Jump to content
Sign in to follow this  
Maz

Vuoden ELK-foorumisti 2008

Recommended Posts

Nyt kun tuolla Paitsion yleisellä puolella on äänestys vuoden foorumistista, niin pelkästään ELK:n alueelle kirjoittavat eivät valitettevasti saa ansaitsemaansa kunniaa loistavasta keskustelusta tällä alueella. Niinpä avaankin tässä ja nyt oman äänestyksen pelkästään ELK:n aluetta koskevaksi. Voittajalle tiedossa suurta kunniaa. Tässä säännöt:

- Valitse 5 nimimerkkiä, joita pidät vuoden parhaimpina kirjoittajina (ei siis 3, eikä 6, vaan viisi nimimerkkiä)

- Mielestäsi parhaalle 5 pistettä, seuraavalle 4 pistettä jne.

- Äänestysaikaa 31.12.2008 klo 23:59 saakka

- Niin ja itseään ei tietenkään saa äänestää!

- Vastaukset tähän ketjuun

Vastaukset muodossa:

5p Nimimerkki A

4p Nimimerkki B

3p Nimimerkki C

2p Nimimerkki D

1p Nimimerkki E

Allekirjoittanut voi laskea pisteet.

5p Lasse Tikka

-kova poika väittelemään, ilmeisesti tietääkin asioista ja pitää yksin pystyssä Hammers-topiikkia, mutta kommentoi aika paljon kaikkiin asioihin

4p jone

-yrittää pitää foorumia pystyssä avaamalla uusia keskusteluita, havaittavissa sähköinen yhteys Lassen kanssa

3p hyeenamies

-teken kirjoitustyyli rupeaa yleensä aina hymyilyttään, niitä on hauska lukea

2p Sir Edwin Gray

- asiakirjoittaja, kova poika kirjoittelemaan keikka-ja levyarvosteluita

1p redi

- epävirallisen virallinen tiedottaja, jonka tekstien ymmärtämiseen menee vähän aikaa, mutta pääpointin yleensä ymmärtää

Vaikeaa tämä järjestykseen laittaminen, mutta tulipahan laitettua..

Okka antaa mennä, ja tosi isona kertoimena pinnoille vuoden 2008 aktiivisuus eli viestien lukumäärä.

5p Jone: mä annan Jonelle aina 5p jokapaikkaan, oli maksimi sitten kaks tai kymmenen ja sarja mikävaan, ulkonäkö tai sisäinen kauneus. Mutta oikeesti: Jone pitää lähes yksin pystyssä - nykyään - mun mielestä sitä ainoaa oikeaa eli Championships-säiettä. Ja mitä Jone ei tiedä, sitä ei tarvikkan tietää. Iso käsi.

4p Hyeenamies: ihan uusi ulottuvuus tähän meidän karvakorvakaravaaniin: mies jolla on mielipiteitä kirjallisuudesta. Aktiivinen hemmo jolla mukavan rento ote jutuissa muutenkin

3p Sir Edwin Gray: Kaiketi tällä hetkellä sen seuratuimman ja kaiketi legendaarisimman säikeen eli MUSAKORNERIN aktiivinen kirjottelija. Fiksut jutut, positiivinen asenne ja kannattaa kakkosdivarin jengiä.

2p Pnefanclub: Akilla on hyviä aloitteita ja hyvät väittelyt Jonen kanssa välillä ja molemmat pitää sopivasti mielipiteistään kiinni.

1p Redi: tosi hyvä hemmo. Jo pelkkä slangi vetää suun virneeseen juttujen sisällöstä puhumattakaan. ELK:n oma Agricola?

5p Lasse, ei mitään näyttöjä, mutta antoi mulle 5p.

4p Hyeena, nähnyt Southamptonin livenä

3p Edwin Gray, huonoa musiikkia jo monen viestin verran

2p Redi, saa mun viestit näyttämään selkeiltä.

1p Pollari, Pallister molemmille pinna säälistä.

5p Lasse, ei mitään näyttöjä, mutta antoi mulle 5p.

4p Hyeena, nähnyt Southamptonin livenä

3p Edwin Gray, huonoa musiikkia jo monen viestin verran

2p Redi, saa mun viestit näyttämään selkeiltä.

1p Pollari, Pallister molemmille pinna säälistä.

- Valitse 5 nimimerkkiä, joita pidät vuoden parhaimpina kirjoittajina (ei siis 3, eikä 6, vaan viisi nimimerkkiä)

Viisi ja viisi, kyllähän kultamitaleitakin jaetaan. Pannaan se säälipinna

sit vaikka pallisterille, jos sitä ei pysty jakamaan.

5p Jontrik (antoi minulle pinnan) :hug:

4p Public Enemy

3p Cesc

2p hyeena

1p redman (häälahja)

Laiska kun olen niin tänne sama järjestys, kun toiseenkin äänestykseen.

Jospa kuitenkin lähdettäisiin siitä että äänestetään ELK:n jäseniä ja tälle alueelle kirjoittavia?

Jospa kuitenkin lähdettäisiin siitä että äänestetään ELK:n jäseniä ja tälle alueelle kirjoittavia?

No voi viddu kun meni hankalaksi...

5p Redman (häälahja parani)

4p Hyeena (eri värit on kivoja)

3p Redi ( hyvistä peleistä)

2p Maz (rasittavista pikku huomautuiksista)

1p Pallister (perjantai läpistä)

Olipas hankalaa, kun piti ihan kattoa keneltä merkki löytyy :howler:

5 Hyeena

Omia pitää tukea. En kyllä ymmärrä mistä se kaivaa aikaa siihen lukutahtiin.

4 Lasse

On hauska sillonkin kun kirjoittaa melkein asiaa.

3 SEG

2 Jone

Nää nyt vois olla miten päin vaan, mutta mielenkiintosia juttuja molemmilla. SEG:llä ehkä kuitenkin parempi musamaku...

1 Pallister

Mä tykkään huonoista vitseistä.

Moro kaikille pitkästä aikaa... Olen sentään jonkun verran seurannut tätäkin palstaa, joten uskaltauduin kirjoittamaan tai siis äänestämään. Tänne siis 5 (viisi) ja vain viisi (5) ääntä.

5p Tikka: sopivasti sarkasmia, hyviä juttuja, ei kuvia kumarra, eduskuntaan!

4p Jone: sama kuin Tikka

3p Hyeena: lähes aina kun olen vieraillut foorumilla on ollut jutuissa mukana! Hyvä meininki!

2p Shearer: Newcastlen parhaimpia pelaajia kautta aikojen

1p annan itselleni. En ole kirjoitellut foorumille melkein vuoteen, enkä siis pilannut foorumin tasoa!

Hyvää joulun odotusta kaikille!

Moro kaikille pitkästä aikaa... Olen sentään jonkun verran seurannut tätäkin palstaa, joten uskaltauduin kirjoittamaan tai siis äänestämään. Tänne siis 5 (viisi) ja vain viisi (5) ääntä.

3p Hyeena: lähes aina kun olen vieraillut foorumilla on ollut jutuissa mukana! Hyvä meininki!

1p annan itselleni. En ole kirjoitellut foorumille melkein vuoteen, enkä siis pilannut foorumin tasoa!

Hyvää joulun odotusta kaikille!

Otetaas tähän väliin vielä kerran tämän säännöt eli:

- Mielestäsi parhaalle 5 pistettä, seuraavalle 4 pistettä jne.

- Äänestysaikaa 31.12.2008 klo 23:59 saakka

- Niin ja itseään ei tietenkään saa äänestää!

- Vastaukset tähän ketjuun

Vastaukset muodossa:

5p Nimimerkki A

4p Nimimerkki B

3p Nimimerkki C

2p Nimimerkki D

1p Nimimerkki E

Ok, muutetaan tuo viimeinen:

1p Maz: Perustelut samat kuin Joukahaisella:smile_ani:

Äänestäänpä sitten. En juuri tänne puolelle ole kirjoitellut, mutta lukenut olen sentään. :smile:

5p Lasse Tikka

- Lasse Tikalta aina hyvää, mielenkiintoista ja asiantuntevaa tekstiä Hammersin touhuista. Ja kirjoittelee myös muista asioista kuin omasta joukkueestaan, joka on hyvä juttu. Lisäksi on sopivan aktiivinen kirjoittaja

4p hyeenamies

- Hieman omalaatuinen kirjoitustyyli (positiivisesti), jossa sopivasti huumoria lähes aina mukana. Osaa myöntää myös huonoja asioita joukkueestaan ja on aktiivinen. Ottaa hyvin muiden mielipiteet huomioon.

3p jone

- Varsin aktiivinen kirjoittelija varsinkin Championship-osiossa. Itse seuraan Champparia liian vähän, joten jonen kirjoitukset ko. sarjasta tuovat tärkeää tietoa myös minulle.

2p Pallister

- Aina hyvät Perjantai!-vitsit. Pallister on aina kirjoittelemassa positiivisessa ja 'ystävällisessä' mielessä.

1p redi

- Joskus olisi tarvetta redi-suomi-redi -sanakirjalle, mutta kun viestin on lukenut pariin kertaan, niin se aukeaa ihan hyvin. Nokkelaa sanaleikittelyä :D Tottakai hyvää juttua Punaisista paholaisista, kuten tietty Pallisterillakin.

Aye Jäkälät

tää on taas vaikeeta mut näillä mennään tänään:

5 p: jone-tää ei kai selittelyjä kaipaa

4p:lasse tikka-aktiivista ja ennenkaikkea näkemyksellistä kirjoittelua.

3p:joukahainen-hauskaa läppää asiasta ja asian vierestä. osaa nauraa myös omilleen ,joka on näissä piireissä harvinaista.Aktiivisin "uusista"

2p:maz -aktiivinen kirjoittaja , ja hoitaa hyvin hommat myös tuolla paitsion puolella.

1p:SEG-hieman tahti jäätynyt mutta musagenre toimii

ps.erityismaininta: Kaikkille kirjoittajille

ppsUudet nimimerkit :antaa tulla tekstiä ja vanhoille parroille kanssa aktiivisuutta.Itsekkin olen vähän hiipunut täällä ELKin puolella mut eiköhän taas ensi vuonna rypistellä enemmän.:tongue:

ppps.pöhölle annoin jo häälahjan , joten ennenkuin saunabileet on pidetty ni pisteitä ei tipu!!

HX:lle puz puz

Kukas sun aamupuuroon on kusassu?Mielestäni Tamoa parempia kirjoittajia on vain James Hetfield ja minä itse.Ja toinen noista ei kirjoita tänne ja itselle en kehtaa ääntä antaa...

Hjuumoria pitää olla näin joulun alla,Mate!

Jos mää käsitin oikein, niin tuossa Joukahaisen kommentissa jos missä oli humoristista sarkasmia, koskien Mazin sääntöpropagandaa... Ei se ollu kohdistettu Tamoon tai hänen ääniin. Mutta etkös lukenu sääntöjä? Oikein se ettet saa äänestää itseäsi, mutta ei saa antaa kaikkia ääniä yhdelle!!!:smile:

Sign in to follow this