Jump to content
Sign in to follow this  
-keane16-

Keanen rooliin?

Recommended Posts

Roy Keane kuuluu siihen kastiin että häntä ei voi korvata. Aiemmin korvaamatta ovat jääneet viimeksi Cantona, Charlton, Edwards ja Taylor.

Moni legenda on korvattu, osin onnellakin, mutta muuten on muutettu pelitapaa ja taktiikkaa sopivaksi kulloisellekin joukkueelle. Nyt taktiikkaa pyritään muokkaamaan sellaiseksi, joka Keanolle sopii. Onko joku huomannut että se tuhoaa Scholesin?

http://home.skysports.com/list.asp?hlid=313059&CPID=24&clid=&lid=&title=United+weigh+up+January+bid

Mitäs mieltä olette tälläisesta jepestä? Itse muistaakseni viime kaudella yhden pelin kaverilta näin ja siinä hän oli kyllä vakuuttava, joten jos poika jatkaa samaan malliin, niin tervetuloa :wink: .

Uus Djemba Djemba? No ehkä mä olin vähän liian pessimistinen, mutta näihin turhiin hankintoihin ei ole enää varaa.Mielestäni sen miehen, joka Keanoa tulee paikkaamaan, pitää olla jo valmis pelimies.Mutta vaikea tosiaan kommentoida mitään tuosta pelaajasta ku en oo ikinä nähny sen pelaavan.

Koittakaas jo takoa kaaliinne että SAF on päättänyt että Smith ottaa Keanon paikan ja Scholesin tilalle hommataan luultavasti Ballack jos sille yheksän kymppiä viikossa kelpaa.

Keskikenttä olis silloin Giggs/Park-Ballack-Smith-Ronaldo.

Vaihtoon jäisi viellä Fletcheriä, Scholes, Richardson ...

http://home.skysports.com/list.asp?hlid=313059&CPID=24&clid=&lid=&title=United+weigh+up+January+bid

Mitäs mieltä olette tälläisesta jepestä? Itse muistaakseni viime kaudella yhden pelin kaverilta näin ja siinä hän oli kyllä vakuuttava, joten jos poika jatkaa samaan malliin, niin tervetuloa :wink: .

Uus Djemba Djemba? No ehkä mä olin vähän liian pessimistinen, mutta näihin turhiin hankintoihin ei ole enää varaa.Mielestäni sen miehen, joka Keanoa tulee paikkaamaan, pitää olla jo valmis pelimies.Mutta vaikea tosiaan kommentoida mitään tuosta pelaajasta ku en oo ikinä nähny sen pelaavan.
Ennemminkin ehkä vanhempi ja halvempi kopio Essienistä - joka muuten on alkukankeuksien jälkeen pelaillut aika mikko mallikaasti ruplien keskikentällä. Valmis pelimies kaveri mielestäni on, mutta toki ainahan sitä kehittyy ;)

Koittakaas jo takoa kaaliinne että SAF on päättänyt että Smith ottaa Keanon paikan ja Scholesin tilalle hommataan luultavasti Ballack jos sille yheksän kymppiä viikossa kelpaa.

Keskikenttä olis silloin Giggs/Park-Ballack-Smith-Ronaldo.

Vaihtoon jäisi viellä Fletcheriä, Scholes, Richardson ...

Tuo ei kuulosta yhtään hullummalta. Mutta vaatisi sitä että alkukaudesta käytettyä peliryhmitystä tulisi vähän muuttaa. Jos taas peluutetaan kolmen keskustaa niin sillon siitä jäisi jotakin tällaista: Ballack-Smith-Fletcher.. Ja tuo ei taas kuulosta yhtään nii hyvältä.

Mutta minusta Ballackin hankinta ei edes olisi välttömätön, tosin en kyllä pistä pahitteeksi vaikka saapuisikin.. Mutta kunhan puolustajat tulee kuntoon niin keskikenttä Giggs/Park-Richardson-Smith-Ronaldo kuulostaisi myös aika mielenkiintoselta..

Manchester United has today reached agreement with Roy Keane for Roy to leave the Club with immediate effect.

The agreement allows Roy to sign a long term deal with another club to enable him to secure his playing career beyond what would have been the end of his contract at United in the summer.

The Club has offered Roy a testimonial in recognition of his 12 ½ years at Old Trafford.

The Club thanks Roy for his major contribution to the Club during his years of service.

Varmaankin Duscheria tuohon Keanen paikalle todella nyt haetaan. Itse on sanonut, että on erittäin kiinnostunut ja 8 miltsiä siis hinta.

Keano luultavasti matkaisi Celticiin, Englantiin ei ole jäämässä varmaankaan.

Keano näemmä kiinnostaa todella montaa seuraa tällä hetkellä ja miksei kiinnostaisi.

Yksi näistä on Real!

"prein" linjoilla on keskikentän korvaaja kysymyksessä myös meikäläinen.

Antaisivat nyt samalla pois Gravesenin, kun noi vanhat Toffeet näyttävät pärjäävän hyvin punaisissa trikoissa!

Käyttöä herralle olisi, ja Kalinaliiga hänelle tuttua tavaraa!

Katotaan nyt kumminkin ensin onko Keanon suunta epsanja laisinkaan.