Jump to content
Daavetti

Lippuja peleihin?

Recommended Posts

Itse sorruin perjantaina ostamaan Liverpool - Besiktas otteluun lipun. Pääsin toki valitsemaan päältä, kun kuuluin liki ensimmäisten joukkoon, joille ostaminen oli mahdollista. Kolme Mestarien liigan kotipeliä syksyllä riitti ostovuoroon heti Priority Ticket Holdersien jälkeen. Auto schemessa olevat kiilasivat kai myös edelle meikäläistä. Seuraavaksi pääsevät ostamaan sitten ne, joilla on kaksi em. kolmesta tilillään. Eli tällaista on elämä ison seuran lippuostojen kanssa. Ja tietysti pitää olla jäsen tai vähintäänkin Fan Card Holder.

Jaa viesti

Kuten varmaan moni muu futismatkaaja on kans todennut, niin eri lippuvarausjärjestelmiin palaa hermot aina silloin tällöin. :) Olen menossa ensi kuussa Puolaan katsomaan pari peliä. Yksi niistä peleistä on Lech Poznanin (eli Kappe Hämäläisen ja Paulus Arajuuren seura) peli, johon tänään tuli liput myyntiin niille, jotka ostaa myös lipun sitä edeltävään kotipeliin. Ajattelin pelata varman päälle ja ottaa liput myös siihen edeltävään peliin kun hinta ei nyt mikään älytön ollut (8 euroa). Puolassa on sellainen systeemi vielä tän kauden, että seurat saa myydä lippuja vain erillisen kannattajakortin haltijoille ja Lech Poznan on niitä harvoja jengejä, jossa sen saa ostettua netistä. Useimmissa muissa paikoissa homma menee niin, että stadionilla otetaan kuva ja se kortti painetaan siellä. Ostin sitten lipun siihen ensimmäiseen peliin ja kun olin sen saanut maksettua, niin olin ostamassa sitten siihen peliin, johon olen menossa, mutta eipäs onnistunutkaan. Laitoin meiliä seuraan ja kysyn miksei onnistu, niin sitten selvisi, että olisi pitänyt ostaa ne molemmat liput samalla ostokerralla. :) Kun tuo puolan kielen taito ei nyt kauhean vahva ole, niin oli se teksti jäänyt huomioimatta. Sitten kun yritin koko juttua uudestaan, niin ilmoitti, että tälle kannattajakortille on jo yksi lippu myyty. Laitoin sitten meiliä seuraan ja tuli vastaus, että "no can do" ja pitää odottaa siihen asti, että yksittäisliput tulevat myyntiin. Ongelma tuo nyt ei sinänsä ole kun mitä todennäköisimmin sen lipun kyllä saa, mutta pikkaisen nyt nyt ärsytti silti. :)

Jaa viesti

Toisaalta taas musta oli hämmästyttävän helppoa ostaa netin kautta liput Saksaan, kun käytiin katsomassa vaimon kanssa Köln-Leverkusen -peliä ja sittemmin TSV 1860 München - Bochum-peliä. Muuten olen tainnut ostaa liput paikan päältä. Paitsi että en ole käynyt Bayernin pelejä katsomassa enää Allianz Arenan aikana, joten sitä en tiedä, saako sinne enää pelipäivän aamulla lippuluukulta. Espanjaan ostin netistä lipun Espanyolin otteluun mutta Barcelonan peliin piti käydä ostamassa muutama päivä ennen ja samoin tehtiin kai Malagan peliin (vai ostinko netistä, luulen että paikan päältä).

Mutta tuo kieli on tietysti...

Jaa viesti

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään