Jump to content
Sign in to follow this  
Royfish

Kuka voittaa?

Recommended Posts

Veikkauksia, arvauksia, kuka voittaa CL:n ja Uefa-cupin?

Henk koht toivoisin ainakin vaihtelua, ei aina noita samoja maunoja, chelseoita, barcoja, realeja....

Veikkaukset:

UEFA: PSG

CL: Atl Madrid, yllätysmestari

Veikkauksia, arvauksia, kuka voittaa CL:n ja Uefa-cupin?

Henk koht toivoisin ainakin vaihtelua, ei aina noita samoja maunoja, chelseoita, barcoja, realeja....

Veikkaukset:

UEFA: PSG

CL: Atl Madrid, yllätysmestari

Hieman alkoi naurattaan tämä???

Kysymys: koska Chelsea on voittanut viimeksi jomman kumman?hahahaha

toki on voittanut (jo edesmenneen)UEFA Cup Winners Cupin(71 ,98) parikin kertaa sekä UEFA super Cupin kerran(98).

no joo ,ymmärsin kyll pointin. oli vaan pakko takertua.heheh.

Jep, jep, ymmärsit pointin! Mutta, siis korjataan: Finaalissa saisi olla vaihtelua, eli siis välillä jotain muita jengeejä, kuten Newcastle, Lohjan Pallo, TPS...:superhappy: Noilla jälkimmäisilläkin on varmaan paremmat mahikset sinne kuin tuolla ekalla.... Mutta et kertonut sun veikkausta?

Lisäveikkaus perjantaille: Kumpi on ensin CL-finaalissa/ylipäätään CL:ssa, NUFC vai LoPa? Mun veikkaus: LoPa !!

LoPa ? Älkää nyt dissatko LoPaa, sehän on täynnä tuttuja jätkiä.

Tietämättömille teatterissa käyville yläluokan edustajille kerrottakoon,

että LoPaa muuten koutsaa tokaa kautta Markku Palmroos.

Lisätään vaikka vielä, että Väykkähän on voittanut Hesa Cupin muuten

LoPan riveissä, joten kyllä sieltä helmiäkin maailmalle tulee, välillä.

Toinen knoppitieto ko. jengistä, että eräs tätäkin palstaa lukeva ELK jäsen

toimii siellä -97 jengin valmentajana.

Nyt käsitit väärin! En toudellakaan mollannu LoPaa! Päinvastoin! Itsekin aion ens kaudella(kin) olla Harjun stadionilla, kun LoPa nousee ykköseen! Eli tää oli vaan tommonen huumoriheitto, liittyen vaihteluun CL-finalisteista ja itseasiasiassa jos mä jotain nyt mollasin niin eiks tosa käyny ilmikin et NUFC:n nykytilaa, eli hyvin mahdollista että niin LoPa kuin NUFC vaihtavat sarjatasoaan ykköseen...??:eek:

Nähdään Harjulla!:thumbsup1:

Mutta aiheena oli ne veikkaukset??

No joo... okei, siis jos noi aatellaan... Mut siis mähän veikkasin et LoPa on CL-finaalissa, onko tuo dissausta??:superhappy:

Heitä ny mun mieliks ne veikkaukset?

Ja lisäkyssäri: Käytkö tai ootko käyny LoPan peleis? Viime kaudel ei jääny oikeesti paljosta nousu. Mut kaimaseura PoPa oli vähän parempi. Vaik keskinäisis LoPa voitti ainaki toisen peleistä, voittiko peräti molemmat?

Hei, LoPa...

KUKAAN joka on jostain lähikunnasta EI VOI kannattaa LoPaa!!! Ei Vihti eikä Nummela, ei Karkkila, ei Virkkala, ei Siuntio, ei ei ja ei.

Mitä tää oikeen on, kaukasta Portsmouthia vihataan kyllä mutta perinteistä lähivihollista rakastetaan? Lohjalaisillehan kaikki ovat "hän"...

Jouni hyvä ystävä, ryh-dis-täy-dy!!!

nimim. perinteet kunniaan ja naapuriviha takasin!

Niin, on se aika huvittavaa, lähinnä se et tosiaan mukamas vihataan jotain Sunderlandia, tai Portsmouthia. No se on osa tätä leikkiä:superhappy:

Itse en kyllä esim. silleen osaa vihata "naapuri"-Sunderlandia, koska ne nyt tosiaan ei sit oikeesti ole mun paikallisvihollisia... Tää säie saa koko ajan laajentuvia mittasuhteita, mut ei se mitään! Ja mukavahan tämmösistä on vääntää, kuhan ei sit oikeesti taas kukaan suutu ja ala kiukkuumaan...:mad:

Eli tämmönenki tuli mieleen, et joku aika sit Iltalehdessä vai oliks IS, oli juttu aussilaisesta pojasta, joka kannatti Tapparaa. Vihaakohan sekin nyt sydämensä pohjasta kaikkia Ilvesläisiä...??:icon_lol: Tai jotain naapurikunnan porukkaa, mitäs siel nyt olis, Nokia ainakin!? Eli tää Melbournen poikanen vetelee vastaan tulevia nokialaisturisteja välittömästi näköön...:shades:

Mut Lasse, LoPa nousee ykköseen, jonain kautena ainakin, uusia pelaajia on hankittu, Västra-Nylandis oli juttua...

Viikonloppua kaikille!! Palataan asiaan taas arkena!

Niin paljon tehdään lopan kanssa yhteistyötä, ettei siitä

voi pahaa ajatella + vielä paljon tuttuja jätkiä siellä pelaamassa.

Viime kaudella taisin käydä 3 matsia katsomassa, nythän jengi

hajoaa parhaiden pelaajien osalta, joten nousu ykköseen ei

toteudu ensikaudella(kaan). Toivotaan kuitenkin, että pääsisi

samaan lohkoon HIFK:n kanssa.

Portsmouth "viha" tietenkin tarttuu, kun luet Saints meililistaa yms.

päivittäin + olet yhteydessä ihmisten kanssa, jotka vihaavat ko.

jengiä. Siinä ne ajatukset vain tarttuu, ei sille voi mitään.

Ei mulla mitään veikkauksia mihinkään ole, muuta kuin se, että mulla

on JO:n ja Pekon kanssa ensi kaudella yhteiden Maunula ilta :-)

Jep, jep, näin se on. Ei päässy samaan Hifkn kans. Tai onhan siel Åbo ifk eli sama ns. länsilohko ku viime kaudel. Turun porukat, Närpes kraft, EIF, Espoo ja Treen porukat siis taas tälläkin kaudel vastassa. Tänään muuten reenipeli Kaapoa vastaan, hui hai!! Katellaan kesällä sit miten käy... Go on LoPa!

Jepp, noinhan se just menee, ajatukset tarttuu kun virtuaaliystävystyy saman jengin fanien kanssa. Mäkin muinoin nauroin päin naamaa kavereille jotka oli sisäistäny tän fanituksen siihen määrään että se ei ollu jengi joka hävisi tai voitti vaan "me". Ja miten on ny? Just samalla tavalla.

Ja se virtuaalikaveruus on jännä juttu kun se tuntuu aika todelta. Meilläkin - no niin... - on kavereita jenkeistä, ausseista, jokapuolelta Eurooppaa. JOPA NORJASTA!!! Monen vuoden jälkeen tiedetään toisistamme kaikenlaista, henkilökohtastakin. Tää nyt on ihan tajunnanvirtaa mutta mä jotenkin kaukasesti ymmärrän sen, miten esim. se Jokelan tappaja, kun kai eli vaan verkossa eikä livenä, koki sen että se mimmi jätti sen ihan yhtä pahasti kuin me normaalia elämää elävät saman homman kun se tapahtuu oikeesti. Vaikka siitäkin nyt on pitkä matka siihen että alkais lahtaamaan viattomia.

Mutta joo takasin maan pinnalle heh. Mä kyllä yritän kynsin hampain välttyä vihaamasta kun se ei ole mun juttu tässä fanituksessa. Meinaan, mä näen sen niin ettei se ole multa pois jos jokin muukin jengi voittaa, vaikka oli millanen vihollinen mun jengille. Paitsi, jos sen häviö auttaa mun jengiä sarjassa. Mutta viha? Äähh... Mä en jaksa oikeen edes leikkiä sitä vaikka se kuinka kuuluukin tähän hommaan. En tiä, ehkä mä en vaan ole "ihan oikee fani?"

Toi aussi-Tapparajuttu oli ihan oikeesti hauska.

Joo, olen myös Tikan kanssa samoilla linjoilla. En mä osaa kyl silleen oikeesti vihata mitään porukkaa... Esim. toi kiekkopiireissä eritoten lietsova jopa yliteatraalinen Ruotsi-viha saa yleensä koomisia piirteitä! Ei haittaa vaikka Suomi häviäis ratkasevan välierän Puolalle tai jottain, tärkeempää on ku Ruotsi häviää, jne,jne. Eikä se viha onneks meihin ns. kauko-kannattajiin niin hirveesti ihan oikeesti purase. Miettikää nyt esim. Viikinsaarta ja muita spektaakkeleita? Samaa porukkaa ollaan ja samaa olutta juodaan... Samassa Mid-landin porukassa pelaa esim. Boron, Sunderlandin ja NUFC:n pelureita...

Ja on oikeesti tosi säälittävää jos väkivallan kohteeksi joutuu jonku futisporukan tai muun kannattamisen takia, etenkin ilman syytä! Eli jos itse provosoi, sitte saa mitä tilaa... Kyllähän futis luo suuria tunteita, mutta niinku guru Ismailkin sanoo, se myös yhdistää meitä...

Hallelujah, mähän kuulostan jo matkasaarnaajalta, ei perkele, pieni kina on silti aina paikallaan, vai mitä Jone? :blink:

Pistetään tännekin

Noniin vaikka onkin maanantai, palaamme viikon perjantaikysymykseen, eli kenestä Valioliigan ja vähän muunkin mestari tällä kaudella?

Päätät nyt itse asioista, joten ÄLÄ KATSO VASTAUKSIA VIELÄ LOPUSTA!

Aloitetaan.

1) Valitse suosikkinumerosi väliltä 1-9

2) Kerro valitsemasi numero kolmella

3) Lisää saamaasi lukuun 3, ja kerro näin saatu luku vielä kolmella.

4) Nyt sinulla on kaksinumeroinen luku

5) Laske numerot yhteen.

Jatka alaspäin...

Jatka alaspäin...

ja katso saamastasi numerosta miten 2008/2009 kausi tulee menemään?:

1. Liverpool voittaa Valioliigan!

2. Chelsea voittaa Valioliigan!

3. Arsenal voittaa Valioliigan!

4. Aston Villa voittaa Valioliigan!

5. Liverpool voittaa Valioliigan ja Mestarien Liigan!

6. Chelsea voittaa Valioliigan ja Mestarien Liigan!

7. Arsenal voittaa Valioliigan ja Mestarien Liigan!

8. Manchester United ei voita mitään!

9. Manchester United voittaa uskomattoman Quattron, Pool ei voita mitään ja SG vaihtaa seuraa ja Chelsea valmentajaa!

10.Joku muu kuin top 4 joukkue vie Valion ja Mestarien Liigan!

Minkä tahansa näistä saitkin se TULEE toteutumaan kauden lopussa! :D

Noniin vaikka onkin maanantai, palaamme viikon perjantaikysymykseen, eli kenestä Valioliigan ja vähän muunkin mestari tällä kaudella?

9. Manchester United voittaa uskomattoman Quattron, Pool ei voita mitään ja SG vaihtaa seuraa ja Chelsea valmentajaa!

Aina manulaiset huijaa...

Sign in to follow this