Jump to content
Sign in to follow this  
ruuuuud

Liverpool

Recommended Posts

Hieman ihmetyttää tuo Liverpool ja Benitez... ostivat Peter Crouchin, ihan ihme päätös. ja sitten vielä huhuissa on että Baros myytäs poies. no ihan samahan se mulle..saa mun puolesta fooli heikentyä miten tahtoo =)

Onko tuo Baros nyt mitään ihme otteita Poolissa esittänyt? En tiedä montako maalia teki Valioliigassa, mutta ei ainakaan niissä Champpions liiga peleissä mitä oon nähny...

Jos haluais saada Barosista kaikki irti niin pitäs kärkipariksi saada joku Targetti.

Anyway, ihan sama... mutta itse pidän Barosista ja sanon että jos lähtee niin Hyvä, Hyvä! :P

Huhuissahan Liverpool on myös myymässä Dudekin. En nyt muista, mutta muistaakseni heillä ei ole kovin kaksista kakkosmolaria. Onkohan he hankkimassa jotain huippumolaria vai mitä sen Benitezin mielessä liikkuu ?

Liverpoolin kakkosmolarihan on Scott Carson jonka Pool hankki viime kaudella Leedsistä. Carsonilla on takanaan 10 U-21 maajoukkuematsia Englannin paidassa joten ihan turhasta mokesta ei ole kyse.

No viimeistempien huhujen mukaan Benitez ei ole hankkimassa Figoa ja syyksi on juuri arveltu tuo liian suuri siirtokorvaus.

no ei se 3mlij voi olla liikaa, jos he oikeesti tarvitsisi figoa. jos tarvetta ei ole nii sitten ne 3m ois kyl ihan turhaan

Huhuissahan Liverpool on myös myymässä Dudekin. En nyt muista, mutta muistaakseni heillä ei ole kovin kaksista kakkosmolaria. Onkohan he hankkimassa jotain huippumolaria vai mitä sen Benitezin mielessä liikkuu ?

Liverpoolhan hankki jo Jose Reinan Villarealista.

Eihän tuon kolme miljoona luulisi olevan liikaa, mutta on Luis kuitenkin jo niin iäkäs, että sopeutuisiko mies ollenkaan Valioliigaan, haluaisiko hän ollenkaan.

Ja mitä tulee Dudekin ja Barosin pois lähtemiseen, niin mun mielestä en ikinä haluaisi nähdä kumpaakaan mun kannustamassa joukkueessa. Dudek on aina yhtä epävarma ja Baros on aivan liian tuulella käyvä hyväksi kärkimieheksi, tasaisuus puuttuu.

Seuraava tilasto kertoo Barosin peliesityksistä kaiken:

1st team games: 106

1st team goals: 27

International caps: 36

International goals: 22

Tai no jos ei kaikkea, niin ainakin se että tsekki on onnistunut varsin hyvin maajoukkueessa mutta surkeasti Liverpoolissa. Nuo 1st team tilastot ovat nimenomaan Liverin paidassa aikaansaatua. Yliarvostettu kaatuilija sanon minä...

Rafa kyllä tekee ihme valintoja noissa pelaaja ostoissaan muuta en voi sanoa. jengi on kohta täynnä "ikinä kuullukkaan" pelaajia jostain epsanjasta ja etelä-amerikasta. Ja Peter Crouch..hahha....John Carewkin on 100 kertaa parempi. Ainut hyvä päätös heiltä pitää Gerrard jengissä hinnalla millä hyvänsä, vaikka jääminen taisi ollakkin hänestä itsestään kiinni. Okei on tässä sellannen pikku juttu ku Mestareidenliiga voitto..en vielä tänäkään päivänä tajua, että miten???

Nojuu Alonso on ollut ihan ok.. ja se ..kukas sieltä Realista nyt tuli tammikuussa Puuliin..ei tuu nimi mieleen yhtään. Tarkotinki lähinnä, että nyt tämän kauden alussa Rafa tehnyt aika outoja ostoksia.

Kerro ihmeessä, mitä niin "räkäistä" Liverpoolissa on?

Räkäinen suomalainen toppari, jonka johdosta valtamedia suomessa kuolaa liverfoolin perään

Liikaa espanjalaisia "trick-pony"-pelaajia, joilta filmaus luonnistuu.

en ymmärrä näitä kohtia, viimeksi olen suomen valtamediassa lukenut siitä kun rio kännissä ruotsissa olessaan joutui kapakka tappeluun tai siitä että rooney veteli jotain hemmoa nekkuun myöskin baarissa olessaan ja varmasti räkäkännissä vielä ja toiseksi meillä on manussa kuitenkin valioliigan yksi pahimmista kaatujista nimeä tuskin täytyy mainita joten vähän ohkasella menee tää sun pooli viha. Ja kuitenkin täytyy muistaa että Hyypiö on suomalainen joten on aika ymmärrettävää että se on kotimaisen median silmässä enempi kuin esim pääosa manun pelaajista 8)

Näistä Rafan hankinnoista niin sieltä espaniasta kanssa löytyy niitä taitavia mutta tuiki tuntemattomia pelaajia niin paljon että alta pois toki kaikki ei kyllä tule pärjäämään valioliigassa koska jos siellä alkaa sitä palloa hautomaan niin sukille tulee ja tämä Garcia hemmo nyt kelpaisi mulle vaikka manun miehekskin en valittaisi. 8)

Rafa on tehnyt loistavia hankintoja pooliin tulonsa jälkeen, itse en ollut kuullutkaan mistään Alonsosta tai Garciasta, mutta nyt ottaisin Manuun nuo äijät ilomielin.Tänä kesänä hän hankki molari Jose Reinan (22v.), veikkaan että tulee olemaan aika vahva ens kaudella. Rafa itse luonnehti Reinaa espanjan parhaaksi maalivahdiksi, mutta tuo nyt on jo vähän liiottelua onhan siellä sentään Casillas ja Valdes :D

Kyllä tuo benitez on ihan kelpo manageri mutta kyllä sekin tekee ihme kauppoja välillä!! Vai mitä mieltä ootte siitä että Baros myydään väkisin pois noin 7milj.(en tykkää henk.koht.Barosista)ja tilalle ostetaan joku helvetin Crouch joka vois enemmin pelata koripalloo Suomessa kuin jalkapalloo Englannissa.

ja tilalle ostetaan joku helvetin Crouch joka vois enemmin pelata koripalloo Suomessa kuin jalkapalloo Englannissa.

Pakko oli heittää ohi aiheen tähän. Paras heitto pitkään aikaan tällä foorumilla :) Sain hyvät naurut, tiedä sitte johtuuko se yövuorosta, mut täydet pisteet sulle :D

Mitä nyt sitten aiheeseen, Benitez on ihan ok valmentaja, mutta hänen peluutuksensa ja päätöksensä ovat joskus kyllä vähän alkeellisia. Hän on ehkä saanut vähä turhan hyvän maineen tosta UCL-finaalin takaa-ajosta. Mielestäni se oli täysin tuuria ja Milanin huonoutta että niin kävi, mutta niin kävi miten kävi. Liverpool taistelee tällä kaudella 3-5 sakissa. En usko että pystyvät haastamaan Chelseaa eikä meitä, mut Arsenalin he haastavat hyvien hankitojensa ansiosta.

Tottakai oli tuuriakin tuo finaali nousu, mutta ei se pelkästään tuuria voinut olla, että joukkue pudotti Juven ja muistaakseni Chelsean(?), ja se peli taisi olla kyllä se jossa oli sitä tuuria oikein kunnolla mukana. Mutta pointti oli se, että ei se pelkästään tuurilla tullut tuo CL voitto.

Kyllä Liverpoolin pojat UCL-peleissä teki paljon asioita oikein. Tuuriakin tietysti oli, mutta esimerkiksi se nelosen näyttämä Liv-Che peli oli Liverpoolilta loistava. Siinäkinmoli tuuria, mutta ne sulki taktisesti kaikki Chelsean aseet. lontoon pojat piti palloa lähes koko pelin, mutta todelliset maalipaikat oli hallintaan nähden todella kortila. Samaa mieltä olen siitä, että Benitez on nyt vähän paremmassa maineessa kun mitä mies on valmentajana, mutta ei se laiva silti ihan tuurilla seilaa. Kyllä liiga taas palauttaa arkeen ja UCL haippi laskee pikku hiljaa.

Kyllä Liverpoolin pojat UCL-peleissä teki paljon asioita oikein. Tuuriakin tietysti oli, mutta esimerkiksi se nelosen näyttämä Liv-Che peli oli Liverpoolilta loistava. Siinäkinmoli tuuria, mutta ne sulki taktisesti kaikki Chelsean aseet. lontoon pojat piti palloa lähes koko pelin, mutta todelliset maalipaikat oli hallintaan nähden todella kortila. Samaa mieltä olen siitä, että Benitez on nyt vähän paremmassa maineessa kun mitä mies on valmentajana, mutta ei se laiva silti ihan tuurilla seilaa. Kyllä liiga taas palauttaa arkeen ja UCL haippi laskee pikku hiljaa.

Aika vakuuttavaa jälkeä se kyllä teki Valenciassakin, vaikka pelaajamateriaali ei välttämättä ollut sarjan paras. Pari mestaruutta ja Uefa-cupin voitto jäi käteen Valencian vuosilta...

Näin, että ei kukaan käsitä väärin, Liverpool pelasi loistavasti UCL:ssa. Eikä tietenkään kaikki ole tuurista kiinni, tarkoitin vaan sitä että Benitez sai kyseisestä ottelusta suuren sulan hattuunsa, jonka olisi pitänyt luovuttaa ennemminki onnettarelle (tässä tapauksessa Gerrardille). En tarkoita muita otteluita! Chelsea, Juvea ja Valenciaa vastaan he mielestäni pärjäsivät omilla avuillaan ja hyvän taktiikan avulla, siittä sulka Benitezille. Mutta edelleenkin päätökset lähinnä valioliigassa tiputtavat hänen arvostustaan minun silmissäni, joka taas ei ole mikään kovin hyvä mittari.