Jump to content
Sign in to follow this  
sammyx

Fifa 09 PS3 joukkue.

Recommended Posts

Herätellään vielä aihetta. Itsekkin pääsin liittymään vasta joukkueeseen, sovitaanko vaikka joku päivämäärä milloin kokoonnutaan aina pelaamaan? Vaikka pari kertaa viikossa säännöllisesti joku ilta reiluksi tunniksi pelaamaan? :)

Lisää vaan jengiä tänne, kyselkää ihmeessä sieltä konsolifinistäkin porukkaa. Tahtoisin kovasti pelaamaan.

Olen vielä melko jäinen ja ruosteessa kun sain tämän pelin vasta jouluna, joten pitäisi vielä lämmitellä vähän taitoja.

Pystyykö tässä pelissä pitämään jotain joukkueen sisäisiä harjoituksia? :)

Herätellään vielä aihetta. Itsekkin pääsin liittymään vasta joukkueeseen, sovitaanko vaikka joku päivämäärä milloin kokoonnutaan aina pelaamaan? Vaikka pari kertaa viikossa säännöllisesti joku ilta reiluksi tunniksi pelaamaan? :)

Lisää vaan jengiä tänne, kyselkää ihmeessä sieltä konsolifinistäkin porukkaa. Tahtoisin kovasti pelaamaan.

Olen vielä melko jäinen ja ruosteessa kun sain tämän pelin vasta jouluna, joten pitäisi vielä lämmitellä vähän taitoja.

Pystyykö tässä pelissä pitämään jotain joukkueen sisäisiä harjoituksia? :)

Lisätkää kaikki kiinnostuneet sammyx69 , niin lähettelen sitä mukaa joukkue kutsuja.

Ja noita virallisia harjoituksia ei kaiketi voi pitää, mutta tietääkseni voi tehdä privaatin Be A Pro huoneen ja sinne sitten kutsuu kaikki joukkueen jäsenet pelaamaan! Ja itselle sopisi lyhyellä varoitus ajalla esim. huominen. Pääsen kyllä about joka päivä pelaamaan, joten e sillä niin väliä!

Tarkotin läihinnä järjestettyjä pelejä aina viikottain tiettyinä päivinä tiettyyn aikaan. Tänään oli kyllä aamupäivällä lähellä päästä pelaamaan porukalla, mutta ei ilmeisesti saatu vastustajaa? :irritated:

Sammyx muuten pyöritteli meikäläisen tänään kumoon kahdesti. :boogy: Ensin 3-2 rp sitten 3-1. Tais sammy vaan leikkii minun (kehnojen) taitojen kanssa. :D

Sain fifassa sammylta turpaan... :thumbsdown1:

Sammyx muuten pyöritteli meikäläisen tänään kumoon kahdesti. :boogy: Ensin 3-2 rp sitten 3-1. Tais sammy vaan leikkii minun (kehnojen) taitojen kanssa. :D

:hush: Haasteita otetaan vastaan. :blink:

Mitenkäs tää pelailu on voimissaan vielä ? itsellä on tuo 09 versio ps3 koneella

Kerran oli porukkaa kasassa (oisko meitä neljä ainakin ollut) ja kokeiltiin josko joku ois uskaltanut meidät haastaa mutta ei löytynyt vastustajaksi ketään uhkarohkeaa porukkata :D

Eli tänne sitten keskustelut fifa10:n ps3 pro club championsist?Joo,ite voin pelaa kärkee kun mun pelaaja on kärkimies,mutta jos pelataan esim.3 kärjellä niin lw tai rw kelpaa myös.Myös rm tai lm kelpaa.Mul sopii parhaiten torstait ja lauantait ku muina päivinä on treenei,sit ehkä tiistai sopii myös.

Perustuuko toi pro ukkelin overall internet pelien overallista, vai be a pro overallista. Netissä en oo pelannu yhtäkään matsia, mutta be a prota jonku verran.. Nimi kelpaa mulle tollasenaan, kuulostaa ihan hyvältä.

Jaa-a, tuotapa en tiedäkkään perustuuko se Online-vai Be A Pro-overalliin... Itse veikkaisin tuota Onlinea, joku korjatkaa jos olen väärässä.

Se sun virtual pro ni jos pelaat sil be a prossa ja saat achievementsejä ni ne samat tulee online. Eli se on niiku sama tyyppi en osaa sillee selittää et sama overall kummiski en oo ihan varma mut kyl se on sillee.

Mutta mut mieluiten kärkeen. :DD mun overall on 83-85 st mieluusti mutta vasen ja oikee hyökkääjä kans käy, jos ihan pakko ni keskikentälle

Itse kanssa hyökkääjä.

Muuta paikkaa en juurikaan edes osaa.

Hyökkäävä keskikenttä olisi myöskin vaihtoehto.

Ja tosiaan, pidetään topiikki aktiivisena ja pyritään muutama matsikin vetämään jossain vaiheessa.

Joo elikkä pyydelkää vaan minua kaikki liittyvät kamuksi, käyttäjähän on se KyyhkyBoy. Ookoo, että siis oletan että kaikille käy tuo FC Offside, niin luon sen sitten huomenna.

Tee samalla PSN-Chat huone ja kutsu kaikki pelaajat sinne. Se pysyy muistissa siellä ja pelaajat sitten aina liittyy sinne, kun voivat pelata. Ei tarvitse välttämättä pitää jengiläisiä kaverilistalla.

Tee samalla PSN-Chat huone ja kutsu kaikki pelaajat sinne. Se pysyy muistissa siellä ja pelaajat sitten aina liittyy sinne, kun voivat pelata. Ei tarvitse välttämättä pitää jengiläisiä kaverilistalla.

Juu täytyy tehdä näin. Itselleni pelipäiviksi sopisi varmaankin sitten viikonloput parhaiten.