Jump to content
Sign in to follow this  
ippe

Liverpoolin siirtospekulaatiot kaudelle 09/2010

Recommended Posts

Tuo Barry-mielenkiinto on kyllä erikoista... En ymmärrä siihen muuta syytä kuin sen, että JOS tulevaisuudessa joukkueessa pitää pelata tietty määrä englantilaisia/oman akatemian kasvatteja, niin hän olisi englantilainen pelaaja! Mut sekin on mielestäni melko kaukaa haettua....

Keskikentän keskelle meillä on kuitenkin kaikkein eniten vaihtoehtoja ja myöskin laadukkaita miehiä penkilläkin.

Mielenkiintoista oli myöskin viime viikolla kuulla Lucasin arvostuksesta Englannissa!!!

Olin lomalla Roomassa ja samassa hotellissa oli 7 Kop-fania, joiden kanssa keskustelin joukkueesta ja sen pelaajista. Nämä olivat kaikki yhtä mieltä, että Lucas on meidän tulevaisuuden pelaaja numero yksi! Ja hänelle pitäisi antaa kaikessa rauhassa aikaa kehittyä tähti-pelaajaksi!!!!!????

En taida sitten ymmärtää jalkapallosta paljoakaan, mutta mun on aika vaikea uskoa miehen nousevan tulevaisuudessa isoksi supertähdeksi...

Jos Barry hankittaisiin, niin vasemmalle laidalle hänet (ainakin minä) varmaan laitetaan. Rafahan on sanonut, että Xabi ei lähde minnekkään. Ja SC:eelle, ei me varmaan mitään ymmärretä futiksesta jos englantilaiset on oikeessa Lucasista. :silence:

Olin lomalla Roomassa ja samassa hotellissa oli 7 Kop-fania, joiden kanssa keskustelin joukkueesta ja sen pelaajista. Nämä olivat kaikki yhtä mieltä, että Lucas on meidän tulevaisuuden pelaaja numero yksi! Ja hänelle pitäisi antaa kaikessa rauhassa aikaa kehittyä tähti-pelaajaksi!!!!!????

En taida sitten ymmärtää jalkapallosta paljoakaan, mutta mun on aika vaikea uskoa miehen nousevan tulevaisuudessa isoksi supertähdeksi...

No jopas on Kopilla eriäviä mielipiteitä Lucasista kun meillä. Tai no onhan täälläkin Lucasin kannattajia mutta ei nyt ainakaan miksikään supertähdeksi täällä kukaan usko miehestä. No ihan mielenkiintoista sinäänsä tuo juttu, ja tietysti toivon etteivät he väärässä olisi. Kyllä Lucasista voisi selainen kehittyäkkin jos saisi nyt jo vastuuta, mutta tällä keskikentän materiaalilla paha on.

Mitäs Kopin-pojat tuumivat Babelista ja N'gogista ?

Joku taisi mainita Jonas Gutierrezin. Itse sytyin ajatukseen että Gutierrez nähtäisiin Liverpoolin paidassa. Mutta hän voisi olla niitä '' keski tason laitureita '' joita meillä on jo ihan tarpeeksi. Ja saisiko peliaikaa Kuyt oli hyvä oikealla laidalla ja minusta voisi jatkaa siellä ja jos Torres loukkaantuu hänet voisi heittää kärkeen. Ja onhan meillä Benayounkin joka pelasi loistavan kauden. Hintakin voisi olla liian kova jos mies vaan istuu penkillä ja Gutierrezilla on vielä 3 vuotta sopimusta jäljellä. Mutta minulla ei ole mitään sitä vastaan etteikö Gutierrez voisi tulla Liverpooliin. Ja olen samaa mieltä Kop fanien kanssa Lucasista itse pidän Lucasia tosi lahjakkaana ja hänet pitäisi pitää seurassa.

Joku taisi mainita Jonas Gutierrezin. Itse sytyin ajatukseen että Gutierrez nähtäisiin Liverpoolin paidassa. Mutta hän voisi olla niitä '' keski tason laitureita '' joita meillä on jo ihan tarpeeksi. Ja saisiko peliaikaa Kuyt oli hyvä oikealla laidalla ja minusta voisi jatkaa siellä ja jos Torres loukkaantuu hänet voisi heittää kärkeen. Ja onhan meillä Benayounkin joka pelasi loistavan kauden. Hintakin voisi olla liian kova jos mies vaan istuu penkillä ja Gutierrezilla on vielä 3 vuotta sopimusta jäljellä. Mutta minulla ei ole mitään sitä vastaan etteikö Gutierrez voisi tulla Liverpooliin. Ja olen samaa mieltä Kop fanien kanssa Lucasista itse pidän Lucasia tosi lahjakkaana ja hänet pitäisi pitää seurassa.

Minä heitin tuon jutun tuosta Gutierrezista. Siinä olisi ainakin juoksuvoimaa laidoilla jos olisi Kuyt ja Gutierrez laidoilla. Eikös miehellä ihan kelpo keskitykset ja vedot ole kuitenkin ?

Ja juuri tuo mitä sanoitkin että laitaan on kokeiltu turhan montaa jo niin nyt olisi aika ostaa juuri joku varma pelaaja ja hyvä sellainen, tai ei pelkästään hyvä vaan huippu.

Jos Barry tulisi niin hän olisi kyllä melko varma onnistuja jo sinäänsä, muttatoisaalta niin piti Keanenkin olla. Tässä olisi vaan se ero että Barry olisi Benitezin oma ostos eikä seurajohdon päähänpisto. Siinä mielin kannatan kyllä ostosta jos Rafa sen haluaa, luotan Rafaan sen verran että kaikki hänen päätöksensä jotenkin kelpaavat.

Ja seison myös Lucasin takana että hänestä voisi kehkeytä vastuun myötä hyvä pelimies, mutta tuo vastuu tarkoittaisi melkeinpä että Alosno lähtisi lätkimään

Mitäs Kopin-pojat tuumivat Babelista ja N'gogista ?

Olivat aika varmoja että Babel lähtee hakemaan peliaikaa muualta ja N`Gogista taas tuntuivat myös isoa pelimiestä odottavan!

Jostain syystä he toivoivat kovin David Silvaa joukkueeseen...

Nythän Rafa oli ilmoittanut että kesällä saattaa Poolin siirtoennätys mennä rikki! En usko että se ainakaan Barrysta menisi, joten hieman haisee minusta Valencian spanski-laiturilta.

Eikös Dario Srna ole pyörinyt huhuissa jonkin verran? Siinähän olisi ihan pätevä kaveri oikealle laidalle useampaan tehtävään. Kroaatit ovat päässeet ihan kivasti sisään Valioliigan rytmiin. Todennäköisesti irtoaisi edullisemmin Shaktarista kuin hehkutettu Silva. Jos Alonso sattuisi lähtemään niin luulisi Poolin menevän takaisin kahteen kärkeen, Mascherano-Lucas ei liene vielä valmis kontrolloimaan peliä ylöspäin. Puolustaminen varmaan sujuisi ihan hyvin. Barryn kohdalla taas lienee saman tapainen riski, mikä Keanen kohdalla konkretisoitui. Vaikea nähdä Barrya oikeen mihinkään rooliin nyky-Poolissa.

Itsekkään en pidä Lucasta oikein minään, mutta siinä on se ero et kopin kaverit näkee pelit livenä, kun ite tihrustaa tv:stä. Alonson lähtö ois kyllä iso menetys, vaikka paikkaaja ois kuinka hyvä tahansa, sisäänajo kestää aikansa, sopeutumisineen jne.

Jos porukka kehuu niin paljon Lucasia ja samassa viestissä toivoo Alonson jäävän Liverpooliin?

Lucasista ei tule ikinä mitään, jos joutuu pelaamaan aina Xabin ja Javierin varjossa. Se on jo todettu, ettei niin käy. Alonso siis voidaan heittää, jos Lucas Leiva on niin tasokas? :nono:

Jos porukka kehuu niin paljon Lucasia ja samassa viestissä toivoo Alonson jäävän Liverpooliin?

Lucasista ei tule ikinä mitään, jos joutuu pelaamaan aina Xabin ja Javierin varjossa. Se on jo todettu, ettei niin käy. Alonso siis voidaan heittää, jos Lucas Leiva on niin tasokas? :nono:

Lucasista voidaan olla montaa mieltä, mutta se on fakta, että kaverilla on treeni motivaatio kohillaan ja haluaa kehittyä.

Sanoisin, että Alonso on tärkeä joukkueelle ja jos hän lähtee niin saattaa olla vähän huonompi homma meidän kannaltamme, mutta jos lähtee niin ei itku auta. Toivotaan, että saataisiin laadukkaita pelaajasiirtoja ensi kaudeksi.

Olivat aika varmoja että Babel lähtee hakemaan peliaikaa muualta ja N`Gogista taas tuntuivat myös isoa pelimiestä odottavan!

Jostain syystä he toivoivat kovin David Silvaa joukkueeseen...

Nythän Rafa oli ilmoittanut että kesällä saattaa Poolin siirtoennätys mennä rikki! En usko että se ainakaan Barrysta menisi, joten hieman haisee minusta Valencian spanski-laiturilta.

Ok, kiitos tiedosta. Itse uskoisin myös että N'gogista kehkeytyy kunnon pelimies, tosin tässä on taas se että missä kohtaa miestä aletaan ajamaan oikein kunnolla sisään joukkoeeseen.

Ja tuohon siirtoennätyksen rikki menemiseen, jos tosiaan noin on kerrottu niin kyllä se Silva sitten tulee meille.

Tosin jonkun on myös lähdettävä. Babel nyt luultavasti lähteekin, mutta silloinkin olisi jo Kuyt, Riera, Benayoun laidoilla, ja Silva jos tulee.

Jos Silva tulisi niin toivoisin että hän ja Kuyt olisivat avauksessa. Silloin tämän taktiikka muodostelman ei tarvitsisi muuttua, mikä olisi hyvä asia.

Jää nähtäväksi Tuleeko Silva ja millä summalla (n.40milj?)

En mikään miehen fanittaja ole, mutta jos Rafa näkee hänet avuksi joukkoeelle niin tervetuloa vain. Niin ja sitten meillä olisi jo melkoisesti Espanjalaisia joukkoeessamme :D

Silvan saamis-kertoimet nousivat huomattavasti, kun Valencia ei kyennyt tällä kaudella ensi kauden Mestarien liigaan vaadittavaan sijoitukseen. Liverpoolilla olisi tarjota UCL-pelejä, sekä mahdollisuus voittaa espanjalaisen unelma niin monen muun espanjalaisen kanssa. David Silva on nyt Poolille mielenkiintoinen nimi! :greed:

Silvan saamis-kertoimet nousivat huomattavasti, kun Valencia ei kyennyt tällä kaudella ensi kauden Mestarien liigaan vaadittavaan sijoitukseen. Liverpoolilla olisi tarjota UCL-pelejä, sekä mahdollisuus voittaa espanjalaisen unelma niin monen muun espanjalaisen kanssa. David Silva on nyt Poolille mielenkiintoinen nimi! :greed:

Niin tuo UCL pelit voivat osoittautua erittäinkin tärkeäksi pointiksi juuri esimerkiksi Silvan hankinnan suhteen. Toisin kuin vaikka City Liverpool pelaa niitä peläjä ja sitä kautta suurin rahamääräkään ei välttämättä ole se tärkein. ( vaikka nyt puhutaankin Valenciasta ostamisesta )

Ja Silvallaha nei noita euro-cup saavutuksia ainakaan UCL:stä ole niin siinä olisi hänellekkin uusi aluevaltaus tulla voittamaan UCL Poolin kanssa ensi kaudelle :boogy:

Sopeutuminen nyt tietysti on aina kysymysmerkkinä, pieni koko ei ole kyllä avuksi tuossa asiassa, mutta eiköhään siihen Valioliigan menoonkin tottuisi ajan myötä.

Olikoos tuolla Chelsean puolella vai mistä luinkaan että Ancelotti olisi halukas hommaamaan Penantin Chelseaan.

Silvan hinta voi nousta järkyttäväksi kun miehestä kamppailevat City, Liverpool, RMadid ja eikös se Chelseakin sieltä kiinnostustaan ilmaissut? Silvalle voi henk. koht. olla helpompaa jäädä kotimaahan kuin lähtä Englantiin ja vieraalle maalle. Tosin espanjalainen manageri ja useat espanjalaiset pelurit auttanevat asiaa. Voi olla että loppupeleissä miehestä vääntävät Real ja Pool ja myöhemmin sitten nähdään kumpi pidemmän korren tästä vetäisee. Vaihtoehtohan on myös se että Silva jää Valenciaan. Ainakin mies itse tahtoo tätä ilmeisesti kaikista eniten. Noh, myöhemmin kesällä ollaankin sitten viisaampia:smile:

Niin mutta eikös valencia ole niin pahassa jamassa kiinteistösekoiluidensa takia että on vähän pakko myydä villa ja silva nyt ainakin? Se että CLää ei pelata vaan heikentää valencian taloudellista asemaa, eikös pool ole tarjonnut bout 15M£ miehestä ja uhonnut että tuosta ei tarjous parane?? asia jota rohkenen kyllä epäillä

Muuten, ny kun Sami lähti, niin eikä meidän joku vaihto toppari pitäisi ostaa/ nostaa ressuista. Ainahan pitäisi olla vähintään se 4 topparia.

Junnuista/ressuista nosteen ylös Kelly ja San Jose. Saavat sitten tapella 4 paikasta. Riittääkö se sit koko kaudeksi on eri juttu:depressed:. Ei ainakaan oo spekuloitu uudesta topparista ulkopuolelta.

Luin juuri äskettäin, että Liverpool olisi lähellä sopimusta Heerenveenin ja Kroatin maajoukkueen vasemman laitapelaajan Daniel Pranjicin kanssa. Pranjic pystyy pelaamaan sekä pakkina että wingerinä. Itselläni ei ole mitään käsitystä tästä Pranjicista.

Ja sitten Liverpool olisi kiinnostunut siitä toisestakin Johnsonista, nimittäin Middlesbrough:n Adan Johnsonista. Siinä olisi nuori tulevaisuuden pelaaja ja vieläpä englantilainen.

Kyllä mä unohtaisin tuon Pranjicin.... Me olemme kuitenkin OIKEASTI yksi maailman parhaista joukkueista, joten meidän laiturihankinnan on oltava todellinen huippu! Kyllähän meillä on jo nyt hänen tasoisiaan laitureita, vaihtopenkille asti! Kaiken huipuksi mies on Balkanilta, joista ei voi ikinä olla varma, että onko huono vai hyvä päivä...

Johnson olis ihan OK, varsinkin jos on tulossa näitä ulkomaalaisrajoituksia.:boogy:

Kyllä mä unohtaisin tuon Pranjicin.... Me olemme kuitenkin OIKEASTI yksi maailman parhaista joukkueista, joten meidän laiturihankinnan on oltava todellinen huippu! Kyllähän meillä on jo nyt hänen tasoisiaan laitureita, vaihtopenkille asti! Kaiken huipuksi mies on Balkanilta, joista ei voi ikinä olla varma, että onko huono vai hyvä päivä...

Johnson olis ihan OK, varsinkin jos on tulossa näitä ulkomaalaisrajoituksia.:boogy:

Täysin samaa mieltä..Ihan hyvät laiturit meillä on Kuyt, Yossi, Riera ja jos noiden lisäksi laituri ostetaan , niin laitetaan tukku rahaa palamaan johonkin isoon nimeen! :boogy:

Toppareiden hommaaminen voidaan unohtaa...Ja se penkiltä tuleva supersub kärkeen pitää hommata... Joku joka voi pelata loukkaantumisten iskiessä..

Kopin tyypit käy varmaan treenejä kattelemassa! Kun joitakin kehutaan

Noh, nyt voidaan sitten unohtaa spekulaatiot Barrysta. Mies nimittäin myytiin Manchester Cityyn 12 miljoonalla punnalla. Loistavaa, nyt Pool voi keskittyä parempiin ostoksiin. Se mitä eniten tarvitsemme on huippulaituri. Hyvä tietty olisi ettei nyt enää niitä espanjalaisia ostettaisi, vaikka melkein kaikki Poolissa olleet on ollut hyviä. Olisihan se aika noloa jos englantilaisen joukkueen avauksessa olisi puolet espanjalaisia. Vai mitä mieltä muut ovat?

Ja mitä Lucasiin ja N'Gogiin tulee, kannattaa heidät ehdottomasti pitää seurassa. He ovat nuoria lupaavia pallisteja. Muutenkaan ei meidän kannattaisi hankkia yli 25-vuotiaita pelureita. Nuorissa se tulevaisuus on:boogy:

Benitez yritti varmasti roolittaa Barrylle laiturin paikkaa, mikä taas ei kelvannut hänelle. Barry(kin) näyttää menneen tienaamaan eläkerahoja Cityyn. Vähän alkaa käymään jo sääliksi näitä arabeja, kun ei saa supertähtiä joukkueeseensa. Barry on tietenkin tähti, muttei iän perusteella omaa gloorista tulevaisuutta Manchesterissä.

Tuntuu kuin postaajat topicciin ovat poikkeuksetta eri mieltä. Toinen haluaa Pranjicin kaltaisia pelaajia joukkueeseen, toinen taas vaatii suuria nimiä alle 25-vuotiaita, joka tarkoittaisi käytännössä Silvaa, Riberyä tai Cristiano Ronaldoa... :doh: (no comments please)

Paketti näyttää varsin hyvältä ensi kautta ajatellen. Ehkä laituri olisi hankittava, mikäli mestaruuksia aiotaan voittaa Liverpoolin punaisissa. Kuyt ja Riera ovat hyviä pelaajia, mutta kun vertaa vaikkapa monen muun joukkueen laitureita, niin mestaruustasolla se ei ole Liverpoolissa.

Maalivahtitilanne on jäänyt varsin pienelle huomiolle... mitä jos Reina vaikkapa loukkaantuu? Junnuista löytyy varmasti varteenotettava vaihtoehto, mutta ei Reinaa tosissaan haastava. Cavalieri ei ole minun aivoissani vaikuttanut kovinkaan vakuuttavalta torjujalta lähinnä istuu penkillä on harjoituksissa ja liksa juoksee... kelpaisi minulle

Paketti näyttää varsin hyvältä ensi kautta ajatellen. Ehkä laituri olisi hankittava, mikäli mestaruuksia aiotaan voittaa Liverpoolin punaisissa. Kuyt ja Riera ovat hyviä pelaajia, mutta kun vertaa vaikkapa monen muun joukkueen laitureita, niin mestaruustasolla se ei ole Liverpoolissa.

No tuota en nyt täysin alle kirjoita. Kuyt on mielestäni meidän selkeästi paras laituri. Ei ole mikään Ronaldo tyyppinen kikkanikka tai sellainen vaan silkka raataja, ja sen homman hän osaa. Miehellä on lisäksi kelpo keskitykset ja tuon hyökkääjä taustan ansiosta viimeisteleekin hyvin, mistä 08-09 kauden maalimäärä kertoo oman asiansa.

Sitten nämä muut, he ovat ihan ook pelaajia mutta se ei tämän tasoisessa joukkoeessa riitä, pitäisi olla jokin ominaisuus/ ominaisuuksia mikä nostaa pelaajan maailman eliittiin, kuten Ronaldon kikat, Ashley Youngin nopeus jne. toki näillä muitakin hyviä puolia on.

Ja ettei ihan OT:eeksi mee niin tuo Young olisi hyvä vahvistus laitaan. Ja Englantilainen kun nämä kansillisuusasiatkin ovat puhuttaneet.

Tuo Adam Johnson kelpaisi minulle paremmin kuin se kroatti, mutta en kyllä Johnsonistakaan niin innoissani ole. En usko että kumpaakaan nähdään meillä ensi vuonna.

Silvasta vielä, toki nämä UCL pelit ja siirtoennätyksen rikkomiset vihjailisivat Silvan tuloa, mutta en takuuseen menisi hänestäkään. Kuitenkin Silva paljon mieluummin kuin tuo Pranjic(?) ja Johnson.

Valencian Joaquin saattaa myös siirtyä pois talouden livittämiseksi, mitäs miehestä tuumisitte ?

Ja kun huippulaituri ja hyvää kakkos kärkeä haetaan niin toivoisin että ne oikeasti myös täyttäisivät paikkansa, nimillä ei ole minulle suurta merkitystä. Toki Young ja Silva nyt laidalle ja Martins kärkeen olisivat tällä hetkellä toivelistani ykkösenä.

Jään kuitenkin innolla odottamaan mitä Rafa keksii, sen verran sanon että jos se kroatti tulee olen hyvin hyvin vihainen :D

Ja kun huippulaituri ja hyvää kakkos kärkeä haetaan niin toivoisin että ne oikeasti myös täyttäisivät paikkansa, nimillä ei ole minulle suurta merkitystä. Toki Young ja Silva nyt laidalle ja Martins kärkeen olisivat tällä hetkellä toivelistani ykkösenä.

Ovathan Young ja Silva hyviä pelaajia, mutta ainakin Silva olisi mielestäni melko epävarma ostos, ei euroopan kentiltä mainittavaa kokemusta ja kuitenkin valenciassa pelaa, joka ei ole minun silmissä mikään espanjan tasoon verrattuna huippujoukkue, ainakaan enään, toisinsanoen pidän häntä riskiostoksena, toisaalta en ole hänen otteitaan seurannut yhtään niin saatan olla väärässäkin. Young taas voisi olla melko hyvä ostos, jos tulevaisuutta ajatellaan, nuori ja todellakin voisi kehittyä hyvin paljon yhdenkin kauden aikana, jos niitä ucl otteluita tulisi vyön alle muutama. Jos Young ostettaisiin olisin hyvin tyytyväinen, nimittäin ei rahat olisi mennyt hukkaan, paitsi jos hän muuttuu uudeksi Babeliksi.

Jään kuitenkin innolla odottamaan mitä Rafa keksii, sen verran sanon että jos se kroatti tulee olen hyvin hyvin vihainen :D

Riskiostos ei muuta voi sanoa, olisi vähän sama asia kuin tuo Degenin ostos viime kesältä, vai milloin tulikaan.