Jump to content
Sign in to follow this  
Jukka Sinkko

Minäkö harvinaista vuosikertaa?

Recommended Posts

Löysin kivat brittifutishistoriasivut. Tuli mieleen ihan ilman syytä tsekata, mitkä joukkueet olivat hallitsevia mestareita, kun meidän perheporukka syntyi.

Vaimolla Portsmouth, lapsilla Nottingham ja Aston Villa. Omaani en kerro, mutta mestari oli nousijajoukkue. Tietävätkö nyt kaikki kuinka vanha vuoden tarkkuudella olen, vai onko nousijamestareita vino nippu?

Löysin kivat brittifutishistoriasivut. Tuli mieleen ihan ilman syytä tsekata, mitkä joukkueet olivat hallitsevia mestareita, kun meidän perheporukka syntyi.

Vaimolla Portsmouth, lapsilla Nottingham ja Aston Villa. Omaani en kerro, mutta mestari oli nousijajoukkue. Tietävätkö nyt kaikki kuinka vanha vuoden tarkkuudella olen, vai onko nousijamestareita vino nippu?

harvinaisen hienosti vihjeiden seiteistä kudottu kysymys.

Oikeaa vastausta en tiedä (luonnollisestikkaan ,hahah) ,mutta kysymyksen asettelulle suuri peukalo.

pankaa ELKin gurut ja tietoviisaat aivonystyrät liikkeelle.

Ipswich'hän toki on tuo nousijamestari. Vuosi piti kuitenkin tarkistaa. Kyseinen kausi oli North Endille ensimmäinen siitä ajanjaksosta, joka jatkuu edelleen eli siis pääsarjan alapuolella pelaaminen. Liverpool ei ollut voittanut FA Cupia vielä kertaakaan. The Beatles levytti ensimmäisiä levyjään,

Mun lapsilla karmea vuosikerta!! Molemmilla Manu:depressed: Eli selittääkö tämä tarvittaessa kaikki mahd ongelmat esim. opettajille ja päiväkodin tädeille???:eek:

Eikä itselläkään ole häävi, Liverpool! Aika kauhea kohtalo... :brokenheart:

Tämä Nottinghamhan olisikin tilanne, jossa olisin pojan kanssa samanikäinen. Ei mahdotonta, jos tekisi Saulit väärään suuntaan. Tai siis mikä suunta on väärä?

En niinkään ollut järkkäämässä tietokilpailua, vaan mutkan kautta kysymässä, onko nousijamestareita useita, ja näyttäähän niitä olevan. Pojallekin siis on osunut.

Tuota tietokilpailupuolta olisin voin helpottaa kertomalla, että vaimo on Portsmoutheineen syntynyt samana vuonna kuin minä. Toinen keväällä, toinen syksyllä.

Itse tarkistin kysyjän syntymävuoden hänen profiilistaan, mutta ei noita ole montaa, jotka ovat onnistuneet nousijajoukkueesta mestariksi itsensä pelaamaan. :smile:

Omalle kohdalleni on näemmä iskenyt Liverpoolin 15. mestaruus ja Ian Rushin kaiketi ainoa maalikuninkuus. Onneksi syntymävuoden tapahtumat eivät ole enne asioista...Eli siis jo sitä vuosikertaa kun ei kukaan enää voisi kuvitellakaan, että nousijajoukkueella olisi edes mahdollisuutta taistella mestaruudesta.

Sign in to follow this