Jump to content
Sign in to follow this  
Probot

A.C. Milan Club Finlandia

Recommended Posts

Tuosta logosta: reuna on upea, ajatus hieno, mutta tuo "devil", ei sovi. Keksikää jotain ihan muuta. Vielä jos MaNulaisilla on samantapainen pahoilainen niin..

kyllähän se punamusta ruuvinmeisseli olisi kieltämättä upea;)

Arvon milanistat, tässä nyt usean työpäivän tulos, etusivu vaille valmis :D.

Yritin aluksi väsatä näyttävää flash-sivua, muttei siitä tullut mitään, joten päädyin lopulta tähän.

Indexiä pidemmälle en viittinyt tehdä, ennen kun kuulen mielipiteenne.

Juve miehen kommentteja tuskin kaivataan, mutta kerron muutaman kehitys idean... Tässä minun plussat ja miinukset ko. sivustosta

+ öö... kaipa se sivusto vielä siitä muodostuu.. yritykselle 7+

- "yläpalkin" linkit eivät erot kun vie hiiren päälle

- sivu ei toimi Firefoxilla ja ie:llä samalla tavalla

- sivuston ulkoasu on aika tyhjä muutenkin

Viisaampien kommenteja otetaan aina vastaan :smile_ani:

Jatkoin etusivun hiomista, ja tässä tulos. Vielä on muutama "bugi" hoitamatta, jonka jälkeen siirryyn ala-sivujen pystyttämissen.

Eli Indexiä pidemmälle en ole edennyt. Unohdin vielä kertoa, että viemällä hiiren sarjataulukon päälle saat näkyviin loput siitä.

Muiden milanistien ilmestymistä odotellessa :rolleyes_ani:

E: mitä ihmettä!?! minä kannatan-kohdassa jokin häikäisee silmiä. Se on Milanin logo! Onko tämä uudenvuoden lahja webmasterilta, hieno lahja :D

Jiiihaaa, loisto jobia almobaba:thumbsup1:, kelpaa. kun vaan tulis niitä muita milanistoja!!!

"I´ve got a devil iin me" :drunk

E: mitä ihmettä!?! minä kannatan-kohdassa jokin häikäisee silmiä. Se on Milanin logo! Onko tämä uudenvuoden lahja webmasterilta, hieno lahja :D

Jabadabaduuuuu :drunk: Juven logo, eih...

Vuosi 09 lähestyy, AC Milanin vuosi!!!!

Päivitystä. Tulevan kerhon (?) kotisivupohja on kohta vaille valmis, eli pohja ei tekstiä.

Elikkäs nyt tarvittaisiin taitavia kirjoittajia, lähinnä historiaa kirjoittamaan. Tuolla ff2:n puolella on muutama potenttiaalinen rossoneri, siis jospa joku tekisi palveluksen ja menisi sinne mainostamaan asiaa.

Jos kukaan ei ilmoittaudu niin voin tehdä myös sen itse.

Joo-o. Sivut ovat nyt vaille leipätekstiä muutamassa kohdassa, muulloin pitäisi olla kunnossa. Huomenna pitäisi tulla postissa pino lappuja yhdistyksen perustamista varten patentti- ja reksterihallitukselta, eli jos edes mietitään ideoita/pohja/toimenkuvaus pohjaksi perustuskirjaan. Jos tänne ei ala ilmestymään muita kun mate ja blint niin minun osalta tämä voidaan jättää jäihin piiitkäksi ajaksi, koska en ole lähdössä perustamaan kahden henkilön yhdistystä/kannattajaryhmää :mad::grumpy:

Jos tänne ei ala ilmestymään muita kun mate ja blint niin minun osalta tämä voidaan jättää jäihin piiitkäksi ajaksi, koska en ole lähdössä perustamaan kahden henkilön yhdistystä/kannattajaryhmää :mad::grumpy:

Tuo on totta, aivan turha kolmenkopla olisi. Kummastuttaa kyllä tämä kato. Ennenkuin tänne foorumille tieni löysin, täällä näkyy kirjoitelleen suht aktiivisesti semmoisia nimimerkkejä kuin Probot, Magnifico22, R1zZ bR0Wn jnejne, jotka ovat kaikki ilmoittaneet halukkuutensa perustaa klubi.

Joitakin Milanistoja kuten AC Milan, -ichabod-, pake, ja gerrard(?) jne ovat täällä joskus piipahdelleet mutta ei vain ole tänne sitten kirjoitettua tullut, vai?????

Tuota mainostusta sitten vaan... ff2:n voisi vaikka topicin perustaa, ja linkin sitten tänne... Itsellä ei vain ole nimimerkkiä siellä, mutta äkkiäkös semmoinen.

E: Sivut ovat mahtavat!

Tuota mainostusta sitten vaan... ff2:n voisi vaikka topicin perustaa, ja linkin sitten tänne... Itsellä ei vain ole nimimerkkiä siellä, mutta äkkiäkös semmoinen.

Epäilen hitusen verran että tuskinpa kannattaa. Eiköhän ne jotka ovat kiinnostuneita varmastikin siellä asiasta pitkälti tiedä.

Tuollaisen tekemällä sieltä ei suurella todennäköisyydellä ilmesty paikalle kuin tuollaisia matriisin, sekä batman & robin tyylisiä ”kirjoittelijoita” ... näiden paikallisten "järjestyksenvalvojien" ilolinnuiksi.

No, useat kommentit voivat olla linjaa "vitun mieshuorat" ja muuta yhtä rakentavaa, mutta suosittelisin kuitenkin laittamaan aiheesta tiedon sinne, asiasta kiinnostuneetkin sen sieltä kuitenkin voivat huomata. Nimittäin jos tätä forumia ei seuraa niin vähän vaikea näistä on tietoa saada.

Ja vissiin ichabod ainakin on intin iloissa, että se ainakin rajoittaa tänne osallitumista.

Ja vissiin ichabod ainakin on intin iloissa, että se ainakin rajoittaa tänne osallitumista.

Itse asiassa kotiuduin perjantaina :D Hieno fiilis. Ja itse olen tottakai mukana, miten vaan kerkeän. Suurin osa Milanin kannattajista taitanee olla E-Suomesta ja siellä vissiin pidetään mahd. kokoukset, niin se vaikeuttaa meikäläisen osallistumista. Tosin voi olla, että ensi syksynä osoite on Stadi, mutta sen näkeen sitten.

Hyvä kuitenkin, että tämäkin hanke on edistynyt! Jatkakaaa samaan malliin :D

sivustosta..

Ihan kelvolliset näköiset ovat nuo sivut mutta pari seikkaa häiritsee. Ensinnäkin teksti menee punaisen ja valkoisen päälle joka epäselkeyttää. Lisäksi muutama kuvakin on ikäänkuin tekstin taustalla jolloin tekstistä ei juuri selvää saa. Tuosta logostakaan en erityisemmin pidä mutta se saattaa olla vain minun mielipiteeni. Sivun palkitkin esim tossa pelaajat kohdassa näyttävät menevän osittain lomittain ja täten eivät näytä hyvältä. Tarkemmin kun katselee huomaa että myös mestareiden liiga voitot ovat sekoittuneet jotenki italian cuppiin. Oikeat vuosiluvut 1963, 1969, 1989, 1990, 1994, 2003, 2007

Itse voisin jotai historiasta tai joistakin pelaajista kirjoitella. Kunhan annat vain aiheita. Sivuille voisi lisäillä mm. pieniä katsauksia kyseisistä mestareiden liiga "kausista", esimerkiksi otteluraporttien ja kuvien muodossa.

Vuosiluku ongelma on hoidettu.

Lisää logosta. Eli ainoat vaihtoehdot ovat, teen kokonaan uuden logon jolla ei ole mitään pohjaa tai ideaa, tai käytämme leijonaan (sekoittuu Juveen) tai piru.

Oikeastaan miellä olisi etuoikeus käyttää leijonaa logossamme, koska Italian ensimmäisiä järjestäytyneitä ultroja olivat milanin-ultrat, fossa dei leoni, ja he käyttivät alla olevaa logoa. Tai sitten käytämme luvatta etelä-afrikkalasien rugby-joukkueen logoa, heillä on punamusta leijona-logo. Tai sitten käytämme allaolevaa logoa, tätä käyttävät myös ultrat, mutta en oikeastaan tiedä mitä tuo esittää. Ilmeisesti piru jolla on leijonan tukka :D. Valinta on teidän.

Posted Image Posted Image

Posted Image

E: Nykyään viralliset ultrat ovat brigate rossonere, punamusta prikaatti.

Posted Image

Itseasiassa tuo logo kävi myös meidän katjussa esillä kun logoamme suunniteltiin :)

Ilmeisesti piru jolla on leijonan tukka

Mitäs tästä sanotte. Tein tämän tässä n. 5minuutissa :)

Posted Image

Itseasiassa tuo logo kävi myös meidän katjussa esillä kun logoamme suunniteltiin :)

Voin luvata etten käynyt lunttimassa teidän ketjusta :D, vaan fossa dei leonin kotisivuilta.

Ja sivuista vielä. Eli on tulossa kokonaan oma sivu pelaajille ja sinne myös kirjoituksia suurimmista pelaajista. Ja historian puolelle voimme laittaa sivupalkkiin kirojoituksia merkittävimmistä otteluista. Yritän seuraavien viikkojen aikana edistyä, tiukasta aikataulusta huolimatta.

Käykää lukemassa uusin kirjoitus, koskien Ronaldinhoa. Propsit rsn:lle.

Mitäs tästä sanotte. Tein tämän tässä n. 5minuutissa :)

Posted Image

Oho!! Aivan mahtava :D. Joko sulla on piirtopöytä käytössäsi tai sitten omaat hiiren käytön salaisuuksia.

Jos vain saisin piirtopöydän taikka skannerin, niin pääsisi sisäinen taiteilijani oikeuksiinsa.