Jump to content
Sign in to follow this  
hyeenamies

reissuja Bridgelle

Recommended Posts

Jes jes jes!!

Nyt on liput Chelsea - Blackburn peliin 24.10. Ei jumalauta ku voi ihminen tulla iloiseksi parista paperin palasesta!

Mutta nyt tarviin apuaa! Meijän paikat on "East Stand Captains Bar, Row:N, SEAT: 0202" enkä nyt tajua yhtää että missä nää paikat on?

http://www.chelseafc.com/page/SeatingPlan/0,,10268,00.html

Tuossa linkissä on tuo East Standi mutta ei siellä mitään Row:N löydy? Vai oonko niin innoissani että tulin samalla sokeeksi? Jos nyt joku hieno mies (hyenaamies? käynyt vissii useemmankin kerran Bridgellä? :)) vois kertoa mistä nuo paikat löytyy niin olisin erittäin kiitollinen. Toisaalta ihan sama, kylhä se selviää sitte viimeistään pelipäivänä, mutta ois vaan kiva tietää et missä noi paikat suunilleen on.

Kiitos jo etukäteen!

JES!

Moi Hose

Sinnehän on menossa puolivaltakuntaa.hahahah.

Mut kysymykseesi vastaus. Paikka on east standin oikeassa laidassa keskellä.

Siis kentältä katsottuna. The Shedin ja Captain baarin väliin asettuu ne 4500 Blackburn fania ,joten varmasti meno on aikas kovaa. Blackburnin ukot yrittävät huutaa The Shediä kumoon ja toinen pääty yrittää laulaa kumpaakin kumoon.hahahahah

http://chelseafc.viagogo.com/images/maps/stamford_bridge.gif

Ei tällä kaudella, mutta luultavasti sitten 10/11 kaudella:) Viime kaudella kävin kattomasa ku Chelsea löylytti Sunderlandia 5-0 kotona. Oli kyllä mahtava tunnelma ja peli kulki:)

e. Joo itekki kävin museomit ja stadium tourit. :)

18-22.11 lontoo

lähdetään kaverin kanssa bridgelle 18.11 ke...majoitutaan stamford bridgen hotelliin ja la sit katsomaan wolves peliää...stadium tour varattu ja museo käynti...kyllä on vaan odottavan aika pitkä!!!:thumbsup1:

lähdetään kaverin kanssa bridgelle 18.11 ke...majoitutaan stamford bridgen hotelliin ja la sit katsomaan wolves peliää...stadium tour varattu ja museo käynti...kyllä on vaan odottavan aika pitkä!!!:thumbsup1:

Ihan vaan mielenkiinnosta:Paljonko maksoi??:smile:

Meikäläisen rahoilla ei ois ikinä varaa ,näin ainakin uskoisin.

Aniweiz , suosittelen sitä stadium touria ja museota.

Kumpaan päätyyn menette katsomaan??

chelsea vs wolves

liput on shed end päätyyn...

ei se kauhean kallis ollut eka yö oli 140 puntaa ja siihen kuulu stadium tour ja museo käynti...muut yöt oli noin 100 puntaa yö...meitä kun lähtee kaksi niin reilut 50 egee yö...lennot oli 117 euroo....liput tais olla jonkun 30 puntaa muistaakseni..:lick:

Eilen lömpsähti jäsenkortti ,joten eiköhän vierailut bridgelle jätku tälläkin kaudella.:boogy:

KTBFFH!!!!

Lainataampa omaa kivaa.Heheheh.

Aniweis ,lennot hoidettu ,hotellia viel mietitään ja lippuja odotellaan ,tarkoitus ois mennä kattoon paria legendaa Bridgelle.Zolaa ja Josea.

Päivitys:

Liput kumpaankin peliin varmistui.

Päädystä tietty ,tällä kertaa Shedistä.

Alkaa kuume jo nousta.

"Come to the Shed and we'll welcome you

Wear your blue and see us through

Sing loud and clear until the game is done

Sing Chelsea everyone."

Jäsenkortti lömpsähti laatikkoon joten eiköhän tämä topikki saa tänäkin vuonna jatkumoa.

No ei saa ainakaan minun ansiostani. Syssyn reissut kusi oikeastaan siihen että ostin "uuden" moottoripyörän.

Toki tällä kaudella mennään katsomaan, mutta vasta ensivuoden helmikuun alkuun sijoittuu reissu ytimeen.

Entäs muut tänne kirjoittelevat siniset? onko reissua Bridgelle tiedossa??

EDIT: Lennot varattu!

Olen nyt tallikoneel. laitan yhteyksiä kun pääsen kotikoneelle.

No niin , saahan tuonne bridgelle lippuja jos rahaa löytyy.mm . isojen matkanjärjestäjien sivuilta.

Itse olen lippuni hankkinut siten että olen CFC jäsen jolloin pienempiin peleihin järjestyy helposti lippuja.

Tämänkertaiset liput hankin kuitenkin suomen chelsea kannattajien kautta koska omat lojalti pisteet eivät olisi millään riittäneet . Eli omaksi ja kavereitteni iloksi voin ilmoittaa että liput CFC-liverpool peliin on varmistettu. jesh!!

Ensikaudella olisi tarkoitus lähteä katsomaan toistamiseen peliä, mutta välttämättä tällä kertaa ei mentäisi Bridgelle. Suunnitelmana olisi mennä katsomaan jotain vieraspeliä, ja sitten Leedsin kotipeliä, sillä isäni on Leeds miehiä.

Mistäs muuten ootte liput aina hankkinut? Itse hankimme lippumme viimeksi muistaakseni jonkinlaisena pakettina jolla tuli lentoliput+hotelli+liput peliin. Tuo oli ihan hyvä homma koska kaikki oli valmiina hotellit ja liput.

Muuten ihan mielenkiintoani kyselen että minkäikäisenä olitte ensimmäisen kerran katsomassa peliä Bridgellä? Itse olin 13-vuotias kun ensimmäisen kerran Bridgellä vierailin, ja se oli niitä muistoja mitä ei hetkessä unohdeta!

Chelsean vieraspeleihin on tätä nykyä erittäin vaikea saada lippuja , siis vieraskatsomon osaan.

toi paketti onkin varmaan aika hyvä. Just kattelin et peli johon menen maksaisi vain halvimmillaan 650 euroa , eikä siin oo ku hotellia 2 yötä ja peliin lippu.

Itse hankin liput suoraan Chelsealta. Eihän tuossakaan vedä välittäjä kuin reilut 500 euroa sivus suun, mut jos ylimääräist' rahaa on niin siitä vaan.

Olen jo kauan haaveillut matkasta The Bridgelle. Olen liikuntavammainen ja käytän reissulla luultavasti pyörätuolia. Tietääkö kukaan onko Stamford Bridgellä invakatsomoa johon pääsee pyörätuolilla?

Tervetuloa foorumille. kyllä on invakatsomo(t) bridgellä ,käsittääkseni nurkissa on paikat. näin ainakin muistelisin nähneeni.

eiköhän tarkat paikat löydy sinisten virallisilta sivuilta.

http://stadium.cafefootball.eu/England/Stamford-Bridge.aspx

jos oikein käsitin niin 100 suojaisaa pyörätuolipaikkaa .

Tähtäimessä oli 16.3 FC Kööpenhaminan ja 20.3 Manchester Cityn pelit, mutta fyrkat on kyllä niiiin loppu, että jää kyllä reissu tällä kertaa välistä. Peliä tekis kyllä mieli lähteä vielä tällä kaudella kattomaan ja varmaan lähdenkin, jossei muuta ni luotolla sitte, on se niin sairaan siistiä! 23.4 West Hamia vastaan näyttää hyvältä, jos siihen tähtäis. :thumbsup1:

Tähtäimessä oli 16.3 FC Kööpenhaminan ja 20.3 Manchester Cityn pelit, mutta fyrkat on kyllä niiiin loppu, että jää kyllä reissu tällä kertaa välistä. Peliä tekis kyllä mieli lähteä vielä tällä kaudella kattomaan ja varmaan lähdenkin, jossei muuta ni luotolla sitte, on se niin sairaan siistiä! 23.4 West Hamia vastaan näyttää hyvältä, jos siihen tähtäis. :thumbsup1:

jos räkkylää ei ole niin minkäs teet.

mut ei noi reissut hirveästi lompakkoa verota mun mielestä.

jos panee vaik 50 joka kk sivuun ni soon jo 600 vuodes ja sillä tekee melkein parinkin keikkaa.

mulla ny lennot+kuljetukset 100 , hotelli 120 , ottelulippu 50 abouts . loput onkin itsestä kii ja on noita hotelleja halvempiakin.

bisse ja safka ei lontoos hirveemmin maksa(mm. loydsis 5 puntaa bisse+ hampurilaisateria) ja vetäsee kunnon aamupalat. hotelli kannattaa ottaa kentän läheltä niin ei me sisäiseen matkustamiseenkaan paljoo.

mut jos menee ydinkeskustaan (esim.sohottamaan) ni siel on sit keskustan hinnat.....

ja jos on shoppailijan vikaa niin..hahahaha.

westhamin pelis o hyvä fiilis. mun mielestä on vaan aika korkean tason peli et vaikea saada lippuja(normihintaisia).

paikallisottelut on aina kysyttyä kauraa.

ps. alkaa jo matkakuume hieman tuntumaan enää reilut 6 tuntia...