Jump to content
Sign in to follow this  
sammyx

Fifa 09 PS3 joukkue.

Recommended Posts

Samainen minkä täällä joskus aiemminkin tainnut mainita elikkäs tomine11 huomenna en ainakaan tuohon aikaan pääse.. ennen kuin töistä kotiutuu niin kello jotain 17:30 kieppeillä.

Okei, kiitokset tiedosta. Katsotaan ehdinkö itse enää pelailla tuohon aikaan kun on vieraita tulossa käymään.

Tässä kun aikaa seuraavalle matsille kun miettii niin sopisiko 17.00 ?

-formulat ovat loppuneet.

-eikä kai kenenkään suosikkijoukkuekkaan pelaa tuolloin. Arsun peli oli ainakin 19.25 tai jotain. Ja Poolhan perseilee vasta maanantaina.

Pelataanko tätä nyt vaiko eikö ? jos pelataan niin "mihkäs" sitä pitäis mennä ?

Jos on porukoilla messengeriä niin varmaan sen kautta vois olla helpompi pidellä tälläisistä asioista yhteyttä "livenä" vaiko ?

Pelataanko tätä nyt vaiko eikö ? jos pelataan niin "mihkäs" sitä pitäis mennä ?

Jos on porukoilla messengeriä niin varmaan sen kautta vois olla helpompi pidellä tälläisistä asioista yhteyttä "livenä" vaiko ?

Eli Fifa pyörimään -> Online game modes tjsp -> Pro Club Championship -> My Club -> Play match tjsp -> olet perillä dressing roomissa. Dressing roomissa voi myös kirjoitella joukkueen kesken.

Käviskö 18.00 kuinka monelle??

Koskas taas pelailtaisiin seuraavan kerran? Venyykö se viikonloppuun vai käykö joillekkin että pelailtas tässä viikolla? Btw, kuka vetää meillä vaparit? Ajattelin vaan että olisin voinut jossain matsissa kenties kokeilla noiden vapareiden vetämistä, olen vähän treenannut niitä :D

Koskas taas pelailtaisiin seuraavan kerran? Venyykö se viikonloppuun vai käykö joillekkin että pelailtas tässä viikolla? Btw, kuka vetää meillä vaparit? Ajattelin vaan että olisin voinut jossain matsissa kenties kokeilla noiden vapareiden vetämistä, olen vähän treenannut niitä :D

Itse tuosta vapari jutusta KyyhkyBoylle aiemmin mainitsin, vedin parin viimeisimmän pelin vaparit, mutta eivät kyllä olleet mitenkään hyvistä paikoista. Botithan noita aikaisemmin vetivät, puolestani puutarhajynssi voi niitä pistellä jatkossa.

Pelaamisajaksi sopii melkein mikä vain.

Juu, annoin ipen vedellä noita vapareita viime viikolla. Voidaanhan noita vaikka vaihdellakkin matsien väleissä että kuka ampuu milloinkin. En taida ehtiä viikolla, kiireitä ja kokeet painaa päälle. Venyy viikonloppuun :(

Ite en pääse tänään kun koht hakametsäs kattomas kun Jokerit nöyryyttää tapparaa:DHuome ehk kerkeen,torstai sit taas Areenalle kattoo kun Jokerit pudottaa tapparan:DJoten en välttämättä kerkee olleenkaan ennen vklp.

Mites olisi huomenna? Itse pääsisin siinä kuuden aikoihin, en valitettavasti pysty sanomaan tarkkaa aikaa kun huomenna olisin menossa kaupunkiin katsomaan leffaa ja sekin alkaa neljältä, että voi olla että menee pidempäänkin. Pääsisikö muita huomenna?