Jump to content
Sign in to follow this  
tomine

Pes 2009

Recommended Posts

Joo, itelläkin meinaa joskus peli mennä sekaisin kun jää kuuntelemaan noita chantseja :)

Tuon vääntyilevän pelikulman pitäis saada pois ihan sillä että laittaa Wide ja sitten Ball/playeristä valitsee Player, onnistuuko?

Ei auta. Harmillista. Eipä sitä varmaankaan sitten saa vaihdettua..

Kiitokset sv_werder:ille linkistä, versio 1.0 toimii kaikinpuolin paremmin.. Vielä se giga lisää muistia niin pääsee pelaamaan ilman koneen sammuilua. :)

Ei auta. Harmillista. Eipä sitä varmaankaan sitten saa vaihdettua..

Kiitokset sv_werder:ille linkistä, versio 1.0 toimii kaikinpuolin paremmin.. Vielä se giga lisää muistia niin pääsee pelaamaan ilman koneen sammuilua. :)

Aikas outoa, koska tuo GA:n patchi on ladattu noin 35 000 kertaa eikä tuommoista ongelmaa siellä foorumilla kellään ole....hmmm mielenkiintoista.

Kaverilla muuten sammuilee kone kanssa ja viimeksi eilen peli ei sitten suostunut enää toimimaan, eli jumitti kun laittoi next match-continue.

Pikherz, onko sulla kokemusta tuosta ja mitään neuvoja?

Joo, itellä on kokemusta koneen sammuilusta, mutta ei neuvoja. Itellä ilmoittaa että muistia on liian vähän(0,9Gb), ja luulen että sen takia kone sammuu. Muuta selitystä en keksi. Itse ostan gigan lisää muistia, ja sitten nähdään toimiiko.. Koneen sammuilua tapahtuu siis n5min-1,5h pelaamisen jälkeen spontaanein väliajoin.

Joo, itellä on kokemusta koneen sammuilusta, mutta ei neuvoja. Itellä ilmoittaa että muistia on liian vähän(0,9Gb), ja luulen että sen takia kone sammuu. Muuta selitystä en keksi. Itse ostan gigan lisää muistia, ja sitten nähdään toimiiko.. Koneen sammuilua tapahtuu siis n5min-1,5h pelaamisen jälkeen spontaanein väliajoin.

Kaverilla on 3 gigaa muistia, joten tuon muistin loppuminen ei ainakaan syynä ole. Täytyy vähän selailla noita foorumeita jos vastaus jostain löytyisi.

Aivan, mulla siis sammuilee kone ihan ilman mitään patcheja ja aina kun käynnistän pelin tulee teksti joka valittaa että saattaa tulla erroreita koska muistia on liian vähän. Näin mulla:)

Edit:

Tapahtuipa hassusti: pelasin BAL:a ja Tottenhamilla Udinesea vastaan. No, peli oli 1-1 ja aivan pelin lopussa Udinese sai vaparin n25metristä. No maalihan se siitä tuli. Sitten huomasin että se oli maalivahti(en muista nimeä), joka sen maalin teki. :o Se oli niitten mv:n toinen European Championship-maali tilastojen mukaan. Onko kellään muulla käynyt näin?

Onkos kokemuksia PES:stä Nintendo Wii:llä? Ei viitti läppäriin hankkia tota, niin jospa sitten hyvien kokoemuksien johdosta Wiillä..? vähän oudolta tuntuu, en ole pelannu...

Itselläni ei ole wiille futispeleistä kuin FIFA 09, sillä pessi ilmestyy wiille vasta 15.2.2009. Luultavasti kuitenkin ilmestyspäivä siirtyy ainakin kuukaudella... Pes 08 oli ainakin arvosteluiden ja muiden pelaajien mukaan saman vuoden fifaa parempi, mutta mene ja tiedä.

Tuolla http://www.konsolifin.net/bbs/showthread.php?t=41174 on keskustelua PES 08:sta.

Online?

Oottekos jo kokeillut online-pelaamista? Itellä oikeastaan vaan positiivisia kokemuksia. Ei lagita juurikaan, jos valitset vastustajasi hyvin. Rating on jotain 580 ja rankingissa ollaan jossain 1000 päällä.

Legends pelimuotokin on aivan mahtava. Siis se, jossa pelaat networkkina kolmen muun kanssa tietokonetta vastaan Become a legend-pelaajilla.

Suosittelen kokeilemaan kumpiakin:greed:

Jos joku peliä palloilee PS3:lla niin näyttää sille tulleen WENB:n tekemä V6 OptionFile tiedä sitten sen laadukkuudesta sen enempää…

http://www.winningelevenblog.com/news/ps3-option-file-community-focus/

…myös ohjeet asentamiseen löytyy sieltä…

December 31st, 2008

- ALL UEFA Champions League 2008/2009 teams, with correct rosters, emblems and starting eleven as of December.

- ALL England League 2008/2009 teams, with correct rosters, emblems and starting eleven as of December.

- ALL La Liga 2008/2009 teams, with correct rosters, emblems and starting eleven as of December.

- ALL Serie A 2008/2009 teams, with correct rosters and starting eleven as of December.

- Bayern Monaco and Werder Brema in Other leagues A; Bayer Leverkusen and Schalke 04 in Other leagues B for the Bundesliga 2008/2009 with correct rosters, emblems and starting eleven as of December.

- ALL the other teams in the game with correct rosters and starting eleven as of December.

- ALL chants for the 20 Serie A teams (+ best European Teams)

- ALL National team kits updated to 2008/2009 season (thanks to Karnia) and roster updated (correct most recent call ups)

- ALL classic players and teams unlocked and properly renamed (100%)

- Created over 150 new players

- Fixed haircuts, accessories and faces for over 200 players (fixed all Serie A, EPL and Liga one by one by SuperChry)

- Default Values

Onkos kukaan jaksanut 2009 kanssa pelailla master leagueta, tuota pessin ylivoimaisesti koukuttavinta muotoa, vai kaikki keskittynyt Legends:iin? Itse pelailin legendsiä myös aluksi, mutta siinä vaiheessa kun voitin valjun maalipörssin Tottenhamin paidassa, ja ManU tarjosi yli 3k palkan, riitti se minulle, ja siirryin takaisin Master Leagueen.

Nyt 3,5 kautta tahkottuna Stoke Cityllä valioliigaa (Top Player), niin joukkue alkaa olemaan jo melkoisessa tikissä. Viime kaudella tuli tripla, joten aika äkkiä tuon joukkueen saa huipulle nostettua.

Joukkue Tällä hetkellä:

--------------Akinfeev----------------

Sagnol-----Lucio--Rubio-----Chimbonda

------------Joáo Moutinho-------------

Gouffran--------Hamsik---------Ronaldo

--------------------Lavezzi-----------

--------Halil Altintop------------------

Tuossa pelimuodossa ylivoimaisesti parasta on kyllä pelaajien hankinta, ja niiden kehittyminen. Lavezzi on melkolailla ylivoimainen maalintekijä ollut, tuntuu pistävän melkein aina pallon reppuun, kun pääsee laukomaan. Rubio on 19v espanjalainen puolustajalupaus, josta pitäisi käyrän mukaan kehittyä maailman parhaimmistoa. Kauden puolivälissä sain manU:n suostuteltua Ronaldon kauppaan, tosin hinta oli aika suolainen: 35000 + Gambino, 19v huikea tulevaisuudenlupaus laituriksi.

Jup, itse pelannut kauden Master Leagueta HJK:lla ja kokoonpano näyttää aika heikolta vielä:

-----------------------Blázek

-----------Jaric-------------------Baumann

El Moubarki------------------------------------Ruskin

-----------------------Dodo

Gambino--------------------------------------Vascak

-----------------------Ettori

-----------Djordjevic--------------Gutierrez

Aika tuskaahan tuo oli ensimmäisellä kaudella kun ei meinannut oikein pärjätä noilla paskoilla castoloilla sun muilla, mutta nousu tuli silti niukasti. Nyt onkin sitten enemmän haastetta kun pitäisi pysyä La Ligassa.

Eikö pelissä pysty enään kokoamaan itse joukkuetta (master league), mulla kävi niin että n. 10 valitun pelaajan kohdalla ei anna enää valita ketään. Oon miettiny että pitääköhän mun ostaa PES shopista ML starting pointseja tai jotain. PES 6:ssa ei ollu mitään tällästä. Tietääkö kukaan? Pelaan siis ps kakkosella.

Toi Become A Legend mode on kyl ollu ihan hauska. Joo professional on taso ja pelasin eka puolikkaan kauden Cataniassa - ei yhtään maalia. Sitte Deportivo La Corunassa 2.5 kautta ja siel tuli parhaimmillaan 13 maalia kaudessa. Chievo Veronassa yks kausi, sitte 2012 oli Euroopan Mestaruus kisat, jossa tein 2 maalia 3 pelissä (en päässy ees alkulohkosta jatkoon, stna Italia, Espanja ja Slovenia samassa lohkossa ja mä pelasin Suomella) . Ja nyt viimeset 1.5 kautta pelannu West Hamissa (viime kaudel 15 maalii 7 syöttöö, ja 6 sija premier leaguessa elikkä tällä kaudella UEFA cuppiin.)

hmm...

Tuotaa... Tuli tässä mieleen, että kuinkas kauan ootte pelannut tätä uusinta PESsiä? Niin kuin tunneissa mitattuna. Sen näkee tuolta Galleryn Track Recordista. Itsellä noin 132 tuntia pelattuna:icon_lol: Eniten siitä Become a Legendiä, jota olen tahkonnut 53 tuntia:icon_lol:

Eikö pelissä pysty enään kokoamaan itse joukkuetta (master league), mulla kävi niin että n. 10 valitun pelaajan kohdalla ei anna enää valita ketään. Oon miettiny että pitääköhän mun ostaa PES shopista ML starting pointseja tai jotain. PES 6:ssa ei ollu mitään tällästä. Tietääkö kukaan? Pelaan siis ps kakkosella.

Ei pysty, tai voit valita sen vaihtoehdon, että "create own team" tjsp. Mutta siinä saa vain 1000 pointsia rahaa, joilla voit valita alkuperäisten Master League-pelaajien lisäksi pelaajia. Käytännössähän tuo tarkoittaa sitä, että saat yhden keskitasoa hiukan paremman pelimiehen joukkueeseen, tai vaihtoehtoisesti pari hyvää junnulupausta.

Eli ei ole mahdollista tuo pes6 tuttu homma, jossa pystyi kokoamaan omia joukkueitaan. Itse käytin pes6 tuota hommaa omien joukkueiden tekemiseen (esim. alle 20v dream team, yms.), joten ominaisuuden puuttuminen pisti vihaksi.

Voinko ladata patchit esim. tuon GA community 1.0 jos olen warettanut pelin?? Ja muuten voitaisiin ruveta puhumaan lisää tuosta become-a-legend moodista perhanan koukuttava on meinaa!! Nyt kolmas kausi menossa Ranskan liigan Le Mansissa...

Ensimmäistä kertaa olisi tarvetta patchien käyttöön, joten olisin enemmän kuin kiitollinen jos joku viitsisi linkittää toimivan patchin ps3 versiolle ja suomenkieliset ohjeet, kuinka se saadaan toimimaan.

Patchilta en muuta vaadi kuin aidot paidat jokaiselle pelistä löytyvälle joukkueelle, tammikuun siirrot ja uusia nappiksia.

Kiitokset etukäteen.

Viallinen masterleague save tiedosto

Jees, sellasta olisin tiedustellu et onko kellään ollu ongelmia pes9 save tiedostojen kans. Kaverin kans alotettii pelaamaan kautta masterleaguessa, hakattii 2 sarja läpi ja noustiin pääsarjaan kovalla vaivalla. Seuraavan kerran kun alotettiin pelaan ni ni save tiedosto oli viallinen, ei toimi enää ei. Kyllä meni järki ja fiilarit, tiedä sitten missä vika..:devil: Onko siis kenelläkään ollu samallaista ongelmaa?

latasin viime kuussa demon PSN storesta (oli muuten raskasta kamaa,vaikkei uskoiskaan) oli nimittäin grafiikat ps2:n tasoa ja aitous 4- en suosittele

plussaa oli LÄHES autenttiset joukkueet (manU,barca,italia,espanja yms.) 8 joukkuetta demossa

latasin viime kuussa demon PSN storesta (oli muuten raskasta kamaa,vaikkei uskoiskaan) oli nimittäin grafiikat ps2:n tasoa ja aitous 4- en suosittele

plussaa oli LÄHES autenttiset joukkueet (manU,barca,italia,espanja yms.) 8 joukkuetta demossa

Voin kertoa, että ei tästä kannata mitään arvostelua kannata demon perusteella väsätä. Itsekin itkin verta kun ensimmäisen kerran kokeilin demoa, mutta kun tämän sitten pikkurahalla ostin niin yllätyin positiivisesti. Toki FIFA on tätä valovuosia edellä, mutta 2009 on jo askeleen lähempänä vanhaa kunnon PESsiä.

Toinen kausi menossa Master Leagueta, ekan jälkeen noustiin oman joukkueen kanssa divarista liigaan. Sija joulutauolla 14.

--------------Riou-----------------

Popov----Stein----Jaric--Nyatanga

-------------Faith----------------

Sissoko-----Zandi---------Macco

------Pukki-------Acquafresca

Eli ns. alkuperäisistä on jäljellä enää topparit Stein ja Jaric sekä oikea laita Macco. Tarkoitus olisi hankkia yksi toppari ja oikea laitahyökkääjä.

Acquafresca on paukuttanut jo 11 maalia ja onkin toisena maalipörssissä.