Jump to content
Sign in to follow this  
tomine

Pes 2009

Recommended Posts

Haluaisin seurata lisää keskustelua tuosta legendamoodista.

1. Millä pelipaikalla pelaat?

2. Miten jaksaa harjottaa sitä tampiota ne ekat vuodet? (kantsiiko esim. fuskata?)

3.Voiko sen tulevaisuuden huippujoukkueensa valita?

4. Siis pelataanko siinä EM- ja MM-kisatkin?

5. Ainakin kaverilla meni hermo odotellessa koneen hidasta rakentelua. Käytätkö sitä pikakelaustoimintoa?

6. Sana on vapaa.

Itselläni on tuo PS3 vielä tilauksessa, mutta voi poijaat kun paketti saapuu niin lähtee peukuista nahka ja viinalla lutraaminenkin lakkaa ensi-innostuksen takia hetkellisesti kokonaan. On se vaan niin terveellistä pelata pleikkaria.

Capi Onlinesta vehkeen tilasin ihan kohtuu hintaan 399€

1. CM eli keskikentän keskellä, mutta jos joudut pelaamaan tarpeeksi vieraalla paikalla ja vielä pelaat kohtuullisesti ko. paikalla niin sinulle tulee myös "osaaminen" eli saat esim. AM-merkin itsellesi.

2. Kyllähän sitä on pakko jaksaa tampiota kehittää jos haluaa fiilistä. Ikinä huijaamisesta en ole nauttinut. Kun jaksaa omaa kehittää niin voin kertoa että pikkasen makea mahla valuu suupielestä kun sitten onnistutkin :lol:

(en ole vielä mistään jalkapallopelistä saanut samaa fiilistä)

3. Miten hyvin pelaat niin sitä parempia tarjouksia saat, eli voit valita. Toki itselläni on 2. kauden puolivälin jälkeen keskiarvo 6.58 eikä puolivälissä tullut suurilta joukkueilta tarjouksia.

4. Pelataan. Eli norm. 4 vuoden välein on kisat ja kun aloitat niin MM-karsinnat ovat alkamassa. Kisojen jälkeen alkaa EM-karsinnat. Maajoukkueeseen ei ole kutsua itselleni vielä tullut.

5. Jos tarkoitat ns. vaihdossa olemista niin suosittelen 2-kertaisella nopeudella pelin kattelemista, mutta se on maku kysymys. Peli pysähtyy kun kentälle pääset.

6. Muutamia huomioita:

- Joukkuekaverit kehittyvät niinkuin sinäkin.

- Jos pelaat esim. hyökkääjää ja siirryt joukkueeseen jonka pelityylissä on 1 hyökkääjä ja joukkueessa maailmanluokan hyökkääjä jo on, niin elä kuvittele syrjäyttäväsi sitä heti.

- kehittymistä voi määritellä siirtämällä "pallukoita" haluamaasi kategoriaan.

- harhautuslaukauksilla saat tilaa ja aikaa.

- jos keskiarvosi tippuu alle 6.00 voit joutua takaisin reservimatseja pelaamaan nimimerkillä kokemusta on ;)

- pelaa vain omaa paikkaasi, jos juokset päättömästi ympäri kenttää ja teet pari maalia, niin et välttämättä saa kuitenkaan hyvää arvosanaa. Varsinkin tappioissa näin käy helposti. Toisaalta voit saada hyvän arvosanan siitä kun pelaat vain tarkasti omalla paikallasi. Paikkaat esim. nousevaa laitapakkia yms.

Tämmöistä vaan....Catanialla vieläkin taistellaan ja yllättäen olemme europaikassa kiinni sijalla 5. :D Olemme pystyneet kääntämään tiukat pelit itsellemme :drool:

Kiitoksia pätevistä vastauksista!

Ite pelaan kärjessä. Puolustajana tässä moodissa ei kuitenkaan jostain syystä voi pelata.

Ihan mukavasti toi sujuu. Mitenkään erityisesti ei tarvitse harjoituttaa pelaajaa. Kunhan vaan pelailee pelit niin pelaaja kehittyy. Fuskaaminen ei koskaan kannata :D Miten tässä voi fuskata?

Fuskaamisella tarkotin, että pelaatteko uran alussa helpoimmalla levelillä jotta ukko kehittyisi enemmän, vai oletteko aloittaneet sillä tasolla millä pelaatte yleensäkin?

1. CM eli keskikentän keskellä, mutta jos joudut pelaamaan tarpeeksi vieraalla paikalla ja vielä pelaat kohtuullisesti ko. paikalla niin sinulle tulee myös "osaaminen" eli saat esim. AM-merkin itsellesi.

kuulin juuri että vehkeet odottavat postissa, joten tänään pääsen aloittamaan. En nyt vaan sitten oikein tiedä millä pelipaikalla haluaisin pelata, Del Pieromaisesti SS vai todella kunnianhimoisesti jossain 10-paikalla...Pääseekö keskikenttämiehet riittävän paljon maalipaikoille, että pysyy mielenkiinto ja himo yllä?

Mites tuota nuo päivityshommelit, onko jo jotain päivityksiä mitkä olisi "pakko" imuttaa ennen kuin aloittaa legendamoodin? Ainakin vanhat pessien mestaruusliigat ovat menneet aika sekaisin päivityksien jälkeen...

onko pelaajan oletusarvot alussa kaikille ihan samat? Saako isosta varresta hyötyä, vai onko siitä haittaa pelaajan alku-uralla? Jotenkin pervosti kiihottaa ajatus jostain 2 metrisestä neppailijasta :D

onko pelaajan oletusarvot alussa kaikille ihan samat? Saako isosta varresta hyötyä, vai onko siitä haittaa pelaajan alku-uralla? Jotenkin pervosti kiihottaa ajatus jostain 2 metrisestä neppailijasta :D

Noi oletusarvot määrittyy sen scouttimatsin perustellaa. Eli jos juoksen paljon niin pelaajan starttiarvoissa nopeus ja kiihtyvyys on parempi kuin muut osa-alueet jne.

Olikos sulla PS3:nen alustana?

Tuolta ainakin löytyy päivityksiä mitä itse olen hakenut PC:lle, mutta löytyy myös PS3:sellekin :

http://www.gamingaccess.com/index.php?section=pes

PC:llä pelaan itse ja suosittelen PC-pelaajien hakemaan nuo chants-packit, jolloin saat melkein jokaiselle joukkueelle omat oikean maailman kannatuslaulut ja huudot :D

Vaatii tuommoiset 800megaa, mutta kyllä kannattaa, koska tunnelma muuttuu samantien.

Pystyykös muuten kesken kauden vaihtamaan pelipaikkaa? Tai kauden jälkeen?

Ei voi.

Jos on "syntynyt" jollekin pelipaikalle, niin vain valmentaja voi sinut toiselle paikalle määrätä ja sitä kautta oppii sitä paikkaa mahdollisesti pelaamaan. Eihän sitä oikeastikaan voi sanoa valmentajalle: "Hei, mua ei huvita enää pelata tolla pelipaikalla ja voisin ensikaudeksi vaihtaa sen vaikka tohon" :icon_lol::icon_lol::shades:

ISS Pro Evolution Soccer II aikoihin kieltämättä pelisarja oli aivan käsittämättömän huikea viritys. Vielä tänäkin päivänä on/olis loistava tuotos ja aikonaan oli todellakin aikaansa edellä ja miksei myös nimen muuttamisen jälkeen PES 1-6 aikoihin oli yleisesti kriitikoiden kehuista huolimatta jopa todella aliarvostettu sarja.

Mutta kyllähän tämä next-genin myötä on muuttunut enempikin jopa (erityisesti kriitikoiden suunnalta) yliarvostetuksi pelisarjaksi. On tämän vuotinen nyt sentään Reilusti parempi kun viime vuoden todellinen pohjakosketus... joka oli lähinnä järjettömän vauhdikasta flipperiä melkoisen onnettomilla ja nykivillä grafiikoilla. Nyt tuota puolta on nyt sentään hiottu toimivaksi, tempo on taas tiputettu järkevälle tasolle ja grafiikat ovat paljon nätimmät ja pyörivät niin pelatessa kuin uusinnoissa (joita pystyy taas kahtomaan)…

…tosin enpä nyt kovin tyytyväinen noihin animointeihin ole, paljon parempaa odottais vaikka yksittäisiä nättejä kohtia tulee ajoittain mutta kokonaisuutena odottais enemmän…

…jotenkin tästä vaan jää meikäläisen kohdalla uupumaan se kunnon fiilis, hauskuus pelaamiseen, ennen peli näyttikin huikealta animaatioiden takia mutta nyt ei mitenkään erityistä fiilistä tule enää sieltäkään suunnalta…

…varsin kulmikasta (kahdeksanilmansuuntaa) meininkiä. Muutenkin tuntuu että kontrollit ovat jotenkin menneet jähmeämpään suuntaan.

Jotenkin tästä lähinnä jää sellainen fiilis että tämä nähtiin jo aikoja sitten PS1:llä ISS Pro Evo 2 aikoihin. Toki grafiikat ovat hitusen kehittyneet ja HD tuonut tarkkuutta mutta pelimekaniikka tuntuu edelleen olevan lähes sama kuin mitä se oli lähes kymmenen vuotta sitten. Tietysti vaikkapa tämä Legenda välimuoto on uudistus mutta itse viheriöllä pelillisesti toivois tulevan oikeasti jotain uutta tarjolle. Joka tois sen fiiliksen että tätä pelisarjaa taas peli toisensa perää haluaisi ehdottomasti tahkota, tällä hetkellä meikäläinen ei tälläistä hehkua saa millään roihahtamaan. Aika aikaansa kutakin ? lienee tähän paikkaan sopiva lausahdus meikäläisen osalta mitä legendaariseen PES sarjaan tulee.

Toivois että Seabass alkais oikeasti tuomaan niitä uusia asioita pelattavuuteen ja veisi fysiikan kunnolla uudelle tasolle (kun konetehot on kuitenkin menneestä melkoisen harppauksen taas ottanut), toki nykyisella ”vuosipäivitys” tahdilla ja pelin suht pikkuruisella kehitysryhmällä tuo ei taida tulla juurikaan muuttumaan tulevaisuudessakaan valitettavasti, muuten tulee vääjäämättä fiilis että tämä pelisarja jää junnaamaan pahasti paikoileen tuleviksi vuosiksi, toivottavasti olen väärässä !

Se huikea PES hurmos joka "iät ja ajat" sisällä poltti pelisarjaa pelatessa, ei löydy valitettavasti meikäläisellä tämän(kään) vuotisen pelin myötä. Sarjan peleistä siis pelailun alla olleet ISS Pro Evo Soccer II(PS1), PES 2-6(PS2), PES 6(PC), PES 2008 (PS3) ja 2009 (PS3)

Eli master leaguesta:

En ole paljon pelaillut ennen tuota master leagueta...Niin mitens tossa menee tasot. Eli ensin olin siis jossain huonommassa liigassa ja sitten nousin italian liigaan. Voitin myös italian liigan, mutta en noussut mihinkään toiseen liigaan...

Pysyykö toi liiga samana kauankin vai nousenko toiseen liigaan?

Ja montas team popularity leveliä tarvii, että saisi maailmanluokan tähtiä...:D

Eli master leaguesta:

En ole paljon pelaillut ennen tuota master leagueta...Niin mitens tossa menee tasot. Eli ensin olin siis jossain huonommassa liigassa ja sitten nousin italian liigaan. Voitin myös italian liigan, mutta en noussut mihinkään toiseen liigaan...

Pysyykö toi liiga samana kauankin vai nousenko toiseen liigaan?

Ja montas team popularity leveliä tarvii, että saisi maailmanluokan tähtiä...:D

Nousiko Inter viime keväänä?

Eli ei. Jos voitat Serie A:n, et nouse mihinkään muuhun liigaan.

En liiemmin tiedä noista tasoista, kai niitä huippupelaajia saa kun latoo vaan tarpeeksi pisteitä pöytään. Jos haluat suoranaisesti houkutella tähtipelaajia niin korkeammasta tasosta on hyötyä.

Itse olen vakaasti aikonut aloittaa Master Leaguen vasta Konamin päivityksen jälkeen, jotta siirrot ovat kunnossa. En millään jaksa itse kaikkia liigoja korjata. Harmi että Konami tuntuu puppeloivan tuon täysin..

Nousiko Inter viime keväänä?

Eli ei. Jos voitat Serie A:n, et nouse mihinkään muuhun liigaan.

En liiemmin tiedä noista tasoista, kai niitä huippupelaajia saa kun latoo vaan tarpeeksi pisteitä pöytään. Jos haluat suoranaisesti houkutella tähtipelaajia niin korkeammasta tasosta on hyötyä.

Itse olen vakaasti aikonut aloittaa Master Leaguen vasta Konamin päivityksen jälkeen, jotta siirrot ovat kunnossa. En millään jaksa itse kaikkia liigoja korjata. Harmi että Konami tuntuu puppeloivan tuon täysin..

Ei taida Konamin päivitys mitään pelaajapäivitystä tuoda peliin kun heillä EI OLE oikeutta niitä laittaa, koska ei ole lisenssiä. Muutenhan he olisivat laittaneet kaikki kuntoon jo suoraan peliin.

Miksi et hae tuolta http://www.gamingaccess.com/index.php?section=pes kaikkia oikeita paitoja, joukkueita bundesliigoineen ja pelaajineen? Kaikki ovat 100% kunnossa noissa isommissa viimeisimmissä päivityksissä.

Marraskuun -08 Pelaaja lehdessä on muuten aukeaman haastattelussa Seabass ja joku toinen tekijäveikkonen (joka juuri näiden lisenssien neuvotteluista vastailee heidän osaltaan) ja hivenen puidaan tunnelmia ja selvitellään pidemmänkin kaavan mukaan kuinka nuo melkoisen sekavat lisenssisotkut oikein lopulta menevät, jos jotain kiinnostaa lueskella, samaisesta lehdestä löytyy myös pelin arvostelu

Ei taida Konamin päivitys mitään pelaajapäivitystä tuoda peliin kun heillä EI OLE oikeutta niitä laittaa, koska ei ole lisenssiä. Muutenhan he olisivat laittaneet kaikki kuntoon jo suoraan peliin.

Japanissa toi Winning Eleven on kait päivittynyt pelaajasiirtojen osalta jo viimeisten vuosien ajan netin kautta (PS2).

Käsittääkseni Konami on aiemmin puhunut että tuon ominaisuuden pitäis myös tulla Eurooppaan (PES) kans mukaan. Elikkäs ne tekis ne pelaajasiirrot, toki ne on ne väärät nimet mutta kait kuitenkin siirtelivät ne kuitenkin, kun ainakaan Roversin pelaajat eivät kovin tuoreella kokoonpanoolla näyttäneet pelissä olevan liikkeellä.

Jostain olen myös käsittänyt että jotain yksittäisten joukkueiden uusia lisenssejä ovat kait saamassa ja niitä sitten myös hiljaksiin peliin päivittelisivät…

…jotain muita patchejä eikös tuohon ole tainnut jo parikin kappaletta tulla.

Miksi et hae tuolta http://www.gamingaccess.com/index.php?section=pes kaikkia oikeita paitoja, joukkueita bundesliigoineen ja pelaajineen? Kaikki ovat 100% kunnossa noissa isommissa viimeisimmissä päivityksissä.

Kyllä he tuovat päivityksen, se on varmistunut jo aikoja sitten. Tai ainakin Konami on itse näin ilmoittanut. Miksei heillä olisi oikeutta laittaa ajan tasalla olevia pelaajia? PES 2009 roster updates confirmed

Boxille optionfilujen siirtämiseen tarvitaan jotain erillisiä laitteita joita minulla ei ole, enkä näillä näkymin ole ostamassakaan.

Kyllä he tuovat päivityksen, se on varmistunut jo aikoja sitten. Tai ainakin Konami on itse näin ilmoittanut. Miksei heillä olisi oikeutta laittaa ajan tasalla olevia pelaajia? PES 2009 roster updates confirmed

Boxille optionfilujen siirtämiseen tarvitaan jotain erillisiä laitteita joita minulla ei ole, enkä näillä näkymin ole ostamassakaan.

Ahaa, no muuta "virallista" artikkelia en ole nähnytkään, mutta sen tiedän että tuotantotiimi ovat jo julkaissut option filuja jossa kaikki on kunnossa. Ei tietenkään virallisella Konami-nimellä vaan jollakin toisella.

Epäilen kyllä suuresti että tuossa tulevassa päivityksessä mitään täydellistä pelaaja/paita-päivitystä on, mutta toivottavasti olen väärässä. Ei vaan tartte itse enää mitään kun itselläni on KAIKKI oikeat pelaajat, KAIKKI oikeat joukkueet oikeine paitoineen, Bundesliiga bol-modissa, naamoja yli 300 kpl, laitamainokset uudet, yli 40 joukkueen fanilaulut (chants), pelikenkiä, palloja....ei Konami pysty tuohon, joten itselleni tuosta Konamin päivityksestä tuskin on mitään hyötyä......ja toivon taas että olen väärässä :dielaughing:

Ahaa, no muuta "virallista" artikkelia en ole nähnytkään, mutta sen tiedän että tuotantotiimi ovat jo julkaissut option filuja jossa kaikki on kunnossa. Ei tietenkään virallisella Konami-nimellä vaan jollakin toisella.

Epäilen kyllä suuresti että tuossa tulevassa päivityksessä mitään täydellistä pelaaja/paita-päivitystä on, mutta toivottavasti olen väärässä. Ei vaan tartte itse enää mitään kun itselläni on KAIKKI oikeat pelaajat, KAIKKI oikeat joukkueet oikeine paitoineen, Bundesliiga bol-modissa, naamoja yli 300 kpl, laitamainokset uudet, yli 40 joukkueen fanilaulut (chants), pelikenkiä, palloja....ei Konami pysty tuohon, joten itselleni tuosta Konamin päivityksestä tuskin on mitään hyötyä......ja toivon taas että olen väärässä :dielaughing:

Tuo oli ensimmäinen lähde joka sattui silmään.

Ei se tietenkään tule olemaan täydellinen. Bundesligaa ei tule olemaan, uusina lisensoituina muistaakseni Valencia, Atletíco Madrid ja muutama muu Espanjan seura. Siirtojen pitäisi tulla ajan tasalle.

Sen lisäksi tulee kaksi uutta toimintoa, Replay Upload ja Theatre of Legends. Ensimmäinen on nimen perusteella samankaltainen kuin EA:n videouploadaukset. Toisesta on paha sanoa mitään.

Itselläni siis se tilanne, että Konamin päivitysten varassa ollaan. Tietysti itse teen muutamia seurojen logoja jne. Veikkausliigan teko on jo aloitettu ja se tulee varmaan olemaan kavereiden kanssa pelin parhaita anteja. Boxille fanilauluja yms. ei muistaakseni pysty laittamaan ollenkaan, mutta en niitä hirveästi jää kaipaamaankaan.

Uusimman tiedon mukaan päivitys siis tulossa huomenissa.

Tuo oli ensimmäinen lähde joka sattui silmään.

Ei se tietenkään tule olemaan täydellinen. Bundesligaa ei tule olemaan, uusina lisensoituina muistaakseni Valencia, Atletíco Madrid ja muutama muu Espanjan seura. Siirtojen pitäisi tulla ajan tasalle.

Sen lisäksi tulee kaksi uutta toimintoa, Replay Upload ja Theatre of Legends. Ensimmäinen on nimen perusteella samankaltainen kuin EA:n videouploadaukset. Toisesta on paha sanoa mitään.

Itselläni siis se tilanne, että Konamin päivitysten varassa ollaan. Tietysti itse teen muutamia seurojen logoja jne. Veikkausliigan teko on jo aloitettu ja se tulee varmaan olemaan kavereiden kanssa pelin parhaita anteja. Boxille fanilauluja yms. ei muistaakseni pysty laittamaan ollenkaan, mutta en niitä hirveästi jää kaipaamaankaan.

Uusimman tiedon mukaan päivitys siis tulossa huomenissa.

Pakko sanoa kokemuksen takia, että nuo fanilaulut tuo kyllä tunnelmaa ihan toisella lailla. Varsinkin kun äänet eivät ole Pessin vahvimpia puolia.

"Ihminen ei kaipaa mitään mitä ei ole kokenut" on joku viisas sanonut :)

Tuommoinen on nyt julkaistu, eikä tuossa ikävä kyllä ole pelaajiin tai joukkueisiin liittyviä päivityksiä : http://www.gamingaccess.com/index.php?news_id=16047

Pakko sanoa kokemuksen takia, että nuo fanilaulut tuo kyllä tunnelmaa ihan toisella lailla. Varsinkin kun äänet eivät ole Pessin vahvimpia puolia.

"Ihminen ei kaipaa mitään mitä ei ole kokenut" on joku viisas sanonut :)

Juuri näin.

Tuommoinen on nyt julkaistu, eikä tuossa ikävä kyllä ole pelaajiin tai joukkueisiin liittyviä päivityksiä : http://www.gamingaccess.com/index.php?news_id=16047

Päivitys löysi tiensä ainakin Boxille tänään. Ei vielä ole mukana mitään kokoonpanoja, vaan System settingsiin tuli Download-kohta noita päivityksiä varten. Sitten odottelemaan itse joukkuepäivityksiä. Ehkä toiset kolme viikkoa? :rolleyes_ani:

E: Pelaajapäivitys tuli sittenkin tänään. Neljä uutta La Liga -seuraa, joitain uusia seuroja Champions Liigaan ja päivitetyt kokoonpanot. Muistin Valencian suhteen väärin, lisensit tulivat Atletícolle, Sevillalle, Racingille ja Valladolidille.

Missäs muuten vika kun pelaa ja näyttö ei meinaa pysyä mukana, siis kun vetää esim.veskan avauksen niin pikkasen tuntuu pätkivän. Oisko herzeissä jotai? Tällä hetkellä 75hz. Pelaan siis PC:llä, mutta koneen tehoista ei ole ainakaan kiinni?

Pikkasen tarvitsisi apua. Koitan saada naamoja pes2009:ään, mutta en oikein tiedä miten ne sinne saataisiin?

Pes 2008:ssa oli työkalu pes-arg(muistaakseni), jolla pystyi linkittämään pelaajalle naaman ja hiukset. Eli jollekin pelaajalle jolla ei mitään naamaa ollut, pystyi tuolla työkalulla määräämään naaman/hiuksien numeron ja sitten vain laittoin kitserverin kansioon naama/hius-tiedoston ko. numerolla (unnamed_2345 esimerkiksi).

Onko tämmöistä työkalua pes2009:ssä tietääkö kukaan?

Toinen kysymys liittyy Oedittiin, eli työkaluun jolla voi naamoja tehdä. Toimiiko tuo työkalu Vistalla? Vaikka kuinka googletin, niin tuota tietoa en löytänyt. Itseasiassa löytyi keskustelua aiheesta, mutta kun ei tuo venäjän, espanjan ja italian kieli taivu, niin en vastausta saanut.

Onko jotain muuta työkalua, jolla voisi tuota editointia tehdä?

Nyt tarvitsisin apua teiltä, jotka pessin editointia ymmärtää.

Morjens Pessimistit

Kertokaahan kokemuksia tuosta Be-a-Legendistä, eli mites teillä on mennyt?

Noniin. Nyt kaksi kokonaista kautta takana ja kolmas puolivälissä.

Loistavan scouttimatsin jälkeen (2+1) 17 vuotias pelaajani tarttui Torinon tarjoukseen. Kausi Torinossa alkoi perinteisesti vaihtopenkille pääsyä odotellen. hieman kankean alun jälkeen oma kaverini vakiinnutti paikkansa Torinon miehistössä. Ennen kesken kauden olevaa neuvotteluperiodia olin onnistunut puhkomaan vastustajan verkot 4 kertaa. Todellisena juventusfanina minua ahdisti pelaaminen härkäpaidassa, joten ensimmäisellä siirtoperiodilla tartuin (myös acelle tuttuun) Catanian tarjoukseen.

Taisteluani itseni Catanian vaihtopenkille ja avaukseen kausi kerkesikin jo päättyä. Kausi oli pettymys, sillä Catanian peli ei todellakaan ollut yhtä juonikasta ja mukavaa kuin Torinon. Jotain hyvääkin kaudesta jäi käteen: kakkosmestareiden liigan voitto sekä eniten syöttöjä kysyisessä skapassa.

No pelaajani toinen kausi alkoi kovin oletuksin. Otin tavoitteekseni ampua 15 liigamaalia sekä änkeä sisään Italian ikääntyvään maajoukkueeseen. No hommat natsasi, kausi oli aika nappisuoritus, Catania putosi vasta viimeissä liigamatsissa sijalle 5. Siitä kuitenkin hermostuneena pohdin, että ansaitsen parempaa.

Toisen kauden jälkeen siirtokaudella osallistuin MM-kisoihin, joissa pelasin vakuuttavasti. Valitettavasti muu joukkue vanhoine tähtineen ei. No maajoukkuepelit pelattuani siirryin Ajaxin paitaan. Siirto oli minulle lievä pettymys sillä olin jo haaveillut paikasta Juventuksessa Del Pieron vierellä.

Päätin etten tuhlaa "kallista" aikaani pelaamalla puuduttavia Hollannin liigan pelejä vaan skippaan ne. Pelaan ainoastaan maajoukkue- ja Mestareiden liigaottelut tänä kautena.

EM-kisojen karsinnoissa olen ollut Italian kantavia voimia paukuttaen hienoja maaleja (jotka eivät jostain syystä onnistu Ajaxin paidassa ?!?).

Yleisesti ottaen oma ukkoni alkaa pikkuhiljaa kehittyä jo siedettävän taitavaksi. Arvot ovat jotakuinkin siinä 70 paikkeilla. Become a Legend on kyllä todella hyvä lisäys pessin pelimuotoihin. Niin kuin täällä on osa porukkaa puhunutkin, kyllä se tuo pessiin sitä jotain. On paljon hienompaa tehdä "omalla äijällä" maali kuin "omalla joukkueella". Uskoisin että homma tulee vielä hienommaksi sitten kun saa tehdä sillä "omalla äijällä" maalin "oman joukkueen" paidassa.

Haluaisin seurata lisää keskustelua tuosta legendamoodista.

1. Millä pelipaikalla pelaat?

2. Miten jaksaa harjottaa sitä tampiota ne ekat vuodet? (kantsiiko esim. fuskata?)

3.Voiko sen tulevaisuuden huippujoukkueensa valita?

4. Siis pelataanko siinä EM- ja MM-kisatkin?

5. Ainakin kaverilla meni hermo odotellessa koneen hidasta rakentelua. Käytätkö sitä pikakelaustoimintoa?

6. Sana on vapaa.

1. SS, CF,AMF

2. Paskaahan se nyt on. (fuskaan pelaamalla uran alun toka helpoimmalla)

3. nouu

4. uuuh

5. Luulin että aina voi kelata kun itsellä ei ole pallo :)

6. Latausajat vähän vituttavat. Mutta ei hoppu hyväksi.

Olikos sulla PS3:nen alustana?

Jepu.

Noniin. Nyt kaksi kokonaista kautta takana ja kolmas puolivälissä.

Loistavan scouttimatsin jälkeen (2+1) 17 vuotias pelaajani tarttui Torinon tarjoukseen. Kausi Torinossa alkoi perinteisesti vaihtopenkille pääsyä odotellen. hieman kankean alun jälkeen oma kaverini vakiinnutti paikkansa Torinon miehistössä. Ennen kesken kauden olevaa neuvotteluperiodia olin onnistunut puhkomaan vastustajan verkot 4 kertaa. Todellisena juventusfanina minua ahdisti pelaaminen härkäpaidassa, joten ensimmäisellä siirtoperiodilla tartuin (myös acelle tuttuun) Catanian tarjoukseen.

Taisteluani itseni Catanian vaihtopenkille ja avaukseen kausi kerkesikin jo päättyä. Kausi oli pettymys, sillä Catanian peli ei todellakaan ollut yhtä juonikasta ja mukavaa kuin Torinon. Jotain hyvääkin kaudesta jäi käteen: kakkosmestareiden liigan voitto sekä eniten syöttöjä kysyisessä skapassa.

No pelaajani toinen kausi alkoi kovin oletuksin. Otin tavoitteekseni ampua 15 liigamaalia sekä änkeä sisään Italian ikääntyvään maajoukkueeseen. No hommat natsasi, kausi oli aika nappisuoritus, Catania putosi vasta viimeissä liigamatsissa sijalle 5. Siitä kuitenkin hermostuneena pohdin, että ansaitsen parempaa.

Toisen kauden jälkeen siirtokaudella osallistuin MM-kisoihin, joissa pelasin vakuuttavasti. Valitettavasti muu joukkue vanhoine tähtineen ei. No maajoukkuepelit pelattuani siirryin Ajaxin paitaan. Siirto oli minulle lievä pettymys sillä olin jo haaveillut paikasta Juventuksessa Del Pieron vierellä.

Päätin etten tuhlaa "kallista" aikaani pelaamalla puuduttavia Hollannin liigan pelejä vaan skippaan ne. Pelaan ainoastaan maajoukkue- ja Mestareiden liigaottelut tänä kautena.

EM-kisojen karsinnoissa olen ollut Italian kantavia voimia paukuttaen hienoja maaleja (jotka eivät jostain syystä onnistu Ajaxin paidassa ?!?).

Yleisesti ottaen oma ukkoni alkaa pikkuhiljaa kehittyä jo siedettävän taitavaksi. Arvot ovat jotakuinkin siinä 70 paikkeilla. Become a Legend on kyllä todella hyvä lisäys pessin pelimuotoihin. Niin kuin täällä on osa porukkaa puhunutkin, kyllä se tuo pessiin sitä jotain. On paljon hienompaa tehdä "omalla äijällä" maali kuin "omalla joukkueella". Uskoisin että homma tulee vielä hienommaksi sitten kun saa tehdä sillä "omalla äijällä" maalin "oman joukkueen" paidassa.

1. SS, CF,AMF

2. Paskaahan se nyt on. (fuskaan pelaamalla uran alun toka helpoimmalla)

3. nouu

4. uuuh

5. Luulin että aina voi kelata kun itsellä ei ole pallo :)

6. Latausajat vähän vituttavat. Mutta ei hoppu hyväksi.

Jepu.

Loistavaa kuvausta Ditrim :D

Italian maajoukkueessa? Onko saapasmaan veri noin vahva ettei Suomi-paitaa jaksa kantaa ;)

Loistavaa kuvausta Ditrim :D

Italian maajoukkueessa? Onko saapasmaan veri noin vahva ettei Suomi-paitaa jaksa kantaa ;)

Kiitos.

Hmm.. Sanotaan nyt vaikka niin, että pelkäsin että se Suomi-paita on liian raskas kantaa. Ja on se Italian fanille kaikista hohdokkainta päästä pelaamaan suosikkiensa rinnalla.

Onko Suomen maajoukkueessa pelaaminen jees? Onko menestymismahdollisuuksia?

Kiitos.

Hmm.. Sanotaan nyt vaikka niin, että pelkäsin että se Suomi-paita on liian raskas kantaa. Ja on se Italian fanille kaikista hohdokkainta päästä pelaamaan suosikkiensa rinnalla.

Onko Suomen maajoukkueessa pelaaminen jees? Onko menestymismahdollisuuksia?

Itse en ole vielä maajoukkueeseen päässyt kun olen joutunut päivittämään option filuja ja oli vielä tuo save-ongelma kun pelaan yli 1280*768 resolla. Patchi onneksi auttoi (toistaiseksi), mutta alusta aloitin kun hain tuon ison bundesliigapatchin chantpackeineen.

Ystäväni kertoi, että pääsi maajoukkueeseen ja ratkaisevassa karsintapelissä kaatui Romania 3-1, joten kisoja odotellen. Kyllähän sitä Suomi-paitaa aina kantaa....ainakin kännissä :D

Meitsi vääntää Portsmouthissa toista kautta. Paikkana linkki(miel.vasen) tai kärki, mutta olen syntyjäni linkki.

Oikeajalkainen.

Maaleja olen "urani" aikana mättänyt 7kpl, yleensä riparista tai muuten helpolla tavalla. Vissiin yhden vähänkään vaikeamman maalin olen tehnyt, ei noilla 60-65 vetoarvoilla oikee kuuhun päästä.

En fuskaa, olen pelannut top playerillä koko ajan. Löytyy sopivasti haastetta.

Pelistä sen verran että BL on loistava pelimuoto, mutta pelaaminen on paskaa huonossa jengissa.

Ps. Defoe tai Crouch vois alkaa tekemään mun passeista häkkejä;)