Jump to content
Sign in to follow this  
Jokeri

Nickisi taustat

Recommended Posts

No ite oon nyt pelannu fudista jo kohta 10 vuotta, ei ehkä iha, mut kuitenki kaua, niin oon nyt pari viime kautta pelannu sellaisilla nappiksilla, kun Adipure ja tosi hyvältä tuntuu. Mul on nyt 09 malli, ehkä kuuluisin pelaaja joka käyttää Adipureja on nykyinen Realin mies Kaka':smile:Niin päätin sitten iha huviksee laittaa tollasen nicin ja sitten toi 95 tulee iha syntymävuodesta.:smile:

Itselläni tuo oma nicki juontuu omasta sukunimestäni, ensimmäinen sanahan on Kyyhky ja se on osa sukunimeä. Eräs kaveri sitten päätti kerran lisätä siihen vaan Boy perään ja siinähän se sitten olikin.

Näiden MM-kisojen aikana on harmittanut joka kerta kirjoittaa tällä nickillä, haluaisin nimittäin olla Zico tai Zico#10 tai jotain sellaista.

Berbatov tuli valittua sen takia, kun muistaakseni v2006 hankin lopulta canal+ ja pääsin monen monen vuoden tauon jälkeen seuraamaan Valioliigaa ja silloin suosikkijoukkueessani Tottenhamissa pelasi Dimitar Berbatov. Hän teki minuun niin suuren vaikutuksen, että pidin häntä suosikkipelaajanani nykyisistä pelaajista. Valitsin nickin nopeasti parissa sekunnissa ja berba tuli silloin ensimmäisenä mieleen. Jos olisin miettinyt asiaa vaikka pari minuuttia, niin olisin ottanut siis Zicon tai jonkin sen nimen johdannaisen.

Ja jos joku ei tiedä, niin Zico "valkoinen Pele" oli Brasilian paras pelaaja 80-luvun alkupuolella, jolloin aloin futista seuraamaan. Hän oli lapsuuteni suurin jalkapallosankari Maradonan lisäksi. (ainakin kisojen ajan avatar-kuvassa molemmat)

Tännekin piti joskus vastata mutta on vain jäänyt...

Eli mietin että nicki pitäisi olla aika yksinkertainen, enkä tahtonut olevani kahlittuna johonkin pelaajan joka saatettaisiin kuitenkin myydä (terveiset vaan Robben#11:shades:)

Sitten ajattelin että otanpa jonkin sanan hala Madridista ja loppu on historiaa. Harmi vaan katellessa jotain peliä Camp Noulta tajusin että sama sanahan on myös Barcan hymnissä:irritated: ja Atletin hymniä kuunnellessa spottasin sen taas, mutta eipä tuo ole pahemmin haitannut.

Oman nickin valinta oli kieltämättä helppo, koska se on jo käytössä lähes kaikkialla missä pyörin.. Alunperin se oli vain pokeri aliakseni, Master tulee siitä, että minua kutsuttiin paikallisessa aina pokerimasteriksi, koska yksinkertaisesti olin vain niin hyvä siinä, sekä JL -perään tulee etu ja sukunimeni alkukirjaimista.. Helppoa ja yksinkertaista :)

Oma nikki tullut kyllä ihan pelkästä mielijohteesta, tämän taustalla ei mitään tarinaa ole. Paitsio.com on ainoa paikka jossa tätä nikkiä käytän, nimimerkillä ei täällä pahemmin liene väliä sen verran hyvä keskustelupaikka tämä on! Varmaan sen takia tuo nikkini on syntynytkin hetken mielijohteesta, koska näin hyvälle foorumille haluaa alkaa kirjoittamaan heti ja siinä ei paljon nickiä jaksa miettiä :smile_ani:

PouPou tulee ihan suoraan Raymond Poulidorin lempinimestä. Poulidor siis oli pyöräilijä abouttiarallaa 50 vuotta sitten ja tuli tunnetuksi ennen kaikkea siitä, että oli 8 kertaa palkintopallilla Ranskan Ympäriajossa, voittamatta kertaakaan. Ura osui ikävästi Eddy Merckxin ja Jacques Anquetil'n kanssa samaan aikaan (molemmilla 5. Tourin voittoa).

Mitenköhän tämän nyt selittäisi.. Meillä oli ala-asteella tapana pelata kaikki välkät futista. Koska meitä oli pariton määrä, yksi sai aina vuorollaan kiivetä maalin päälle maalikameraksi & tuomariksi, eli Tolppa-Apinaksi. :D Joskus ihan junnuna (näin jälkeenpäin ajateltuna aivan liian aikaisin) tuli tänne rekisteröityä ja silloin päätin valita nimekseni Tolppa-Apinan. Tämä on ja pysyy, vaikka jossain vaiheessa olenkin vaihtoa miettinyt.

Ei ole tänne näköjään tullut vuosien saatossa mitään raapustettua. No, oma nicki juontaa juurensa luonnollisesti UCL:n dramaattisimman finaalin ratkaisuhetkille vuonna '99 ja Hoopi Hännisen ikimuistoiseen selostukseen. Olen maali oli kannattajauran tärkein yksittäinen hetki meikäläisellä. Alun perin mietin myös mallia OGS mutta se taisi olla varattuna liittymisen aikaan. Myöhemmin en ole nähnyt tarvetta vaihtaa nickiä mihinkään.

Nyt löytyi ainoa ja oikea nicki pienen vaihtelun jälkeen...Boominger, Vanderlay, J.S..........

Saketzi-nikin olen jo tehnyt, enkä sitä viitsi käyttää joten luonnollisesti pienellä korjauksella Sakez vaikuttaa erittäin tyylikkäältä!

Nyt löytyi ainoa ja oikea nicki pienen vaihtelun jälkeen...Boominger, Vanderlay, J.S..........

Saketzi-nikin olen jo tehnyt, enkä sitä viitsi käyttää joten luonnollisesti pienellä korjauksella Sakez vaikuttaa erittäin tyylikkäältä!

No tota ei millään pahalla, mutta sun nimi ja Avatar vaihtuu melkein useammin kun mun sukat, joten joka kerta sitä ihmettelee mikäs uusi kaveri on foorumille saapunut ja sitten taas sen huomaa, että sama vanhahan se on taas vaihtanut tyyliään....

Mitä tulee omaan nimeen, niin lempinimi jo parinkymmenen vuoden takaa, tai yksi niistä. Avatarikin pysyny samana alusta saakka, johtuen siitä legendaarisesta kung-fu potkusta, joka sillon junnuna tuntu tosi hauskalta.