Jump to content
Sign in to follow this  
hyeenamies

Siirtohuhut (Chelsea)

Recommended Posts

Hmm, luultavasti selviää lähipäivinä Villan kohtalo. Ei mulla ole mitään kaveria vastaan, mutta ennemmin ottaisin Dzekon, koska on 5v nuorempi ja hyvä pääpelaaja, toisinkuin ehkäpä Villa. Mutta Villalla nopeutta enemmän, joten puntit tasan.

Villa vai Dzeko ? hmm ... miksei Villa ja Dzeko !

Onkos teillä tarvetta niin monelle huippukärjelle? Siellä on jo kovia nimiä, ja Sturrigella (kirjotinko väärin?) ehkä hyvä tulevaisuus. Ja jos Carlo peluuttaa 2 kärkeä, niin tuskin nämä kaksi herraa tulee penkille istumaan?

Onkos teillä tarvetta niin monelle huippukärjelle? Siellä on jo kovia nimiä, ja Sturrigella (kirjotinko väärin?) ehkä hyvä tulevaisuus. Ja jos Carlo peluuttaa 2 kärkeä, niin tuskin nämä kaksi herraa tulee penkille istumaan?

No eihän Chelsea tarvis yhtään hyökkääjää tällä hetkellä mutta ajattelin ens kaudella olis hyvä kaksikko Villa, Dzeko. :thumbsup1: Vähän arvelisin että on Drogban viimenen maalin mättö kausi ja Anelkan vois myydä pois ens kaudeks ihan vaan sen takia että tahtoisin nähä uutta nuorta verta siellä viimestelemässä.

No eihän Chelsea tarvis yhtään hyökkääjää tällä hetkellä mutta ajattelin ens kaudella olis hyvä kaksikko Villa, Dzeko. :thumbsup1: Vähän arvelisin että on Drogban viimenen maalin mättö kausi ja Anelkan vois myydä pois ens kaudeks ihan vaan sen takia että tahtoisin nähä uutta nuorta verta siellä viimestelemässä.

Tai miksei vaikka myytäis Terry ja ostettas Ronaldinho tilalle? :o

Mielestäni meillä ei ole tarvetta hyökkääjään, saati kahteen!

CARLO ANCELOTTI NABS ADAM JOHNSON

People kirjoittelee, että Adam Johnson olisi vielä tässä kuussa Chelsean miehiä. Miehen sopimus loppuu Boron kanssa kesällä ja Johnson ei halua jäädä Boroon joten kaverista halutaan päästä eroon nyt tammikuussa jotta sitä rahaa tulisi edes jonkun verran. Tuon mukaan Johnson jäisi Boroon vielä ensi kaudeksi lainalle ja kesällä sitten vetäisi Chelsean pelipaidan ylleen.

Adam Johnson taitaa olla ihan puhdas laituri joten aika outo hankinta olisi Chelsealta.

Aguero drops move hint

Agüerolta jälleen vihjailua siitä, että kesällä vaihtuu maisema. Kunhan vaan tiputtaa palkkavaatimustaan niin silloin on tervetullut.

Itse en haluaisi että Aguero siirtyisi Chelseaan, jollei sitten aivan pilkkahinnalla lähde. Mielestäni emme tarvitse hyökkääjää, ellei joku nykyisistä vaihda maisemaa. Juuri äskettäin katselin Atletico - Barca ottelua, ja Aguero kaksi kertaa Valdesin kanssa naamatusten. Ensimmäisellä kerralla kaveri yritti syöttöä Forlanille, mutta Pyol katkaisi. Toisella kerralla pääsi laukomaan n. 10m päästä, suoraan Valdesille.

No onhan jokaisella hyökkääjällä välille huonoja päiviä, ja toivottavasti tämä on se Agueron huono päivä.

Uuden hyökkääjän hankkiminen alkaa olemaan jo ihan ajankohtaista jos sille Anelkalle ei saada uutta sopimusta.

Chelsea Close To Sealing £36 Million Deal For Benfica’s Angel Di Maria

Väittävät, että Benfican Di Maria olisi kesällä Chelsean ykköskohde siirtomarkkinoilla. Ihan mielenkiintoinen quote itse pelaajaltakin..

Indeed the report quotes a Benfica source as admitting: “Chelsea are very keen on a deal now before taking him [Angel di Maria] to London in the summer. He seems to be a top priority.”

The player himself, who joined Benfica in 2007, has previously been quoted as saying: “I'll stay a year [at Benfica] and then go to Chelsea".

Eikös tämä Angel Di Maria ole enemmänkin laiturityyppiä tai tämmöisen käsityksen minä olen saanut. No hyökkäävä pelaaja jokatapauksessa ja jos kaveri hommataan niin 4-3-3:lla ainakin olisi käyttöä. Miten sitten soveltuu 4-timantti-2:seen? Osaako joku kertoa millä taktiikalla Benfica pelaa ja mihin siinä taktiikassa Di Maria sijoittuu.

Sopeutuminen Englantiin olisi tietenkin kysymysmerkki. Mitenköhän Di Marialta sujuu englanti? Portugalin ajalta lienee kuitenkin Di Marialle tarttunut portugalin kielitaitoa ja Chelsealla on ainakin toistaiseksi brasilialaisia ja portugalilaisia ihan hyvä määrä jotka osaltaan voisivat helpottaa sopeutumista. Eikä pidä unohtaa Franco Di Santoa joka on Di Marian tavoin argentiinalainen. Sikäli mikäli Di Santolle on kovin suurta tulevaisuutta luvassa Chelseassa. Lainapesti Blackburniin on ainakin maalien määrässä ollut melkoinen pettymys.

36 miljoonaa puntaa tuntuu aika kovalta näin äkkiseltään. Mikähän sen Agueron hinta mahtaa olla. Mielestäni kuitenkin Agueron tuloon tarvittaisiin jonkun hyökkääjän myyntiä mielellään hyvään hintaan. Enkä muutenkaan pidä kovin todennäköisenä, että molemmat Aguero ja Di Maria tulisivat kesällä Chelseaan. Ainakaan jos yhteishinta pyörisi vähintäänkin siellä 80 miljoonassa punnassa.

Roberto Soldadoa, Giuseppe Rossia ja Klaas-Jan Huntelaaria on eilen huhuiltu Atleticoon. Chelseaan tämä liittyy toki sillä tavalla, että jos Atletico on uutta hyökkääjää hankkimassa niin se tarkoittanee sitä, että Sergio Agüero on lähtökuopissa. Ja Chelseahan se Agüeron todennäköisin uusi seura taitaa olla. Atletico hankki tammikuussa muuten 19-vuotiaan lupauksen Eduardo Salvion joka on jo ehtinyt debytoimaan Argentiinan maajoukkueessa.

Viimeisimmät huhut myös kertovat, että Joe Cole ei ole hyväksymässä Chelsean sopimustarjousta vaan on vaihtamassa maisemaa jonnekin missä kaverille suostutaan maksamaan naurettavan suuruista palkkaa. Manchester United ja Spurs varmaankin miehen nappaa.

Nicolas Anelkan sopimuskeskustelut puolestaan on jälleen avattu ja eiköhän Anelkalle se uusi sopimus viimeistään kesällä sorvata sillä seura haluaa pitää Nicon Lontoossa ja Anelka haluaa jäädä Chelseaan.

Deco puolestaan muutama päivä sitten availi sanaista arkkuaan ja kertoi haluavansa kauden päätteeksi Brasiliaan pelaamaan. Mun puolesta tervemenoa!

e. Viimeisimmät Agüero-huhut kertovat, että Chelsea olisi valmis antamaan Agüerosta Decon, Carvalhon ja parikymmentä miljoonaa puntaa.

Viimeisimmät huhut myös kertovat, että Joe Cole ei ole hyväksymässä Chelsean sopimustarjousta vaan on vaihtamassa maisemaa jonnekin missä kaverille suostutaan maksamaan naurettavan suuruista palkkaa. Manchester United ja Spurs varmaankin miehen nappaa.

Mielellään kyllä Joe Colen pitäisin. Mikäli Joey päätää kuitenkin lähteä niin se jättäisi Miroslav Stochin mentävän aukon kokoonpanoon. Raporttien mukaan Stoch on vetänyt melkoisen mukavaa kautta Twentessa ja ensi kaudella voisi olla slovakin suuri näytön paikka isommissa ympyröissä. Itse ainakin toivon, että ennemmin Stochille annetaan näytön paikka kuin ostetaan esim Di Maria Benficasta.

Deco puolestaan muutama päivä sitten availi sanaista arkkuaan ja kertoi haluavansa kauden päätteeksi Brasiliaan pelaamaan. Mun puolesta tervemenoa!

Enpä jäisi itsekkään Decoa kaipaamaan. Deco -> Brasiliaan = Maticille peliaikaa nykyistä enemmän eli siis käytännössä pääsisi edes joskus kentälle muualla kuin reserveissä. :thumbsup1: Myös Belletti ilmeisesti haikailisi takaisin Brasiliaan. Ainakin näin muistelisin jostain lukeneeni.

e. Viimeisimmät Agüero-huhut kertovat, että Chelsea olisi valmis antamaan Agüerosta Decon, Carvalhon ja parikymmentä miljoonaa puntaa.

Näin pääsisi ainakin Decosta eroon jos ei mies sinne Brasiliaan suuntaisi. Carvalho olisi nyky toppareista ainakin omalla listallani se josta voisin luopua. Alex ja Ivanovic ovat molemmat kuitenkin huippuluokan toppareita ja samalla Manciennelle avautuisi hieman isompaa roolia. Sitä ainakin itse toivon.

Tottenham, Liverpool ja Manchester City on kai kiinnostuneimmat seurat Joe Colesta. En ainakaan itse muista ManUsta lukeneeni. Ja en ainakaan itse toivoisi Unitediin Colea ainakaan loukkaantumisen jälkeisten esitysten perusteella. Cityssä ainakin palkkaa saisi luultavasti tarpeeksi. :icon_lol:

Tottenham, Liverpool ja Manchester City on kai kiinnostuneimmat seurat Joe Colesta. En ainakaan itse muista ManUsta lukeneeni. Ja en ainakaan itse toivoisi Unitediin Colea ainakaan loukkaantumisen jälkeisten esitysten perusteella. Cityssä ainakin palkkaa saisi luultavasti tarpeeksi. :icon_lol:

Citylle varteenotettava vaihtoehto jos ja kun Shaun Wright-Phillips ei tule jatkamaan Cityssä. Toisena on huhuttu Perottaa Sevillasta, mutta kuulostaa selvästi epätodennäköisemmältä kuin Joe Cole. Kuten sanoit, palkasta ei ainakaan kiinni jää.

Chelsea’s Joe Cole "almost certain" to join Manchester United in the summer

Joe Colen lähtö ei mua kauheasti edes harmittaisi sillä peliesitykset kentällä on ollut sanalla sanoen surkeita. Mutta jos Joey siirtyy Manchesteriin pelkän suuremman palkan takia niin aika paskan maun jättää Cole kyllä fanien suuhun ja paskaa tulee aivan varmasti niskaan.

Chelsea’s Joe Cole "almost certain" to join Manchester United in the summer

Joe Colen lähtö ei mua kauheasti edes harmittaisi sillä peliesitykset kentällä on ollut sanalla sanoen surkeita. Mutta jos Joey siirtyy Manchesteriin pelkän suuremman palkan takia niin aika paskan maun jättää Cole kyllä fanien suuhun ja paskaa tulee aivan varmasti niskaan.

Lähde ei taida olla ihan luotettavimmasta päästä. Mutta jos jutun faktat pitää paikkansa niin tuo tarjoushan kuulostaa siltä, että näon vuoksi tarjotaan sopimusta, mutta oikeasti Colesta halutaan päästä eroon.

Chelsean parhaat tienaajat taitavat tehdä yli 100 tonnin viikkotiliä, joten kyllähän tuo 36 k£ kuulostaa lähinnä loukkaukselta. Samoin se, että tarjotaan vain yhden vuoden sopimusta. Joe on kuitenkin vasta 28-vuotias ja hänellä voi hyvinkin olla vielä monta hyvää pelivuotta edessä jos ei tule uusia pahoja loukkaantumisia. Jos United tarjoaa kolmen vuoden sopimusta ja Cole hyväksyy sen, ei kai voi sanoa Colen siirtyvän pelkän suuremman palkan takia. Lisäksi United taistelee vuodesta toiseen valioliigan ja CL:n voitosta niin miksipä Cole ei sinne siirtyisi.

City varmaan tarjoaa parasta palkkaa ja jos Cole siirtyy sinne niin ehkä sitten voidaan sanoa Colen siirtyvän palkan takia. Tosin kyllähän Citykin pelaa näillä näkymin CL:ää jo ensi kaudella.

Se on kato tämä Chelsean uusi palkkapolitiikka. Joe Cole on ihan omilla peliesityksillään vaikuttanut siihen minkälaista palkkaa ja monta vuotta miehelle tarjotaan. Esim. Ballackin palkka tippuu puolella jos solmii Chelsean kanssa uuden sopimuksen. Toki Ballackin kohdalla on ollut puhetta siitä, että pelattujen pelien myötä palkka nousee 80k/viikko. Ja Joe Colella on varmasti tuossa uudessa sopimuksessa samanlaisia ehtoja.

Niin ja ainakaan mun mielestä Colelle ei tämänhetkisten näyttöjen pitäisi tarjota juurikaan enempää kuin tuota 36k/viikossa. Enkä oikein usko, että Manchesterissä sen enempää ollaan halukkaita maksamaan alavireiselle ja loukkaantumisherkälle pelaajalle kovinkaan paljon isompaa palkkaa.

Ja sen verran vielä, että kyllä Chelseassa ihan oikeasti halutaan Colesta kiinni pitää, mutta ei sillä tavalla, että kaverille tarjotaan naurettavan suuruista palkkaa. Ancelottikin on jo useaan otteeseen todennut, että haluaa katsella Colea vielä jatkossakin Chelseassa ja Wilkins on säestänyt.