Jump to content
Sign in to follow this  
Jezzya

Dida

Recommended Posts

Dida, Didan parhaat torjunnat,pelit sijouittuivat 2002-2005. Didan suurimpia torjuntoja ovat Mm:Cl finaalissa Milan-Juventus, ottelui venyi rankkareihin joista Dida torjui kolme viidestä. [ame=http://www.youtube.com/watch?v=XAjW9QFVeqs]YouTube - Best goalkeeper in world Nelson Dida[/ame] siinä on video Didan parhaista torjunnoista. Nykyään Dida on Ac Milanin 2 maalivahti, ehkä myöhemmin voi jopa syrjäyttää Cristian abbiattin.

Tekihän Dida YHDEN paraatipelastuksen ko.pelissä, mutta oli kyllä lahjoittaa vastustajalle maalinkin syöttäessään pallon suoraan vastustajan jalkaan, josta pallo pomppasi onnekkaasti suoraan syliin. Muutenkin kaveri on edelleen epävarma esim.keskityksissä. Abbiati puolestaan tekee illasta toiseen huipputorjuntoja eikä tarvitse pelätä millaisen hazardin kaveri tänä iltana tekeekään. :icon_lol:

Hyvinhän se Dida pelasi, mutta ei hänestä vielä ole Abbiatin syrjäyttäjäksi. On Abbiati niin upesti pelannut.

Mitenköhän sitten käy kuin abbiatti lähtee takaisin napoliin :doh: eks se ollu lainasopimuksella ehkä milan tekee jatko sopimuksen :irritated:

looool!! Abbiati on ollut aina rossoneri, siis papereissa, ja ollut viime vuodet lainalla eri seuroissa joista viimeiset atletico ja juve. Ja itse asiaan, et tainut seurata Milanin pelejä viime kaudella. Didan parhaat vuodet ovat jo takana, toki hän oli suuressa roolissa kun me voitimme CL:än vuonna 03 ja Scudetton kaudella 03-04. Nyt tosiasia on että meillä parempi veska käytössä (Abbiati) niin miksi emme peluta häntä.

looool!! Abbiati on ollut aina rossoneri, siis papereissa, ja ollut viime vuodet lainalla eri seuroissa joista viimeiset atletico ja juve. Ja itse asiaan, et tainut seurata Milanin pelejä viime kaudella. Didan parhaat vuodet ovat jo takana, toki hän oli suuressa roolissa kun me voitimme CL:än vuonna 03 ja Scudetton kaudella 03-04. Nyt tosiasia on että meillä parempi veska käytössä (Abbiati) niin miksi emme peluta häntä.

no joo :D, toki abbiatti on hyvä mut mun mielestä dida on parempi :hug:

Niin! Dida on ollut pitkään pois pelikentiltä. Abbiati on pelannut hyvin, mutta aina välillä tulee pieniä haparointeja.Itse laittaisin Didan kentälle, jotta hänelle tulisi vähän pelikokemusta jälleen ja sitten alkaisin peluuttaa useammin.

Toivottavasti Dida pääsee takaisin avaukseen:eek:

Niin! Dida on ollut pitkään pois pelikentiltä. Abbiati on pelannut hyvin, mutta aina välillä tulee pieniä haparointeja.Itse laittaisin Didan kentälle, jotta hänelle tulisi vähän pelikokemusta jälleen ja sitten alkaisin peluuttaa useammin.

Toivottavasti Dida pääsee takaisin avaukseen:eek:

Kyllähän sitä pelikokemusta tuosta UEFA -cupista ihan mkavahasti kertyypi. Toki fasisti-veskaamme voisi lepuuttaa näissä ns "pienemmissä" peleissä - vaikka mm. Milan Chievo peli oli kyllä lepuuttamista sinänsä :rolleyes_ani:. Mutta juu-

Ikä alkaa Didallakin tosiaan painaa, 36 vuotiasko nykyään on, mutta Maldinista vaan mallia :shades:, itse ainakin toivon näkeväni Didaa edes vaihtopenkillä, jotenkin turvaton olo jos siellä istuu vain Kalac :mrgreen:

Mutta Abbiati on vaan ainoa vaihtoehto noihin ns suurin peleihin etc...

Tosin, eipä Dida ole kunnon testiin joutunut edes. Helpolla on päässyt vissiin yhtä huippupelastusta luk.ottamatta. Ja edelleen keskityspallot putoilee ja reboundejakin tulee... Mutta parempi kuin esim 1v sitten.

Tosin, eipä Dida ole kunnon testiin joutunut edes. Helpolla on päässyt vissiin yhtä huippupelastusta luk.ottamatta. Ja edelleen keskityspallot putoilee ja reboundejakin tulee... Mutta parempi kuin esim 1v sitten.

Itse en viellä laittaisi Didaa 1 veskaksi, mutta peluuttaisin pienissä otteluissa että saa enemmän itseluottamusta. Didan laittaisin ehdottomasti 2 veskaksi, koska kalac on varmaan surkein avauspotkuissa :icon_lol:.