Jump to content
Sign in to follow this  
G.Rossi

EM 2008 -kisa

Recommended Posts

Paitsio.comin EM 2008-tietäjä on Kilppari! Lämpimät onnittelut ja rispektit hänelle. :smile: Kilpparin voiton salaisuus oli onnistunut lohkovaihe, josta hän keräsi huikeat 15 pistettä. Hän veikkasi myös mestarin oikein, joten hän ansaitsee voittonsa.

1. Kilppari 27 pistettä

2. Etzo 21

2. Cule92 21

4. The God 18

5. Ginga 16

5. rooney#10 16

Jokeri 15

G.Rossi 14

Booyaka 14

Shearer 14

sammyx 14

JOMBA 13

Wickerman 13

G_I_G_G_S 13

Keano64 13

Viola 12

Maz 12

Ole Gunnar 12

Biancocelesti 12

Jontrik 11

Jack The Ripper 11

tonttu 11

Tomba 11

Sami H 11

Giallorossi 11

Webmaster 10

AC Milan 10

santtuboy 10

Richard's Dunne Own Goal 10

LowRidingMonkey 10

ze_pip 9

CR#7 8

klumpen 8

seeler 8

Il Capitano 8

Kärkipakki 7

Lamborghini 7

Nco 7

Magnifico 7

Pupliv Enemy 6

Gloryglory 6

Romanista 6

Jupe 5

Jago 5

Pave 5

ona p 4

Koskis 4

-ichabod- 4

Roope 3

Epicor 3

VilleKoo 2

E"WONDER STRIKE" IMAMALIEV 2

H_Aberta 2

Siinä nimimerkki ja pistemäärä perässä. En jaksa mitään analyysia heittää näistä tuloksista. Toivottavasti kaikille sopii, että en laskenut top5 maalipörssiä tähän lainkaan, koska siellä tosiaan on monta pelaajaa samoissa maalimäärissä ja olisi erittäin hankalaa laskea se. Omaa tyhmyyttäni, kun otin sen mukaan kisaan. Otin vapauden muuttaa sääntöjä vielä tässä vaiheessa sen verran, että maalikuninkaasta saa kaksi pistettä, joka ei tosin edes kenelläkään ollut oikein. Kärkisijoitukset eivät ainakaan olisi muuttuneet vaikka maaipörssi olisi ollut mukanakin. Toivottavasti kaikille sopii tämä, ilmoittaa jos ei sovi. Korostan vielä kerran, että kilpailun tuloksiin maaipörssin poisjättäminen ei vaikuta oikeastaan yhtään. Jos haluaa niin kannattaa vielä tarkistaa onkon oma pistemäärä oikein, koska olen saattanut laskea väärin. Jos huomaa virheen, niin ottakoon yhteyden minuun privaviestillä. Excel-taulukkoa en tähän pistä, koska se on suht epäselvä luettavaksi paitsi minulle, koska tiedän miten sitä luetaan. :drunk1:

Onnittelut vielä kerran Kilpparille unohtamatta hopealla sijoittunutta Etzoa. Pronssiahan ei EM-kisoissa jaeta, joten The God jää ilman mitalia. :mrgreen:

Kaatu jo ihan alkuvaiheisiin mun veikkaukset. Ranska oli yllättävän paska, Kreikka ei enää pärjännyt vanhalla kaavalla, Tsekki puppeloi Turkkia vastaan jatkopaikkansa, Sveitsi menetti jo ekan pelin ekalla puoliskolla Frein joka oli omissa veikkailuissani maalipörssin kärjessä, Toni ja Gomez osoittautuivat nallipyssyiksi ja Pogrebnyak loukkaantui jo ennen kisoja.

Sinänsä aika hauskaa että jos esim oli veikannut että Saksa voittaa kisat niin siitä ei saanut yhtäkään pistettä vaikka finaliin pääsivätkin jos oli veikkanut että voittavat lohkonsa :) sama juttu top5 maalipörssin kanssa vaikkakin se nyt otettiin pois... ehdotuksena seuraaviin kilpailuihin niin voisi esim saada pisteen jos pääsee ylipäätänsä jatkoon jne ja pisteen jos pelaaja pääsee top5 mutta ei ole oikealla paikalla ja sit lisäpisteitä jos on oikealla paikalla...

Ei mulla muuta, hyvä kuitenkin että joku jaksaa järjestää näitä kisoja, isot kiitokset G.Rossille :thumbsup1:

ja samalla onnittelut Kilpparille!

Olen samaa mieltä ze_pip:n kanssa siitä, että tuo systeemi osoittautui hankalaksi ja huonoksikin. Huomasin tämän vasta pisteitä laskiessani, en kisaa kehitellessä. Ensi kerralla voisi tosiaan hieman eri tavalla.

Jep, jep.. Kyllähän tää näin jälkikäteen ajatellen meni ihan hyvin. Espanja ei pettänyt ja lohkot meni beetä lukuunottamatta niinku mä kaavailin. Voiton avain oli yllättäjän ja floppaajan veikkaaminen oikein, niinkuin kisaveikkauksessa jo mainitsinkin. Venäjä oli toinen kova yllättäjä, mutta sitä mäkään en nähny. Kiitokset kaikille onnittelijoille..

Enpä olisi uskonut itsestäni, että edes 5 joukkoon pääsen. Tuohon sijoitukseen voi toki olla tyytyväinen, vaikka Italia ei voittanutkaan mestaruutta.

Hienot kisat oli siitä huolimatta ja jännittäviä pelejä saatiin nähdä telkkarista. Kiitos kisan tehneelle G. Rossille, hienosti suunniteltu ja ajateltu. :thumbsup1: