Jump to content
Sign in to follow this  
ippe

Liverpoolin siirtospekulaatiot kaudelle 09/2010

Recommended Posts

Ei, koska itse väitit että olen väärässä. Kysy keneltä vaan Liverpoolilaiselta, asia on niin. Luultavasti olet tietty joku 14 vuotias niin et ole tajunnut tätä Hillsboroughn vakavuutta ja sitä kuinka paljon se ihmisille Anfieldillä merkitsee.

Tuohon nyt en viitsi kommentoida yhtään mitään.

Ja mitäs se ikä muka merkkaa, voin olla pieni tuttisuu tai kepin kanssa kävelevä elekepäiviään viettävä kasikymppinen, ja tajuan silti miten asiat tuolla ovat.

Ja jos välttämättä haluat puhua tästä asiassa jatkossakin niin tee sille vaikka uusi topic tai vastaava missä saat rauhassa kertoa wikipediasta etsittyjä tietojasi.

Ja syitähän on aina monia kuten tavataan sanoa.

Toki tuokin nyt vaikuttaa suuresti jne. mutta tuskin tuo Gerrard juttukaan nyt ihan mitätön on.

Ja aivan sama minulle oikeastaan minkä takia Poolissa ei lueta kyseistä lehteä.

PS. Joku mode voi vaikka siivoilla nämä turhat offtopicit täältä kun ehtii.

Juniorit tulevat saamaan saumat :D

http://www.skysports.com/story/0,19528,11669_5415992,00.html

Dossena lähdössä?

http://www.iltasanomat.fi/urheilu/t/jalkapallo/1707711

Jotain uutta taas hetkeen..Heinäkuussa vasta sentään mennään..

Eiköhän kaksi kuukautta kuunella Alonson ja Masan poistumisesta ja kalkkiviivoilla kumpikin häipyy ja Rafa ja fanit jäävät nuolemaan näppejään :wallbang:

Taisin juuri menettää yö uneni :scared:

E. Ikä on vain numero....Pojat ovat poikia... Babel lihoiksi....

Jotain uutta taas hetkeen..Heinäkuussa vasta sentään mennään..

Ihmeen hiljasta ollut tosiaan :rolleyes:

Tuon Johnson siirron jälkeen ei ole ollut kuin

samoja vanhoja juttuja Alonson ja Masan siirtymisistä ja muusta potaskasta joka on jo kuultu ja nähty moneen kertaan.

Se selittääkin sen ettei täällä (siirtospekulaatioissa) ole ollut mitään tungosta viestien suhteen.

Noh ainakin koko Rangers niehistö on myynnissä, ja siellä on hyviä pelaajia. Tuskin sieltä kuitenkaan ketään Pooliin ainakaan siirtyy.

Silvasta ei sitten taas ole ollut minkäänlaista uutisointia.

Tuo Dossenan siirto voisi olla hyväkin asia, sekä Poolin että miehen itsensä kannalta. Jos joku 10milliä irtoaa niin myydään vaan sitten.

Yossi Benayoun on tehnyt uuden sopparin joten hän nyt tuskin on minnekkään lähdössä, ja hyvä niin.

Linkki

http://msn.foxsports.com/soccer/story/9774284/Benayoun-signs-new-Liverpool-deal-until-2013

Eli vuoteen 2013 asti ulottuva paperi on kyseessä.

EDIT. Lisätään nyt vielä sen verran että Alonson hintaa Realille ollaan korotettu vielä 10milj€, joten nyt jos Real ostaisi miehen joutuisivat he pulittamaan huikeat 50milj€.

Itse myisin Alonson tuohon hintaan. Sillä rahalla saataisiin Silvat ja sun muut. Ja Lucas saisi peliaikaa. Rahalla saataisiin myös se 2.hyökkääjä. Minun puolestani Dossena saisi lähtä meillä on Aurelio ja Insua. Insua paikkasi Aureliota hyvin kun tämä oli poissa. Joku mainitsi että 50 miljoonalla Aston Villa möisi Youngin ja Agbonlahorin. Siinä olisi hyvä paketti. Saataisiin sekä laituri ja 2.hyökkääjä. Ja lisäksi kummatkin ovat Englantilaisia. Benayounin sopimus on hyvä asia hän tekee paljon töitä.

Joku mainitsi että 50 miljoonalla Aston Villa möisi Youngin ja Agbonlahorin. Siinä olisi hyvä paketti..

No siis se oli vaan huhu, tuskin myisi tuolla summalla.

Tuskin myyvät ollenkaan, tai ihme jos myyvät.

Mutta löysinpäs myös alla olevan huhuhun netin syövereistä.

http://community.footballpools.com/blog/2009/07/06/hernanes-the-next-brazilian-superstar/

toivottavasti pojalla on järkeä päässä ja osaa valita oikean seuran, joka tietenkin on L'pool

Hah... Just niin Beniteziä siirtomarkkinoilla parhaimmillaan...vai pahimmillaan :D. Ostetaan nyt sitten toinen laitapakki kun vauhtiin päästiin, ei niitä koskaan liikaa ole. Ja miten niin keskikentälle tarvitaan pelaajia?

Hmmh, tuo Maicon on kyllä erinomainen laitapakki, hyökkäävä sellainen. Aika isokokoinenkin muistaakseni. Mutta sanon ei kiitos, koska meillä on jo hyvät laitapakit.

Ja tuo nyt muutenkin vaan huhu(luulisin), mutta jokseenkin mielenkiintoinen sellainen.

http://www.goal.com/en/news/9/england/2009/07/09/1372043/report-liverpool-pondering-move-for-inters-esteban-cambiasso

Eli Rafa on Cambiasson perässä.

En kyllä usko tuohon(laitoinpahan kumminkin tänne kaikkien nähtäväksi) huhuun. Masa ja Alonso todennäköisesti jäävät, ihan turha lisä keskikentän keskustaan. Tietenkin on se mahdollisuus, että jompi kumpi lähtee, silloin argentiinalainen olisi hyvä paikkaus. Siirtosummassa voisi jäädä vähän plussalle, jos Xabi lähtee Realiin ja Cambiasso tulisi tilalle. Real(Florentino Perez) varmaan maksaa Alonsosta tyhmänä niin paljon kuin Rafa haluaa.

Olen varsin ihmeissäni, että miksi laitat huhun tänne jos et näe sillä minkäännäköisiä toteutumismahdollisuuksia...

Cambiasso on hieno pelaaja, mutta ainakin minun silmissäni nauttii pientä yliarvostusta Italiassa. Siirto toteutuessaan olisi Benitezille melkoinen kaappaus, mutta... Mourinho ei päästä.

Jos Cambiasso tulee ja Alonso lähtee niin jumalauta vaihdan minä kannatan kohtaan ManUn.

Olisi mielestäni täysin järjetön homma, no ook rahaa voisi jäädä, mutta luovuttaisiin yhdestä joukkueemme tärkeimmästä pelaajasta ja saataisiin tuollainen Argenttiino tilalle.

----------------------------------------------------------------------

Ja saa niitä huhuja pistää vaikkei uskoisikaan sen toteutuvan, tuskin täällä koko topicissa olisi montaakaan huhua jos vain ne postataan mihin uskoo.

Ja lisättäköön että Lucaskin on minulle mieluisampi pelaaja keskikentälle kuin Cambiasso

Jos Cambiasso tulee ja Alonso lähtee niin jumalauta vaihdan minä kannatan kohtaan ManUn.

aijai sentään, onko paikallisvastustaja tehnyt tällä kaudella parhaimmat hankinnat vai vastako nyt huomasit? Osan Liverpoolin kannattajien kannatus tuntuu menevän lähinnä gloryhunttauksen puolelle, sanokaa minun sanoneen. :mrgreen: Alonso jää ja Liverpool jatkaa pääosin samalla joukkuella, näin ennustaisin.

Olisi mielestäni täysin järjetön homma, no ook rahaa voisi jäädä, mutta luovuttaisiin yhdestä joukkueemme tärkeimmästä pelaajasta ja saataisiin tuollainen Argenttiino tilalle.

----------------------------------------------------------------------

Ja lisättäköön että Lucaskin on minulle mieluisampi pelaaja keskikentälle kuin Cambiasso

Kyllä minäkin toivon, että Alonso ja Masa jäävät. Ei Cambiasso huono ole, mutta Alonso ja Masa ovat LÄHES korvaamattomia pelaajia Poolille Carran ja Gerrardin kanssa.

aijai sentään, onko paikallisvastustaja tehnyt tällä kaudella parhaimmat hankinnat vai vastako nyt huomasit? Osan Liverpoolin kannattajien kannatus tuntuu menevän lähinnä gloryhunttauksen puolelle, sanokaa minun sanoneen. :mrgreen: Alonso jää ja Liverpool jatkaa pääosin samalla joukkuella, näin ennustaisin.

Tuota lihavoitua kohtaa en oikein älyä.

Niin ja noin se varmastikkin on että melkeinpä samalla tiimillä lähdetään ensi kauteen. Johnson nyt luultavasti ainoana uutena avauksen kaverina. Joku vara hyökkääjä sieltä saattaa vielä jossain vaiheessa tulla.

Gloryhunttaa ittes ladon taakse :doh:

Eihän Poolin tartte kuin ehkä se laituri hommata ja olla myymättä pelaajia..

Ihme marinaa taas.. MAdridin tapaisia hankintojako täällä porukka odottelee? :boogy:

Babel lihoiksi....

E. Eikä sitä laituriakaan tartte hommata jos Riera sattuu pelaamaan paremman kauden ja Babelia ei myydä ja hän onnistu....Tuota ei tapahdu.....

Noh itse en oikeastaan kaipaa kuin vaihtomiehen Torresille. En niin suutu jos sellaista ei tule mutta ihan hyvähän se olisi jos Torres loukkaantuu. Toki Kuytin voi kärkeen laittaa mutta hän on osoittanut taitonsa laidalla niin olkoon siellä.

http://www.lfconline.com/news/loadnews.asp?cid=TMNW&id=453029

Tuollainen nuorukainen on haaviin tarttunut, Arsenal oli myös kilpailemassa hänestä joten ei tuo voi ihan huono olla.

Noh itse en oikeastaan kaipaa kuin vaihtomiehen Torresille. En niin suutu jos sellaista ei tule mutta ihan hyvähän se olisi jos Torres loukkaantuu. Toki Kuytin voi kärkeen laittaa mutta hän on osoittanut taitonsa laidalla niin olkoon siellä.

http://www.lfconline.com/news/loadnews.asp?cid=TMNW&id=453029

Tuollainen nuorukainen on haaviin tarttunut, Arsenal oli myös kilpailemassa hänestä joten ei tuo voi ihan huono olla.

Jaa, luultavasti ei ole mikään huono pelaaja. Katsotaan mitä Beni miehestä tarjoaa. Tervetullut nuorukainen.

Steve Gerrad teki jatkosopimuksen Liverpoolin kanssa, eli Steve Gerrad on varmaan kapteenina viellä , 2013 asti. Gerrard hyväksyi jo huhtikuussa uuden sopimuksen, mutta hän pisti nimensä paperiin vasta tällä viikolla.

Liverpoolin manageri Rafael Benitez on innoissaan, että asia on nyt poissa päiväjärjestyksestä.

(Benitez)- Meillä on paljon hyviä pelaajia, jotka haluavat jäädä, voittaa ja kilpailla. Tänä vuonna tavoite on sama: olemme mukana kilpailussa ja taistelemme. Olisi fantastista, jos voittaisimme pystejä, Benitez kertoo seuran nettisivuilla.

Tuota lihavoitua kohtaa en oikein älyä.

Niin ja noin se varmastikkin on että melkeinpä samalla tiimillä lähdetään ensi kauteen. Johnson nyt luultavasti ainoana uutena avauksen kaverina. Joku vara hyökkääjä sieltä saattaa vielä jossain vaiheessa tulla.

Kuinka tyhmä ihminen voi enää olla?

Voisitteko muuten olla toistamatta samoja asioita jotka ollaan käyty jo läpi muutama sivu sitten :mad: