Sign in to follow this  
tomine

Fifa 09

Herranjestas.. Esittääkö noi jotain oikeita futaajia? Itse tunnistin (tai luulen tunnistaneeni) neljä..

Kyllä tuosta mielestäni ihan hyvin noita tunnistaa, 11 sain itse tulokseksi.

Melkoisen hyvin kyl... tarjolla ehdottomasti kymmenen bojoa, papukaijamerkki sekä hatunnosto, jos tuosta tunnistaa kaikki pelaajat ! :smile:

http://i87.photobucket.com/albums/k152/wepeeler/FIFA%2009%20Next%20Gen/Poster_templatecopy.jpg

abidal, scholes, messi, benzema, berbatov

luis fabiano, de rossi, grosso, di natale

cris, sergio ramos, gattuso, ribery, raul

evra, xabi alonso, cambiasso, rooney, david silva

Itse sanoisin tuohon edelliseen viestiin koskien että oikea yläkulma olis Berbatov eikä Toni.

Oikea alakulma näyttää ainakin tietyllä tapaa meikäläisen mielestä Santa Cruzilta, toki ei sitä välttämättä kuitenkaan ole.

Itse sanoisin tuohon edelliseen viestiin koskien että oikea yläkulma olis Berbatov eikä Toni.

Oikea alakulma näyttää ainakin tietyllä tapaa meikäläisen mielestä Santa Cruzilta, toki ei sitä välttämättä kuitenkaan ole.

juu onse berbatov :) saman näkösiä jätkiä molemmat

Melkoinen satsi kuvia, noi Saksan pelaajat ainakin tunnistaa melkoisen hyvin tuosta peligrafiikasta mitä suurimmissa määrin… kuva #9 mitä ihmettä :D

http://www.cynamite.de/_misc/galleries/detail.cfm?pk=1370&opv=gal&p=43

Juu hyvä löytö ja kaverin kanssa kutsutaan tota nimellä "vettä korvassa harhautus" :DD. siis jonkun näkönen vartaloharhautus.

Toivottavasti tämä ei olisi pelkkää ”sokeaa fanihehkusta” kuitenkaan, jos ei niin voipi melkoinen paketti olla tyrkyllä sykyllä…

Global Community Day at EAC

Hello mates! This is the EAC-Crowned Next Gen FIFA 09 Tournament Champion Wepeeler chiming in from the airport in Vancouver Canada. I have just finished my time in the studio and am awaiting a rather long flight home. I figured I'd share some exclusive Next Gen love with all

First off, I won the Xbox 360 Next Gen tournament! I finished Numero Uno out of eleven well-polished Next Gen vets. What a nerve racking event that had me sweating, swearing, shaking, and in the end, gleaming with pride Scores? 3-0, 4-1, 3-2, and the oh so tense final, 1-0. I played a fella from the community site Welcome to fifasoccerblog.com who had a little disadvantage since he was a PS3 gamer and was forced to make the switch to the 360. After a increasingly tense match, I scored the winner in the 86th minute and and have earned the new name "Rock Band" (the First Place Prize ) What a time. What a group of guys

Now on to the important stuff, haha. Next Gen FIFA 09.

We got our hands on an early build of FIFA 09 (6 weeks old to be exact). Unfortunately we could not play the latest version, as it's being tweaked on a daily basis, but we did get a very playable version. First impressions? Collisions. Skill moves. Polish. Speed. Finesse. Precision. Beauty. What a game! And this was only the Alpha version!

The main concern the developers had with 09 was gameplay. They did 250 gameplay tweaks that include increased responsiveness, physical play and intelligence. Collisions are gorgeous. Players react realistically when being hit in the foot; they no longer dive as if being hit by a train but rather hop, skip, or jump over the tackle to speed on with the ball. If they get hip checked by a larger, stronger player they may get sent to the pitch. BUT, you can also maneuver the faster player around the slower, stronger defender. Balance is restored and this makes for much more realistic pitch performance.

Customization is also a key feature of 09. A fully customizable controller is guaranteed to put a smile on the faces of the hardcore gamer. You can now customize tactics and bring them online to face the world. A personal EA locker is now available to upload custom tactics for others to download and use. If you think your favorite team plays a little differently than the game default, tweak it and share it to the world!

Be a Pro has been expanded and is now 4 seasons long. You can create a player or choose an existing player, move him up the ranks to the National squad, and if you're lucky enough, become a National Legend.

Online 10 vs 10 is also a nice addition. With improved servers, finding a game should no longer be an issue. Connection issues should be fixed. Uploading replays should be fixed. Issues with pairing EA usernames and gamertags should be fixed. All in all, very promising for the online FIFA community.

Details to come as I must make my way through customs, lol. I've only posted about a tenth of what I intend to, so stay tuned for MANY more details, pictures and video

Edit - I'm going to do my best to break down the main points in a readable manner. If anyone has any issues or questions, feel free to post, and I'll clarify to the best of my ability. Remember, I am running 30 hours straight so forgive me if I sound like a rambling fool

Gameplay

- Highly Polished Gameplay

The main concern the development team had with 09 was tuning gameplay to the feel of real football. Reaction times of the players have been increased to allow one to flow instead of jerk around the pitch. This is especially seen on through balls and balls played toward the striker. Instead of having a player run a straight line toward a through ball and end up nowhere near it (or sometimes even outrun the ball), the players feel more life-like. If the through ball is played too slowly, the streaking player will make a turn to try his best to get to the ball instead of simply running a rail and out-running the ball. How many times in a real footie match do the players simply run a straight line in complete disregard to the played ball? Not many and this is exactly the point of the new "smarter" AI. Make more life-like reactions.

Another impressive addition was the way a ball can be played to a center striker. In the past, if you passed the ball to the top of the box, you're player tapped it a few times for control allowing the defense to tackle and win possession. Now, you can receive the ball and in one fluid motion turn, trick, pass, shoot or do whatever your little heart desires. No more tapping and trapping and giving the edge to the defense. On the flip side, a defender can still win the ball if he can out-muscle, out-position, or jostle a smaller player off the ball. The edge isn't only for the offense. Playing defense was much more rewarding, but I'll get to that in a bit.

I think I've already mentioned the 250 key improvements to gameplay, but it's worth mentioning again. Dribbling has also been given some life. Too many times in the past the dribbler had to take extra taps on the ball to maintain possession or take extra taps to get the ball under control. Now a Ronaldo-type player can maintain possession by the way he taps the ball. Both the inside and outside of the foot are used, giving the dribbler ultimate control. A few new tricks have been added, but I didn't get a chance to find out what they were (on a side note, I am awaiting a Q and A from the Lead Producer Dave Rutter; more on that when I get it).

This brings me back to defense. I pride myself on my ability to defend. So should anyone who can react well to the computer AI, an online opponent or to a friend. A new jostling sysyem has been implemented and it feels wonderful. So many times in 08 it was easy enough to pass to a Ronaldo-type, send it to the wings, blow everyone away, cross and score. Although a faster player may seem to have an advantage over a slower defender, the defender now has the ability to grapple or jostle the dribbler. Based on the players stats (ie strength, speed, height, weight etc), a more life-like reaction occurs when two players fight for the ball. It's really rewarding to kick a speedy striker off the ball with a quick hip check (hehe) or grab his arm while the ref takes a nap (double hehe). So many different animations occur when two players jostle for the ball that the possibilities seem endless. This is also seen when fighting for a header. If one player overcommits, he may find himself eating a turf sandwich with a side of boot. If one player undercommits he most likely will not win the ball, as the other player has the obvious advantage. But the fun begins when both players are similar in stature and stats. You can see an actual grapple and a "fight" ensues. I saw two players jump and heads collided sending both players to the ground with neither greedy player winning the ball. It's now possible to get an injury for a head to head butt-fest (I know, I'm sleep deprived, lol). Also new is the ability to get slightly injured, sent off for treatment and return to the game (Ballack anyone?). Really great feature and this adds so much depth to the way the game is played. All in all, the 250 tweaks and new animations will keep you saying, "WOW! Did you see that!" over and over.

- Collisions

Collisions also have been completely redesigned. This time around the group decided to higher real football players AND stuntmen. The result is gravity defying mayhem and completely believeable falls, stumbles, and dives. For instance, a player gets knicked on the foot in 08. What happened? He lost possession and you were left cursing the screen: "He hit my foot, and I fell on my face? AHHHH!" Now, if the player is hit in the foot he can still maintain possession and continue his run. What about tripping over a downed player? Why just jump over him with the newly designed physics! I realize there was jumping in 08 but the newly designed engine makes it more attractive/believeable. I guess you may have to see that one to understand completely, hard to explain with words...Jostling also has a play in the collision system. When fighting a winger for the ball, it feels like the physical play of the Premiership. Players throw elbows, players use hip checks, and yes, Drogba falls over (cheap shot, I know...Although a EA guy from Australia scored 4 times in one match against me with him so I'm allowed to poke fun ). The point is that there is an actual reaction when two players collide. No more boring, scripted, generic "battles". Shielding has also been revamped. Now, you can effectively shield the ball and even fight back if you're being pressured too much. You can use the stick to "push back" and actually knock the defender away. You just need to be careful as it can result in a foul.

- Be a Pro

Went over most of this above, so I won't bore you with the same info. 4 seasons, National team, National Legend

- Online 10 v 10

Same thing. Went over it above...

All in all, wicked cool stuff considering I played an 6 week old "Alpha" build. Like I said, it was very playable, but the dev team said they have a version they have tweaked 3 or 4 times over since then. Shame we didn't get hands-on.

Hate to burst everyone's bubble but no gameplay videos. We were not allowed to photograph/video in the room, but I do have some video of EAC. GOOD NEWS - We will be getting assets shortly - new screenshots, gameplay video and even a "making of FIFA 09" series. The first will be about 10 min with an uncut 30 minute version to follow. I've heard the series will be about 8 or 9 videos long so look forward to that. I will release stuff as soon as I get it and don't worry, you guys will be the first to know.

Edit 7/30/08 - New Control List for FIFA 09:

Here are list of some new Controls for FIFA 09:

Call for a teammate on corners

-Press LT/L2 when you get a corner to bring a teammate close for a short pass

Call for a layoff man

- Press LT/L2 when you get a free kick in shooting range to bring in a layoff player

Shoot with the layoff man

-Hold LT/L2 and shoot button when taking free kick

Pass with the layoff man to a third player

-Hold LT/L2 and the pass button when taking a free kick

Wall Jump

-Press Y/Triangle during the free kick run up when defending a free kick with a wall to make the wall jump

Bullet Man

-Press X/Square during the free kick run up when defending a free kick with a wall to have a player on the end of the wall charge the shooter

Jockey Press

-Hold LT/L2 and A/X to maintain a few yards distance from the dribbler and contain him

-Release LT/L2 to go in for the tackle at the right moment

Running Jockey

-Hold LT/L2 and RT/R2 to muse the running jockey

-This is a faster paced jockey that will allow you to better position your defender without having to plant you feet and turn

Custom Team Tactics on the D-Pad

-Press down on the D-Pad and then select from the list

http://forums.electronicarts.co.uk/fifa-09-next-gen/327542-global-community-day-eac.html

Elikkäs FIFA09:sän soundtrack on seuraavanlainen kokoonpano…

Esittäjä – Kappaleen nimi – Bändin kotimaa

Caesar Palace - 1ne – Italy

Chromeo -Bonafied Lovin’ (Yuksek Remix) – Canada

CSS - Jager Yoga – Brazil

Curumin – Magrela – Brazil

Cut Copy - Lights And Music – Australia

Damian ”Jr. Gong” Marley - Something For You (One Loaf Of Bread) - Jamaica

Datarock - True Stories - Norway

DJ Bitman - Me Gustan – Chile

Duffy – Mercy – Wales

Foals - Olympic Airways – England

Gonzales - Working Together (Boys Noize Remix) – France

Hot Chip - Ready For The Floor (Soulwax Remix) – England

Jakobinarina - I’m A Villain – Iceland

Junkie XL feat. Electrocute - Mad Pursuit – Holland

Jupiter One - Platform Moon – USA

Kasabian - Fast Fuse - England

Ladytron – Runaway – England

Lykke Li - I’m Good I’m Gone – Sweden

Macaco – Movin’ - Spain

MGMT – Kids – USA

My Federation - What Gods Are These – England

Najwajean - Drive Me – Spain

Plastilina Mosh - Let U Know – Mexico

Radiopilot – Fahrrad – Germany

Reverend And The Makers - Open Your Window – England

Sam Sparro - Black & Gold – USA

Señor Flavio - Lo Mejor Del Mundo – Argentina

Soprano – Victory - France

The Airborne Toxic – EventGasoline – USA

The Black Kids - I’m Not Gonna Teach Your Boyfriend How To Dance With You (The Twelves Remix) – USA

The Bloody Beetroots – Butter – Italy

The Fratellis - Tell Me A Lie – Scotland

The Heavy- That Kind Of Man – England

The Kissaway Trail – 61 – Denmark

The Kooks - Always Where I Need To Be – England

The Pinker Tones - The Whistling Song – Spain

The Script - The End Where I Begin – Ireland

The Ting Tings - Keep Your Head – England

The Veronicas – Untouched – Australia

The Whip - Muzzle #1 – England

Tom Jones - Feels Like Music (Junkie XL Remix) - Wales

Ungdomskulen - Modern Drummer - Norway

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Nopskalla Youtube vilasulla ainakin noi vaikuttivat ihan kuunneltavilla meikäläisen korvaan (noh kaikkia ei videota toki löytynyt joten osasta ei mitään hajua millaisia ovat)… tuossa edellisellä listalla oleva viimeinen kappale, ei s**tana mikä musavideo niillä :D

Caesar Palace - 1ne

Foals - Olympic Airways

Junkie XL feat. Electrocute - Mad Pursuit

Kasabian - Fast Fuse

Lykke Li - I’m Good I’m Gone

Radiopilot - Fahrrad

Reverend And The Makers - Open Your Window

Sam Sparro - Black & Gold

the Airborne Toxic Event: Gasoline (acoustic video 3 :D)

The Bloody Beetroots – Butter

The Fratellis - Tell Me A Lie

The Kissaway Trail – 61

The Veronicas – Untouched (no voihan helekatti :D)

The Whip - Muzzle #1

… no jaa, siinä ja siinä, menköön tällä kertaa…

Duffy – Mercy

Black Kids - I'm Not Gonna Teach Your Boyfriend

Ihan hauska idea jos tuollain että jos oikeasti pelaaja on loukkaantuneena niin on myös virtuaalisestikin… tosin jos on maksullinen niin jääpi meikältä käyttämättä.

FIFA 09 peilaa tosielämää - pelaajat ja joukkueet päivittyvät netin kautta

Futispelit astuivat juuri yhden askeleen lähemmäs todellisen elämän virtuaalista matkimista, sillä FIFA 09 sisältää mielenkiintoisen uuden verkko-ominaisuuden. Adidas Live Season -palvelun avulla pelin futaajat ja joukkueet päivittyvät viikottain todellisen maailman tapahtumien mukaan.

Esimerkiksi pelaajien loukkaantumiset tai henkilökohtaisen elämän ongelmat peilautuvat suoraan peliin.

FIFA 09 seuraa futauskauden 2008-2009 tapahtumia Adidas Live Season -palvelun avulla, joka kattaa Barclay Premier Leaguen, La Liga BBVA:n, Ligue 1, Bundesligan, Serie A ja Mexican Primera Divisioonan.

Verkkopalvelu toimii pelin PC-, PS3- ja Xbox 360 -versioilla. Palvelun käyttäminen sisältyy pelin hintaan, kun pelaaja tyytyy yhteen liigaan.

Useamman liigan pelaajaseuranta maksaa ilmeisesti jonkin verran.

FIFA 09 julkaistaan lokakuussa PS3:lle, Xbox 360:lle, PC:lle, Wiille, PS2:lle, DS:lle, PSP:lle ja kännyköille. Pelin demo saapuu 11. syyskuuta Playstation Networkiin ja Xbox Liveen.

Lisätietoja: http://www.fifa09.ea.com

http://plaza.fi/edome/uutiset/fifa-09-peilaa-tosielamaa-pelaajat-ja-joukkueet-paivittyvat-netin-kautta

Ihan hauska idea jos tuollain että jos oikeasti pelaaja on loukkaantuneena niin on myös virtuaalisestikin… tosin jos on maksullinen niin jääpi meikältä käyttämättä.

FIFA 09 peilaa tosielämää - pelaajat ja joukkueet päivittyvät netin kautta

Futispelit astuivat juuri yhden askeleen lähemmäs todellisen elämän virtuaalista matkimista, sillä FIFA 09 sisältää mielenkiintoisen uuden verkko-ominaisuuden. Adidas Live Season -palvelun avulla pelin futaajat ja joukkueet päivittyvät viikottain todellisen maailman tapahtumien mukaan.

Esimerkiksi pelaajien loukkaantumiset tai henkilökohtaisen elämän ongelmat peilautuvat suoraan peliin.

FIFA 09 seuraa futauskauden 2008-2009 tapahtumia Adidas Live Season -palvelun avulla, joka kattaa Barclay Premier Leaguen, La Liga BBVA:n, Ligue 1, Bundesligan, Serie A ja Mexican Primera Divisioonan.

Verkkopalvelu toimii pelin PC-, PS3- ja Xbox 360 -versioilla. Palvelun käyttäminen sisältyy pelin hintaan, kun pelaaja tyytyy yhteen liigaan.

Useamman liigan pelaajaseuranta maksaa ilmeisesti jonkin verran.

FIFA 09 julkaistaan lokakuussa PS3:lle, Xbox 360:lle, PC:lle, Wiille, PS2:lle, DS:lle, PSP:lle ja kännyköille. Pelin demo saapuu 11. syyskuuta Playstation Networkiin ja Xbox Liveen.

Lisätietoja: http://www.fifa09.ea.com

http://plaza.fi/edome/uutiset/fifa-09-peilaa-tosielamaa-pelaajat-ja-joukkueet-paivittyvat-netin-kautta

Peli kyllä kuulostaa todella herkulliselta, varsinkin tämä uudistunut "collision"-homma vaikuttaa todella lupaavalta :drool:. Muutenkin varmaan taattua FIFA-kamaa. Myös mainitsemasi päivitys juttu vaikuttaa myös erittäin mielenkiintoiselta, toivottavasti ei ole maksullinen. Taitaa sitten tulla ostettua 3 perättäinen FIFA :blink:

Onko muuten tietoa, millon pelin demo tulee PC:lle? :rolleyes_ani:

Onko muuten tietoa, millon pelin demo tulee PC:lle? :rolleyes_ani:

Next-gen konsoleille demoa pukkaa syyskuussa, liekö PC:lle sitten suunnilleen samoihin aikoihin, en tiiä onko tuota PC:n demon ilmestymispäivämäärää vielä varmistettu.

EA have revealed during their Leipzig press conference that the demo for FIFA 09 will be released on both Xbox 360 and PS3 on the 11th September.

Next-gen konsoleille demoa pukkaa syyskuussa, liekö PC:lle sitten suunnilleen samoihin aikoihin, en tiiä onko tuota PC:n demon ilmestymispäivämäärää vielä varmistettu.

EA have revealed during their Leipzig press conference that the demo for FIFA 09 will be released on both Xbox 360 and PS3 on the 11th September.

Kiitos vastauksesta :D, toivotaan että demo tulee samoihin aikoihin muiden kanssa, jos vaikka sitten Juve olisi siinä demossa :blink:

Taakse päin ollaan joukkueiden suhteen menty jos liigoja vähennetään. Minusta olisi voinut olla vähintään yhtä paljon kuin 08:ssa. Pois olisi saanut ottaa ainakin turhat Australian, Korean, Puolan ja ehkä Belgian liigat. Niiden tilalla/lisäksi olisin mielellään nänhyt J-Leaguen, Venäjän liigan, Veikkausliigan ja Kreikan liigan.

Harmi myös jos katsomotunnelmalle ei ole mitään tehty. Olen myös jäänyt kaipaamaan vanhempien EA Sports pelien joukkueenteko-ominaisuutta, joten olisi ollut tervetullut lisä sekin.

Taakse päin ollaan joukkueiden suhteen menty jos liigoja vähennetään. Minusta olisi voinut olla vähintään yhtä paljon kuin 08:ssa. Pois olisi saanut ottaa ainakin turhat Australian, Korean, Puolan ja ehkä Belgian liigat. Niiden tilalla/lisäksi olisin mielellään nänhyt J-Leaguen, Venäjän liigan, Veikkausliigan ja Kreikan liigan.

Eipä kait noita liigoja oleellisesti ole vähennetty tuossa on vaan nuo muutamat joissa kait pelittää halutessaan tuo reaaliaikainen loukkaantuneiden pelaajien seuranta verrattuna oikeat viheriöt / virtuaaliset viheriöt.

Noista mainitsemistasi niin Veikkausliigaa nyt tuskin kovin äkkiä tullaan näkemään… Kreikan liiga vois ehkäpä tullakin… ei ole tekijänä Konami joten Japanin liigaan tuskin kovin suurta kiinnostusta täällä Euroopassa on kuitenkaan noin yleisesti juurikaan. Venäjältä lienee yksittäisiä seuroja, jos tulevaisuudessa menestyvät Eurocupeissa niin ties vaikka joku päivä tiensä kokonaisuudessakin löytäisi…

…sinänsä jos joukkeuita on hieman vähempi niin on helpompi tehdä ne tasoerot ja se haitari leveämmäksi. Jos joukkeuita on aivan älytön määrä on lähinnä vaarana että suurin osa on vaan ”toistensa kopioita”.

Eipä kait noita liigoja oleellisesti ole vähennetty tuossa on vaan nuo muutamat joissa kait pelittää halutessaan tuo reaaliaikainen loukkaantuneiden pelaajien seuranta verrattuna oikeat viheriöt / virtuaaliset viheriöt.

Toivottavasti olet sen suhteen oikeassa. Noista neljästä maasta (Australia, Korea, Belgia, Puola) voin ainoastaan varteenotettavaksi joukkueeksi nimetä Anderlechtin, mutta muut liigat ovat vain ja ainoastaan mielestäni melko turhia. Ehkei veikkausliigaa kannatakkaan tehdä, mutta JLeague, Kreikan liiga ja Venäjän liiga ovat silti mielestäni melko pakolliset, ainakin noiden tilalle.

TOIVOTTAVASTI ainakaan Hollannin, Skotlannin tai Portugalin liigoja ei tulla poistamaan.

Unohdin myös mainita että Irlannin liigakaan ei oikein innosta, joten senkin tilalle voisi jonkun kiinnostavan laittaa taikka sitten poistaa kokonaan.

Toivottavasti olet sen suhteen oikeassa. Noista neljästä maasta (Australia, Korea, Belgia, Puola) voin ainoastaan varteenotettavaksi joukkueeksi nimetä Anderlechtin, mutta muut liigat ovat vain ja ainoastaan mielestäni melko turhia. Ehkei veikkausliigaa kannatakkaan tehdä, mutta JLeague, Kreikan liiga ja Venäjän liiga ovat silti mielestäni melko pakolliset, ainakin noiden tilalle.

Veikkaanpa kuitenkin että missä tätä peliä eniten myydään (Eurooppa) niin porukat ottavat mieluummin kuitenkin tuon Belgian liigan noin yleisesti kuin mitä Japanin liigan...

...Japanissa tätä pelisarjaa ei taideta juurikaan myydä tai jos niin erittäin nihkeästi, kun ne ostaa kuitenkin Konamin tuotosta Winning Eleveniä (PESsiä).

Kyllähän Euroopassa tuo Belgian liiga taatusti hivenen tunnetumpi liiga on kuitenkin kuin vaikkapa Japanin J-league… josta suurimman osan pelaajien nimiä ei edes muistais saatika tunnista, pari jotain vanhaa jäähdyttelijää kait siellä pelaa ?

En jaksa uskoa että Japanin liigaa tulee kun tuskinpa täällä mantereella se oikein juurikaan ketään kiinnostaa (paria yksittäistä poikkeusta lukuun ottamatta), toki eipä joku Koreankaan nyt varmaan sen enempää.

Toki Aussien ja Korean liigaa liekö täällä Euroopassa nyt oikein kukaan pelailee ja sinänsä hivenen outoja valintoja (liekö Etelä-Korean MM-02 sitten tuohon oli aikoinaan syy ja Aussien MM-06). Ilmeisesti myös noiden kahden maan sarjat erityisesti antavat lisenssit liigoihinsa enemmän kuin varsin anteliaasti.

Puolan liiga lienee lähinnä kun niiden maajoukkue on nyt viime vuosina päässyt noihin lopputurnauksiin ja sinänsä futismaa kuitenkin pohjimmiltaan…

Venäjän olettais tulevaisuudessa peliin ilmestyvän laajamuotoisemminkin juuri tuon maajoukkueen kuluneen kesän menestyksen ja seurajoukkueiden menestymisen UEFA Cupin puolelle poikivan sen mukaan tulevissa peleissä.

En voi käsittää miten argentiinan liiga puuttuu nyt olisi kyllä korkea aika sen saapua eurooppaankin kun Fifa soccer 08 (tai oliko se 07) sisälsi Argentiinan liigan en pidä tärkeänä veikkausliigaa mutta minusta pitäisi olla edes yksi joukkue kenties TPS Tamu tai HJK sen lisäksi olisi mukava nostaa Belgradin punainen tähti vanhaan loistoonsa manageri moodissa...

En voi käsittää miten argentiinan liiga puuttuu nyt olisi kyllä korkea aika sen saapua eurooppaankin kun Fifa soccer 08 (tai oliko se 07) sisälsi Argentiinan liigan en pidä tärkeänä veikkausliigaa mutta minusta pitäisi olla edes yksi joukkue kenties TPS Tamu tai HJK sen lisäksi olisi mukava nostaa Belgradin punainen tähti vanhaan loistoonsa manageri moodissa...

Argentinan liigan kohdalla ongelmana taisi olla, sarjan oikeudet, jotka omistaa niin moni taho, että lisenssiä on todella vaikea saada. Aivan sata varma en ole, mutta jotain tälläistä on kuitenkin kyseessä...

Eiköhän veikkausliiga joskus FIFAssa ole mukana :D

Kummalle konsolille kannattais peli ostaa, PS2:lle vai PC:lle? Ja mikä ohjain sit PC:lle?

PC ei kyllä mikään konsoli ole mutta jos tietsikastasi vääntöä tarpeeksi löytyy niin sille kun pitäis kait olla tänä vuonna PC-versio samalla linjalla noiden PS3 ja XBOX360 versioiden kanssa.

Makukysymys pitkälti mikä pädi on paras pädi, jos kaupassa pystyy koklata niin kantsii testailla mikä omaan kätöseen parhaimmalta tuntuu.

Harmi myös jos katsomotunnelmalle ei ole mitään tehty. Olen myös jäänyt kaipaamaan vanhempien EA Sports pelien joukkueenteko-ominaisuutta, joten olisi ollut tervetullut lisä sekin.

Joukkueen voi 08:ssa tehdä ainakin PC:llä. :alien: