Jump to content
Sign in to follow this  
teukka

WHITE HART LANE; oletko ollut ??

Recommended Posts

tammikuussa vie matka the lanelle. onko kellään vinkkejä; mikä metro ? millanen kävelymatka asemalta? ruuhkat, suuret vai megasuuret? entä itse stadion? shop? etc.. kaikki kommentit kelpaa!!

tammikuussa vie matka the lanelle. onko kellään vinkkejä; mikä metro ? millanen kävelymatka asemalta? ruuhkat, suuret vai megasuuret? entä itse stadion? shop? etc.. kaikki kommentit kelpaa!!

Aye

Vinkki 1. lueppas tuo allaoleva topikki vaik sivusta kuus eteenpäin. Siel on pikkasen dataa.

Vinkki 2. Ota yhteyttä suomen spurssifaneihin. laita vaikka hakusanaksi tottenham supporters finland tai jotain sinne päin ni pitäis löytyä.

noista saat tarkempaa dataa.

itselläni "tiedot" yli 10 vuoden takaa.

metrolla ei kannata mennä.juna-asemalta kävelyä abouts 100 metriä ,korkeintaan kaks sataa.

Jos pelin alkuvihellykjseen on yli kolme tuntia niin ei ruuhkaa ,mut jos tunti tai vähemmän niin aika "sillinä" saa matkustaa.

Stadioni on ok.Ainakin sieltä saa pisteitä helposti.hahahah.kaupassa en oo käyny.

osaiskos kukaa kertoo/näyttää mistä sais spursien lippuja suht halvalla...??

Itse liityin fan clubiin ja tilasin sitä kautta, vaikka jouduinkin maksamaan jotain vuosimaksujakin tulivat liput n.50 puntaa kadulta ostettuja halvemmiksi.

Itse liityin fan clubiin ja tilasin sitä kautta, vaikka jouduinkin maksamaan jotain vuosimaksujakin tulivat liput n.50 puntaa kadulta ostettuja halvemmiksi.

paljon makso se fanclubii liittyminen?? Saitko siitä mitä muita etuja?

Onko tuo 87 syntymävuotesi???

Mene Spurssin kotisivuille ja siellä kohtaan membership.

Jäsenyyksiä on monen hintaisia ja mitä kalliimman jäsenyyden ostat sitä enemmän "etuja" saat.

Esim "Lilywhite-jäsenyys" aikuisille maksaa 34 puntaa(vai oliko 36) ,aniwai,

Brozet ,Silverit ynnä muut sitten enemmän. Myös sillä oletko juniori vai seniori on merkitystä.Tälleesti nopeasti kurkattuna.

Tässä myös linkki suomalaisten spurs fanien sivuille http://spursfinland.blogspot.com/

Jotain 30-40 puntaahan se oli kuten hyeenamies kävikin jo tarkistamassa. Halvempien lippujen lisäksi sain syntymäpäiväkortin jossa Berbatovin nimmari :joker: (Ei edes käsin kirjoitettu). Pinssinkin olen joku vuosi sieltä saanut uusittua vuodella, eli ei kannata liittyä ellei ole WHL:lle menossa.

Näitä kadulta ostamiani lippuja en saanut edes fan clubin kauttakaan, en ollut ilmeisesti tarpeeksi nopea tai paikallismatsien kysyntä on oletettuakin hurjempaa.

Lontoon kaduilta sain Tot-Che n. 200e (Mutta kyllä kannatti maksaa).

kiitoksia, lentoliput on jo.. pitäs vaa päättää kumpi peli tottenham - portsmouth tai chelsea - aston villa... tottenhamin miehenä toi lanelle meno kiinnostais, eikä varmaa chelsean pelii hirveen helposti lippuja varmaa saa.

Viime torstaina sain liput hommattua General Salesta Tottenham - Everton matsiin 28.2! Aika nopeeta vauhtia liput menee, mut onneks saatiin kuitenki vielä aika hyvät paikat! Liput makso 49£/lippu eli ei todellakaan paha hinta ja soitin suoraan sinne lipun myyntiin.. Eli suosittelen soittoa jos meinaa lippuja hommailla.. :)

ite oon ton nettivarauksen kautta aina ottanu general salesta. ihan hyvin on toiminu ja liput on nopeesti saanu suomeen!

Mä vielä odottelen lippuja Suomeen, ei oo vielä ainakaan tullu ja lähetinki sinne jo emailin ni ne sano et kyl ne vielä tulee ja jos ei oo tullu ni teettää kuulemma jotkut kaksois kappaleet niistä. Alkaa vaan olemaan suht lähellä reissu ni pieni jännitys ku lippuja ei oo vielä näkyny..:stress:

Spurs-chelsea 17.4.

Moi,

Olen lähdössä kahden poikani kanssa White Hart lanelle katsomaan, kun Spurs kaataa Chelsean. Pytyisikö joku, joka on faniclubin jäsen jeesaamaan liipujen ostamisessa. Maksan mieluusti pari kymppiä lipulta välityspalkkiota, jos homma onnistuu. Tarvitsisin siis kolme lippua. Jos jollakin on kontakteja, niin please viitsittekö jeesata.

Mulle voi mailata osoitteeseen riku.alkio(at)edu.hel.fi.

vähän on vaikee homma saada lippuja tuohon peliin millään halvalla hinnalla..vähän epäilen että onnistuu,jos et osta välittäjän kautta.

Valioliiganeitsyys menetetään tuossa Tottenham-Chelsea pelissä (pikkubroidi ja faija symppaavat Tottenhamia ja Arsenal pelaa vieraissa), joten tuohon otteluun on nyt liput hankittu. General Salesta neljä vierekkäistä lippua ostettu ja oli aikamoinen yllätys, että liput ylipäätään tulivat yleiseen myyntiin. Kuitenkin kaksi Lontoolaista kärkipään joukkuetta vastakkain ja kauden toiseksi viimeinen kotipeli (ei mene Spursilla näköjään kauhean hyvin :cool:), mutta ilmeisesti viikkoa aiemmin pelattava todellinen paikalliskamppailu Arsenalia vastaan vie paikallisten mielenkiinnon. Kumpaakohan joukkuetta sitä kannattaisi :icon_lol:, jos en osaa päättää niin ehkä mä meen Suomen, Hongan tai Arsenalin (tässä vaihtoehdossa turpaan tulisi todennäköisesti molempien joukkueiden kannattajien toimesta :proud:) väreissä matsiin :D. Paljon maaleja, kiitos!

Valioliiganeitsyys menetetään tuossa Tottenham-Chelsea pelissä (pikkubroidi ja faija symppaavat Tottenhamia ja Arsenal pelaa vieraissa), joten tuohon otteluun on nyt liput hankittu. General Salesta neljä vierekkäistä lippua ostettu ja oli aikamoinen yllätys, että liput ylipäätään tulivat yleiseen myyntiin. Kuitenkin kaksi Lontoolaista kärkipään joukkuetta vastakkain ja kauden toiseksi viimeinen kotipeli (ei mene Spursilla näköjään kauhean hyvin :cool:), mutta ilmeisesti viikkoa aiemmin pelattava todellinen paikalliskamppailu Arsenalia vastaan vie paikallisten mielenkiinnon. Kumpaakohan joukkuetta sitä kannattaisi :icon_lol:, jos en osaa päättää niin ehkä mä meen Suomen, Hongan tai Arsenalin (tässä vaihtoehdossa turpaan tulisi todennäköisesti molempien joukkueiden kannattajien toimesta :proud:) väreissä matsiin :D. Paljon maaleja, kiitos!

Todella outoa että saitte liput hankittua. Kyseessä kuitenkin yksi lontoon "tärkeimmistä" peleistä. Enkä tarkoita tärkeydellä sijoitusta vaan ihan jotain muuta.Hahahahah

Ihmettelen kanssa, että liput matsiin saitte. Olin varma, että tollaseen matsiin liput ei tuu edes General Saleen asti!

Ei muuta ku meet Spurs megastoreen ja ostat Spurs kaulaliinan ja kannatat sitä oikeeta pohjoislontoolaisseuraa.. ;) Ja edellisen viikonlopun Tottenham voiton jälkeen tekee varmaan mieli jo vaihtaa liljanvalkoisiin.. ;)

Ihmettelen kanssa, että liput matsiin saitte. Olin varma, että tollaseen matsiin liput ei tuu edes General Saleen asti!

Ei muuta ku meet Spurs megastoreen ja ostat Spurs kaulaliinan ja kannatat sitä oikeeta pohjoislontoolaisseuraa.. ;) Ja edellisen viikonlopun Tottenham voiton jälkeen tekee varmaan mieli jo vaihtaa liljanvalkoisiin.. ;)

Ei niitä lippuja kauheasti ollut jäljellä enää siinä vaiheessa kun niitä päästiin netistä ostamaan. Tuotan sulle pettymyksen, mutta ajattelin kiertää "valkoisten"-kaupan tarpeeksi kaukaa. Matkaseuran takia pitää varmaan kuitenkin sinne uskaltautua, mutta lompakon jätän majapaikkaamme :dielaughing:. Suunnitelmissa on kyllä poiketa Emiratesin kaupassa ostamassa punaista kamaa ja niillä saa sitten sisustettua talon uudestaan :thumbsup1::smile:

Kovasti tekisi mieli lähteä Lontooseen Milan-matsia katsomaan. Ideoita lippujen saamiseksi? Jostain olin lukevinani ettei lippuja tulisi (vielä?) kuin kausikorttilaisille myyntiin mutta ei kai se nyt niinkään voi olla?