H_Aberta 10 Report post Posted April 1, 2005 No nyt se sitten tapahtu.... Piti oikeen hieraista silmiä kun näki ton uutisen! Mitähän tästä nyt tulee... Minä lupaan kyllä henkilökohtaisesti ruveta toimiin jos tuo Glazerin-K-pää onnistuu tuhoamaan maailman hienoimman jalkapallo seuran! :evil: :!: Share this post Link to post Share on other sites
Don Shanahan 10 Report post Posted April 1, 2005 Senkin "mulkku" MAZ! Näillä asioilla ei leikitä. Aivan loistava läppä! Noin 3 minuuttia olin ihan kriisissä. Share this post Link to post Share on other sites
Alix 12 Report post Posted April 1, 2005 Perkeleen Maz, varastit mun aprilli pilan!!!!!! Share this post Link to post Share on other sites
H_Aberta 10 Report post Posted April 1, 2005 Meninpä pahaan! :oops: Nyt nolottaa... Meikäläistä on tänää huijattu oikeen olan takaa! Senki Punaset Pirulaiset :twisted: Share this post Link to post Share on other sites
Wilson 10 Report post Posted April 1, 2005 huh.. enpä saanut shokkia, niin kuin muina vuosina, sillä tällä kertaa olin tietoinen asiasta ja päätin käydä katsomassa, että minkäslaista pilaa tällä kertaa.. HUH! olisin varmaan lähtenyt jo norsupyssyn kanssa jenkkeihin, jos en olisi ollut aamulla hereillä. Share this post Link to post Share on other sites
#21 10 Report post Posted April 1, 2005 No huhhu..Minäkin menin taas lankaan. Onneksi ei ole hyväksytty. Muistan, että viime vuonnakin menin lankaan. Silloin etusivulla taisi olla juttu, että Porton pelaaja kärysi gopingista ja me pääsemme sittenkin mestareidenliigassa jatkoon. Aika hyvin taas keksitty 8) Share this post Link to post Share on other sites
Pege 10 Report post Posted April 1, 2005 Ite olisin mennyt aivan täysin tähän ellen olis käynyt katsomassa ekana http://www.espooblues.net :n uutisia. Siellä ollut uutinen sai suun auki ja sydämen hakkaamaan. Hyvin kuitenkin täällä keksitty. Share this post Link to post Share on other sites
Maz 155 Report post Posted April 1, 2005 Jaoin aiheen kun alkoi mennä jokseenkin offtopiciksi tuo Glazer-aihe itsessään... Kiitos pojat hyvistä nauruista, ette tiedäkään miten hauskaa mulla on ollut lukiessa teidän purkautumisianne . Ei muistella pahalla, ensi vuonna uusi erä :wink: . Share this post Link to post Share on other sites
Koskis 11 Report post Posted April 1, 2005 Onneks tyttöystävä just huusi ovelta ku aukaisin etusivua, että tänään on aprilli päivä. Viimeksi menin niin täysin Webmasterin pilaan (oisko ollut että RVN on myyty, muistaako kukaan?) niin osasin varautua tällä kertaa ja tarkistaa tiedon. Pisteet Mazille hyvästä ideasta Onneksi se **** ei ole vielä saanu käsiään seuraamme! Share this post Link to post Share on other sites
Rachel 10 Report post Posted April 1, 2005 Onneks olin lukenu jo yhden aprillipilan ennen tota, niin en järkyttyny niin pahasti. Uutistoimisto Aprillilla kun on ollut muitakin mielenkiintoisia uutisia tänään... Share this post Link to post Share on other sites
ruudi paras kymppi 10 Report post Posted April 1, 2005 mailman paras pila luuulin eka todeksi olin jo kirjoittaa tänne että mitä manu on tehnyt Share this post Link to post Share on other sites
Neiti Punainen 10 Report post Posted April 1, 2005 Huh huh... Täytyy sanoa että tuli ihan tippa linssiin...kunnes hokasin mikä päivä oli Kieltämättä fiksu jekku...tais tulla jopa pysyviä rytmihäiriöitä Share this post Link to post Share on other sites
c.ronaldo 10 Report post Posted April 2, 2005 oli lähel etten tuhonnu jotain arvokast kunnes isoveli sanoi et se voi ol aprilli pila ja oli aika lähellä ettei kiehunu yli :? Share this post Link to post Share on other sites
Maz 155 Report post Posted April 1, 2006 Kiitokset Alixille tämän vuotisesta. Ei vissiinkään ollut ihan niin tunteita nostattava kun ei kukaan ole käynyt avautumassa. Niin ja itse säännöllisin väliajoin naureskelen vieläkin viime vuotiselle... Share this post Link to post Share on other sites
Oasis 10 Report post Posted April 6, 2006 Hei hei, kertokaa mullekin. Oon nyt ihan pihalla, kun pila-uutinen lienee jo poistettukin? Share this post Link to post Share on other sites
Alix 12 Report post Posted April 6, 2006 Hei hei, kertokaa mullekin. Oon nyt ihan pihalla, kun pila-uutinen lienee jo poistettukin? Täällä se on edelleen: http://www.paitsio.com/Uutiset.142.0.html?&tx_ttnews[tt_news]=362&cHash=821f2dd4ee :shades: Share this post Link to post Share on other sites
Oasis 10 Report post Posted April 6, 2006 Eikös tätä edellisen ensimmäinen neljättä läppä ollut, että Glazer on ostanut ManUn? Olkaas pojjaat varovaisia noiden tarinoiden kanssa, kun ne näyttää toteutuvan. (Kohta istuskellaan Visva stadiumilla) Share this post Link to post Share on other sites