Jump to content
Sign in to follow this  
Jontrik

Liverpool FC 08-09

Recommended Posts

Voihan *****

Eiköhään se mestaruus ikävä kyllä kuitenkin oo karannu jo manulle, ne tekee sen pelistä toiseen ( paitti meitä vastaan ) nousee aina ahdingosta voittoon, jopa ilman lukuisia avain pelaajiaan voittivat villan. :yuck:

Ollaanhan mekin niitä pelejä käännetty lopussa voitoiksi kuten nyt Fulhamia vastaan, mutta taitaa esim. stokelle menetetyt 4 pistettä koitua ikävästi meidän kohtaloks.

Mutta CL on meidän heiniä tänä vuonna

Terveiset Lontoosta!

Olin itse paikan paalla seuraamassa pelia. Liverpoolilta mukava voitto. Putkia kolisteltiin oikein urakalla, peli oisi voinut paattya nolla viisikin ,mutta nain talla kertaa. Liverpoolin fani paadysta(missa itsekin olin) kuului enemman laulua/melua kuin koko Lontoon suurkaupungista. Siita vasta yleiso hullaantui kun Benayoun teki lisaajalla maalin. Ottelun jalkeen jaksoimme kuunnella Liverpoolilaisten laulua 15min, kunnes lahdimme. Laulu kuului 200 metrin paahan stadionin ulkopuolelle selkeasti.

:star: :star: :star: Gerrard

:star: :star: Benayoun

:star: Alonso

Olin itse paikan paalla seuraamassa pelia. Liverpoolilta mukava voitto. Putkia kolisteltiin oikein urakalla, peli oisi voinut paattya nolla viisikin ,mutta nain talla kertaa. Liverpoolin fani paadysta(missa itsekin olin) kuului enemman laulua/melua kuin koko Lontoon suurkaupungista. Siita vasta yleiso hullaantui kun Benayoun teki lisaajalla maalin. Ottelun jalkeen jaksoimme kuunnella Liverpoolilaisten laulua 15min, kunnes lahdimme. Laulu kuului 200 metrin paahan stadionin ulkopuolelle selkeasti.

:star: :star: :star: Gerrard

:star: :star: Benayoun

:star: Alonso

JA himo Englantiin reissusta eikun kasva... Ei noita juttuja halua enää kuulla :howler:

JA himo Englantiin reissusta eikun kasva... Ei noita juttuja halua enää kuulla :howler:

Eikös tuo redman kysellyt seuraa.Käsittääkseni tunnettekin entuudestaan toisenne vaikkette napa-lankoja olekkaan.hahah.Saarille vaan ,siel on kivaa.

Mukavasti heitti överiksi raporttinsa tuo JuZo^

ai niin ,onnea otteluun.

Eikös tuo redman kysellyt seuraa.Käsittääkseni tunnettekin entuudestaan toisenne vaikkette napa-lankoja olekkaan.hahah.Saarille vaan ,siel on kivaa.

ai niin ,onnea otteluun.

Ei sen jätkän seuraan uskalla mennä :howler: Ens syksynä olisi tarkoitus koittaa lähteä...MAtka kassaa kerryttää siihen asti! Hauska lukea porukan juttuja..Sulta oli hyvä juttu! Kuulosti hauskalta reissulta...ja taisi ollakkin!

Tänään vastassa UCL:ssä siis Chelsea, jos Liverpool vire jatkuu Chelsealla ei mitään mahdollisuuksia. Kokoonpano:

------------Reina------------

-Arbeloa-Carra-Agger-Aurelio

-------Alonso-Masa---------

--Kuyt-----Stevie G----Yossi--

-----------El Nino-------------

Vaihdot:Agger-Hyypiä, Yossi-Riera ja Stevie G-Spearing (En keksinyt viimeseen muuta.)

Harmi kun ottelua ei näytetä Teeveestä.

Ainahan nämä pelit stremeinä näkyy.. VAlio peleissä hankaluuksia, mutta sitähän varten kanali on hankittu! :howler: KOP-Tv sivujen keskustelujen kautta saa hirveän kasan linkkejä ja Justin tv sekä iraqgoals on aina varmat vaihtoehdot.. Viimeksi katoin kokoruudulla hyvällä kuvalla :rolleyes_ani:

ai niin ,onnea otteluun.

Jos ei mielytä ni ei sitä tarvii lukee..

Ai niin onnea otteluun myös teillekin :howler:

itse ainakin olen kattonut pelejä tuolta ja hyvin on toiminut. Kuva on jossain peleissä hyvä, mutta jossain aika huono.

Alkaako tuo sivu muuten herjaan jotain mainoksia uusissa ikkuinoissa yms. teillä?

Ei sen jätkän seuraan uskalla mennä :howler: Ens syksynä olisi tarkoitus koittaa lähteä...MAtka kassaa kerryttää siihen asti! Hauska lukea porukan juttuja..Sulta oli hyvä juttu! Kuulosti hauskalta reissulta...ja taisi ollakkin!

MITÄ!Mähän olen mitä mainioin seuramies :rolleyes_ani:

Tässä miehitys:

The Reds XI in full is: Reina, Aurelio, Arbeloa, Skrtel, Carragher, Alonso, Lucas, Riera, Kuyt, Gerrard, Torres. Subs: Cavalieri, Ngog, Benayoun, Babel, Hyypia, Agger, Dossena

Eipä uskalla veikata mitään...

Muuten hyvä avaus, mutta kyllä tuo Lucas valitettavasti aina on pienoinen kysymysmerkki :rolleyes_ani: Useasti lähdetty Chelseaa vastaan pelaamaan altavastaajana, jolloin peli on sujunut (toki poikkeuksia löytyy), joten jännä nähdä tuoko ennakkosuosikin asema paineita. Erot ovat toki hyvin pieniä...

Eiköhään se siitä tällä erää, ei se oo ku 3-0 voitto lontoosta tai 3-1 voitto mahdolliseen jatkoerään, tapana ei oo luovuttaa mut eiköhään se realistisesti ajatellen ollu siinä tän vuoden osalta

Ja nyt odotellaan kuka Manulaisista ehtii ekana vittuilemaan...

Minä kerkesin kun noin pyydetäänkin. Eipä teillä sen paremmin ainakaan mennyt, mutta eipä sen eilisen esityksen jälkeen paljoa ole varaa sanoa.

PS. Koko peliä en jaksanut edes katsoa, joten mistäpä minä mitään poolin esityksestä tietäisinkään.

Kolmas peli tällä kaudella Chelseaa vastaan. Kaksi ekaa vei nimiinsä Liverpool, mutta nyt oli Chelsean vuoro. Sellasta se jalkapallo on. Hieno laji :thumbsup1:

Edit. Jotain pientä pelistä; Essien piti Gerrardin aisoissa ja silloin myös hyökkäyspelistä jäi puuttumaan paljon. Liverpool loi sellaiset 4-5 vaarallista maalintekopaikkaa Chelsean 7-8 vastaan. Ei ole siis ihme, että lopputuloskin oli 1-3. Puolustuslinja oli tänään surkea ja normaalilla esityksellä taululla olisivat luultavasti olleet lukemat 1-1 tai maksimissaan 1-2; nyt sitten hölmöilivät vielä sen kolmannenkin. Chelsea oli parempi tänään, mutta veikkaan että osalla Liverpoolin pelaajista on keskittyminen niin valtavasti liigassa, että se näkyy sitten näissä muissa peleissä. Jos mestaruus tulisi, niin tuon voisi katsoa läpi sormien, mutta jos ei tule, niin silloin olisi toivonut kaikkien antavan kaikkensa myös tässä pelissä.

Aika paljon ratkaisee lauantain peli Blackburnia vastaan, sillä jos siitä tulee tasapeli/tappio, niin ensi viikon peli Chelseaa vastaan on sitten joukkueen viimeinen mahdollisuus tällä kaudella. Jos puolestaan Liverpool ottaa Blackburnista voiton, niin loppukausi luultavasti keskitytään vain ja ainoastaan liigaan.

Onhan se varma, että nyt kun liigassa Liverpoolilla menee hienosti, niin sitten europeleissä takkuaa, niin pitkään se on ollut juuri toisin päin. On Liverpool kuitenkin esittänyt tämän kauden aikana sellaisiakin otteita, ettei tuo takaa-ajomatka aivan mahdoton ole ottaa kiinni.

Onhan se varma, että nyt kun liigassa Liverpoolilla menee hienosti, niin sitten europeleissä takkuaa, niin pitkään se on ollut juuri toisin päin. On Liverpool kuitenkin esittänyt tämän kauden aikana sellaisiakin otteita, ettei tuo takaa-ajomatka aivan mahdoton ole ottaa kiinni.

3 maalia Chelskille pakko tehdä.... EIhän se mahdotonta ole, mutta katotaan kuin käy... Englannin kommentaattorit puhuivat paikka puolustuksesta pelin jälkeen ja olivat sitä mieltä, että joskus se kusee vaan... Toiminut muuten koko kauden hyvin. Eipä tuossa pelissä hirveästi jossiteltavaa jäänyt..Kaverit pelas paremmin!

Aika paljon ratkaisee lauantain peli Blackburnia vastaan, sillä jos siitä tulee tasapeli/tappio, niin ensi viikon peli Chelseaa vastaan on sitten joukkueen viimeinen mahdollisuus tällä kaudella. Jos puolestaan Liverpool ottaa Blackburnista voiton, niin loppukausi luultavasti keskitytään vain ja ainoastaan liigaan.

Noh redmanin kutsusta tullaan aukomaan päätä sitten tännekkin. No ei, mutta ihan näin asiallisesti kommentoiden, jännä juttu että ManU pystyy hakemaan menestystä kolmelta eri rintamalta ilman että mikään kärsii erityisen paljon toisiin nähden. Okei, esitys Portoa vastaan oli luokaton ja Aston Villa voitto näytti välillä myös hirveältä, mutta paikka neljän sakkiin mestarien liigassa on siltikin vain 0-1 voiton päässä, joten vielä voidaan olla slightly optimistisia siitäkin. Itse toivon että SAF on saanut näiden päivien aikana äijille takaisin ne kadotetut pallit ja rupeisivat pelaamaan kuten osaavat kauden ratkaisevilla hetkillä eivätkä jäätyisi kuin akat.