Jump to content
Sign in to follow this  
ara

Clubin vuosikokous pohdintaa

Recommended Posts

Noniin, tossa laitoinki mailia kaikille ilmoittautuneille (jos et saanut ja olet ilmoittautunut, kerro tässä tai [email:1vgqwfen]asrclubfinlandia@gmail.com[/email:1vgqwfen] osoitteeseen). Eli voitaisiin alkaa pohtia tuota vuosikokous päivää, vaikka viralliset rekisteröinnit Rooman suuntaa tökkii hieman.

Itsellä kävi mielessä että pääsiäisviikonloppu voisi sopia monelle? Ehdotelkaa päiviä tai ajankohtia. Myös ajateltiin että jos clubin vuosimaksuun sisällyttäisi pienen osan sille että saataisiin vuosikokousta silmällä pitäen vuokrattua jokin tila (saunatila yms. jostain urheilubaarista), mitä mieltä tästä yleisesti jengi?

No, keskustellaan ja päätellään sitten.

Varmaan ihan hyvä se pääsiäisviikonloppu... Toisaalta ainakin itselle se on ihan sama, koska aika hyvin pystyy töistä vapaata järkkäämään. Kai se täällä pk-seudulla kuitenkin järjestetään? Niin, ja sisällytetään vaan siihen maksuun vähän extraa, niin saadaan joku "oma" tila varattua eikä tarvitse asioita missään yleisessä paikassa käydä läpi...

Niin eli ilmeisesti 10.4-12.4 viikonloppu on kyseessä. 11.4 on lauantain ja kyseisenä päivänä Rooman derby joten siinä voisi olla hyvä päivä. Itselleni ajankohdalla ei ole niin suurta merkitystä, ainut toivomus tietysti olisi että mahdollisimman paljon porukkaa saapuu paikalle :)

Ainakin näin alkuun Helsinki varmaan on se paras vaihtoehto kun käsittääkseni enemmistö jäsenistä on pk-seudulta. Myös samaa mieltä sauna/kokoustilan suhteen, paljon mukavampi käydä asioita rauhassa läpi ja hyvä tilaisuus tutustua muihin romanistoihin. Mun puolesta vielä voidaan maksaa extraa extraa jos on mahdollisuus saada bisseä / naposteltavaa :D

Kallistuisko se nyt sitten sinne Elmon puolelle? Tapasitteko muuten sillon kun tätä oli alunperin suunniteltu pidettäväksi?

Joo aika passeli ja paikka siis stadissa elmo? Onko vielä lyöty mitään lukkoon? Sauna ois ainaki mahtava ja niin pitää järjestää, ettei kuivin suin tartte istua eli joku viinastarjoulu ja mieluiten näin kaupungin työntekijälle mahdollisimman huokea vaihtoehto eli vaikka ite tuo juomingit mukanaan.. se ei tosin taida monessakaan paikassa onnistua :/

Nostetaanpa ylös, kun jäi vastaamatta aiemmin. Eli itse en pääse saapumaan paikalle (olen laiska, enkä kehtaa ajaa n. 250 kilometriä suuntaansa tämän asian vuoksi). Olen kuitenkin ehdottomasti mukana rivijäsenenä.

Jäi ilmeisesti se vuosikokouskin sitten pitämättä...? Taitaa jäädä Roma Club Finlandia haaveiluasteille...

Tuskin nyt ikuisesti, muuutta edelleen meiltä uupuu tärkeetä infoo Rooman päädystä mitä nyt ei tunnu mistään löytyvän/saavan, yritetään.

Tuskin nyt ikuisesti, muuutta edelleen meiltä uupuu tärkeetä infoo Rooman päädystä mitä nyt ei tunnu mistään löytyvän/saavan, yritetään.

okei, ei heitetä kirvestä kaivoon.. :)

totutusti italiassa asioilla on tapana kestää hiukan kauemmin...

niin,onko uutta?olen ollut ulkomailla viimeiset 6kk, niin huonosti aikaa RCFlle. jos saatais joku kokous nyt kauden alussa, tai edes joku porukka kasaan katsomaan pelejä.

itse menossa paikan päälle roma-viola ottelua seuramaan. oisko mahdollisesti muita menossa?

niin nyt pyörät pyörimään taas, niin RCF on kohta todellisuutta.

Itselläkin oli mielessä tämä juuri. Kukakohan näitä asioita hoisi? Voisi valaista vähän tilannetta missä mennään. Muistaakseni hakemukset lähti Roomaan joskus viime kaudella, mutta sen jälkeen ei ole mitään kuulunut. Voitaisiin taas alkaa organisoimaan sitä kokoustakin. Ehdotuksia? Itse ehdotan itsekkäästi Tamperetta tällä kertaa.

ok..mutta italiasta ei oo vielä kuulunut mitään sitten varmaan?

tapaaminen tampereella sopii mulle kyllä hyvin kunhan porukkaa tulee paikalle. en viitsis tulla jos meitä on kaks paikalla. koitin ottaa yhteyyttä ruotsin puolelle miten ne hoiti hommat kun ne perusti fan klubin, mutta vastausta ei oo viel tullut.

AS Roma @ Paitsio.com (Finnish Fan Site)

Kuka tämän on saannut aikaiseksi, ollaan sentään eka fanikerho Italian ulkopuolella vai miten tämä pitäisi tulkita? Tämä löytyy AS Roman englanninkieliseltä sivulta?

Home

About Club

Club History

Current Players

Club Supporters

Live Soccer News

Roma On Web

A.S Roma on Web

-:- AS Roma Addict (Biggest Roma Community In English)

-:- AS Roma Revolution (fans site & News Site)

-:- Official Site in Italian.

-:- AS Roma statistics

-:- AS Roma @ Paitsio.com (Finnish Fan Site)