä) mestaruutta kai sentään muistellaan vuolaasti: kuinka Inter silloinkin nöyrtyi vastustajilleen kentällä mutta pähitti ne kabineteissa keplottelemalla.

Tosiasia on kuitenkin se, että Inter on pudonnut Serie A:sta, vaikkei se olekaan koskaan pelannut Serie B:ssä. Tuolla asialla ylpeily sen sijaan on kuitenkin kunnia, josta ainakin minä kieltäytyisin. 1922 olitte viimeisiä, muistakaa se, ennen kuin alatte puhua kunniasta. Se mitataan kentällä, ei kabineteissa.

Antti hyvä, minä olin oikeassa. Emme ole koskaan pudonneet, emmekä ole koskaan pelanneet beessä. Olimmeko sarja aan viimeisiä kun kirjoitit meidän olleen lohkomme viimeisiä. Oli siis useampi lohko ? No mutta yhtä kaikki. Emme ole koskaan pudonneet, emmekä ole koskaan olleet beessä.

Antti hyvä, minä olin oikeassa. Emme ole koskaan pudonneet, emmekä ole koskaan pelanneet beessä. Olimmeko sarja aan viimeisiä kun kirjoitit meidän olleen lohkomme viimeisiä. Oli siis useampi lohko ? No mutta yhtä kaikki. Emme ole koskaan pudonneet, emmekä ole koskaan olleet beessä.

Usko nyt, kaikkien lohkojen viimeiset putosivat automaattisesti: Inter tuli viimeiseksi ja putosi.

En väittänytkään, että Inter olisi pelannut Serie B:ssä, mutta ylimmältä sarjatasolta te kyllä keväällä 1922 putositte. Peliesitystensä perusteella Interin olisi tullut aloittaa vuoden 1923 sarjakausi Serie B:ssä kuten tekivät kaikki muutkin lohkojensa viimeiseksi jääneet. Jos sääntöjä siis olisi noudatettu, mutta tietenkään niitä ei noudatettu, kun oli kysymyksessä Italia ja Inter.

Lue asiasta tarkemmin vaikka Wikipediasta ennen kuin tulet tänne jeesustelemaan asiasta, josta et selvästikään tiedä paljon mitään.

Just eli lohkojen viimeisten kohtalo oli pudota. No onneksi Interin johto sai puhuttua sen karsintaottelun, muuten olisimme pudonneet. Voitimme ottelun ja emme pudonneet. Eli emme pudonneet, emmekä joutuneet sarja beehen. Kiitos Interin johdolle diplomatian taidoista. Voimme edelleen kehua ettemme ole koskaan pudonneet beehen. No kiitti näistä tiedoista. Okei mut panna pystyyn se yhdistys, niin voimme sen tilaisuuksissa riidellä asioista. Forza Pro Calcio ! Vai miten olisi pro calcio italiano ?

Ah kuinka nautinnollista seurata Intterin ja Juven kannattajien vittuilua toisillensa.

Itseä suorastaan järkytti Interin ja Juven kannattajien keskinäinen käytös silloin kun aloin Serie A:ta seurailla. Edes Schumi- ja Häkkis-fanit F1-puolella eivät aikanaan kyenneet moiseen käytökseen.

Nyt sille osaa jo nauraakin. Onhan se hyvä että meille muillekin tarjoillaan jotain huvia. :rolleyes_ani: