Jump to content
Sign in to follow this  
Alix

....Ja tähän lahkoon voi liittyä miten?

Recommended Posts

Tällä hetkellä tilanne on tämä:

Lahkon paperit täytettiin viime kaudella joskus joulukuussa. FA Cup finaalin jälkeen papereista puuttui yksi nimi ja sitten niiden piti lähteä Patentti- ja rekisterikeskukseen. Sittemmin olen kysellyt asiasta Helsingin porukoilta, eikä niin papereista kuin ry:ksi hyväksymisestä ole kuulunut mitään. Paljon enempää en valitettavasti voi enää tehdä.

Viimeksi kun itse kuulin asiasta, niin Sande ei saanu tulostettua jotain papereita, jonka hän delegoi Lamelle, joka ei niitä papereita vissiin ole tulostanut...tiedä sitten miten asiat nykyään ovat, kun eivät itse kommentoi asiaa täällä.

Ja kun kaikki on kunnossa, pitää välittömästi anoa rekisteröintikunnalta tahi -kaupungilta apurahaa virkistys- ja harrastustoimintaan. Viimeksi kun täällä maalla yhdistyimme vapaa-ajan merkeissä, saldo oli 5000mk/vuosi.

P.S. Tuo sanamuoto oli harkittu. Jokainen siitä vitsiä vääntävä saa osakseen loppuiän kestävän tarkkailun ja sarkasmin.

Lame (puheenjohtaja) sanoi tänään, että tietää asiasta yhtä paljon kuin minäkin...lähettäkää sähköpostia Helsinki Red Devilsien osoitteeseen [email:2fmukq1l]helsinkireds@hotmail.com[/email:2fmukq1l] niin Sande varmaankin vastaa.

Mainostaminen

Minua sivuja pitäisi jollakin lailla mainostaa vieläkin enemmän minä itse löysin sivut vasta nytten, vaikka olen tälläisiä sivuja etsinyt jokapuolelta.Toki, saattaa myös olla niin että en ole tarpeeksi tarkkaavainen.

http://www.paitsio.com/Tietoa-yhdistyksestae.2268.0.html

Jos nyt olen oikein ymmärtänyt niin yhdistys on "valmis"

Tähän voi kai nyt liittyä noiden ohjeiden mukaisesti lähettämällä Kimmolle s-postia?

Tiedän etten tule pahemmin vielä osallistumaan mihinkään, kun ei pääse vielä oikein mihinkään. 18-vuotiaana sitten enemmän. Liittyä voin silti, sillä tuo 5 euroa ei mua haittaa jos se tukee yhdistystä. Sama homma kuin ELK:n kanssa, ensin ollaan passiivisia ja sitten 18-täytettyä aktiivisia.

Tuolla säännöissä puhutaan "varsinaisista jäsenistä" ja "kannattavista jäsenistä" tjsp. Eli tavalliset tallaajat on sitten noita "kannattavia" ja johtohenkilöt "varsinaisia"?

http://www.paitsio.com/Tietoa-yhdistyksestae.2268.0.html

Jos nyt olen oikein ymmärtänyt niin yhdistys on "valmis"

Tähän voi kai nyt liittyä noiden ohjeiden mukaisesti lähettämällä Kimmolle s-postia?

Tiedän etten tule pahemmin vielä osallistumaan mihinkään, kun ei pääse vielä oikein mihinkään. 18-vuotiaana sitten enemmän. Liittyä voin silti, sillä tuo 5 euroa ei mua haittaa jos se tukee yhdistystä. Sama homma kuin ELK:n kanssa, ensin ollaan passiivisia ja sitten 18-täytettyä aktiivisia.

Tuolla säännöissä puhutaan "varsinaisista jäsenistä" ja "kannattavista jäsenistä" tjsp. Eli tavalliset tallaajat on sitten noita "kannattavia" ja johtohenkilöt "varsinaisia"?

Varsinainen jäsen on Unitedin kannattaja, joka haluaa osallistua yhdistyksen toimintaan liittymällä jäseneksi. Kannattava jäsen on jokin muu taho, joka muuten vaan haluaa tukea yhdistyksen toimintaa liittymällä. Jälkimmäisiä tuskin odotellaan kovin paljoa olevan.

Tuosta homman valmistumisesta olisi tarkoitus ihan kunnon uutinenkin laittaa maailmalle, kunhan se saadaan sorvattua tarpeeksi kattavaksi ja hyväksi.

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this