Jump to content
Sign in to follow this  
Bojan27

Kerro oma ponnautteluennätyksesi

Recommended Posts

On aiinä paljonkin jos esim yrittää kasvattaa ison viestisaldon one-linereilla tai vastaavaa :shades:

Siinä oli viestin OT osio.

Niin, oma ennätykseni taitaa olla 10, enkä oikeastaan häpeile sitä yhtään.

En ainakaan montaa kertaa muista nähneeni kuin esim. Gerrard alkaa kesken pelin pomputtelemaan, ja pomputtelee siinä 500 kertaa ja parit around the worldit mukaan. Keskityn johkiin muuhun kuin pomputteluun :hush:

Joo, Torres Fani on ilmeisestikin uudenlainen ilmiö, "messagehunter".

Siinä viestin OT osio...

Oma ennätykseni tällä hetkellä 12:crybaby: Kyllä mää nyt saisin enemmän, kun on viimeaikoina enemmän pelaillu ja pallo pysynyt sen kautta paremmin jalassa...:rolleyes_ani:

Ippe, menetitkö jo hermosi siihen pomputteluun kun näin äkkiä lopetit?:lol: Tuli vain tuosta ketjusta mieleen... http://foorumi.paitsio.com/showthread.php?t=4455

Olen aikeissa ottaa pienen kisan itseni kanssa. Tavoitteena saada tehtyä 'around the world' oikealla jalalla ennen kuin koulu taas elokuussa alkaa.

Ok. Tais olla jo ennalta hävitty kisa:D:D

Rispektifunktio on suoraan verrannollinen pomputteluennätykseen ja kääntäen verrannollinen ikään.

Jottei täysin OT:ksi mene, niin pomputteluennätykseni on ~200 vaikka olen harrastanut jalkapalloa lähes koko ikäni :cool:.

Jotain tämän tapaista uumoilinkin. Tai sitten niin päin, että nuorella iällä perustellaan omasta mielestään huonoa ennätystä.

Cule92 on muuten harvinaisen oikeassa. Joskus aikaisemminkin tässä ketjussa oli muistaakseni jo mainittu, että jos osaa sen 100 pomputella niin osaa käytännössä pomputella niin paljon kun itsehillintä ja kärsivällisyys sietävät.

Ippe, menetitkö jo hermosi siihen pomputteluun kun näin äkkiä lopetit?:lol: Tuli vain tuosta ketjusta mieleen... http://foorumi.paitsio.com/showthread.php?t=4455

Ok. Tais olla jo ennalta hävitty kisa:D:D

Nooh sanotaanko että olen aikalisällä sen kisan kanssa :shades:

Oma ennätys syntyi jotenkin ja pallo pysyy paremmin jalssa joten olen tyytyväinen

Lähetään jaloista

Jalat:502, mutta 90% varmuudella tulee uus enkka, kun vaan koittaa. :smile:

Polvet:293, kunnes luokkatoveri tuli ja löi pesäpallomailalla pallon pois, ja uskalsi viä vaittää, että oli vahinko! :mad:

Pää:86, kun menee tän kesän aikana viä 100 rikki. :drunk1: (Ainakin toivotaan)

Jaloilla tosin pomputtelen niin, että välillä yhdellä jalalla pientä pomppua, ja sitten kun se alkaa rasittaa sitä jalkaa, niin taas vuorojaloin.

Vaikkakin turhaa ilmottaa ikä, niin -97, mieluummin olis parempi, että koska on alkanut pomputtelemaan, itse olen jo 7 paikkeilla...

Jotain tämän tapaista uumoilinkin. Tai sitten niin päin, että nuorella iällä perustellaan omasta mielestään huonoa ennätystä.

Cule92 on muuten harvinaisen oikeassa. Joskus aikaisemminkin tässä ketjussa oli muistaakseni jo mainittu, että jos osaa sen 100 pomputella niin osaa käytännössä pomputella niin paljon kun itsehillintä ja kärsivällisyys sietävät.

Mielestäni ei todellakaan pidä paikkaansa, ainakaan minun kohdallani, sillä en todellakaan osannut siinä vaiheessa pomputella yhtä hyvin kuin nyt, kun 100 meni rikki. :nono::nono: Itsekkin ihmettelin, kun olin Adidas-leirillä eerikkilässä, kun joku valmentaja väitti juuri samanlailla. Voisinpa vaikka väittää, että sen voi tietää vain se, kuka sitten osaakaan, pomputella väh.300. ;)

Mielestäni ei todellakaan pidä paikkaansa, ainakaan minun kohdallani, sillä en todellakaan osannut siinä vaiheessa pomputella yhtä hyvin kuin nyt, kun 100 meni rikki. :nono::nono: Itsekkin ihmettelin, kun olin Adidas-leirillä eerikkilässä, kun joku valmentaja väitti juuri samanlailla. Voisinpa vaikka väittää, että sen voi tietää vain se, kuka sitten osaakaan, pomputella väh.300. ;)

No, riippuu ehkä jonkin verran juurikin henkilöstä. Itse olen kuitenkin sitä mieltä, että kun on sata saanut rikki niin on helppoa alkaa nostaa tuota määrää ja kun tein tuon 1596, edellinen oli ollut jotain vähän alle 500. Ehkä olet sen verran oikeassa, että 100 jälkeen tuskin on mahdollista vetää seuraavalla kerralla vielä tuhatta, mutta hyvinkin siinä kun 200-300 on saanut niin tonni voi hyvinkin pian napsua rikki.

Ja sori hieman sekavasta kirjoitusasusta:baseballhat:

ehkä joku 15 mut oonki penkki urheiija.. "pelasin" kyl ukkojen vitosta parivuota tosin peli aikaa ei herunu:lol: mut yleensä potkasen sen pallon nii kauas ku lentaa jo toisen pompun jälkee:star:

Harjoittelu tosiaan tekee mestarin, esimerkkinä voin sanoa oman pomptteluni kehittymisen. Viime toukokuussa ennätykseni oli 12. Nykyään 205. Samalla nousi koko pallollinen hallinta. Ottaa vieläkin päähän kun kuulee sitä sanontaa että ei kannata pompotella kun ei sillä pelissä tee mitään, ethän sä lähe pompottelemaan koko kentän läpi. Tätä kuulee niin nuoremmiltakin ja myös minua vanhemmilta. Itse olen -96.

Itteläni on irronnut 500, nyt en ole pomputellut vähään aikaan.. keskityn nyt harjoittelemaan nuita harhautuksia ja käännöksiä sekä maalintekoa:smile:. On myös tullut harjoiteltua muitakin taitoja ja fyysisyyttä, jotta olisi monipuolista reenaaminen.

E. Ai niin joo..:eek: yhdellä jalalla mennyt 115.

Re: Kerro oma ponnautteluennätyksesi

Ilmapallolla saattaisi mennä viidentoista ylikin :icon_lol: Muuten olen yrittänyt fiksaantua pallon pomputtelussa, ja tänä kesänä tuntuu siltä että voisi semmoset 20-25 saada tulemaan. Jos vasen jalka olisi edes puolet oikean jalan taidosta, niin Villain98 olisi jo Aston Villan akatemiassa, mutta pääosin tuntuu että vasen on amputoitu pelatessa :D

Ja itse asiaan, en tarkkoja tietoja tiedä mutta jotain päälle 10 on ehkä taittunut. Pitää testata joku päivä..

Re: Kerro oma ponnautteluennätyksesi

Jos vasen jalka olisi edes puolet oikean jalan taidosta, niin Villain98 olisi jo Aston Villan akatemiassa, mutta pääosin tuntuu että vasen on amputoitu pelatessa :D

Vasen jalkahan on vaan seisomista varten :D