Eiran Ainsworth 10 Report post Posted March 12, 2009 Terve!! Muistakaa ko. turnaus. Pelaajia tarvitaan joka paikalle. Mennään ottamaan poika kotiin. Itse olen menossa sinne kultani kanssa koko viikonlopuksi. Tänään on muuten Flavio käynyt piipahtamassa joukkueen luona ja keskustellut pelaajien ja valmennustiimin kanssa. Tän hetkinen formi on kyl aivan perseestä... AAAAARRRRRRRRRRGGGHHH.. http://www.clubfanzine.com/QPR/v2.showNews.php?id=18569 Play-off unelma vaihtui taisteluksi sarjapaikasta. Share this post Link to post Share on other sites
Mika 10 Report post Posted April 27, 2009 Jos auto- ja kaljakuskin paikka on vielä vapaana... Share this post Link to post Share on other sites
Eiran Ainsworth 10 Report post Posted July 8, 2009 Pelaajia tarvitaan!!!! Äijiä alunperinkin oli vähän ja nyt vielä loukkaantumiset päälle. Jos kiinnostaa tulla edustamaan sinivalkoisia ens lauantaina viikinsaareen niin TERVETULOA! Ei tarvi olla paitaakaan, mä tuon. Pelikirjamme oppiminen ei vie kauaa... Share this post Link to post Share on other sites