Jump to content
Sign in to follow this  
BoroHilu

Kirja on pihalla!

Recommended Posts

Hiihoo, viime tippaan meni, vaan ehtipäs sittenkin! Supporter-juhlakirja Sata tarinaa englantilaisesta jalkapallosta saatiin tänään painettua ja jopa kuljetettua painosta pois. Tiukille veti jostain syystä, mutta parempi "melkein-myöhään" kuin vasta ensi viikolla.

Olin ollut siinä uskossa, että painolafka hoitaa myös tuotoksen "kotiinkuljetuksen" (=työpaikalleni), mutta sieltä soitettiinkin tänään alkuiltapäivästä, että "Joo, kolmisensataa kirjaa on jo valmiina, voit tulla tänään hakemaan, mutta hae ennen neljää". Syksyn yks kiireisimmistä työpäivistä päällä, eikä todellakaan saumaa irrottautua sorvin äärestä, etenkin kun ei mulla ole edes autoa ja olisin joutunut ottamaan mittarin alle.

Onneksi pomoni päätti olal höveli ja lähti hakemaan laatikoita Sörnäisistä. Suppo-lehdet on ylensä mahtuneet kahteen aika pieneen laatikkoon, ja arvelin että loodia olisi ehkä viisi... Niitä olikin ollut 12, jokaisessa yli 40 kirjaa eli painavat kuin synti. Tällä hetkellä on vielä arvoitus itsellekin, että miten saan laatikot duunin eteisestä himaan, fillarin tarakalle mahtuu vain yksi kerrallaan. (Ja vähän lupasin bossille että laatikot on poissa silmistä maanantaiaamuna...)

Enihuu, 333 sivua luettavaa on myynnissä huomenna klo 14-21 Sports Academyssä, jatkossa toki muissakin ELK:n tapahtumissa, muutamia menee myös kirjakauppoihin, ainakin Akateemisiin missä Supporter on tuttu juttu lehtihyllyssä jo entuudestaan.

Ennakkoon kirjansa tilanneet saavat omat kappaleensa alkuviikosta, omistan siivun sunnuntaistani postitushommeleille. Jatkossakin eeposta voi tilata postitse kotiinsa ja homma käy simppelisti näin:

Laita 10 e tilile Aktia 405530-2146049 (saaja: Tmi Pallopää). Kirjoita tiedonantoja-kohtaan oma nimesi ja osoitteesi ja vaikkapa sanat "Supporter-kirja". Kymppi sisältää siis postikulut.

Painos oli nyt alkuun 500 kpl, lulisi hetkeksi riittävän ja paperihan ei Suomesta heti lopu eli painetaan sit lisää jos on tarvis.

Pisti muutes heti kirjan sisältöä selaillessa silmään muutama veemäinen kirjotusvirhe, osa typoista menee toki omaan piikkiin, mutta joitain on tyhmääkin tyhmempi tekstinkäsittelyohjelma mennyt itse "korjailemaan".

:drunk1:

Cheeeers Hilu!!!

tämän opuksen kanssa menee piiitkään!

Jo ensikurkkaus sivuille antoi mitä mainiointa nautintoa.

Kuinka olen tullut toimeen ilman tätä???Monet jutuista luonnollisesti jo kertaalleen(vähintään) nautittuja ,mutta oi oi sitä historian kirjojen havinaa.....

tilatkaa ,ostakaa ,varastakaa....tämä on MUST !!!

Tuolla Helsingin möötte -säikeessä tätä tuli jo hetkutettua, mutta ei lisä pahaa tee, komppaan kehuja - tämän parissa menee tovi jos toinenkin, Hilulle iso käsi ja iso thumps up valtavasta duunista :thumbsup1:

Tästä saa loisteliaan lahjan isänpäiväksi, jouluksi tai ihan mihin tahansa merkkipäivään - perskeles, eihän se tarvitse edes olla merkkipäivä! Grab it folks!

Sign in to follow this