Jump to content
Sign in to follow this  
tomine

Football Manager 2009

Recommended Posts

Öö. MJ managereilla ei näy noita insecure ja noita. Ja miten voin ilmaista olevani kiinnostunut työstä?

Niitä kyllä tulee sinne esim: EM/MM-kisojen ja karsintojen jälkeen joskus. Kannattaa seurata myös uutisia, siellä on joskus juttua jos joku valmentaja saa potkut. Lisäksi maajoukkueet joskus pyytää sua valmentajakseen.

Kiitos. Näkyykö nuo tuolla job security kohdassa?

Oletan, että tarkoitat sitä, kun maajoukkue pyytää sua valmentajakseen?

Ne tulee aina siihen uutiskenttään, eli ei näy tuolla. Noi Insecure ja noi jutut tulee kyllä näkymään tuonne job security kohtaan, ainakin muistaakseni.

Niin paljon on näitä pelejä hehkutettu, että eilen piti hakea sitten minunkin. Kyllähän tuossa taitaa aikansa mennä että oppii hallitsemaan kooknaisuutta. Mitä tuon pelaajan arvon (rahassa) pitäisi kertoa? Onko se jotenkin lähellä hintaa jolla pelaajan voi ostaa vai häh?

Mitäs kautta saa sovittua ystävyysmatseja?? Olisi toinen kausi Milanilla menossa ja pelaajat tavitsisivat vähän treeniä ennen seuraavaa kautta, että voitettaisiin Scudetto :D

Painat nappia josta voit nähdä oman joukkueesi, siinä lukee "Fixtures", painat sitä ja alareunassa lukee "Arrange friendly". :jester:

Uusi Patch

Onko kukaan ladannut uusinta patchia? :) Minulla bähän tökkii kun ilmoittaa tämmöistä:

Bittorrent

- FM 2009 v9.3.0 – PC

tuon latasin ja tuli tämmöinen teksti kun ohjelmaa koitti avata, että Windows ei voi avata tätä tiedostoa:

tiedosto: fm2009_930-pc.exe.torrent

Tiedoston avaamiseksi Windowsin tulee tietää ohjelma, jolla haluat avata sen.

Miten ton saisi asennettua oikein? :wallbang:

No siis sä latasit vasta sen torrentin. Nyt vaan pistät sen torrentin lataukseen, joka lataa patchin. Vähän vaikeesti tuli selitettyä, mutta siis nyt kun se kysyy sitä ohjelmaa, niin valitset jonkun ohjelman, jolla voit ladata torrentteja.

Toivottavasti ymmärsit.

Onko tähän mitään kunnon ”ultimate patch”iä joka pistelis pelaajien kuvat, joukkueiden logot, pelipaidat jne… mahdollisimman helposti ja laaja-alaisesti näkymään ja vieläpä näyttävästi paketoituna noin visuaalisesti ?

Onko tähän mitään kunnon ”ultimate patch”iä joka pistelis pelaajien kuvat, joukkueiden logot, pelipaidat jne… mahdollisimman helposti ja laaja-alaisesti näkymään ja vieläpä näyttävästi paketoituna noin visuaalisesti ?

Onhan noita olemassa, mutta en suosittele lataamaan. Saat paljon paremman ja varmemmin toimivan ratkaisun lataamalla yksittäisiä paketteja (siis esim. yhden tietyn logopaketin jossa kaikki logot, ja sama paidoille ym). Viime vuonna latasin tuommosen ultimatepatchin ja se pisti koko pelin aivan sekasin. Saattoi toimia pitkään hyvin, mutta sitten yllättäen alkoi kaatuilemaan. Samaa lukenut myös muilta käyttäjiltä.

Täältä itse ladannut kaikki fm2009:siin. http://footballmanagerforum.forumfree.net/

Onhan noita olemassa, mutta en suosittele lataamaan. Saat paljon paremman ja varmemmin toimivan ratkaisun lataamalla yksittäisiä paketteja (siis esim. yhden tietyn logopaketin jossa kaikki logot, ja sama paidoille ym). Viime vuonna latasin tuommosen ultimatepatchin ja se pisti koko pelin aivan sekasin. Saattoi toimia pitkään hyvin, mutta sitten yllättäen alkoi kaatuilemaan. Samaa lukenut myös muilta käyttäjiltä.

Täältä itse ladannut kaikki fm2009:siin. http://footballmanagerforum.forumfree.net/

Ei oikein jaksais alkaa keräilemään yksittäisiä pieniä rippeitä sieltä ja toista täältä ... sitten miettiä mihinkä s**tanan alihakemistoon se pitää oikein pistellä, jotteivat kumoaisi toisiaan.

Ei oikein jaksais alkaa keräilemään yksittäisiä pieniä rippeitä sieltä ja toista täältä ... sitten miettiä mihinkä s**tanan alihakemistoon se pitää oikein pistellä, jotteivat kumoaisi toisiaan.

Alihakemistoilla ei oo mitään merkitystä loppujenlopuksi, kuhan pääkansi on oikea. Ei noita rippeitä tarvi kerätä. Esim tuolla foorumilla on "superpackeja" eli paidat yhdessä paketissa, logot yhdessä paketissa ja naamat yhdessä. Niin mä oon ladannu kaikki mitä mulla on. Yhteensä neljä .rar pakettia.

Meinaako bugimisesi tökkimistä? Silloin sulla saattaisi olla liian huono näytönohjain.

Mulla meni tolleen koko kone paskaks kävi neljä kertaa korjauksessa, mutta aina vaan rikki, nii päätin sitte ostaa uuen:wallbang:.