Jump to content
Sign in to follow this  
Arshavin

Football Manager 09:n lupaavimpia pelaajia.

Recommended Posts

Nii eli tänne voi lisätä nuoria ja lupaavia pelaajia, joista olisi mielellään kokemuksia. Itse suosittelisin 17- vuotiasta Mario Balotellia Interista.Posted Image Siinä on kuva Balotellista ensimmäisellä kaudella.:tongue:

Nii eli tänne voi lisätä nuoria ja lupaavia pelaajia, joista olisi mielellään kokemuksia. Itse suosittelisin 17- vuotiasta Mario Balotellia Interista. Siinä on kuva Balotellista ensimmäisellä kaudella.:tongue:

Kukaan ei varmasti ollutkaan kuullut Balotellista. Kiitos kun vinkkasit :thumbsup1:.

Jatkossa täällä nämä.

Siinä on kuva Balotellista ensimmäisellä kaudella.:tongue:

Kuvaa kun katsoo niin Natural Fitness luulis olevan suurempikin. First Touch ja Finishing lienevät kehtiskelposia harjaantumisen tuloksena. Aggression vaikuttaa ihan lupaavalta…. Strenght taasen kuvan perusteella on hitusen liioiteltua.

Vai ei kilppari ollut kuullut Mandandasta.Minun suosikki maalivahti.Mutta toisaalta jos ei seuraa Ranskan Ligue 1 (niin kun hän itse sanoi) ei hänestä voikaan tietää paljoa.

En todellakaan haluaisi lähteä kinaamaan tässä topicissa, mutta oliko tää nyt joku läppä? Meni multa totaalisen ohi..

Kilppari kaikki eivät välttämättä ole kokeneita fm-pelaajia kuten sinä ja tiedä huippulupauksia.

Tämä ilmeisesti ei ollut läppä.

a) En ole mitenkään erityisen kokenut FM-pelaaja. Kolmea viimeistä osaa olen pelannut.

B) Balotellista kuulin kyllä täysin muuta kautta, kuten uskoisin monen muunkin. Ehkäpä säännöllinen esiintyminen Inter Milanon ykkösjoukkueessa?

Tässä on kakksi hyvää pelaajaa mitä voin suositella! 1) Alex Nimely-Tchuimeni hänet saa free transferina ManCitystä Posted Image

ja 2) Piet Velthuizen saa hankittua Vitessestä. Hinta noin 3milj€

Posted Image

P.s: Kuvat liitteenä koska ne eivät jostain syystä näy:frustrated: