Jump to content
[DEAD]

Wenger

Recommended Posts

Siirtosummat harmittavasti puuttuvat tuosta videolta. 

Itse nostaisin neljä pelaajaa ylitse muiden: Sol Campbell, Patrick Vieira, RVP sekä Thierry Henry. Näistä ensinmainittu oli ilmainen, ja verivihollisesta vieläpä. Vieira maksoi vähän päälle kolme miljoonaa puntaa ja van Persie oli vähintään yhtä kova ryöstö Feyenoordista alle kolmella miljoonalla. Henrystä Wenger kehitti kaikin puolin paremman pelaajan, kuin mitä tämä aiemmin Monacossa oli. Henry kuului kiinteänä osana menestysvuosien avainpelaajiin mm. Vieiran ohella. Aika lailla samoilla linjoilla olen videon tekijän kanssa ja rankkaisin Henryn siis ykköseksi Wengerin hankinnoista. Freddy ja Pires ei mitään kalliita hekään olleet, mutta ei pelaajana ihan niin kovia kuitenkaan, että menisivät edellä mainittujen pelaajien ohitse. 

Mahtaako Cesc olla muuten varsinaisesti Wengerin hankkima, sillä akatemiaan espanjalainen aikoinaan hankittiin?

Jaa viesti

Arsène itse oli Barcelonassa tapaamassa akatemiapelaajia, jonka seurauksena lopulta valitsi Cescin. Muuan Lionelista ei katalonialaiset olleet valmiita päästämään irti.

Kyllä Fàbregas aivan täysin Wengerin hankinta on ollut alusta asti. Siihen on myös syynsä, että minkä takia espanjalainen vietti aikaansa reserveissä vain kuukauden ennen kuin Arsène nosti pelaajan virallisesti ykkösjoukkueeseen.

Jaa viesti

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään