Jump to content
Sign in to follow this  
tomine

Fifa 09

Recommended Posts

Aika kauan oot jaksanu sitä hakata :thumbsup1: Milläs tiimilla ja vieläkö on jotain tämän hetken pelaajia pelaamassa?

Joukkue tällä hetkellä Marseille ja Hatem Ben Arfa vielä yli nelikymppisenä yksi joukkueen kulmakivistä...:thumbsup1: Scouttaillu oon paljon ja löysin semmosen kuvatuksen kuin Tom Messi...

Joukkue tällä hetkellä Marseille ja Hatem Ben Arfa vielä yli nelikymppisenä yksi joukkueen kulmakivistä...:thumbsup1: Scouttaillu oon paljon ja löysin semmosen kuvatuksen kuin Tom Messi...

Tuosta tulikin mieleeni että oletteko sattuneet huomaamaan että pelin scouttauksilla on aikas usein jonkun tunnetun jalkapalloilijan joko etu- tai sukunimi.

Saman jutun voi myös todeta NHL-pelisarjoista, paitsi jääkiekkoilijoiden nimillä.

Pahoittelen ot:eetä.

Tuosta tulikin mieleeni että oletteko sattuneet huomaamaan että pelin scouttauksilla on aikas usein jonkun tunnetun jalkapalloilijan joko etu- tai sukunimi.

Saman jutun voi myös todeta NHL-pelisarjoista, paitsi jääkiekkoilijoiden nimillä.

Johtuisikohan siitä että pelin tekoäly tekee noita uusia pelaajia yhdistelemällä vanhojen nimiä? Eli siis kokoajan pyörii samat nimet mutta eri järjestyksessä. Toki jotkut nimet on yleisempiä kun toiset.

Jäätävintä oli Fifa 06:ssa kun viimeisellä manageri-kaudella mulla pelas Realissa 5 Luis Garciaa.