Jump to content
Sign in to follow this  
tomine

Pes 2009

Recommended Posts

La Liga?

Onkos muuten tullut jotain varmistusta tuohon La Liga -lisenssiin? Käsittääkseni se on tänä vuonna yksinoikeudella EAlla, mutta kai PESsiin sentään sellanen Valioliiga-tyyppinen "oikeat joukkueet väärillä nimillä" -juttu tehdään? Jos La Liga puuttuu kokonaan, voi olla että kaikesta hehkutuksesta huolimatta täytyy päätyä FIFAan. Realin puuttuminen olisi kuolinisku.. :cry:

Btw, noissa videoissa peli näyttää oikeasti paremmalta kuin 2008. Demoa odotellessa... :shades:

Olen ostamassa joko PES:iä tai FIFAA. On vaikea päättää kumman ostaisi. Kumpaa te suosittelette?

Jos PS3 omistat kehotan lataamaan molempien pelien demot, jotka parin viikon sisään ilmestyvät.

PESSissähän kannattaa alottaa heikommalla joukkueella se Master League ettei tarvii käyttää näitä ns.ylihyviä pelaajia. Toki niistä nuorista junioreistakin kehittyy ajan myötä uusia adrianoja..

Uudesta Pessistä tullut mestareidenliiga traileri

http://www.gametrailers.com/player/39859.html

Pes demoa saataneen odottaa vielä jonkin aikaa. Fifa demo taitaa olla jo tullut, mutta itse teen ostopäätökseni vasta testattuani molempia.

Voi kyllä olla, että tänä vuonna tulee hankittua molemmat pelit. Porukalla PES hakkaa Fifan menne tullen, mutta yksinpelinä Fifan nettipeli on huomattavasti PES:iä paremmalla tasolla. Viime vuoden PES versiota ei voinut pelata verkossa laisinkaan kovan lagaamisen vuoksi. Toivottavasti tänä vuonna siihen on tulossa muutos. Ja moninpeli mukaan Kiitos.

Täytyy olla tänä vuonna Konamiin varsin pettynyt. PES 2009 ps2 version osalta on lähdetty EA Sportsin linjalle ja tehty viimeinen rahastusyritys. Tästä hyvänä esimerkkinä Mestareiden liiga moden jättäminen pois ps2 versiosta. Täytynee se vähä mitä ehtii enää pelaamaan pelata PES 2008:aa. Konami ei tänä vuonna rahojani saa.

Minä aion ainakin PES 09 hankkia. Tuo champions league kuulostaa hyvältä ja grafiikkakin parantunut.

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=l4FUz4Ru1Zc]YouTube - pes 2009 first look[/ame]

Siinä traileri. Ainakin youtubessa peliä kehutaan. FIFA on kyllä myös niin hyvä, että taidan ostaa sen myöhemmin keväällä.

Tässä fifan traileri

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=adUGm94k1Dk]YouTube - FIFA 2009 PC Trailer Let's FIFA 09[/ame]

Lokakuussa pitäs ilmestyä. Ennakon mukaan selkeästi parempi kuin PES 2008.

Vituttaa kyl aikalail ettei lisensseihin panosteta taaskaan kunnolla ja jopa La Ligan väitetään olevan poissa kuviosta. Mukana tosin mm.Zenit

Lokakuussa pitäs ilmestyä. Ennakon mukaan selkeästi parempi kuin PES 2008.

Vituttaa kyl aikalail ettei lisensseihin panosteta taaskaan kunnolla ja jopa La Ligan väitetään olevan poissa kuviosta. Mukana tosin mm.Zenit

No noilla lisensseillä ei oikeasti ole paskaakaan merkitystä. Netistähän nuo nykyään saa niin kätevästi.

Realin puuttuminen olisi kuolinisku.. :cry:

Sen verran kerrottu tosta lisenssi asiasta, että Chämppäri pelimuotoon olisi ainakin kaikki joukkueet lisensoitu nimineen ja paitoineen yms. Lisäksi PesGaming.comin puolella luki, että Real Madrid olisi kokonaan lisensoitu, toisin kuin esim. Barcelona. :smile_ani:

Tossa nyt jtn uutta videoo mitä oli ilmestynyt:

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=h7lwq2nid5o]YouTube - PES 2009 Build 85% Ready PlaygroundCPH[/ame]

EA omistaan lähes kaikki euroopan lisenssit vuoteen 2010 asti. Sen jälkeen voi PES saada lisää lisenssejä.

PES:n pitää ottaa kyllä huima loikkaus eteenpäin jos meinaa minun hyllyyni päästä. Viimeiset 3-4 vuotta on aina PES tilattu ennakkoon jo kesällä, mutta tänä vuonna se oli FIFA.

Demo vaikuttaa hyvältä noin 10 pelin kokeilun jälkeen, paljon pieniä parannuksia etenkin tekoälyssä. Muutenkin kulmat ja etenkin vaparit on helpompi ottaa.

Tarkempaa raporttia parinkymmenen pelin jälkeen.

Demoa nyt pelattu pari matsia 10min puoliajoilla ja kyllä mä ainakin tykkään! :thumbsup1:

Mitäs demoa sä olet pelannut? Ainakin XO:n versiossa ei pysty pituutta vaihtamaan 5 minuutista, olisi ihme jos siis muillakaan alustoilla..

Pelistä kyllä samaa mieltä. Aika paljon itkua aiheuttanut tuo demo, vaikka mulla herahtaa vesi kielelle aina kun ajattelen kokoversion alle kahden viikon päässä olevaa ilmestymispäivää. Varsinkin kavereiden kanssa tulee varmasti olemaan lyömätön futispeli..

Mitäs demoa sä olet pelannut? Ainakin XO:n versiossa ei pysty pituutta vaihtamaan 5 minuutista, olisi ihme jos siis muillakaan alustoilla..

Pelistä kyllä samaa mieltä. Aika paljon itkua aiheuttanut tuo demo, vaikka mulla herahtaa vesi kielelle aina kun ajattelen kokoversion alle kahden viikon päässä olevaa ilmestymispäivää. Varsinkin kavereiden kanssa tulee varmasti olemaan lyömätön futispeli..

PC:llä pelaan. Joku oli tuolla pesfanin foorumilla väsännyt sellaisen jutun, että pystyy muuttamaan peliajan pituutta. Ihan niin kuin viime vuodenkin demossa.

PC:llä pelaan. Joku oli tuolla pesfanin foorumilla väsännyt sellaisen jutun, että pystyy muuttamaan peliajan pituutta. Ihan niin kuin viime vuodenkin demossa.

Jaajaa. Itse en ole koskaan PC:n urheilupeleistä innostunut, joten on tuollaiset hienoudet jäänyt huomaamatta. Niille, jotka esim. PESsiä mieluiten koneella hakkaa pienenä vinkkinä: Tämännäköisellä laitteella saat XO:n langattomat ohjaimet tietokoneen käyttöön. Niinä harvoina kertoina, kun olen futista tietskarilla pelaillut, on tuo tuonut paljon lisää peliin. Tuossa osoitteessa hintaa on 18.50, joten kukaan ei varmaan joudu konkkaan hinnankaan puolesta. Kotimaassa kaupat ottavat varmaan hieman kovempaa provikkaa, mutta laite on kyllä hintansa arvoinen..

Noita löytyy varmaan samoin pleikkarinkin ohjaimille jos ne istuvat paremmin käteen. Toki koneelle löytyy ihan omia ohjaimia, kuten esim. tämä. Itselleni tuo mötikkä oli luonnollinen valinta, kun noita boxin ohjaimia löytyy jo ennestään.