Jump to content
Sign in to follow this  
sammyx

Fifa 09 PS3 joukkue.

Recommended Posts

Tehdäänkös sitten niin kun aletaan pelaamaan että mennään tiimipelillä siellä.

Esim. jos on kahdella nollaa vastaan niin syöttäisi kaverille tyhjään paikkaan eikä vetäisi itse päin maalivahtia. Ja muutenkin pelataan joukkueena eikä katsota vain omia tehoja, jotenkin rasittavaa kun koko ajan jotkut pelaavat vain omaan pussiinsa.

Puolustajat puolustaa kanssa jne.

Tehdäänkös sitten niin kun aletaan pelaamaan että mennään tiimipelillä siellä.

Esim. jos on kahdella nollaa vastaan niin syöttäisi kaverille tyhjään paikkaan eikä vetäisi itse päin maalivahtia. Ja muutenkin pelataan joukkueena eikä katsota vain omia tehoja, jotenkin rasittavaa kun koko ajan jotkut pelaavat vain omaan pussiinsa.

Puolustajat puolustaa kanssa jne.

Joo itse olen täysin tämän mukana, että joukkue ensin. Onhan se kivaa että itse onnistuu mutta minä kannatan tätä.

Nythän meitä on mukana minä, KyyhkyBoy, a.pato, nurtsi ja puutarhajynssi.

TheRealMadrid:kin on ilmeisesti tulossa ja sammyx pelaa 'anyna' peleissä.

Mukana siis 6 + 1 any.

Joukkue olisi siis melkolailla kasassa.

meikä vois kans tulla mukaan jos vielä mahtuu?? ps network nimi walerdinho, lisäilkää ken tahtoo.. pelipaikka olis oikeestaa ihan sama, mut vähä sitä topparia vierastan mäkin :)

Joo mukaan vaan. Itse en ole viime aikoina päässyt kirjoittelemaan kun netissä on ollut vikaa, tälläkin hetkellä kirjoittelen koulun koneelta. Mutta eiköhän oma nettiyhteys aukeaisi pian taas toimintaan...

Edit. Ja nyt sitten on taas netti kotona toiminnassa...

Kukas tota klubia muuten "ylläpitää"? Voisi käydä hyväksymässä mun transfer requestin sieltä, niin olisin sitten ihan virallisesti jäsen :hug: Ja millonkas sitten eka matsi pelailtais?

Kukas tota klubia muuten "ylläpitää"? Voisi käydä hyväksymässä mun transfer requestin sieltä, niin olisin sitten ihan virallisesti jäsen :hug: Ja millonkas sitten eka matsi pelailtais?

Joo elikkä mä ylläpidän klubia ja käyn huomenna hyväksymässä kutsusi. Matsista ei vielä tietoa, mutta kävisikö ensi viikon viikonloppu? Ei siis tämän viikon viikonloppu.

Katsellaan vielä tarkemmin jos jollekkin ei käy...

Joo hieman päivittelyä tännekkin, että ovathan kaikki jotka haluavat mukaan liittyneet kerhoon?

Nyt voitaisiin sitten hieman miettiä niitä pelipaikkoja ja päiviä paremmin. Mietin, että kävisikö kaikille, että tänä viikonloppuna, vaikkapas lauantaina, otettaisiin vaikka ekat matsit? Sovitaan toista peliaikaa jos ei käy kaikille.

Joo hieman päivittelyä tännekkin, että ovathan kaikki jotka haluavat mukaan liittyneet kerhoon?

Nyt voitaisiin sitten hieman miettiä niitä pelipaikkoja ja päiviä paremmin. Mietin, että kävisikö kaikille, että tänä viikonloppuna, vaikkapas lauantaina, otettaisiin vaikka ekat matsit? Sovitaan toista peliaikaa jos ei käy kaikille.

Sopii, 14.45 Suomen aikaan Liverpoolin paikallispeli joten silloin ei käy mutta muuten sopii, vaikka illemmalla sitten.

Itel o turnaus lauantaina mut se on kai aika aamupäiväl,jos muistan oikein ni pelit 11 ja 13.

Sopii, 14.45 Suomen aikaan Liverpoolin paikallispeli joten silloin ei käy mutta muuten sopii, vaikka illemmalla sitten.

Itel o turnaus lauantaina mut se on kai aika aamupäiväl,jos muistan oikein ni pelit 11 ja 13.

Oorait. No tuota, kävisikös sitten vaikka klo 18.00? Silloin voisi varmaankin kaikki päästä mukaan pelailee...

Oorait. No tuota, kävisikös sitten vaikka klo 18.00? Silloin voisi varmaankin kaikki päästä mukaan pelailee...

Sopii. Kännykkään yms. vaan muistutus että on matsi niin mukana olen.

Mutta mitenkäs tuo sitten käytännössä onnistuu, ennen kun en ole minkäänlaiseen joukkueeseen kuulunut ?

Onkos siellä sitten joku erillinen vaihtoehto joukkue-pelille ?

Toivottavasti kaikki mukaan halunneet pääsisivät mukaan.

Sopii. Kännykkään yms. vaan muistutus että on matsi niin mukana olen.

Mutta mitenkäs tuo sitten käytännössä onnistuu, ennen kun en ole minkäänlaiseen joukkueeseen kuulunut ?

Onkos siellä sitten joku erillinen vaihtoehto joukkue-pelille ?

Toivottavasti kaikki mukaan halunneet pääsisivät mukaan.

Juu hyvä juttu, elikkä periaatteessa tuo tapahtuu että kaikki tulevat kyseisen joukkueen "keskukseen", ja siitä sitten kun porukkaa on koossa, niin kokoonnutaan ja mennään haastamaan toinen tiimi. Tätä ennen sitten päätetään pelipaikat.

En oikein keksinyt parempaa selitystä tässä nyt, jospa joku pystyisi vähän avittamaan niin hyvä olisi... :smile:

Juu hyvä juttu, elikkä periaatteessa tuo tapahtuu että kaikki tulevat kyseisen joukkueen "keskukseen", ja siitä sitten kun porukkaa on koossa, niin kokoonnutaan ja mennään haastamaan toinen tiimi. Tätä ennen sitten päätetään pelipaikat.

En oikein keksinyt parempaa selitystä tässä nyt, jospa joku pystyisi vähän avittamaan niin hyvä olisi... :smile:

Kiitoksia.

Eiköhään tuo jo riitä. Tutkiskelen tässä joku ilta niin eiköhään sieltä oikea paikka löydy. Toivottavasti joku uskaltaisi vain haastaa tälläisen tiimin.

Elikkä muistutus vielä kaikille, huomenna klo 18:00 kaikki mukaan pääsevät sinne Dressing Roomiin kuten sammy selittikin.

Ja ne pelipaikat päätetään ennen kuin mennään matsia hakemaan. Dressing Roomissa pitäisi Chat -vaihtoehto löytyä.