Jump to content
Sign in to follow this  
Bojan27

Kerro oma ponnautteluennätyksesi

Recommended Posts

3750, oon -94 tein pari vuotta sitten. Nykyään keskityn temppuihin.

Aika iäkästä jengiä täällä postaamassa, melkein satavuotiaita. Vissiin joku vanhainkotiliiga?

Itse olen viimeksi toissa viikolla ponnauttanut itseni trampoliinista pihakuuseen, ja yhden kerran bändileirillä muistan kun Pesosen Kalevi ponnautti trumpettinsa patarummun kalvoon sillä seurauksella että rumpalilla ponnahti rumpukapula nenään eikä sitä saatu irti ennenkun koko nenä amputoitiin ja paikalle ommeltiin käytetty oikean jalan pelisukka mallia Shrewsbury Town (kotiasu 1954-55 kaudelta).

Aika iäkästä jengiä täällä postaamassa, melkein satavuotiaita. Vissiin joku vanhainkotiliiga?

Itse olen viimeksi toissa viikolla ponnauttanut itseni trampoliinista pihakuuseen, ja yhden kerran bändileirillä muistan kun Pesosen Kalevi ponnautti trumpettinsa patarummun kalvoon sillä seurauksella että rumpalilla ponnahti rumpukapula nenään eikä sitä saatu irti ennenkun koko nenä amputoitiin ja paikalle ommeltiin käytetty oikean jalan pelisukka mallia Shrewsbury Town (kotiasu 1954-55 kaudelta).

Hahahah, tämä ponnautti minun krappa-aamun käyntiin!!! Itse en ole trampoliiniin uskaltanut, kun juoksulenkilläkin mahaläskit ponnahtelee eestaas siihen malliin, että tiedä vaikka keksisin ikiliikkujan...

Vihdoinkin tasaväkinen kilpailija, viimeiseen kahteentoista vuoteen en ole tainnut saada 6 enempää. Joskus pienenä poikana kun yhden kesän jaksoi fudista pelata saattoi mennä joitakin kymmeniä.

Niin :D Ei tässä syntymävuotta kysytty vaan ennätyksensä.

Joo ja mikä järki on toistella lähes sanasta sanaan muiden sanomisia?

Siinäpä oli offtopic-osio.

Tuosta pomputtelusta sen verran että kun on sen 1000 saanut rikki niin ei enää paljoa kiinnosta laskea että paljonko menee...

Itse olen saanut jotain 1600(en tiedä olenko sen täällä sanonut) enkä ole laskenut juuri sen jälkeen. Tuossa 12-15 vuoden iässä kiinnostaa juurikin tuo TeQuilu mutta sitten kun ikävuosia tulee mittariin niin alkaa arvostaa muitakin asioita. Esimerkiksi B-junnujen SM-sarjassa olen huomannut sen, että ei siellä pomputtelemalla pärjää. Toki siitä voi olla jotain hyötyä harjoittelussa pallokontrollin parantamiseksi. Esimerkiksi se, että osaa ja uskaltaa pelata kovaa(ei rumasti) ja asenteella, saa paljon enemmän valmentajalta arvostusta kuin se, että joku siellä dinhoilee ja vetää kaiken maailman temppuja, jotka eivät auta peliä juurikaan eteenpäin.

Mikä idea tossa syntymävuoden ilmoittamisessa on, kun kysyttiin vain ponnautteluennätystä?

Rispektifunktio on suoraan verrannollinen pomputteluennätykseen ja kääntäen verrannollinen ikään.

Jottei täysin OT:ksi mene, niin pomputteluennätykseni on ~200 vaikka olen harrastanut jalkapalloa lähes koko ikäni :cool:.

Joo ja mikä järki on toistella lähes sanasta sanaan muiden sanomisia?

On aiinä paljonkin jos esim yrittää kasvattaa ison viestisaldon one-linereilla tai vastaavaa :shades:

Siinä oli viestin OT osio.

Niin, oma ennätykseni taitaa olla 10, enkä oikeastaan häpeile sitä yhtään.

En ainakaan montaa kertaa muista nähneeni kuin esim. Gerrard alkaa kesken pelin pomputtelemaan, ja pomputtelee siinä 500 kertaa ja parit around the worldit mukaan. Keskityn johkiin muuhun kuin pomputteluun :hush: