Jump to content
Sign in to follow this  
Webmaster

Unitedweb liittyy Shareholders United rintamaan

Recommended Posts

Liittymällä jäseneksi saat….

:!: Manchester United PLC:n osakkuuden.

:!: Shareholders United sertifikaatti, joka vahvistaa jäsenyytesi, ja osakkuutesi United PLC:ssa (Shareholders United Share Scheme / SUSS) Tämä on juuri se ”fancy”-paperi seinälle kehystettäväksi. :lol:

:!: Jäsenkirje (SU newsletter) Neljännesvuosittain

:!: Jäsenkirjeen mukana tulee myös päivitetyt henkilökohtaiset osakkuustietosi (mahdollisia muutoksia tulee silloin tällöin, mikäli olet suositellut kaverillesi jäsenyyttä, ja hän ilmoittaa jäsennumerosi liittyessäänà+£1 omalle ”SU-tilillesi” josta sinulle hankitaan lisäosakkuuksia

:!: Jäsenyyden saatuasi, uusien osakkeiden hankinta käy vaivattomasti netissä, ja käsittely on nopeampi kuin liityttäessä

:!: Shareholders Unitedin jäsenet ovat tervetulleita Manchester United PLC:n vuosikokoukseen (Annual General Meeting, järjestetään loppuvuodesta) Sisään pääsee Jäsenkorttia näyttämällä

:!: 50 vuoden päästä saat oikeuden kertoa tarinaa lapsenlapsille, "että vaari oli nuorempana pelastamassa Unitedia konkurssilta" :wink: :wink: 8) :lol: 8) :wink: :wink: :lol: 8) :wink:

Taistoon!

Ugh!

Hyvän asian puolesta on laitetty sentit likoon. Yhteys toimi kiitettävästi ja suoritus oli helppo (verrattuna esim. Ebayn sääntö- ja kikkailuviidakkoon).

Eipä muuta kuin pakettia odottelemaan sekä suosittelemaan muillekin vielä liittymättömille United faneille.

Iske ja murra, meillä ei surra!

Kysytäänpä nyt, että mitä porukka on sijoutuksilleen tehnyt, kun tämäkin lafka joutui myymään osakkeet veks?

Mä en tehnyt mitään, joten mun käsityksen mukaan mun rahat on ns. Feenix Funds- säätiöllä (tahi jollain sellaisella), joka sitten yksinvaltiuden päättyessä ostanee osakkeet takaisin.

Tämä siis jos ManU vielä tämän SHAI**EN jälkeen menee pörssiin.

Itse sain kyseisen kirjeen jolla päätös oli tarkoitus tehdä, viikko päätöksen deadlinen jälkeen...joten vähäiset puntani ovat siellä missä toivottavasti monen muunkin.