Jump to content
Sign in to follow this  
sv werder fan

Pes 09 Become a legend miten menee?

Recommended Posts

Pelipaikkana hyökkääjä ja tietty Top Playerilla.

Toinen kausi alkoi tahmeasti Caenissa niin joukkueelta kuin pelaajaltanikin.

...

Pelaajani valittiin liigan parhaaksi pelaajaksi sekä Team of the Seasoniin. Maaleja tein parisenkymmentä ja syöttöjä viitisen kappaletta.

Pakko kyllä kysyä, että millaisen pelaajan loit alussa? Mikä on pelurin kotimaa, ja kuinka pitkä/painava jätkä on kyseessä? Koska melkoisen vakuuttavaa jälkeä olet saanut aikaan:thumbsup1:

Itsekin ensimmäisellä pelaajallani tahkosin yllättävän paljon maaleja, tosin silloin miehellä oli mittaa 202 ja painoa 95. Nyt tein realistisemman, itseäni vastaavan 175cm/70kg pikkumiehen, niin maalinteko on ollut kyllä melkoista tervanjuontia. Päämaaleja olen onnistunut tasan yhden saalistamaan. Tosin pelipaikka SS.

Pakko kyllä kysyä, että millaisen pelaajan loit alussa? Mikä on pelurin kotimaa, ja kuinka pitkä/painava jätkä on kyseessä? Koska melkoisen vakuuttavaa jälkeä olet saanut aikaan:thumbsup1:

Itsekin ensimmäisellä pelaajallani tahkosin yllättävän paljon maaleja, tosin silloin miehellä oli mittaa 202 ja painoa 95. Nyt tein realistisemman, itseäni vastaavan 175cm/70kg pikkumiehen, niin maalinteko on ollut kyllä melkoista tervanjuontia. Päämaaleja olen onnistunut tasan yhden saalistamaan. Tosin pelipaikka SS.

Kotimaa Espanja ja 175cm/65kg. Suurinpiirtein itseäni vastaava siis(nuo mitat). Tuossa kyllä oppii kun monta kertaa aloittaa alusta. Ensimmäisellä ukollani ei tainnut ensimmäisellä kaudella syntyä kuin 2 maalia. Kansallisuudetkin ovat vaihdelleet. Ensimmäinen pelaajani oli suomalainen, toinen brassi ja nyt tämä kolmas espanjalainen. Mutta vaikka pelaajalla ei olisi vielä kauhean paljoa ''skilliä'', on helppo kuljettaa simppeleillä liikkeillä kolmestakin vastustajan pelaajasta ohi. Se viimeistely on sitten noilla 60-70 statseilla vähän mutkikkaampi homma. Omana salaisuutenani paljastaisin kuitenkin sen, että olen laittanut siihen Strengthen-kohtaan 6 palkkia nopeuteen ja muihin tasaisesti. Nopeus onkin jo melkein 90. Useimmat pakit siinä jo jäävätkin kyydistä;) Siihen kun vielä lisätään muutama jannu laidoilla(Gervinho, Bojinov, Lazovic) niin tarjoilukin on kohdillaan. Ensimmäisellä kaudellani PSG:ssä sai kyllä turhautua useampaan kertaan syöttöjen heikkoon tasoon. Oli Giulya, Rothenia ja Makéléléa, mutta ei vain tuntunut onnistuvan...

Kotimaa Espanja ja 175cm/65kg. Mutta vaikka pelaajalla ei olisi vielä kauhean paljoa ''skilliä'', on helppo kuljettaa simppeleillä liikkeillä kolmestakin vastustajan pelaajasta ohi. Se viimeistely on sitten noilla 60-70 statseilla vähän mutkikkaampi homma. Omana salaisuutenani paljastaisin kuitenkin sen, että olen laittanut siihen Strengthen-kohtaan 6 palkkia nopeuteen ja muihin tasaisesti.

Aika samanlainen taktiikka siis sielläkin käytössä. Ainoana erotuksena on se, että itse pyrin nykyään välttämään tuota kuljetustekniikkaa. Muutaman kerran olen aloituksesta tehny maalin, kuljettamalla vain "siksakkia" eteenpäin. Pessin tekoäly ei tahdo riittää tuon keinon pysäyttämiseen, valitettavasti.

Mutta onkohan tuolla kansalaisuudella väliä? Mietin lähinnä noiden agilityn, yms. skillien kannalta, jotka eivät alusta kehity lainkaan. Suomalaisella minulle siunattiin 73 jumittunut agility, sillä on mentävä. Sama ongelma oli edelliselläkin tekemällä pelaajalla.

Noi aloitusarvot käsittääkseni tulee ihan sen scouttimatsin perusteella. Eli jos laukoo paljon(ja hyvin) niin vetostatsit ovat paremmat ja jos syöttelee hyvällä prosentilla niin sitten taas syöttöarvot ovat hyvät.

Itse pelaan tällä hetkellä Real Madridissa, ikää on 23-vuotta ja Suomi on viety joka kerta arvokisoihin. Kerran Ranska tiputti 5-0 lukemin ensimmäisissä pudotuspeleissä ja toisella kerralla vastaan asettui jälleen ranska ja kutsu laulukuoroon tuli 3-1 tappiolla. Ennen Realia pelasin Interissä jossa tuli Serie A:n voitto ja samalla koko sarjan syöttöpörssin kuninkuus. Minut valittiin Euroopan ja Maailman parhaaksi pelaajaksi ja luonnollisesti myöskin molempiin tähdistöihin. Nyt siis Realissa ja sarjakärjessä, eroa toisena olevaan Barcaan on 6 pistettä ja edellisessä ottelussa Barcelona kaatuikin kotiottelussa 4-1 numeroin. UCL:ssä on edessä vielä viimeinen lohkomatsi ja siinä ratkaistaankin sitten se toinen paikka UCL:n jatkopeleissä. Vastassa on ManU ja tasapeli kelpaa jatkopaikkaan. Inter on karannut omille teilleen ja Napoli on juuttunut jumboksi.

e. Lisätään nyt sen verran, että ensisijainen pelipaikka on CF, mutta myöskin SS, AMF ja WF hoituu varsin mallikkaasti. Varsinkin Interissä tuli pelattua WF:nä lähestulkoon jokaisessa pelissä ja lähinnä tuon takia tuli otettua voitto syöttöpörssissä maalipörssin sijaan. Tasona luonnollisesti Top Player.

Olen nyt 3 kautta pelaanu ja neljättä kautta alottelen.

08-09 PSG, 3 maalia, 2 syöttöä, 3 mvp ja Av.Rating 6,7 ( 14 ottelua )

08-09 Newcastle, 1 maali, 3 syöttöä, 5 mvp ja Av.Rating 6,9 ( 10 ottelua )

09-10 Newcastle, 4 maalia, 12 syöttöä, 15 mvp ja Av.Rating 7,2 ( 38 ottelua )

10-11 Newcastle, 9 maalia, 13 syöttöä, 25 mvp ja Av.Rating 7.2 ( 37 ottelua )

11-12 Atlético de Madrid ->

Paikka on ollut Newcastlessa alempi CMF mutta ei kuitenkaan DMF. Saavutuksissa Englannin Liigan paras pelaaja ja Syöttö kunkku.

Itse olen erinäisistä syistä joutunut aloittamaan pelin kaksi kertaa uudestaan.

Tällä hetkellä on kolmas kausi menossa Ranskassa Caenin joukkueessa. Pelipaikkana hyökkääjä ja tietty Top Playerilla.

Ensimmäisellä kaudellani pelasin Paris Saint-Germainissa ja pääsin aloituskokoonpanoon ~10. pelin kohdalla. Maaleja taisi syntyä olisikohan ollut 8 ja muutama syöttökin taisi olla. Rating-keskiarvo oli siinä 6.5 alla. Joukkue jäi harmittavasti seitsemännelle sijalle Ranskan Ligue 1:ssä, joten päätin vaihtaa joukkuetta sellaiseen, joka pelaa eurocupeissa. Saa nääs enemmän kokemusta;) Niin joo, cupissa taisi tie nousta pystyyn puolivälierissä.

Toinen kausi alkoi tahmeasti Caenissa niin joukkueelta kuin pelaajaltanikin. Joukkue valahti pahimmillaan sijalle 13 ja European Championshipista tuli lähtö ensimmäisellä kierroksella, kun samaan alkulohkoon arvottiin Tottenham, Liverpool ja Real Madrid. Noh, joukkue pääsi sitten Masters Cupiin ja siellä selvittiin aina puolivälieriin asti, jossa Mallorca osoittautui liian kovaksi palaksi. Ranskan Cupissa taas Bordeaux oli vahvempi välierissä, joten finaalipaikka jäi siinä kohtaa haaveeksi. Liigassa paras oli kuitenkin vielä tulematta. Pelaajani pääsi hyytävään vireeseen ja maaleja alkoi syntyä liukuhihnalta, minkä ansiosta pääasiassa joukkue onnistui nousemaan viidennelle sijalle. Pelaajani valittiin liigan parhaaksi pelaajaksi sekä Team of the Seasoniin. Maaleja tein parisenkymmentä ja syöttöjä viitisen kappaletta. Rating-keskiarvo oli 6.8 päälle. Loppukauden hyvien otteiden ansiosta pääsin Espanjan maajoukkueen kanssa MM-lopputurnaukseen, jossa kuitenkin jäätiin alkulohkoon, kun pelattiin tasan Kamerunin, Ruotsin ja Brasilian kanssa.

Kolmas kausi on juuri alkanut ja kahdesta ensimmäisestä pelistä saldona 1 maali ja 4 syöttöä! :lol: Caenissa edelleen pelataan ja tarkoitus olisi voittaa Ranskan liiga ja cup. Sen jälkeen voisi harkita siirtymistä toiseen liigaan...

Tähän lisää...

Kolmas kausi menis silviissii, että Caenilla meni todella heikosti kauden puoleenväliin asti, jolloin päätin tarttua Lyonin tekemään tarjoukseen. Liigassa jäätiin harmittavasti toiseksi loppukauden tunarointien takia, mutta cup sentään voitettiin. Maaleja syntyi kaudella lähemmäs 30 ja syöttöjä jotain 7-10. Ratingit siellä 7 alla.

Neljäs kausi olikin sitten pelkkää juhlaa. Paitsi alku, jolloin Lyon kävi jopa ennenkuulumattomalla 12 sijalla. Joukkue voitti lopulta sekä cupin että liigan ja pelaajani teki 37 maalia ja syötti 5. Valinta Ligue 1 MVP:ksi ja valinta Team of the Seasoniin siihen vielä päälle. Rating-keskiarvo taisi olla tasan 7.

Euroopasta ei ole kummaltakaan kaudelta paljoakaan kerrottavaa, joten jätetään ne omaan arvoonsa.

Jälkimmäisen kauden jälkeen olivatkin sitten EM-kisat vuorossa ja ne lähtivät upeasti käyntiin. Otteluista Romaniaa ja Turkkia vastaan saldona neljä maalia ja turnauksen maalipörssin kärkisija tällä hetkellä. Espanjan maajoukueessa on hieno pelata, koska saa olla osana upeaa 'tikitakaa', eli suomennettuna 'syötä ja liiku'-pelitapaa.

Kerta kaikkiaan hieno tämä Become a Legend-pelimuoto :thumbsup1:

Espanjan maajoukueessa on hieno pelata, koska saa olla osana upeaa 'tikitakaa', eli suomennettuna 'syötä ja liiku'-pelitapaa.

":thumbsup1:" Suomen maajoukkueessa on hieno pelata, koska on suomalainen.

------------------------------------------------

Onko kukaan muu huomannut tuollaista NHL09:n kaltaista oman joukkueen tasonlaskua? En muista olenko aikaisemmin tänne kyseistä asiaa ihmetellyt, mutta tuntuu niin kuin kone "vaikeuttaisi" peliä laskemalla joukkuekavereiden taitotasoa. Tämän jälkeen kaikki pitäisi tehdä itse, mikä on hankalaa jos ei satu olemaan joku riplajumalakärki.

Ei mitään tilastollisia todisteita ole esittää, mutta omien kokemuksien perusteella näin olisi. Olen nyt pelannut Become a Legendiä yhteensä 6-7 kautta, enkä ole voittanut vielä yhtään titteliä. Kun siirryin pisimmällä olevalla urallani sarjaa johtaneeseen Valenciaan, joukkueen romahdus heti siirtoni jälkeen johti kärkipaikan menettämiseen ja loppusijoituksena neljäs. Kun siirryin taas kesken kauden Valenciasta Realiin, sarjajohtana makaillut Madrid tippui käsittämättömästi ja lopullinen sijoitus kolmas. Sama ilmiö näkyi kaikissa kilpailuissa. Ainoa joukkue jolla tällaista tasonlaskua ei ole näkynyt, on maajoukkue. Suomen kanssa mentiin EM-kisoihin 2012 muutaman upean karsintaottelun turvin. Kylläkin kisoissa peli oli aika saamatonta paskaa..

Tuppaa vaan ärsyttämään tuo ajatus, että jokainen maali pitäisi itse syöttää tai viimeistellä. Kun pelaa CMF:nä suhteellisen kulmikkaalla pelityylillä, ei maalipaikkoja kovin usein tule. Kun kärjet vielä melko tehokkaasti ryssii jokaisen herkullisen pystysyötön, muuttuu kausi aika tervanjuonniksi. Nämä kaikki havainnot on siis tehty Top Playerillä, mutta tuskin melkein kukaan sitä muulla pelaakaan.

":thumbsup1:" Suomen maajoukkueessa on hieno pelata, koska on suomalainen.

Noh, äläs nyt viitsi. Totta kai oikeassa elämässä Suomi hakkaa itselläni Espanjat ja muut 100-0. Peliähän tämä vain on. Sitä paitsi, ovathan täällä muutkin pelailleet muissakin maajoukkueissa kuin vain Suomen. Ja pelasinhan itsekin ensimmäisellä pelaajallani Suomen maajoukkueessa. Ei kannata mistään Pessin kansalaisuuden valinnoista vetää herneitä nenäänsä ja pilata päiväänsä:thumbsdown1:

Kansalaisuuttani en oikeassa elämässä vaihtaisi mistään hinnasta.

Noh, äläs nyt viitsi. Totta kai oikeassa elämässä Suomi hakkaa itselläni Espanjat ja muut 100-0. Peliähän tämä vain on. Sitä paitsi, ovathan täällä muutkin pelailleet muissakin maajoukkueissa kuin vain Suomen. Ja pelasinhan itsekin ensimmäisellä pelaajallani Suomen maajoukkueessa. Ei kannata mistään Pessin kansalaisuuden valinnoista vetää herneitä nenäänsä ja pilata päiväänsä:thumbsdown1:

Kansalaisuuttani en oikeassa elämässä vaihtaisi mistään hinnasta.

:D Lisätietoja päivän pilaamisesta? Toki kaikki sun kirjoitukset on mulle sydämen asia, mutta en mä nyt ihan niin pahasti sentään pillastu.. Mukavasti kuitenkin poimit sielä sen yhden lauseen kommentoimatta mitenkään 90%:a viestin sisällöstä. :thumbsup1:

:D Lisätietoja päivän pilaamisesta? Toki kaikki sun kirjoitukset on mulle sydämen asia, mutta en mä nyt ihan niin pahasti sentään pillastu.. Mukavasti kuitenkin poimit sielä sen yhden lauseen kommentoimatta mitenkään 90%:a viestin sisällöstä. :thumbsup1:

Tuotaa... joo jos jätetään tämä keskustelu tähän kun ei teikäläistä näytä oikein kiinnostavan muiden kanssa toimeen tuleminen.

Ja sun mieliksi nyt sitten:

Onko kukaan muu huomannut tuollaista NHL09:n kaltaista oman joukkueen tasonlaskua? En muista olenko aikaisemmin tänne kyseistä asiaa ihmetellyt, mutta tuntuu niin kuin kone "vaikeuttaisi" peliä laskemalla joukkuekavereiden taitotasoa. Tämän jälkeen kaikki pitäisi tehdä itse, mikä on hankalaa jos ei satu olemaan joku riplajumalakärki.

Ei mitään tilastollisia todisteita ole esittää, mutta omien kokemuksien perusteella näin olisi. Olen nyt pelannut Become a Legendiä yhteensä 6-7 kautta, enkä ole voittanut vielä yhtään titteliä. Kun siirryin pisimmällä olevalla urallani sarjaa johtaneeseen Valenciaan, joukkueen romahdus heti siirtoni jälkeen johti kärkipaikan menettämiseen ja loppusijoituksena neljäs. Kun siirryin taas kesken kauden Valenciasta Realiin, sarjajohtana makaillut Madrid tippui käsittämättömästi ja lopullinen sijoitus kolmas. Sama ilmiö näkyi kaikissa kilpailuissa. Ainoa joukkue jolla tällaista tasonlaskua ei ole näkynyt, on maajoukkue. Suomen kanssa mentiin EM-kisoihin 2012 muutaman upean karsintaottelun turvin. Kylläkin kisoissa peli oli aika saamatonta paskaa..

Tuppaa vaan ärsyttämään tuo ajatus, että jokainen maali pitäisi itse syöttää tai viimeistellä. Kun pelaa CMF:nä suhteellisen kulmikkaalla pelityylillä, ei maalipaikkoja kovin usein tule. Kun kärjet vielä melko tehokkaasti ryssii jokaisen herkullisen pystysyötön, muuttuu kausi aika tervanjuonniksi. Nämä kaikki havainnot on siis tehty Top Playerillä, mutta tuskin melkein kukaan sitä muulla pelaakaan.

Huomasin alkuvaiheessa, mutta nyt kun pelaajani on kehittynyt ja joukkue, joka siinä ympärillä pelaa on parempi kuin alkuvaiheessa niin ei ole enää oikeastaan minkäänlaista probleemaa. Pelaan nimittäin ManUssa ja pelaajallani on kulkenut ihan mukavasti viime kaudet;)

Tuotaa... joo jos jätetään tämä keskustelu tähän kun ei teikäläistä näytä oikein kiinnostavan muiden kanssa toimeen tuleminen.

Nyt en ihan ymmärtänyt. Kaiketi :thumbsdown1: mulle sitten.

Huomasin alkuvaiheessa, mutta nyt kun pelaajani on kehittynyt ja joukkue, joka siinä ympärillä pelaa on parempi kuin alkuvaiheessa niin ei ole enää oikeastaan minkäänlaista probleemaa. Pelaan nimittäin ManUssa ja pelaajallani on kulkenut ihan mukavasti viime kaudet;)

Tuo ei varmaankaan ole sitä mitä haen. Mullakin jätkän statsit jo suht kovat ja ympärillä pelaava joukkue siis dominoi melkeinpä yksin Euroopan kenttiä ennen kuin tulin joukkueeseen. Tänään jaksoin pitkästä aikaa pelata pari matsia ja kuinkas kävikään:

Juve 2-1 Real

Real 1-1 Almeria

Real 0-1 Juve

Sevilla 0-2 Real

Eli muutamaa viikkoa ennen mun siirtymistä yksi kovimmista tiimeistä, ja nykyvireellä nuo olivat ihan hyvät tulokset. Silti tällä tiimillä neljä pistettä neljästä pelistä on aika surkuhupaisaa. Täytyy kylläkin todeta että muutkin joukkueet pelaavat aika heikosti. Tulokset ovat olleet tuota luokkaa koko ajan, ja tällä hetkellä silti sarjassa kolmantena. Kylläkin kakkossija on karannut jo liian kauas ja takana on aika tasainen rintama, joten rohkenen epäillä ettei CL:ää pelata ensi kaudella..

Tohon omaan tarinaani vois lisäillä pienen pätkän. Noh, 4. kausi alkoi Atletico Madridissa täydellisesti. 14 ottelua pelattu, itelläni 8 maalia ja 13 syöttöä, Av.Rating 8.1. Agüerokin oli tehny sarjassa 26 maalia. Sitten, ihan yhtäkkiä joukkueen taktiikka muuttu. Minut siirrettiin keskikentän keskeltä kärkeen ja eihän siitä nyt sitten mitään tullut. Sit aukes onneks tammikuun siirtoikkuna ja tuli kaksi tarjousta, ManU ja Barca. Siirryin sitten Barcaan ja ensimmäisessä ottelussa syötin yhden Real Madridia vastaan tultuani penkiltä 60. minuutin jälkeen.

Tuo ei varmaankaan ole sitä mitä haen. Mullakin jätkän statsit jo suht kovat ja ympärillä pelaava joukkue siis dominoi melkeinpä yksin Euroopan kenttiä ennen kuin tulin joukkueeseen. Tänään jaksoin pitkästä aikaa pelata pari matsia ja kuinkas kävikään:

Juve 2-1 Real

Real 1-1 Almeria

Real 0-1 Juve

Sevilla 0-2 Real

Eli muutamaa viikkoa ennen mun siirtymistä yksi kovimmista tiimeistä, ja nykyvireellä nuo olivat ihan hyvät tulokset. Silti tällä tiimillä neljä pistettä neljästä pelistä on aika surkuhupaisaa. Täytyy kylläkin todeta että muutkin joukkueet pelaavat aika heikosti. Tulokset ovat olleet tuota luokkaa koko ajan, ja tällä hetkellä silti sarjassa kolmantena. Kylläkin kakkossija on karannut jo liian kauas ja takana on aika tasainen rintama, joten rohkenen epäillä ettei CL:ää pelata ensi kaudella..

Uskon, että on. Miten usein käytät sitä Pass request-toimintoa? Itse olen huomannut sen, että jos sitä ei käytä, omilla pakeilla menee nopeasti jalat spagetiksi ja ne menettää pallon alimpana miehenä ja maali. Mutta kun käytän ahkerasti juuri tuota pass requestia niin joukkuekaveritkin osaa syöttää sitä palloa(pääasiassa tietysti pelaajalleni) ja tilanteita syntyy enemmän.

Uskon, että on. Miten usein käytät sitä Pass request-toimintoa? Itse olen huomannut sen, että jos sitä ei käytä, omilla pakeilla menee nopeasti jalat spagetiksi ja ne menettää pallon alimpana miehenä ja maali. Mutta kun käytän ahkerasti juuri tuota pass requestia niin joukkuekaveritkin osaa syöttää sitä palloa(pääasiassa tietysti pelaajalleni) ja tilanteita syntyy enemmän.

Kieltämättä en nykyään käytä tuota pyyntöä kovin paljoa. Alussa käytin liikaakin, jonka jälkeen halusin pelin menevän realistiseen suuntaan. Eli ajattelin että kaverit syöttää mulle jos oon niin hyvässä paikassa että ne haluaa syöttää. Tuttu tunne tuo puolustajien omiin jalkoihin sotkeutuminen, joten täytyypi kokeilla. Jotenkin vaan tuntuu ettei mun henkilökohtainen panokseni keskikentän keskustassa riitä kääntämään kurssia täydellisesti. Kiitos kuitenkin vinkistä.

Regularilla pelailin viisi(08-13)ensimmäistä kautta, seuraavat Professionalilla. 19-kaudesta eteenpäin menty Top Playerilla.

08-09: Torino 38o 14+3 SS

09-10: Atalanta 14o 8+3 AMF

10-11: Fiorentina 50o 29+5 CF

11-12: Atletico Madrid 53o 43+12 CF

12-13: Aston Villa 53o 23+5 LWF

13-14: Aston Villa 21o 8+3 LWF

13-14: Blackburn 10o 3+1 CF

14-15: Atletico Madrid 53o 28+4 CF

15-16: Atletico Madrid 22o 25+5 CF

16-17: Tottenham 57o 29+9 AMF

17-18: Atalanta 37o 19+7 AMF

18-19: Roma 46o 30+10 SS

19-20: Sevilla 21o 11+3 CMF

20-21: Lecce, Napoli 35o 33+10 SS

22-23: Napoli

yht: 500o 303+78

maajoukkue(Tunisia) yht: 55o 34+8 SS

Ite justiinsa pari tuntia sitten aloittelin. Kuinka kauvan teillä meni, että pääsitte pelaamaan liigapelejä, itse olen pelannut vissiin jotain harkkamatseja oman joukkueelaisia vastaan, pääseekö pelaamaan edustukseen kun tekee maaleja niissä harkkapeleissä?

Ite justiinsa pari tuntia sitten aloittelin. Kuinka kauvan teillä meni, että pääsitte pelaamaan liigapelejä, itse olen pelannut vissiin jotain harkkamatseja oman joukkueelaisia vastaan, pääseekö pelaamaan edustukseen kun tekee maaleja niissä harkkapeleissä?

Se on todella paljon vaikeustasosta kiinni. Ite vetelin regularilla ekan kauden, ja liigapeleihin pääsy otti oman aikansa. Pitää vain olla kärsivällinen ja pelata hyvin harkkamatseissa.

Harkkamatseissa kaiken a ja o on se, että muistaa syötellä palloa, ja vielä nimenomaan omille pelaajille. Turha kuljettelu heikentää tsäänssejä, vetää kannattaa aina kun on paikka. Melkein siis kuin irl ;)

Noi aloitusarvot käsittääkseni tulee ihan sen scouttimatsin perusteella. Eli jos laukoo paljon(ja hyvin) niin vetostatsit ovat paremmat ja jos syöttelee hyvällä prosentilla niin sitten taas syöttöarvot ovat hyvät.

Itse pelaan tällä hetkellä Real Madridissa, ikää on 23-vuotta ja Suomi on viety joka kerta arvokisoihin. Kerran Ranska tiputti 5-0 lukemin ensimmäisissä pudotuspeleissä ja toisella kerralla vastaan asettui jälleen ranska ja kutsu laulukuoroon tuli 3-1 tappiolla. Ennen Realia pelasin Interissä jossa tuli Serie A:n voitto ja samalla koko sarjan syöttöpörssin kuninkuus. Minut valittiin Euroopan ja Maailman parhaaksi pelaajaksi ja luonnollisesti myöskin molempiin tähdistöihin. Nyt siis Realissa ja sarjakärjessä, eroa toisena olevaan Barcaan on 6 pistettä ja edellisessä ottelussa Barcelona kaatuikin kotiottelussa 4-1 numeroin. UCL:ssä on edessä vielä viimeinen lohkomatsi ja siinä ratkaistaankin sitten se toinen paikka UCL:n jatkopeleissä. Vastassa on ManU ja tasapeli kelpaa jatkopaikkaan. Inter on karannut omille teilleen ja Napoli on juuttunut jumboksi.

e. Lisätään nyt sen verran, että ensisijainen pelipaikka on CF, mutta myöskin SS, AMF ja WF hoituu varsin mallikkaasti. Varsinkin Interissä tuli pelattua WF:nä lähestulkoon jokaisessa pelissä ja lähinnä tuon takia tuli otettua voitto syöttöpörssissä maalipörssin sijaan. Tasona luonnollisesti Top Player.

Kuavan teillä on muuten kestänyt kun olette päässeet noihin "huippuseiroihin".

Itellä eka kausi meni Englannin Valioliigassa Teessiden riveissä, nousin 3 pelin kohdalla edariin, ja sitten pelasin loppukauden edustusjoukkueessa. Ja tulihan niitä maaleja tehtyjä, tais olla 13 vai 15.

Seuraaavaks kaudeks siirryin FC Soxhaux, vai mitense nyt kirjoitettiin. Mutta kuitenkin 2peliä pelattu, ja 0 maalia. Mutta olenhan kyllä päässyt pelaamaan noita räkäminuutteja.

Samaan tapaan kuin Pikherzkin aloitin Regularilla ensimmäset 4 kautta ja vaihdoin sen jälkeen Professionaliin. Ensimmäiset 2 ja puoli kautta meni Lontoossa Fulhamin riveissä jossa menestystä tuli ihan kohtalaisesti tämän jälkeen talvitauolla siirryin Pooliin jossa pelasin loppukauden ennen siirtoa Manuun. Manussa meno olikin sitten ihan eri luokkaa. Ronaldon siirryttyä Lazioon sain legendaarisen seiskapaidan ja voitin European Player of the Year palkinnon ja tein kaikki kilpailut mukaan lukien 40 maalia. Yksi kausi Manussa riitti kun mahkut tuli niin siirryin Roman siellä puoli kautta ennen kuin se suuri päivä tuli!! Juventus tarjosi sopimusta ja nyt on 3. kausi menossa. Kaksi Capocanonieri voitettuna ja toinen European Player sekä ensimmäinen World Player. Kesällä ajattelin siirtyä muualle kun Juven kanssa on nyt kaikki mahdollinen tullut voitettua. Barca tai Atletico kiikarissa jos tarjouksia tulee:greed::greed:

08-11: Fulham 116o 46+8 CF/SS

2011: Liverpool 24o 12+3 LWF

11-12: Man Utd 58o 40+6 CF/SS

12-13: AS Roma 29o 23+3 CF

13-15: Juventus 123o 88+20 CF/WF

Maajoukkueessakin on mennyt ihan kivasti, Huuhkajissa tullut 27 matsia pelattua 14+0 tehoilla. Kerran EM-kisoihin ja kaksi kertaa MM-kisoihin josta napsahti toisella kertaa täys osumana MM-kultaa. Kisojen paras pelaaja ja maalitykki(9 maalia). Että tämmöistä on tullut tahkottua.

Sattuisiko joku tietämään miksi tuo kehitys jymähtää lähes paikoilleen kun on voittanut tuon ns. Ballon D´orin? itse en ole ainakaan kahteen kauteen juuri minkäänlaista kehitys saavuttanut vaikka ikää on vain 24v.

Pelin saan tänään. (VASTA!)

Kaverilla mennyt näin:

(Top Player)

Koko: 178/68

Hän aloitti Atalantassa. Harkkapelissä tuli heti tehot 3+1. Hän nakutti maaleja kymmenisen muutamassa ottelussa ja pääsi penkille. Ensimäisessä ottelussa tuli vaihto ja hän iski kaksi maalia. Vaikiokokoonpanoon hän pääsi vähän ajan päästä.

Ei enempää! Hänellä kuulemma savet "etsinässä".

Pelin saan tänään. (VASTA!)

Kaverilla mennyt näin:

(Top Player)

Koko: 178/68

Hän aloitti Atalantassa. Harkkapelissä tuli heti tehot 3+1. Hän nakutti maaleja kymmenisen muutamassa ottelussa ja pääsi penkille. Ensimäisessä ottelussa tuli vaihto ja hän iski kaksi maalia. Vaikiokokoonpanoon hän pääsi vähän ajan päästä.

Ei enempää! Hänellä kuulemma savet "etsinässä".

Uskon tämän jos kaverisi ei ole pelannut Top Playerilla... Tai Professionalilla. Tuollaisiin statseihin on uran alkuvaiheessa lähes mahdotonta päästä noilla vaikeustasoilla.

Nytten ihmetyttää! Pelasin alkukauden Sevillassa, mutta valmentaja laittoi mut keskikentälle, joten siirryin jouluna Atleticoon(taas). Nytten pääse edes training matcheihin kentälle? siis mitä ihmettä? Jos "pelaan" treenimatsin, niin hallitsen toisen joukkueen maalivahtia. Eli siis mitä hittoa?: D Vähän huvittavaa.. :fero:

Sattuisiko joku tietämään miksi tuo kehitys jymähtää lähes paikoilleen kun on voittanut tuon ns. Ballon D´orin? itse en ole ainakaan kahteen kauteen juuri minkäänlaista kehitys saavuttanut vaikka ikää on vain 24v.

Itellä kehitys laski tasan puoleen kun voitin ko. pystin. Ennen sain 12/100 kehityspistettä ottelun jälkeen, nyt vain 6/100.

Ja miksei Napoli ikinä tee tarjousta, itkettää ihan. Italialaiset jengit välttelee mua muutoinkin: huippukauden jälkeen Romassa, sain tarjouksen vain Merdalta ja sinnehän en mene. Jouduin jälleen la-ligaan..