Jump to content
Sign in to follow this  
EL AEROPLANO

Pool-paidan ostaminen

Recommended Posts

Askarruttaa, että mistä saisi halvimmalla (postikulut, toimitus jne. mukaan lukien.) Poolin tämän kauden paidan? Itse olen tutkinut jonkun verran ja tuolta subsidesportista en ainakaan tilaa, Supportersplacessa paita jtn lähelle 100 euroa:yuck: :nono:. Sitten on Kitbag, jossa paidan saa n. 61 euroa. Tähän loppuvat minun tietolähteeni. Jos joku tietää vielä joitain paikkoja, niin kertokoon:boogy:.

Ja sitten kokokysysmys. Jos olen 170 cm tai 171 cm pitkä, niin mikä on tarkka kokoni? M? L?

Kiitos jos joku jaksaa minulle kirjoittaa. ;D

E: Ja tietoa niistä postikuluista, elikkä kokonaishintaa mietin. Samoin toimitus rahti-laiva tjsp. kulut. Kiitos.

E:2 Kävin uudestaan Kitbagissä katsomassa, Pool paita on 61e kuten sanoin, mutta sama kotipaita Torres nimellä 61e, että Torres lähtee kassiin, jos Kitbag halvimmaksi osoittautuu.

Moro.

Suoraan Poolin on-line storesta.Punta on nyt melko alhaalla,saa halvemmalla postikulujen kanssa kun monesta kaupasta täällä.Supp.place ei ainakaan,tosiaan ihan riistohinnat.Englannista postikulujen kanssa n.60e ilman painatuksia.Ja varmasti aito!Tosin täytyy olla Visa tai Masturbate lompsassa.

Jos kaverisi tai itse omistat Fan cardin niin silloin saa 10pros alen eli postikulut ilmatteeksi.Itse olen huomannut että eng.M koko on melko piukea eli kannattaa ottaa L.Jää vähän pelivaraa jos pakki sattuu jostain syystä vähän kasvamaan...:dielaughing:

Helsingin Palloilukeskuksesta saa edelliskauden paitoja hintaan 40e tai jopa halvemmallakin.

Aye poolin miehet vaatekauppojen kupeessa.

mikäs toi yläpuolella oleva mainoslinkki "centrabet" on , ilmainen virallinen pelipaita 50 paundin vedolla....

tosiaan asut on briteis vähän piukeempia ninkun redman oikein tiesi kertoa.

Sitten vielä semmoinen asia että lastenkoot ovat sielläpäin jotain ihan muuta kuin meillä kotosuomessa.

Ostin viimeksi kun kävin cfc-paidan(ei peli) ja siin oli kokomerkintä 5-6 vuotiaille niin oikeasti koko olisi ollut 3-4 vuotiaille.(noin 100 cm).

Eli ostakaa myös fasukuteet reiluina.

Kitbag on varmasti hyvä valinta, sieltä tilasin ManUn paidan ja toimitus kesti jonkun 4 työpäivää. Tein vaan sen virheen, että tilasin euro-hinnoilla, eli kannattaa puntaa käyttää. Tosin alussa he eivät jostain syystä tunnistaneet tilaustani, joten jouduin olemaan yhteydessä e-maililla sinne. Tuosta paidan koosta vielä. Sanoit olevasi 170cm pitkä, ja jos olet hoikka tai edes ''hoikakho'', niin adidaksen koolla tuo L saattaa olla melko iso. Ainakin Real Madridin viime kauden paidasta olisin itse valinnut S-koon, ja olen 175cm ja hoikka.

Näitä Poolin tämän kauden paitoja on muutenkin kommentoitu siihen malliin, että aikamoisia hiphop-paitoja ovat. En ehkä ole itse ihan näin voimakkaille linjoilla, mutta mitään pienikokoisia paidat eivät ole, noin suomalaisellakaan asteikolla. Itselläni on tämän kauden paidasta L-koko ja olen reilu 180cm pitkä. En mikään lihava ole itsekään, joten tuo koko sopii ihan mallikkaasti. Melkein EL AEROPLANOLLE suosittelisin M-koon paitaa, eikä S-kokokaan välttämässä paha olisi. Paha tietysti mennä sanomaan, kun itse sovitin paitaa reissussa ollessani ennen kuin ostin sen. Sen verran noista ko'oista vielä, että jos joutuisin M- tai XL-kokojen väliltä valitsemaan, niin ottaisin ehdottomasti tuon M:n.

Kitbag on varmasti hyvä valinta, sieltä tilasin ManUn paidan ja toimitus kesti jonkun 4 työpäivää. Tein vaan sen virheen, että tilasin euro-hinnoilla, eli kannattaa puntaa käyttää. Tosin alussa he eivät jostain syystä tunnistaneet tilaustani, joten jouduin olemaan yhteydessä e-maililla sinne. Tuosta paidan koosta vielä. Sanoit olevasi 170cm pitkä, ja jos olet hoikka tai edes ''hoikakho'', niin adidaksen koolla tuo L saattaa olla melko iso. Ainakin Real Madridin viime kauden paidasta olisin itse valinnut S-koon, ja olen 175cm ja hoikka.

Ok, mutta miksi punnilla??? Voisitko selventää en tajua.

Nojoo, ei kannata enää neuvoa, koska Kitbagistä tilasin pikatilauksella, joten tulee 3-5 päivässä. Torres 9 on selässä, sen sai ilmaiseksi ;D. Nyt kauden voitto hulppealla paidalla!!! Kiitti kaikille neuvoista, ja ohjaamisesta varsinkin tuossa kokojutussa.:smile_ani: Näillä mennään.

Itse tilasin poolin paidan ihan heidän virallisilta sivuilta ja lähetys kesti 4päivää.

Hinta taisi olla n.70e nimellä ja numerolla.Ärsyttävää siinä on vain se, että joutuu

luottokorttia käyttämään, kun tuolta saarivaltiosta paidan haluaa ostaa..