Jump to content
Sign in to follow this  
tomine

Pes 2009

Recommended Posts

en pysty ees harkitsemaan pessin ostamista koska mun mielesest kunnon futispelis pitää olla paljon joukkueit.

ihan tarpeeks tossa mun mielestä on. miten monta niitä pitäis olla?

Tuli mieleen että jos joku haluaa tekemäni päivityksen PES 2009:n Pleikka3 versioon niin se on valmis.

Olen tehnyt näitä sarjan ensimmäisestä osasta lähtien ja kiitosta on tullut. :)

Ei maksa mitään. Ota yhteyttä yksityisellä viestillä mikäli haluat pelistäsi monta kertaa paremman kuin alkuperäinen.

On tämä Pro E volution Soccer 2008 sitten kehittynyt kun katselee viime vuoden PES:sejä. Grafiikka on tehnyt suuren harppauksen jne. Mielestäni XBOX 360 on paras grafiikka, ja tämä PS2:sen grafiikka ei kyllä ole mitään huippulaatua mutta ei mitään huonoakaan. Tietokoneella suht hyvät grafiikat. Semmoista :alien:

On tämä Pro E volution Soccer 2008 sitten kehittynyt kun katselee viime vuoden PES:sejä. Grafiikka on tehnyt suuren harppauksen jne. Mielestäni XBOX 360 on paras grafiikka, ja tämä PS2:sen grafiikka ei kyllä ole mitään huippulaatua mutta ei mitään huonoakaan. Tietokoneella suht hyvät grafiikat. Semmoista :alien:

Hyvin jännää :thumbsup1:

käykö koneeseen ps3 ohjain et pelais sillä pessiä??

Enpä usko että Dualshock3 pelittäis tietsikan kanssa. Kait siihen jotkut jotain omia epävirallisia viritelmiään ovat maailmalla kyhäilleet/väsäilleet mutta tuskin mitään vähänkään virallisempaa reittiä sitä taitaa saada toimimaan (en kyllä takuuseen mene ja vastatkoon joku muu jos asiasta paremmin perillä)..

..kun ei edes Microsoftin langaton pädi (XBOX360) taida olla yhteensopiva PC:n kanssa niin tuo PS3: pädi varmaan vielä vähemmän.

Taitanee nuo langalliset pädit pelittää elikkääs PS2:sen Dualshock2 jos siihen sellaisen välipalikan hankkii. Tai sitten XBOX360 langallinen suoraan.

käykö koneeseen ps3 ohjain et pelais sillä pessiä?? Ja miten saa koneella toimimaan pessiin omat musiikit

PS3 normi sixaxis ohjain ei toimi suoraan tietokoneessa. Sen saa kyllä tarvittaessa toimimaan, mutta se vaatii hieman kikkailua ja voi olla että ei toimi täydellisesti kaikissa peleissä tai saattaa aiheuttaa muuta "häiriötä". Itse en ole kokeillut, mutta osa on sanonut että toimii hyvin ja osa taas ei ole saanut toimimaan (johtuuko käyttäjästä, sitä en tiedä).

Eli tarvitset PS3 ohjain ajurin, joka tallennetaan windowsin System32 kansioon, tämän jälkeen komentokehoitteen kautta ajetaan kyseinen ajuri, jonka jälkeen ohjain pitäisi toimi moitteettomasti. Kannattaa tässä vaiheessa tarkistaa toimivuus ohjauspaneelin joystick toiminnon kautta. Ajuri pitäisi löytyä ihan googlettamalla. Ongelmana on, että joudut ajamaan ajurin joka kerta kun pelaat uudelleen. Eli koneenkäynnistys "hävittää" asetuksen.

Helpompi ja toimivampi tapa on varmaankin ostaa Logitechin vastaava ohjain PC:lle, joka maksaa noin 20-30€ ja toimii helposti ja varmasti. USB vaan kiinni ni se on siinä. Suosittelen. Jos paljon pelailet, niin ei ole iso investointi ja voihan sillä pelata muitakin pelejä.

Kiitoksia vaan neuvoista mutta entä ne musiikit miten ne saa koneelle?

VOisko joku laittaa linkin mis ois semmonen päivitys et ois oikeet pelipaidat ja kaikkee muuta kivaa mulla on jo oikeet logot.. ja ohjeet miten ne saa toimimaa

Nii miten saa ne omat musiikit pessiin koneella?

Aika työlästä pessiin. Aluks pitää kääntä esim mp3 adx muotoon, konverttoreita kyllä löytyy, maksullisia kylläkin,mut tietty crack kamaa on jos osaa etsiä. Sitten kun olet kääntänyt nuo peliformaattiin .adx file), liität ne vain cs0d.img kansioon ja lopuksi teet notepadilla musa mapin. Googleta ohjeita!. Oon saannu toimimaa,mut aika säätöö, jos löydät jonkun valmiin tekemän, ni siintä näet miten se map tehdään. Pessiin ei ole valmiita /exportimport ohjelmia, mut fifaa löytyy. Good luck!