Jump to content
Sign in to follow this  
ara

Ensimmäinen tapaaminen

Recommended Posts

Noniin, mailailin juuri ilmoittautuneille hyvät uutiset, eli yli 50:tä halukasta on ilmoittautunut clubiin, ja voimme alkaa toimia sen virallistamiseksi. Tätä varten tarvinnee pitää ensimmäinen tapaaminen, ns. aloitus kokous. Täällä voidaan puida missä ja milloin.

Itse ehdotan päiväksi jotain sunnuntaita lokakuussa. Paikkana voisi toimia jokin helsinkiläinen (koska sieltä eniten porukkaa) urheilubaari tms. jossa voisi samalla katsella jonku Roman pelin.

Sana on vapaa. Ehdotuksia kehiin ja päätellään sitten.

Ehdottomasti mukana, kunhan vain aika sopii. Asun myös helsingissä, joten paikan puolesta ei ole ongelmia - kaikki käyvät.

Paras ratkaisu olisi mielestäni ehkä joku sunnuntain iltapeli, mikäli Romalle sellasia osuu lokakuussa.

kuulostaa hyvältä. asun myös helsingissä, niin kaikki paikat siellä käy ehdottomasti. romalla on lokakuussa interiä ja udineseä vastaan 19.10 ja 26.10, jotka voisivat olla iltapelejä ainakin..

Sähköpostin tietojen perusteella alkaa kuulostaa todella hyvältä ja hienoa kun ovat Italian suunnallakin mielissään. Vuositasolla jäsenmaksut eivät todellakaan kuulosta liian suurilta.

Itsekin todella mielelläni saapuisin ensimmäiseen tapaamiseen paikalle, mutta täältä Jyväskylästä Helsinkiin asti matkaaminen kuitenkin vaatii aikaa ja rahaa. Etenkin jos tapaaminen on sunnuntai-iltana ja sattuu näin opiskelijana olemaan tärkeitä luentoja maanantaiaamuna niin voi tulla ongelmia. Mutta en sano vielä mitään suuntaan tai toiseen, katsellaan kunhan saatte päivän päätettyä.

Järjestön toiminnassa voin olla mukana jos jotain tehtävää löytyy mihin kyvyt riittävät, mutta tosiaan tällaisesta toiminnasta ei aiemmin liiemmin kokemuksia ole ja Italian opiskelussakin olen vielä aika alussa, aloitin kurssit vasta jokunen viikko tapaperin joten siinä mielessäkään en vielä pysty pätemään. Mielelläni tyydyn toki rivijäsenenkin tehtävään, toivotaan että saatte kaikki tarvittavat jäsenet erityistehtäviin.

Mukava kuulla että homma pyörähti käyntiin! Itsekin opiskelen Jyväskylässä joten Helsinkiin tuleminen on tietysti aina pienen työn ja tuskan takana, mutta ainakin tähän ensimmäiseen kokoukseen yritän raahautua paikalle. Onhan se hienoa nähdä muitakin Romanistoja parin stoben merkeissä.

Olen myös valmis toimimaan jossain tehtävässä, mutta ne varmastikin selkeytyvät sitten paikan päällä, katellaan sitten meininkiä tarkemmin. Aralle kiitosta että on jaksanu pitää meitä ajantasalla ja muutenkin tähän asti homma on hoidettu tosi hyvin. :thumbsup1:

Moi

Ja kiitos tosi paljon vaivannäöstä (toivottavasti on ollut iloakin) A.S.Roma -clubin järjestämisestä Suomeen. Joukkue on ollut suosikki jo 17 vuotta (.... jösses) niin että on hienoa tehdä suhteesta myös virallinen..

Asun Tampereella, joten riippuu vähän päivästä aloituskokouksen kanssa. Osaan jonkin verran italiaa, parin vuoden opinnot, jos tarvis tulee. Mutta eiköhän clubille löydy "italialaisempiakin" jäseniä.

Hieno juttu joka tapauksessa & terveiset romanistoille,

:) con cuore giallorosso per sempre,

Heli

Hieno homma että tämä asia on pyörähtänyt eteenpäin. Suuret kiitokset jo tässä vaiheessa Artulle. Itse tulen todennäköisesti tyytymään rivijäsenen rooliin ainakin näin alkuun aikaresurssien vuoksi. Tuo tapaaminenkin jää suurella todennäköisyydellä väliin kun asuinpaikka on kuitenkin lähes 500 km päässä Helsingistä. Hengessä kuitenkin täysillä mukana.

jep jep.Hyvä meininki.

Asun Tampereella,mut eipä tuo Hesa mikään ongelma ole kokouspaikkana.Lokakuun sunnuntaitkin kyllä käyvät kun järjestellään.

Kandeis varmaan tamperelaisten romanistojen kehitellä jotain kimppakyytiä tai ryhmälippua junaan.Säästetään jokunen eke birraan,eikö?

Mutta mukana innolla siis.Hallituspaikka ei valitettavasti sovi suunnitelmiin.Vedän yli 50 äijän alasarjafutisorganisaatiota ja se vie kyl kaiken ajan myös talvella.

Ehdottomasti suunnitellaan Tampereelta jokin kimppakyyti/ryhmämatka Helsinkiin, kun saadaan päivä sovittua. 100% en lupaa olla paikalla (tai muutenkaan kuskina :drunk1: ), mutta jollei mitään ihmeempää osu samalla päivälle, niin enköhän ole paikalla.

Jonkinnäköiseen hallituksen hommaan olen tarvittaessa valmis, mutta jos innokkaita ja osaavia tarjokkaita löytyy niin olen valmis tarjoamaan paikat heille.

Lyödään päivä mahdollisimman nopeasti lukkoon, ettei porukka ehdi täyttämään kalentereitaan. Ehdottaisinkin että jos päätöstä päivästä ei muuten synny, niin Arttu päättää päivän, kun on ikään kuin toiminut epävirallisena PJ:nä ja joku paikallinen käy jossain vaiheessa sopimassa kuppilassa että peli näkyy siellä kun paikalle on tulossa iso poppoo Roma faneja.

Itse olen valmis tulemaan perustavaan kokoukseen, jos kyseinen peli on lauantaina, tai sitten sunnuntaina normaaliin aikaan (16.00). Sunnuntai-iltapelien tapauksessa en ole itse valmis tulemaan, koska lukio-opinnot vievät aikaa ja seuraavana päivänä pitäisi tietenkin olla koulussa.

Italian kielen taidoistani voin sanoa sen verran, että olen opiskellut parin vuoden ajan italiaa ja opiskelen koko ajan lisää. Olen valmis olemaan hallituksessa, jos ei ole kovempaa tunkua.

Co' la Roma ner core contro il razzismo!

hienoa että ollaan päästy jo näin pitkälle, olen ehdottomasti mukana! sunnuntai alkuilta/ilta (19.10 tai 26.10(?) kuulostaa hyvältä jossain helsingin kuppilassa. ainakin Elmo, Chelsea tai Sports academy olis varmasti hyviä paikkoja (ottaen huomioon jos porukkaa tulee junalla/bussilla stadiin).

Mielestäni olis paras hoitaa kokous ja siihen/kerhoomme liittyvät asiat ennen ottelua, jonka jälkeen vois kattoo roman pelin, nauttia hyvästä seurasta ja olusesta!!

19.10, 26.10 tai 3.11 kuulostaisi nyt hyviltä päiviltä mille voisi alkaa suunnittelemaan (tod.näk noi pelit myös tulevat teeveestä). Itse olen myös sen kannalla että olisi lauantain peli, tai sitten sunnuntain päiväpeli, koska maanantaina on kuitenkin töitä ja koulua suurimmalla osalla ja matkustaminen vie aikansa yms (toki ei itselle se sunnuntain iltakaan este ole).

Itsekkin ajattelin niin että aluksi kaikki viralliset asiat alta pois, ja sen jälkeen katsellaan peli ja otetaan pari olutta (parikymmentä, ihan miten tykkää). Paikalla ei ole niin väliä mutta nuo kolme mainittua varmasti ajaisivat asiansa loistavasti, päätetään tuokin ajoissa jotta voi sitten sinnekkin päin ilmoitella/tiedustella että varmasti Roman pelin näyttävät.

Ymmärrän myös tuon matkan monen kohdalla, itseäni v*tuttaa vr:n suuret hinnat ja olen myös kimppakyytien kannalla. Tosin todennäköisesti tulen olemaan koko viikonlopun vierailemassa helsingissä joten en varman kyyteihin pysty osallistumaan tällä kertaa, jos en ole niin sitten ehdottomasti (toki autoa ei ole itselläni tällä hetkellä :D).

Voisin myös koittaa ottaa yhteyttä Canalin suuntaan ja kysellä koska tietäisi mitkä pelit näkyy.

Pidetään nuo päivät mielessä, ja päätellään kun selviää onko peli la vai su ja tuleeko teeveestä.

Itsellä 19. päivä ehkä heikoin mahdollisuus osallistua noista kolmesta vaihtoehdosta, koska juuri edellisenä perjantaina tulen Kreetan reissulta ja viikonloppuna varmasti kaikenlaista reissunjälkeistä hässäkkää. Muihin on periaatteessa saumoja kunhan vain raaskii auton tankata Helsingin reissua varten. Jos täällä on muita romanistoja Jyväskylän suunnalta niin sopii ottaa yhteyttä kimppakyytiä ajatellen. Siinä tapauksessa ainakin jos saisi pari muuta jakamaan bensat niin olisin paikalla.

E: opiskelijahinnoin näyttäisi olevan 24€ suuntaansa väli Jyväskylä-Helsinki, mutta tokihan se olisi mukavampi omalla autolla matkustaa.

Ite kans oon tampereelta ja helsinki tulo ei oo ongelma.Täältä kun lähtee hesaan junalla niin ei taida duunari alta 50€ selvitä junalla menopaluuta...Eli omalla/kimppakyydillä.

Lauantai peli olis kovempi ni ei tarttis ajaa illax kotiin...:mrgreen:

Talvi niin kuin kesäkin menee myös aladivari joukkueen vetämisessä mutta kaikessa mukana makso mitä makso.

ehdottaisin...

19.10 Roma-Inter. Sopivasti sunnuntaina. Luulisin että vaikka sports academy (kaivokatu) näyttäisi tämän ottelun, siellä on ainakin canal+. Ottaahan se pienesti päähän ku ei kuitenkaa pääse sisää minnekkää...:(

Mulle käy varmaankin myös kaikki nup päivät. Itse suosittelisin varmaan eniten elmoa paikkana. Näyttävät noita matseja ja olen kantaasiakkaan siellä ja istun kovinkin usein paikassa niin joku oma nurkkaus varattuna meidän porukalle tuskin olisi ongelma. Hyvä paikka noin muutenkin!

Hienoa hienoa... 19.10. ja 26.10. olen Ameriikassa mutta 3.11. (tai sit se lauantai) sopisi oikein mainiosti. En tiedä muuten olenko vielä edes virallisesti listoilla... Lähetin joskus jollekulle asiasta viestiä mutta en enää edes muista kenelle. Kukakohan asiaa hoitaa?

Italian kieli sujuu kyllä (yleensä paremmin kuin suomi). Jos tarttee käännöksiä tai sellaista niin autan mielelläni.

Hienoa hienoa... 19.10. ja 26.10. olen Ameriikassa mutta 3.11. (tai sit se lauantai) sopisi oikein mainiosti. En tiedä muuten olenko vielä edes virallisesti listoilla... Lähetin joskus jollekulle asiasta viestiä mutta en enää edes muista kenelle. Kukakohan asiaa hoitaa?

Italian kieli sujuu kyllä (yleensä paremmin kuin suomi). Jos tarttee käännöksiä tai sellaista niin autan mielelläni.

Ootko lähettänyt nimen,syntymäajan,puhelin numeron ja osoitteen, [email:33bn7xso]asrclubfinlandia@gmail.com[/email:33bn7xso] mailiin? En pääse nyt tarkastamaan nimimerkkisi perusteella kun oon töissä. Jos et siis oo ni laita tuleen :shades:

Minusta kokoontumispäiväksi kävis hyvin tuo 19.10. Roma tarvitsee nyt kovasti kannustusta kun inter pitää kaataa ilman Mexesiä ja Panuccia. Paikoista olen ehdottomasti Elmon kannalla. Siellä on ihan paras henkilökunta ja mukava tunnelma.

Mä en taida täältä maalta (jyväskylä) viittiä sunnuntai iltana helsinkiin ajella kun noi työtkin alkaa maanantai aamuisin yleensä ihan liian aikaisin,mutta hengessä ollaan mukana ja varmaan johonkin tapaamiseen vielä osallistun !!!

Tulin ajatelleeksi paikan suhteen, että olisiko Sportti kuitenkin paras? Elmolle ja Chelsealle sympatiat myöskin, hyvin toimii homma.

Mutta jos meitä nyt on reilu 40(kaikki ei pääse tulemaan) romanistaa tulossa pelipaikalle, niin ehkä Sportista löytyisi parhaiten tilaa, jos ajatellaan vielä jotain suunnitelmia clubin suhteenkin keskustella olisi sellainen "oma tila" ihan jees?

Toki itse asun HKI ja mikä tahansa paikka edellämainituista ja muistakin kelpaa oikein hyvin, tulin vaan ajatelleeksi tälläistä pointtia.

Jatkakaa samaan malliin, ja Artulle erityisesti iso :thumbsup1: