Jump to content
Sign in to follow this  
tomine

Fifa 09

Recommended Posts

Kukakohan on saanut idean että pelataan sitten PC-versiolla kyseinen turnaus :D Ilmeisesti Pelit-lehden idea, kun noin ylipäätään on varsin pitkälti tietsikkapelien”fanitus”lehti.

Osallistu kilpailuun

Oletko Suomen paras virtuaalifutari?

Nyt Sinulla on tilaisuus näyttää taitosi koko Suomen tasolla, kun Pelit, Microsoft ja Electronic Arts järjestävät FIFA 09 -Suomen mestaruuskilpailut 6. kesäkuuta 2009 Level7 Gaming Caféssa Helsingin keskustassa.

Futista pelataan FIFA 09:n PC-versiolla ja Microsoftin Sidewindereillä eli SideWinder X6-pelinäppäimistöllä ja X8-pelihiirellä (myös Xbox 360:n ohjain käy). Mukaan mahtuu 64 pelaajaa, mutta määrää voidaan lisätä jos ilmoittautumisia on paljon.

Level7:aan kannattaa todellakin tulla, sillä maineen ja kunnian lisäksi tarjolla on myös kovia palkintoja!

1. palkinto Pelivälineet kuntoon! Xbox 360 -konsoli, SideWinder X6-pelinäppäimistö + X8-pelihiiri + FIFA 10 -peli (arvo 500€)

2. palkinto SideWinder X6-pelinäppäimistö ja X8-pelihiiri + FIFA 10 –peli (arvo 250€)

Sijat 3.-64. FIFA 10 -peli (arvo 70€)

Kaikkien osallistujien kesken arvotaan myös kaksi lippua samana iltana pelattavaan Suomen MM-karsintaotteluun Liechtensteinia vastaan!

Aika: 6. kesäkuuta 2009 klo 8.00-18.00 (tarkemmat kellonajat ilmoitetaan myöhemmin)

Paikka: Level7 Gaming Café (Helsinki, Vilhonkatu 5b)

Säännöt: FIFA 09 SM-kilpailun viralliset säännöt

http://www.pelit.fi/index.php?id=70137

Heh, varsin hupaisa yksi noista säännöistä :D

Valmentaminen on kielletty (kaveri ei saa neuvoa - saa kannustaa)

Kukakohan on saanut idean että pelataan sitten PC-versiolla kyseinen turnaus :D Ilmeisesti Pelit-lehden idea, kun noin ylipäätään on varsin pitkälti tietsikkapelien”fanitus”lehti.)

Varmaankin oikea syy on se, että Level7:ssa on valmiiksi tarpeeksi monta PC:tä, että tunaus saadaan vedettyä läpi sopivissa aikarajoissa. Lisäksi varmaankin halvempaa vuokrata kyseinen kahvila, kun hommata tilat ja x määrä konsoleita. Sen jälkeen tulisi varmaankin myös itkut siittä, että kyseessä on väärä konsoli, väärä ohjain ym ym ym.

Idioottimaistahan se on PC:llä pelata, kun pelin PC versio on umpi paska.

Varmaankin oikea syy on se, että Level7:ssa on valmiiksi tarpeeksi monta PC:tä, että tunaus saadaan vedettyä läpi sopivissa aikarajoissa. Lisäksi varmaankin halvempaa vuokrata kyseinen kahvila, kun hommata tilat ja x määrä konsoleita. Sen jälkeen tulisi varmaankin myös itkut siittä, että kyseessä on väärä konsoli, väärä ohjain ym ym ym.

Idioottimaistahan se on PC:llä pelata, kun pelin PC versio on umpi paska.

Jos yksi suurista sponsoreista on Microsoft niin olis tuollaiseen tapahtumaan luullut niillä Xboxeja irtoavan suht kevyesti useampikin ja toiselle sponssaajalle EA Sportsille tuskin tuo tietsikkaversio ainakaan parempaa mainosta pelinsä laadusta antaa kuin mitä olis konsoliversiot antaneet, noh omatpahan on markkinointikikkansa :D

Yleensäkin jos tuon verran suureen projektiin ryhtyvät ja sillä osittain näkyvyyttä haluavat osakseen, niin luulis että siihen sitten senkin edestä panostettaisiin.

1. palkinto Pelivälineet kuntoon! Xbox 360 -konsoli, SideWinder X6-pelinäppäimistö + X8-pelihiiri + FIFA 10 -peli (arvo 500€)

2. palkinto SideWinder X6-pelinäppäimistö ja X8-pelihiiri + FIFA 10 –peli (arvo 250€)

Sijat 3.-64. FIFA 10 -peli (arvo 70€)

Mikäs tuo FIFA 10 -peli on?

Luulis että se on tuleva fifa vuosimallia 2010.

Kellään tietoa koska ilmestyy ja mitä uutuuksia on ? Tuskin mitään video clippejä ovat vielä ainakaan laittaneet.

Luulen ilmestymisen taas sijoittuvan elo-syyskuun vaihteeseen että saavat kaikki siirrot merkatuiksi, tai voisihan uusimmat siirrot toki ladatakkin peliin että voisi aikaisemminkin tulla.

Kellään tietoa koska ilmestyy ja mitä uutuuksia on ? Tuskin mitään video clippejä ovat vielä ainakaan laittaneet.

Luulen ilmestymisen taas sijoittuvan elo-syyskuun vaihteeseen että saavat kaikki siirrot merkatuiksi, tai voisihan uusimmat siirrot toki ladatakkin peliin että voisi aikaisemminkin tulla.

Luultavasti menee pitkään ilmestyminen, kun ei EA:n sivuilla näy mitään.

Uutuuksista sen verran että jos vanhat EA:n merkit pitävät paikkaansa pelaaja vaihdokset tulee, sekä jotain pientä sälää.

Mene ja tiedä, toivottavasti kohta tulis jotain uutisia.

Peter Mooren paljastaa tietoja FIFA 10:stä

Nyt on FIFA 09 postissa niin haluaisin kysyä yhtä asiaa tosta Be A Prosta. Eli aloitetaanko se siten, että pelaajalleni tarjotaan muutamaa sopimusta alemmista sarjoista ja sitten siellä lähdetään taistelemaan paikkaa avauksesta yms.? Vai onko se niin, että saat valita minkä vaan joukkueen ja olet aina avauksessa jne jne...?

Peter Mooren paljastaa tietoja FIFA 10:stä

Nyt on FIFA 09 postissa niin haluaisin kysyä yhtä asiaa tosta Be A Prosta. Eli aloitetaanko se siten, että pelaajalleni tarjotaan muutamaa sopimusta alemmista sarjoista ja sitten siellä lähdetään taistelemaan paikkaa avauksesta yms.? Vai onko se niin, että saat valita minkä vaan joukkueen ja olet aina avauksessa jne jne...?

Voit aloittaa pelaamaan suoraan mailman huipuilla, eli ei tarvitse aloittaa ihan kura joukkueilla ellet itse halua. Tekoäly ei aina ole joukkuetovereilla ihan parasta luokkaa ja se voi kostautua tärkeissä peleissä.

Voit aloittaa pelaamaan suoraan mailman huipuilla, eli ei tarvitse aloittaa ihan kura joukkueilla ellet itse halua. Tekoäly ei aina ole joukkuetovereilla ihan parasta luokkaa ja se voi kostautua tärkeissä peleissä.

Ok, kiitos. Itse nimenomaan haluan realistisuutta ja lähteä kehittymään sieltä alasarjoista ylöspäin.

E: Voiko oma pelaaja saada myös tarjouksia toisista joukkueista, jos peliesitykset ovat hyvät?

Aihe ei ehkä tähän topickiin kuulu, mutta kysynpä silti.

Eli miten voisin saada tuon ps networkin toimimaan, langaton netti löytyy ja oon koittanu laittaa niitä asetuksii, mutta ei. Pleikkari ei löydä ip-osoitetta.

Ja konsolihan on ps3

E: Ongelma selvitetty.

Aihe ei ehkä tähän topickiin kuulu, mutta kysynpä silti.

Eli miten voisin saada tuon ps networkin toimimaan, langaton netti löytyy ja oon koittanu laittaa niitä asetuksii, mutta ei. Pleikkari ei löydä ip-osoitetta.

Ja konsolihan on ps3

Tainnut tuon langattoman yhteyden kanssa useammalla olla enempikin ongelmia mitä erinäisiltä saiteilta silmiin ohimennessä usein osunut.

Nyt ilmestyi toinen pieni ongelma.

Menin tavallisesti fifa ultimate modeen pelaamaan ja hämmästyin kun pelin kieli oli vaihtunut englannista espanjaksi (?). Kieltä en osaa ja yritin mennä asetuksiin ja muuttaa kielen takaisin englantiin mutta tämmöistä toimintoa en huomannut. En tiedä onko silmissä vikaa vai kielitaidossa.

Mun mielestä ainakin pystyy filmaamaan fifa 09:ssä?Ite olen mielestäni filmannut useamman kerran.En nyt juuri muista näppäimiä mutta kaksinkamppailuissa rämppää jotain ni se filmaa.Tiiä sit xbox pelistä.

Mun mielestä ainakin pystyy filmaamaan fifa 09:ssä?Ite olen mielestäni filmannut useamman kerran.En nyt juuri muista näppäimiä mutta kaksinkamppailuissa rämppää jotain ni se filmaa.Tiiä sit xbox pelistä.

Toki välillä näyttää että pelaaja "filmaa", mutta ei sitä mistään voi itse tehdä.

Manageria oon noin 20 kautta hakannut...Be A Prota vain kaksi, kyllästyttää..:thumbsdown1::sob:

Aika kauan oot jaksanu sitä hakata :thumbsup1: Milläs tiimilla ja vieläkö on jotain tämän hetken pelaajia pelaamassa?